0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2015 10:22:35 GMT 1
Hey guys! Der er måske nogle af jer som kan huske én af mine gamle karakterer herinde, alkymisten Aron Zipora. Jeg planlægger at hive ham ind igen, så jeg håbede på at der var nogen som kunne bruge hans tjenester som alkymist til noget. Han plejede at være den kongelige alkymist i tiden hvor Macaria og Zean Forsyth herskede i det gamle Manjarno (hvad der dengang blev kaldt Vavilon), og har siden Forsyth-parrets fald gået under jorden. Hans tidligere loyalitet til parret kan have markeret ham som en forræder i nutidens verden, men hans evner som alkymist kan alligevel gøre ham mere end brugbar. Han har tidligere lavet en gift som kunne hæmme Manjarnos hær i tide til Macarias invasion af landet, og har brugt sine evner til at manipulere og skabe kunstige sjæle til at forlænge sit eget liv (til trods for at han stadig er en ung alkymist). Hvis der er nogen som mener de kan bruge en alkymist, så sig endelig til! Hvis ikke til arbejde, er jeg åben for forslag til andre slags plots hvor han kan bruges til noget
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Aug 25, 2015 10:51:25 GMT 1
hmm det lyder gevaldigt interessant jeg har faktisk en som måske kunne bruge nogen til et plot selv min karakter Muln sephalo har været igenem et helved af ting i sit liv nogle er beskrevet i hans profil andre er ikke og sidder nu og overvejer et plot som skal føre ham i mørket(han var intil nu en venlig og lys person) en alkymist lyder som en smart ting og bruge til dette hvad præcis det ville kunne medføre er selvfølgelig uvist men dette kan der snakkes om skulle det være af interesse ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2015 11:08:33 GMT 1
Jeg er mere end åben for dine idéer, Zarakiel! Jeg skal dog lige have fundet ud af hvordan Aron kan bruges til at bringe din karakter "ind i mørket", for Aron var i udgangspunktet en rimelig venligsindet alkymist. Det kan der selvfølgelig gøres noget ved gennem noget god gammeldags karakterudvikling Jeg læste lige Mulns karakter, og han lyder som en spændende fyr. Vi kan snakke videre om det over PM, hvis det er
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Aug 25, 2015 11:15:41 GMT 1
jep jep
|
|