0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 24, 2015 18:43:11 GMT 1
Alt for lang tid havde Barioth brugt på at finde sin næste rede. Det var ved at blive halvt irriterende. Nu ville han simpelthen finde en. Han havde håbet på at finde en grotte i lav landet, tanken om at skulle flyve langt huggede ham ikke. Men han skulle sikre sit guld ordentligt. Det var jo hans og ingen andre end ham og de slaver han havde skulle røre ved det uden lov. Men nu i desperation var han søgt op imod bjergende i Paggeija. Stedet lå langt fra alt, han ville blive nød til at lave et ordentlig netværk vis tingene skulle virke her fra.
Lige nu tog han sig dog en lur. Han var søvnig. Der var intet som en lur imens ens slave gav en god massage, og med massage mentes der at Anafenza mere eller mindre forsøgte at banke om. Så mange kræfter skulle der til for at gennem arbejde dragens muskler ordentligt. Han havde jo nok kun sine egne panser skæld at takke for det, men sådan var livet jo. Lige nu befandt de sig på Klippen, ja klippen, efter signe skulle denne klipper være speciel, et eller andet med nogle hokus pokus magisk aura fis. Barioth tænkte ikke mere over det. Han var en drage og derved bedre end alle andre. Ja, han var sågar bedre end den gudinde der efter signe skulle have født ham, selv om det jo var en skrøne, Barioth var det tætteste du kom på noget guddommeligt, i hvert fald vis du spurgte ham. Men selv guder måtte sove.
Hans dybe søvn tillod Anafenza at arbejde i fred. Det var noget hun kunne lide, selvom hun var vandt til Barioth så fortrak hun da at kunne gøre det arbejde hun var givet i fred og fordragelighed selv om det måske ikke altid huggede Barioth. Men lige nu gav den dejlige varme sol Barioth en tilpas dyb søvn til ikke at blive forstyrret af noget lige nu, Anafenza håbede bare at det ville fortsætte sådan.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 24, 2015 19:01:23 GMT 1
Solen skinne, det var vel altid rart. Selv om seria ikke rigtig tænkt over det, alt var virkelig noget rod. Mister j hade fra sagt sin stelling som drage rytternes leder, og corina var forvundet. Hvilke hade ladet til at jo vist var hendes hus bygget, men hun hade ind nu ikke set denne nye leder. Så hun var usikker på om hun skulle blive i huset, eller om hun skulle søge væk der fra. Hun hade jo ezekiel og tænke på og hun ane ikke hvor hun ellers skulle tage hende hen, det hele var så forvirrenden. Og de planer der var lagt med mister j skulle træne hende var også røgen for han var forsvundet som duk fra solen, og det var virkelig noget der kunne pisse hende af og det var ellers noget som ikke sket hverdag. Hun gik roligt rundt omkring i klipperne, hun var enlig bare ud og spejde en smule. Hendes drage jack fløj rundt højt højt oppe over skyerne og var nok et par km fra hende, hun strakt sig en smule. Seria var klædt i en hvid puffe dame skjorte og et par tæt siden brun læder bukser og et par støvler mens hendes mørke hår sad bundet op i en heste hale. Hun gik ganske roligt uden at kende til dragen og dens rytter der også befandt sig i nærheden på klipperne, ikke før hun enlig vandre ned af klipperne lidt fra dem, på vej mod bunden for at se om der var nogle huler der nede i steden for længer oppe for der hade hun intet fundet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 24, 2015 19:16:26 GMT 1
Lugten af et andet væsen vækkede Barioth. Det var en interessant duft, interrsant nok til at vække ham fra en ellers yderst dejlig drøm. Hvad drømmen omhandlede behøvede han ikke nævne. Anafenza viste det, det var jo normalt for et hankønsvæsen at drømme om den slags. Men nok om det. Anafenza kravlede ned fra dragen da hun mærkede han bevægede sig.
Barioth bevægede sig. Han puffede lidt til sin Rytter, og instinktivt viste hun hvad han ville. Hun havde også lagt mærke til personen der gik forbi, det var jo lige Barioth type, svag, alene, altså et perfekt bytte. Anafenza skyndte sig at bevæge sig tættere på personen i håb om at fange deres opmærksomhed før hun sagde. ”Den store og mægtige Barioth ønsker snakke med dem.” Imens Anafenza snakkede bevægede Barioth sig tætte på, nu hvor han kunne få et godt syn af personen slikkede han sig om læberne. Hun så ud til at smage godt.
”Han vil vide hvad deres navn er og hvorfor du forstyrrede hans søvn.” Selvfølgelig havde hun ikke forstyrret hans søvn, faktisk havde han ikke lagt mærke til hende vis det ikke havde været for hendes meget interessant duft.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 25, 2015 7:19:13 GMT 1
Seria hade ikke lagt mærke til dragen eller kvinden der var hos den, hun hade fokus på ikke og skride ned af klipperne som hun var på vej ned af ind til hun fange en bevægelse ud af øjne krogen og stoppe, på en stor sten der virke stabil og vendt hovedet mod kvinden der kom hen til hende og begyndte og snakke, ”undskyld mig?” kom det fra seria og fatte ikke helt hvad kvinden snakke om ind til hun så dragen komme nærmer bag kvinden.
Hun så roligt på den, tydeligvis ikke bange for den eller imponeret. Hun så på kvinden som hun snakke igen, ”vis firbenet der gerne vil snakke kan han bare komme i gang i steden for og brug dem” svar seria og så på kvinden. Hun så roligt på dragen, ud fra hvordan den så på hende og ved hans slikken om munden kunne hun godt gætte hvad det var der skulle ske. #jack kom lig tilbage mod klipperne, jeg er stød på en drage og dens rytter gætter jeg på og den ser sulten ud#.
Jack hørt hendes telepati og vendt rundt i luften, #jeg kommer nu seria bare pas på til jeg kommer# lød det bestemt fra jack, #skal jeg nok fireben# lød det tilbage fra seria inden hun så på dragen igen ”vis din drage så gerne vil vide det kan han kalde mig Seria, og så vidt jeg ved lave jeg ingen lyde der burt forstyr dens åh så vigtig skønheds søvn.. hvilke tydelig vis er noget den trænger til” hun så roligt på den og lag armen over kors.
|
|