Post by Zarakiel Morin on Aug 19, 2015 9:23:18 GMT 1
Zarakiel Morin
link til profil dayofdark.proboards.com/thread/5188/zarakiel-morin
venner Myia Destiny Flancker
fjenskaber Seraphina Samandria Sálacazar @jerry
alliancer
personlige vagter
flere relationer/plots kan indsættes
venner Myia Destiny Flancker
fjenskaber Seraphina Samandria Sálacazar @jerry
alliancer
personlige vagter
@muln
link til profil dayofdark.proboards.com/thread/5149/muln-sephalo-scin
venskaber @daleila (går jeg ud fra)
fjenskaber @jerry
mulige venskaber @naydina @anasuya
allierede
gamle venner og relationer
UPDATE!!!!!!! her er et mindre plot/relation jeg godt ville prøve og få fat i til muln neden under vil stå hvad jeg har brug for
for 500 år siden havde muln et kærlighedsforhold til en dragerytter trods det dårlige venskab mellem deres racer
detaljerne til denne kvinde ved navnet villia er ikke lavet endnu da karakteren ikke findes
jeg leder og håber nu at kunne finde nogen der kan lave eller bruges til disse 2 relationer
1 en af eller de 2 drageryttere der dræbte hende for at være sammen med ham som har skabt Mulns had til ryttere
2 eventuelle familie medlemmer eller lign til kvinden villia skriv bare hvis i vil have detaljer på hende
men husk hun er dragerytter og ca 2900 år gammel hun døde for 500 år siden
skriv hvis du vil vide mere
fjenskaber @jerry
mulige venskaber @naydina @anasuya
allierede
gamle venner og relationer
UPDATE!!!!!!! her er et mindre plot/relation jeg godt ville prøve og få fat i til muln neden under vil stå hvad jeg har brug for
for 500 år siden havde muln et kærlighedsforhold til en dragerytter trods det dårlige venskab mellem deres racer
detaljerne til denne kvinde ved navnet villia er ikke lavet endnu da karakteren ikke findes
jeg leder og håber nu at kunne finde nogen der kan lave eller bruges til disse 2 relationer
1 en af eller de 2 drageryttere der dræbte hende for at være sammen med ham som har skabt Mulns had til ryttere
2 eventuelle familie medlemmer eller lign til kvinden villia skriv bare hvis i vil have detaljer på hende
men husk hun er dragerytter og ca 2900 år gammel hun døde for 500 år siden
skriv hvis du vil vide mere
@erigor
link til profil dayofdark.proboards.com/thread/5175/erigor-macconell
venskaber @serenity
fjendskaber
mulige venskaber @cathlin
allierede
gamle venskaber og relationer Seria
venskaber @serenity
fjendskaber
mulige venskaber @cathlin
allierede
gamle venskaber og relationer Seria
Mourin Delera Kukour
blive sat på nogle af listerne så sørger jeg for det ^^
link til profil dayofdark.proboards.com/thread/5282/mourin-delera-kukour
venskaber
fjendskaber
mulige venskaber
allierede
gamle venskaber og relationer
UPDATE NY CHAR!!!!!
okay så dette er min nye karakter og til ham søger jeg nogle folk der er 150.000+ år gamle som kan have mødt ham før han isolerede sig selv fra andre til og plotte med ham
leder også gerne efter nogen der er venlige af sjæl som kan være med til og få ham igang og ud af sin isolering
skriv endelig hvis i skulle have lyst til og plotte med nogle af disse ellervenskaber
fjendskaber
mulige venskaber
allierede
gamle venskaber og relationer
UPDATE NY CHAR!!!!!
okay så dette er min nye karakter og til ham søger jeg nogle folk der er 150.000+ år gamle som kan have mødt ham før han isolerede sig selv fra andre til og plotte med ham
leder også gerne efter nogen der er venlige af sjæl som kan være med til og få ham igang og ud af sin isolering
blive sat på nogle af listerne så sørger jeg for det ^^