0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 18, 2015 11:35:14 GMT 1
@amy Det var så forvirrende en tid hun havde været igennem, og hun vidste virkelig hverken fra eller til, det gjorde ondt og alligevel godt, hvordan skulle hun nogensinde komme til bunds i alle de følelser? Både fysiske og psykiske gik hende på som intet andet lige nu. Drageengen var dette sted nu blevet alt, den store åbne eng med plads til en landsby større end de fleste. Pladsen skulle også bruges, da dragerne skulle kunne færdes frit her. Opbygningen af Seria's hjem, samt Jack's var blevet færdigt og stod klart, hun havde ikke set dem i et stykke tid. De var nok ude og pleje deres forhold efter de mange adskilte år. Stakkels dem...... Hun sukkede tungt, der var nu to som husede i engen her, men de måtte få flere til. Hendes blik hvilede mod himlen, Mister J var her ikke lige nu, så hun var alene om at tage sig af huset og pligterne. Lige nu stod hun og vaskede deres tøj, solen skinnede ned over hendes brune svedige hud, så hun glinsede. Det sorte hår var sat op i en flettet knold, hun bar en top som kun lige dækkede brystet, og en todelt nederdel som gemte hende foran og bagtil, samt et på trusser der lige dækkede passende når vinden tog fat i hendes klæder. De lyse øjne så bedrøvet ned mod vasketøjet, som hun stod og sled, det var hårdt, men det var hendes pligt. Alligevel var hun mere værd end en slave, hvordan hang alt dette sammen? Mister J forvirrede hende mere end hvad godt var. Hun skulle lege hans kone nu, som var hun virkelig hans kone. En ting hun godt kunne se for sig, da hun jo var forelsket i manden. Et suk brød hendes læber, det var virkelig ikke sjovt det her! Og hun følte sig så alene.....
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 18, 2015 15:18:34 GMT 1
Det var nu en skøn dag, solen skinne og vinden var blid, Perfekt dag og have sin ugentlig fridag på. Aimée hade enlig ikke holdt den fridag hun hade ret til siden hun blev forfremme til tjenerinde, hun hade virkelig knogle for at gør corina glad og tilfreds med hende. Den kvinde var virkelig helt fantastisk, og de ting hun kunne gør ved hende vare bare..uf! hun kunne mærke kriblen helt vejen gennem kroppen, hun ryste tanken af sig hun måtte virkelig styre sig og de lyster corina hade vække i hende. Aimée var jo helt skudt i corina men det var tys tys det hade corina sag så aimée holdt munden lukke omkring det, hun ville ikke risiker corina blev vred på hende.
De hvide vinger baske elegant gennem luften, det hade da sin fordel og have vinger selv om de var vide. Amiée var klædt i en smuk hvid kjole, en af dem corina hade skaffe hende og de kunne ses for det line noget coirna ville vælge, bare i hvid i steden for sort eller måske rød. Hendes krystal lyst smukt, det var nemlig ikke længe siden hun hade fået en sjæl så hun var fyldt med kræfter. Hendes hår hang løst ned over skulderne og skinne i solen fordi det var så bleg, hun kigge ned mod jorden. Naydina hade jo sagt hvor hun boede, så nu ville hun se det. hun hade ikke set hende et par dag, men hun hade hørt om en ny drage rytter så det måtte vær der for hun ikke hade set hende. Hun kigge ned og fik øje på huset, og et hus mere. Det måtte være til den ny drage rytter, hvor spændene! Hun begyndt og sænke farten og højt og fik øje på naydinen og smile ”Naya! Naya!” kaldt aimée som hun lod sig dale ned da hun kom tæt nok på, hun var begyndt og kalde naydina for naya lidt hendes kæle navn til hende. Amiée lande roligt på jorden, og trak ellers vingerne ind og sendt naydina et stort glad smile for naydina betød noget for amiée de var jo gået hen og blevet venner, og hun var den eneste ven ud over corina hun hade.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 9:01:19 GMT 1
Man kunne jo sige at de faktisk stod i samme situation, hvilket var uheldigt for dem begge. Og begge misundelige på hinandens herre. Hun var lige nu i sin egen verden, men lyden af Aimee's stemme fik hende til at smile stort, hun slap det hun bar i hænderne og løb hende i møde inden hun slyngede sine arme om venindens hals. Det sitrede igennem hele hendes krop, hun var virkelig i lidelse! Hun sukkede blidt og nussede hovedet ind mod hendes hals. "Du har været savnet!" Mumlede hun bestemt ind mod hende, inden hun igen valgte at slippe hende, gøre sine fingre ned af den fine hud på hendes arme. Stadig lige blød og fin, en ren fornøjelse for fingerspidserne. Hun rystede på hovedet, alle de tanker! Naydina vente sig mod vasketøjet igen. "Jeg gør lige det her færdigt og hænger det op, så kan vi tage til mit værelse og snakke? Jeg kunne virkelig godt bruge en ven lige nu." Indrømmede hun blankt, hun havde brug for øre der ville høre, det var virkelig ved at være tiltrængt. Så splittet hun var, virkelig splittet og det var uden tvivl på grund af Mister J, som hun oveni var dybt forelsket i. Hendes prins på den store dejlige drage. Sørgmodig måtte hun næsten virke igen, som hun søgte hen til vaske tøjet for at gøre sig færdig. Det var virkelig hårdt at være hende lige for tiden, men hun ønskede ikke at Mister J vidste det, for han ville ikke forstå, blot blive vred og smide hende bort.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 9:36:28 GMT 1
Aimee var kun lig nåde og lande, inde hun så naydina nærmest komme spurtene og kaste sig om hendes hals. Hun smile dog og lage armen om hende, og små lo ”naya du ender med og kvæle mig” lo hun og trykke hende bare ind til sig og smile, ”jeg har også savnet dig” hun smile og mærke naydina slappe hende og så roligt på hende, og trak så vingerne ind i hendes ryg igen. hun så på hende og smile bare, hun mærke hvordan det krible i hende da hun mærke naydinas finger glide over hendes arm. Hun så på hende som hun snakke, og fornemme noget ikke var som det burt være ”lad mig hjælpe dig så går det hurtigere” hun smile, og fuldt bare efter naydina og så på vasker tøjet og begyndt roligt og hjælpe hende med og hænge det op i det skønne vejre. Hun så på naydina hun kunne jo se på hende det ikke var helt som det burt være, men hun ville vente med og spørge til de var komme inden for som naydina lod til gerne og ville. At hun hade et kompliceret forhold til mister j kendt hun ikke til, selv var det hårdt for hende og skulle holde tys om hendes forelskes til coirna og de ting hun hade gjort ved hende, hun mærke igen det krible i hende ved tanken men hun ryste tanken ud af hovedet og klemt bene svagt sammen under kjolen og forsatte med og hjælpe naydina med vaske tøjet. da de var færdig kigge hun på naydina "er det så slemt?" spurt hun ganske roligt og tog naydina i hånden og gav den et blidt klem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 10:00:26 GMT 1
Det glædet hende at Aimee ville hjælpe hende, hun ville bare gerne have det overstået lige nu, for nu kunne hun snakke med en om det, og det trængte hun virkelig til! Alle andre venner hun dannede sig, var væsner som Mister J ikke brød sig om, som han truede med at slå ihjel. Det fik hende til at trække vejret dybt bare ved tanken. Inden længe var de færdige, og hun mærkede den blide kvindehånd klemme sin, og en betænksom veninde spørger ind til om det var så slemt. Roligt nikkede hun, som hun begyndte at gå mod huset, hun fulgte Aimee hele vejen ind i huset, og ind på det værelse som var tildelt hende. Hun havde en halvanden mands seng, et rimelig okay størrelse værelse. Mister J var jo i bund og grund god ved hende, han vidste bare ikke hvordan han sådan helt præcis skulle være overfor hende. Roligt satte hun sig på sengen, hvor hun løsnede sit hår og rodet lidt i det med et opgivende suk. "Det er Mister J. Jeg ved ikke hvad han forventer af mig. Det ene øjeblik er jeg slave, det andet øjeblik må jeg ikke bare være en slavetøs, for jeg er mere værd. Og så får jeg lidt løse tøjler, dem udnytter jeg, men bliver så skældt ud og straffet for det. Og så beklager jeg, forklare jeg ikke kan finde ud af det halvløse tøjle noget, tager min straf. Men så bliver han vred over jeg kalder ham herre, tiltaler ham. Jeg ved virkelig ikke hvad han ønsker, og jeg vil så gerne have han er glad, gøre ham tilfreds." Forklarede hun i en lang ulykkelig smøre, hun vidste slet ikke hvad hun skulle stille op. Og at tale med en som det, det gjorde alting så meget nemmere, hun mærkede allerede nu en kæmpe vægt var gledet af hendes skuldre. Hun kastede sig tilbage i sengen med benene endnu ud over kanten, hun lod fingre søge blidt hen over sit eget maveskin, inden armene endte oppe over hendes hoved.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2015 15:36:08 GMT 1
Aimée så på hende ind i mellem mens hun hjalp hende med vasketøjet, hun kunne jo fornemme noget ikke var helt i orden og det bekymre aimée en del, for sådan var Naydina jo aldrig. Hun så på hende som hun mærke naydina klemt om hendes hånd som holdt om hendes, og fuldt roligt med hende ind i huset og tænkt ikke på og kigge sig nysgerrig rundt, hun hade fokus på den tydelig påvirke nydina som hun hade i hånden. Hun så rundt i rummet da de kom på hendes værelse, det så faktisk ikke tosset ud. Det var lyser ind hendes rum men aimée hade også valgt og holde det mørket og nærmest uhyggeligt, hun ejet intet der rigtig vis hun også var halv engle ud over hendes hvide tøj, men det var fordi corina hade give ren hvidt og sagt det passe godt til hende og så var det vist noget med det skulle signaler noget.
Hun så på naydina mens hun satte sig på sengen ved siden af hende og lytte ellers til smøre hun kom med, her sad aimée virkelig på bar bund for hun hade ingen ide om hvad hun skulle sig til det, mister j lød virkelig til og være en besværlig herre og have, hun var da helt taknemlig for hun hade corina hun var ikke så svær og forstå syntes hun. ”det.. øhm.. jeg ved slet ikke hvad jeg skal sig til det du fortæller Naya” hun så på hende, som hun smed sig tilbage på sengen, aimée lage sig på maven og støtte hovedet med hænderne mens bene var bøje op og vippe bag hende, ”Mister j lyder godt nok.. en smule vanskelig og skal behage” hun så på hende, mens hun betragte den flotte kvinde der lå der, hun nød synet det måtte hun indrømme for sig selv. Men hun holdt fingeren i ro selv om hun hade lyst til og rør den blød hud og bare pille ved den i uendelighed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2015 17:36:22 GMT 1
Det var i den grad ikke nemt at behage Mister J, det var faktisk rigtig svært, og alt hun ønskede var jo at manden var glad. Hun bed sig svagt i læben, som hun rystede på hovedet. "Det er hårdt og svært. Kan du holder på en hemmelighed?" Spurgte hun så blidt, inden hun vendte sig rundt på siden så hun bedre kunne se mod Aimée. Et suk kom fra hende, det var jo faktisk kun hende som vidste dette her. End ikke Harley havde hun turde dele disse følelser med, men hendes elskede veninde, hende kunne hun vel stole på? "Jeg tror jeg faldt for Mister J, den første gang vi mødte hinanden. Da han reddet mig. Siden da har jeg været lettere skudt i ham. Vi...... har været hinanden meget nær, ligesom han er med fyrstinden. Er.... Er det forkert af mig at være jaloux?" Lød det stille fra hende, hun begyndte at fumle lidt med sit sengetøj, mens hun bed sig svagt i læben. Mister J havde bare formået at stjæle hendes hjerte, men hendes lyster, de blev vækket ved næsten enhver som måtte røre hende. Det var virkelig ikke nemt! Hun sukkede opgivende og lod sine fingre søge Aimée's kind som hun strøg blidt. Det gav hende en rør at røre ved hendes bløde fine hud, det var dejligt, og satte en behaglig sitren igennem hende. Desuden var det jo ganske uskyldigt, for nu....
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2015 18:04:19 GMT 1
Aimee lå roligt på maven mens hun bare kigge på naydina, som hun snakke igen. ”jo det kan jeg da” sag hun roligt, ind til nu hade hun ikke sladder om noget hun hade være bedt om og holde tæt med. Hun så roligt på hende som naydina vendt sig rundt, og kigge bare på hende som hun snakke igen. at nydina var falden for mister j kom bag på hende, selv syntes hun ikke videre om mister j der var bare noget over ham hun ikke brød sig om plus, hun kendt til det mister j og corina lave sammen hun hade skam hørt sladderne fra slaverne og selv hørt lydene komme fra corinas rum, og andre rum vis hun huske rigtig. Hun så på hende, et glimt af vred og jalouxi kom i hendes øjne et kort sekundet lig som et lyn ned slag, for så og forsvinde igen. Det var stort at naydina dele den hemmelighed med hende, men hun ville selv ikke afslør sin om hende og corinas aftale om belønning og hendes egen følelser for fyrstinden. Hun så på hende, ”næ ser jeg intet forkert i ud fra hvad du siger han ber dig om.. altså så du ikke slave og så af lig vel..” hun bed sig svagt i læben og kort kløe sig på kinden, ”men så vidt jeg har hørt.. og det kun sladder fra de andre slaver så har de to jo vist et temmelig tæt bånd efterhånden.. det bliver nok ikke just muligt og.. eller jeg ved ikke.. det er jo fyrstinden du konkurrere med der” aimée pust en smule og kigge kort op mod loftet til hun mærke naydinas finger rørt hendes kind, hun mærke den siteren fornemmelse komme i kroppen og hun fik også gåse hud af det, selv om hun selv var skudt i fyrstinden så gjord naydinas berøringer hende lig så lyst som hade det være corinas og hun vist virkelig bare ikke hvorfor det var sådan.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2015 19:11:45 GMT 1
Det var virkelig ikke nemt dette her, hun sad i en pine som var umådelig svær at finde rundt i, hun hadet det virkelig. Men hun havde en veninde her som lod til at forstå, det hjalp faktisk lidt på det, og nej hvor var det skønt at få talt om det! "Jeg ved det..... Jeg har set hvordan de ser på hinanden, hvordan de rør ved hinanden når de tror ingen ser. Det er kvalmende...... Men jeg kan intet gøre, for jeg er stadig bare mig, og hvordan skulle jeg kunne være god nok ved siden af en fyrstinde og leder?" Lød det ulykkeligt fra hende, det var virkelig ikke fair! Naydina var jo også en køn kvinde, og hun fik da noget frem i Mister J, som han ikke selv helt ville kendes ved. Han måtte da føle et eller andet, han havde jo kysset hende, rørt ved hende..... Elsket med hende. Ved tankerne søgte hendes fingre fra kinden, videre ned over Aimée's hals, hen over hendes kraveben og skulder, ned over hendes arm. Et suk forlod hendes læber, det gjorde hende rolig, det føltes rart og det var endnu uskyldigt. "Du bryder dig heller ikke om det, det der sker mellem dem. Det kan jeg mærke på dig." Sagde hun så stille med et skævt smil, det gjorde jo intet, de var to om det, de kunne trøste hinanden og være der for hinanden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2015 6:18:58 GMT 1
Aimée lytte roligt til hende, mens naydina igen begyndt og snakke og puste en smule. ”ved jeg ikke.. tror ingen kan hamle op med fyrstinden.. hun er en fantastisk kvinde” aimée tilbad jo den kvinde som bare pokker, der var ikke det hun ikke ville gør for corina, og efter hun blev forfremme til tjenerinde hade hun gjort en ekstern indsats for og behage corina, alt fra hendes madlavning, til husholdning og til hendes tortur hun øve sig når der enlig kom en ny fange, og hun hade da nu forbedere sig til at holde sin offer levende i vært fald 45 minutter længer ind til og starte med så det var jo stort! Hun så på naydina som hun mærke hendes finder begyndt og rør ved hendes hals, og vider ned over kravebenet og mod skulder og ned af armen, det hev hende ud af hendes tanker. Og fik hende til og gyse for det kilde på en meget behalige måde, og samtidig gjord det hende lidt opstemt for det var ved og være en god del tid siden, at hun hade fået lov og komme ud med sin lyster og at gør tingen selv var bare ikke det samme. Hun så på naydina som hun snakke, hvordan pokker kunne hun mærke det på hende? Hun skjult det ellers godt syntes hun selv. ”ved ikke hvad du snakker om… hvem fyrstinden elsker med kommer ikke mig ved, det er fyrstindens egen sag jeg er blot hendes tjenerinde” sag hun. Selv om de kun var de to i huset så ture hun ikke lufte sin tanker, hun var sten sikker på nogle lytte et eller andet sted. Man kunne vel godt kalde hende paranoid på det punkt, men hun ønske bare og holde ord og ikke fortælle nogle om hvad hende og coirna hade lavet sammen, det var jo ikke passenden for en fyrstinde at have elskede med en simpel tjenerinde og så ind som aimée der var halv engle gik da slet ikke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2015 7:04:02 GMT 1
At det blev bekræftet hun ikke rigtig kunne måle sig med fyrstinden, måtte det i den grad tage alt mod fa hende. Det havde været så meget lettere hvis manden bare ville se hende som en slave, men han fortalte hende jo at hun var mere end bare en slavetøs, at hun betød noget, var noget værd. Holdte han hende for nar, eller måtte han virkelig mene tingene? Som sandhedsseer burde hun slet ikke være i tvivl, men han var bare så forvirrende at hun ikke længere kunne skelne. Desuden så var noget overbevist om noget var sandt, selvom det ikke var. Rohan havde lovet hende hun var speciel og at han ville tage sig godt af hende, at det ikke ville gøre ondt. Det var løgne han selv troede på. Så hvordan så man forskellen i det? Hun sukkede tungt, inden fingrene forlod Aimée's arm. "Du lyver kære..... Jeg er sandhedsseer, jeg kan se når folk lyver. Du ved præcis hvad jeg taler om. Aimée, det er mig, mig behøver du ikke skjule det overfor." Lød det blidt fra hende, som hun sendte hende et varmt smil. Naydina var en omsorgsfuld kvinde, og når folk løj, så hun ikke kun en løgner, men en som muligvis skammede sig eller prøvede at beskytte sig selv. Tydeligt prøvede hun at beskytte sig selv, hvilket jo var helt okay, det var ikke noget som skulle ud til alle, det forstod hun. "Jeg kan altså godt holde på en hemmelighed." Sagde hun så stille, og lod sine fingre søge blidt over hendes hår.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2015 10:31:09 GMT 1
Aimee kunne godt forstå vis det fuster nyadina at hun ikke kunne, hamle op med fyrstinden men igen den kvinde var jo også perfekt i amiées øjne, aimée var virkelig bleven godt og grundig hjernevaske af den kvinde. Hvilke også gjord hun gjord alle de ting corina bad om hvor grumme de så end måtte være, hun gjord det og hun søger for og før det godt. Hun mærke nyadinas finger forlade hendes arm, hvilke ikke var det aimée ville have for hun hade nydet det meget. Lidt som en kat der nød og blive kæle bag øret og som ikke ville have man stoppe igen, hun så på naydina som hun sag hun løj for hende, hvordan pokker vist hun det? hun så på hende som hun snakke om hun var en sandhedsseer? Hvad var nu det for noget? Hun rynke på næsen, tydeligvis ikke begejstre for og høre den nyhed. Hun sukke og lod sig rulle om på ryggen og kigge bare op i loftet ”fyrstinden myrder mig vis hun opdager du ved det.. og jeg har ikke en gang sladder!” hun sukke og lag en hånd for panden mens hun bare mærke hvor fusteret det gjorde hende og vide at naydina hade opdage hendes følelser for corina uden hun hade åbne munden det mindste, hun sukke bare og mærke naydinas finger der nu rørt hendes hår og sukke bare og lag hånden der var på panden ned på sengen og lukke bare øjne og nød og mærke fingerne i det næsten hvide hår.
|
|