Varyl
Mental Dæmon og Warlock Slave
226
|
Post by Leonore Salvorique De Lochér on Aug 29, 2015 9:47:42 GMT 1
Leonore snøftede som rebet blev lagt i Yelenas hånd, som skulle hun.. gå efter hende hele vejen. Rebet strammede desuden omkring hendes håndled, uden at hun egentlig sagde noget til det. Hvad der derimod skulle ske herfra, vidste hun ikke rigtigt. Hun brød sig slet ikke om det her sted, og hun brød sig bestemt ikke om, at det skulle fåregå på denne her måde, hvad end om det var noget, som man nu ville det eller ikke, så var det bare sådan, at det måtte være i den anden ende. "Lad mig komme hjem.. Please, lad mig komme hjem.." bad hun med en dæmpet stemme, som hun vendte blikket mod dem. Selv fandt hun det pinligt, at være den, som gik efter en hest, når hun i forvejen havde været vant til så meget andet, da det var hende, som havde været vant til et liv i luksus, og ikke et hvor det var hende, som skulle rende rundt her og bide i støvet, som det hun gjorde i øjeblikket, så det alene, var bestemt heller ikke noget, som måtte sige så lidt igen i den anden ende.. Overhovedet faktisk. "Hjælp mig.." hviskede hun dæmpet, som de kom væk fra slavemarkedet. Hvor de var på vej hen, havde hun ingen anelse om. Hun vidste bare, at hun ikke havde tænkt sig, at blive her meget længere.. kunne hun komme hjem, så tog hun chancen!
//Out
|
|