0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 5, 2015 19:57:06 GMT 1
Aldrig havde Ezekiel oplevet, hvad et varmt bad kunne gøre, og derfor var han også sikker på, at det selvfølgelig ikke eksisterede! Hvordan skulle det da kunne gøre det? At hun grinte, vidste han ikke rigtigt, hvad han skulle sige til.. Var det fordi at hun gjorde ondt ved ham? Var det meningen at han skulle være led af det? "Der Ezekiel kommer fra, fandtes der ikke varme bade.. åh nej, åh nej..kolde var de.. rigtig kolde." fortalte han. Var det virkelig muligt, at få et varmt bad? Så kunne det godt være, at han skulle overveje det igen.
Aldrig havde det været meningen, at Ezekiel ville gøre hende ondt, og det var en tanke, som rent faktisk gjorde ham trist. Han havde jo bare forsøgt at holde hende tryg og sikker, ved at rive hende med sig væk derfra.. Væk fra den mand, som i værste tilfælde, ville gøre hende ondt! "Ezekiel mente det slet ikke.." Han rystede på hovedet, som hun tog omkring hans hånd. At hun derimod var en dragerytter, og hun havde en drage med sig, fik ham til at kigge på hende. Fandtes den slags virkelig? Der var rigtig meget omkring denne verden, som han slet ikke var kendt med, kunne han da tydeligt fornemme. Ezekiel gjorde næsten et spring, da dragen gjorde sin entre. At blive kaldt for en vagabond, var en tanke, som fik ham til at knibe øjnene let sammen. Ikke ville han beskrive sig selv, som en vagabond! Overhovedet faktisk! "Ezekiel er ikke en vagabond.. er han?" Han så ned af sig selv, inden han vendte sig mod Seria ved sin side i stedet for. Det store væsen, som stod foran ham, var uden tvivl meget fascinerende. Han tog et skridt frem. Han var ikke bange af sig. Det havde han aldrig været, og nu hvor han aldrig havde været tæt på en drage før, så ville han jo gerne se og mærke. Det var jo.. et stort væsen!
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 6, 2015 9:33:15 GMT 1
Seira så på ham som hun stoppe med og grine og smile bare blidt til ham, det var på ingen måder ondt ment at hun grine af ham hun syntes bare han var en sjov mand. Hun så på ham ”puha så kan jeg godt forstå du ikke vil i bad.. men jeg lover de ikke kolde mere ” hun smile og så på ham, man kunne bade koldt ja men hun fortrak selv et varmt bad for det fik en til og slappe helt af og det var jo bare dejligt, syntes hun i vært fald.
Hun så på ham som han snakke og smile, hun kunne godt regne ud det var for og passe på hende at han hade revn hende væk fra manden, han hade sikkert hørt mands tanker og der ved vist hvad der kunne ske. ”det okay Ezekiel.. jeg kan gætte du gjord det for at passe på mig.. ikke?” hun så på ham og smile blidt, ”det godt jeg har en god ven som dig til og passe på mig” hun smile bare blidt til ham. Jack så ned på Ezekiel, tydeligvis ikke videre tryg ved ham i nu. men han var generelt forsigtig med fremme, han ville ikke risiker der sket være ham og da slet ikke seira noget. Seira så på ezekiel og smile ”nej du ikke en vagabond, du er Ezekiel” hun smile og så på dragen ”det bare det stor firben her der ikke kan holde munden lukke” hun klappe jack på halsen, hvor dragen bare brumme utilfreds af hende. Hun tog sig ikke af det og gik tilbage til ezekiel som hun så han kom nærmer, ”bare rolig han bider ikke.. ikke så længe jeg har noget og sig” hun smile hvor jack bare brumme #så så stump # lød hans dybe stemme i deres hoveder, ”nok er jeg den lille her.. men du kan ikke undvære mig” kom det kækt fra seira som hun så på jack der sænke hoved mere ned i deres højt, han kigge intens på ezekiel og holdt øje med vær en bevægelse han lave.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 6, 2015 10:05:19 GMT 1
At bade kunne være varme, havde Ezekiel virkelig svært ved at forestille sig. I hans verden, var det jo komplet.. unormalt i den forstand. Han rynkede kort på næsen. "Du lover at der findes varme bade? Så.. så vil Ezekiel gerne," fortalte han endeligt. Hvis hun virkelig kunne love ham for, at der ikke var nogen kolde bade mere, så ville det da ikke være så slemt? Han ville jo gerne. Han havde jo ikke været i bad i hvad der måtte minde om en mindre evighed.
Aldrig havde Ezekiel handlet, for at gøre hende noget ondt, men derimod for at passe på hende. Det havde altid været hans mening, og hans intention med det hele, og det var han heller ikke bange for at erkende. Han nikkede. "Ezekiel ønsker ikke, at den store mand, skulle gøre Seria noget," fortalte han. Hun havde givet ham en grund til at skulle være sød, så hvorfor skulle han da ikke være det overfor hende? "Ezekiel bare passe på.." Han fumlede let med hænderne foran sig i de lasede klæder, som han havde på. Dragen her, vidste han ikke hvordan han skulle håndtere, for han havde aldrig nogensinde stået overfor sådan et væsen. "Den kaldte mig det," sagde han endeligt, som han så forvirret på hende og dragen. Den var stor i forhold til, hvad han var vant til. Som dragen sænkede hovedet, trak han sig en anelse. Den havde tænder og de var jo spidse! Farlig og stor! Det var lige hvad den var! Og den var virkelig stor i hans øjne! Han krummede let i ryggen. "Stor og farlig.. åh ja.. åh ja.." Han vendte blikket mod dem begge. Han kunne jo ikke beskytte hende mod en drage!
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 8, 2015 21:43:49 GMT 1
Seira så på ham og smile beroligende til ham ”jeg sværger der findes varmt bad, ellers må du gerne give mig et kold bad eller hvad du nu finder på” hun smile til ham, han trængt virkelig til det og et varmt bad ville være lige sagen og så kunne han også slappe af for sådan et varmt bad var dejlig afslappende syntes hun i vært fald.
Seira så på ham og smile bare, ”tænkt jeg nok, og jeg er taknemlig for du trak mig væk fra ham ezekiel mange tak” hun smile og så på ham, han var virkelig en god mad ”det ved jeg ezekiel” hun smile og så på ham og lag forsigtig hånden på hans kind og smile opmunderne til ham ”du en god mand ezekiel ikke alle ville passe på en anden på den måde og slet ikke en de ikke har kendt så længe” hun smile blidt til ham inden hun tog hånden til sig. Jack så på ezekiel han var stadig ikke helt tryg ved ham, seira smile ”ikke lyt til ham han er lig som dig, han passer bare på mig” hun smile og så på ham som han sænket hoved og trak sig. Hun så på jack ”se nu skram du min ven din forvokset øgle” jack så på hende, #din ven er underlig# kom det fra jack i en kølig tone ”nej han er ikke og kan du så opfør dig pænt eller jeg søger for du får et langt bad og jeg får ikke naydina til og skrubbe dig!” jack brumme og vendt hovedet væk fra dem og lag det ned i en brummen. Seira så på ezekiel ”han er ikke farlig ezekiel, jeg lover jack ikke rør dig okay?” hun smile og gik hen og tog ezekiels hånd og gav den et blidt klem ”han gør intet så længe jeg siger han ikke må” hun så på ezekiel og håbe ikke han ville blive for bange og holde sig væk fra hende bare på grund af jack.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2015 22:20:39 GMT 1
Ezekiel vendte blikket mod hende. Han vidste jo hvor ubehagelige de iskolde bade var, og dem havde han jo trods alt selv fået, rigtig mange gange. Han rystede let på hovedet. "Ezekiel vil ikke have Seria skal bade i det kolde vand.. åh nej, åh nej.. det koldt.. og vådt!" beklagede han sig hastigt. Det var jo slet ikke menngen, at det skulle være sådan.
Det eneste, som han havde gjort, var at passe på hende, også selvom han nok havde været langt mere hård, og langt mere brutal, end det, som han burde have været, men frygten for, at den mand ville gøre hende ondt, var slet ikke en, som han ønskede sig! Overhovedet faktisk! "Ezekiel er sød. Ezekiel vil kun være sød.. Åh ja.. han vil være sød.." Han nikkede hastigt til hende. Det var jo slet ikke fordi, at han ønskede at være ond og grotesk mod hende. Denne drage, gjorde faktisk Ezekiel ked af det, og særligt med den måde, som han fremstillede tingene på. Var han udnerlig? Det var ikke første gang han hørte det. Han krummede let i ryggen og trak sig mere væk fra dem. "Ezekiel ikke underlig... Åh nej.. nej.." Han tog sig til tindingerne igen, og rystede kraftigt på hovedet af sig selv. Det var vel hans måde, at håndtere smerte på? Det gjorde ham jo ked af det. Rigtig meget endda! "Jack siger grumme ting.. Stygge ting.." Han vendte sig direkte med et hadefyldt blik mod dragen. Denne kunne han ikke lide!
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 10, 2015 20:45:13 GMT 1
Seria smile og så på ham, hun more sig lidt over hans beklaringe og så roligt på ham. ”et bad er normalt vådt søde ezekiel men okay skal nok lade vær og tage et kold bad så, jeg driller dig også bare” hun smile bare og så på ham og more sig bare over hans måde og reager på, det var altså lidt komisk syntes hun.
Seira smile bare og så på ham, jo vist hade det gjort lidt ondt men det var virkelig ikke så slemt som det sikkert kunne have være. Hun så på ham og smile ”du er sød ezekiel så bare rolig ” hun smile og så på ham. at jack gjord ezekiel ked af det kendt hun ikke til hun kunne jo ikke læse hans tanker, hun så på ham som han trak sig væk og så der efter på jack ”jack sig undskyld” kom det i en bestemt tone fra hende, da dragen ikke svar hende gik hun hen og praktisk tal spark til ham ”jack sig undskyld! ” sag hun en smule vred nu og der skulle meget til, jack flytte hovedet igen og så på hende. #hvorfor?# spurt han koldt seira og så på hende, ”fordi din forvokset fireben du gjord ezekiel ked af det.. min eneste ven ud over dig.. selv om jeg har lyst til og ophæve det venskab og bare være en rigtig led rytter mod dig!” hun så alvorligt på ham, jack sukke og så mod ezekiel og løfte hovedet lidt for så at nikke til ham #jeg beklager meget min opførsel før# sag han roligt til ezekiel, ziva nikke tilfred i vært fald og gik hen til ezekiel mens jack lage hovedet ned. ”du ikke underlig ezekiel, det syntes jeg ikke du er” hun smile blidt til ham og gik hen og lag hænderne på hans skulder, ”så jack har sagt undskyld nu okay.. så ikke flere dårlig tanker mod hinanden okay? ” hun så godt ezekiels blik men sag intet til det, ”hvad med du får skift til dit ny tøj ezekiel? Det vil kunne holde dig beder varm i nat i mens kan jeg kigge efter brænde til et bål” hun smile og så på ham og vente på og høre hans svar til den ide.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 10:06:05 GMT 1
At blive nedtalt af en drage, var slet ikke en tanke som Ezekiel kunne lide. Han havde jo ikke gjort ham noget, så hvorfor snakket man overhovedet sådan til andre? Det gjorde ham trist og ked af det, uden at han egentlig vidste, hvordan han skulle håndtere det. Han rystede på hovedet. "Åh nej, åh nej... nej, nej.." Han tog sig til hovedet og rystede på hovedet, mens han bakkede mere og mere væk fra Seria og Jack. Han havde jo ikke gjort den drage noget, så hvorfor skulle han behandles på den måde? Selvom Seria forsøgte at få dragen til at sige undskyldning, og denne undskyldning blev givet, så var det da også tydeligt for ham, at dyret kun sagde det, fordi at det var pålagt, og ikke fordi, at han havde lyst til at gøre det. Han vendte blikket mod dem igen. Han kneb øjnene svagt sammen. "Onde drage.. åh ja.. han mente det ikke.. nej, nej.." Han vendte blikket mod Seria. At han kaldte hende for en ven, var en tanke, som han selvfølgelig rigtig godt kunne lide, og ikke noget, som han havde tænkt sig at skjule, men den drage.. den kunne han bestemt ikke lide!
At komme over i det nye tøj, det kunne han jo godt. Måske at det ville få ham til at se mere ordentlig ud. Han nikkede, hvor han tog posen, og søgte lidt væk fra dem. At få nyt tøj på.. han kunne ikke huske hvornår han havde gjort det sidst. "Ezekiel er heldig.. nyt tøj af søde Seria.. Åh ja," sagde han for sig selv, mens han klædte sig af. Hans krop var lige så skællet, som hans hænder og ansigt. Han kom i nye bukser og baksede derefter med skjorten.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 11, 2015 17:18:32 GMT 1
seira så på ham, som han trak sig mere væk fra dem hvilke ikke var noget seira brød sig om. Hun så på ham som han sag åh nej flere gang og blev altså bekymret ”alt i orden ezekiel?” hun så på ham med et spørgende blik som hun bare så på ham knap øjne sammen og lytte til ham. seira vist enlig godt jack ikke mente det, men den drage hade det med og prøve og spille cool og kold, hvilke tit bare gav problemer ind det gavne. ”du skal ikke tænke så meget over det han siger ezekiel.. han prøver og være den kolde cool type” hun så på ham som hun gik nærmer. Og lag hånden på hans ryg, mens hun bare så på ham ”jeg sikker på han nok skal sige ordentlig undskyld når først han stoler beder på dig okay” hun så på ham og smile blidt til ham.
det ny tøj var hun enlig spændet på og se hvordan det kom til og side på ham, hun så på ham som han nikke og smile bare og gik så lidt væk og begyndt og lede efter lidt brænde til et bål så de kunne holde varmen i vært fald noget af natten. Hun kom tilbage efter kort tid med armen fyldt med brænde ”hvordan går det med tøjskift ezekiel?” spurt seira roligt og fik lag brænde og begyndt og stable det, hun lave bålet lidt væk fra jack så ezekiel ikke behøve og side tætter på jack ind nødvendig, hun fokuser roligt på bålet og søger for og riv langt græs væk omkring bålet så de ikke risiker der opstod brænd, og rejste sig så og gik hen til jack. på hans ryg var der komme en sadel noget hun stadig skulle vende sig til, på den var der også en taske her fandt hun et gammelt fyrtøj til og tænde op med, og et sammen rulle tæppe der var spændet fast med en læder rim uden på tasken og gik hen og bred tæppe ud og sikker det ikke var for tæt på bålet og begyndt ellers og forsøge og få liv i bålet med fyrtøjet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 12, 2015 7:40:37 GMT 1
Det gjorde Ezekiel trist, at han skulle blive behandlet på den måde, og særligt fordi, at han jo ikke havde gjort noget! Desuden var dette hans første møde med en drage, så man kunne ikke just sige, at det var videre positivt i hvert fald! Skuffende var det for Ezekiel, at en drage, skulle tro, at den var så meget bedre end ham! Han rystede kort på hovedet. "Ond er den... Ond er den.." gentog han for sig selv. Var hun så også ond? Ikke at det var Ezekiels umiddelbare mening til dette, men det var jo aldrig til at vide. Så meget som hun havde gjort for ham allerede, så ønskede han jo ikke at blive skuffet over det. Hendes hånd mod hans ryg, skabte dog alligevel en mild sitren. Han nikkede dog. "Ezekiel stoler på dig," begyndte han, som han igen vendte blikket mod hendes skikkelse.
Mens hun måtte finde brænde, forsøgte han at få tøjet på. At komme ud af det gamle, som alligevel var så tæt på at falde fra hinanden, var uden tvivl noget, som gjorde godt, også for hans vedkommende. Han rystede let på hovedet. Det var bøvlet alt sammen! Skjorten drillede ham, hvilket alligevel var noget som bragte ham en vis følelse af frustration! "Skjorten driller Ezekiel!" beklagede han sig, som han denne gang, måtte opgive de forbandede knapper, som bestemt ikke ville, som han gerne ville det. Han vendte sig mod hende, og mod det bål, som hun var ved at lave. For nu, havde han lykkelig glemt alt om dragens spidse kommentarer, idet at han søgte direkte mod dem igen. "Er Seria sød at hjælpe Ezekiel?" spurgte han denne gang. At spørge om hjælp, have han jo erfaret, ikke behøvede at være en dum ting.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 12, 2015 16:16:12 GMT 1
Seira så roligt på ham, og hold bare hånden blidt på hans ryg og hørt godt det han sag men sag intet til det. hun smile bare blidt til ham, ”jeg er sikker på i nok skal blive venner når i har lært hinanden og kende” kom det roligt fra hende mens hun bare smile opmunderne til ham, jack kunne vær en stædig drage og han var meget forsigtig omkring seira han frygt at hun blev tage fra ham igen, og han så måske ezekiel som en trussel? Det måtte hun snakke med ham om når de blev alene, hun ville ikke have at ezekiel måske hørt den samtale hun ville ikke gør ham ked af det. hun smile som ezekiel sag han stole på hende, det var stort for hende at nogle tur stole på hende. Hun smile bare glad til ham ”jeg stoler også på dig ezekiel” hun smile og så på ham.
Som hun fik fundet brænde og fik stabel et bål op og forsøgt og få gang i det, så hun ikke ezekiel døje med skjorten, hun kigge dog som han snakke og kvalt et fnise ”gør den det? dumme skjorte ” hun smile og så på ham, som han kom hen til hende. Han så da godt ud i det tøj, hun rejste sig op og så på ham som han spurt om hjælp ”selvfølige Ezekiel” hun smile blidt og roligt spændet hun hans skjorte uden problemer, det hade hun gjort mange gang før på hendes tidligere ejer. Hun rette der efter lidt på kraven og rette lidt på skulderne før hun smile ”sådan! Du liner jo en helt ny mand i det tøj” hun smile blidt og trak hænderne til sig ”mhm mørke farver klære dig godt” hun smile og kigge lidt op og ned af ham, nu line han en normal mand tros hans skælle udsende men hun hade intet i mod han så sådan ud. Hun satte sig så ned på hug igen og tog fyrtøjet på ny og forsøgt igen og til sidste fik hun også gang i bålet, forsigtig bevæge hun fingeren i lidt blød sensuelle bevægelser som forførte hun finde som lave en blid brise som hjalp med og få bålet til og blusse op, inden hun stoppe bevægelsen ”sådan, nu kan vi holde varmen det meste af natten” hun smile og lag fyrtøjet på tæppet og satte sig selv på tæppet og kigge ind i flammerne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 12, 2015 21:52:08 GMT 1
Ezekiel var jo slet ikke ude på at gøre Seria noget som helst, andet end det gode, som hun fortjente, og som han virkelig gerne ville give hende hvis han kunne, og derfor fandt han det komplet uretfærdigt, at det skulle foregå på denne her måde. Alene det, var bestemt heller ikke noget, som måtte sige så lidt igen i den anden ende. At hun strøg ham sådan over ryggen, og ikke væmmes ved at røre ved ham, eller være så tæt på ham, var uden tvivl en tanke, som gjorde ham rigtig glad, og det lagde han heller ikke skjul på. "Tror du virkelig, at Jack vil kunne lide Ezekiel?" spurgte han. Han håbede. Han ville jo ikke have, at det skulle være på denne her måde, trods alt.
Tøjet drillede ham en anelse, også selvom han jo måtte erkende, at det føles rigtig godt, at komme over i noget nyt, som han ikke havde haft på før, og komme ud af det, som var så gammelt, at det var ved at gå i stykker i hans greb. Som Seria kom for at hjælpe ham, måtte han kigge ned af sig selv. Han måtte jo samtidig også sande, at han følte sig langt mere vej i denne beklædning, end hvad han havde gjort i alt det andet, og det var han heller ikke bange for at lade hende vide. Han smilede let for sig selv, som han vendte blikket mod hende. "Ezekiel kan rigtig godt lide det," fortalte han glad. De skællede hænder lod han denne gang glide henover hans tøj. Det føles sjovt... nyt under hans fingerspidser, men han kunne virkelig godt lide, at det foregik på denne her måde. Hans blik søgte mod hende.. Hvad lavede hun? Et smil passerede hans læber, inden han søgte hen til bålet. Her satte han sig forsigtigt, da han ikke ville have at det nye tøj skulle blive beskidt. Det kunne han ikke lide. Han så mod hende. "Seria sidde sammen med Ezekiel?" spurgte han blidt. For ham, var det virkelig en kæmpe ting, at vise tillid til folk på den her måde.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 13, 2015 8:00:22 GMT 1
Seira så på ham og smile bare venligt til ham, hun håbe de to ville kunne blive venner med tiden. Jack skulle bare lige bløde op og lære ezekiel og kende, hun så på ham og strøg ham bare blidt over ryggen ”jeg er sikker på han vil kunne lig ezekiel når han lær dig og kende” hun smile til ham, hun håbe selv det ville blive sådan for det var synd for ezekiel at jack var sådan, men hun kunne ikke tvinge dragen til og kunne lig de samme mennesker som hun kunne altid.
At tøjet drille ezekiel hade hun ikke lig regnet med, men ikke desto minder så var det jo hvad der kunne ske. Hun så roligt på ham som hun fik lukket hans skjorte stille og roligt, og der efter rette en smule på kraven og andre steder inden hun tog hænderne til sig. Og så roligt på ham, hun smile ”det var godt, det klæder dig også rigtig godt” hun smile roligt til ham inden hun kom ned og fik gang i bålet. Hun så på ham som han satte sig ned, ganske forsigtig ind da. Hun gætte på det var for ikke og gør hans ny tøj beskidt allerede, hun smile ved hans spørgsmål ”meget gerne” sag hun roligt og rykke sig hen til ham med et hop og sad roligt ved siden af ham og kigge inde i bålet og nød varmen der kom fra flammerne og trak vejre dybt, og begyndt langsomt og slappe af i kroppen. Det hade være lidt af en dag måtte hun indrømme, hun hade mødt en ny ven og være nede i sin gamle barndoms by, så hun kunne mærke hendes hoved ikke kunne mere. Hun var også træt men hun vist det ikke. Men hun mærke minderne krybe op på hende, det sket tit når hun enlig slappe af at minderne forsøgt og overtage hendes sind fordi hun ikke længer fokuser på og holde dem væk men lod sit forsvar falde, hun forsøgt dog og stoppe dem men hun kunne mærke hun var for træt til og holde dem hen i længer tid, og hun forsøgt og prøve ikke og se minderne for sin øjne, og lyden der hørt med som hjemsøgt hendes øre
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 13, 2015 9:18:07 GMT 1
Ezekiel kunne ikke lide Jack, når han gjorde sig de tanker om ham. Hvorvidt, om det var noget, som ville ændre sig over tid, var dog heller ikke til at sige. Han håbede dog, for han havde jo aldrig nogensinde ønsket, at nogen skulle være sådan overfor ham, for det var jo aldrig meningen, eller hensigten i den anden ende. Tungen strøg han kort over læberne. "Okay.. Godt. Det kan Ezekiel godt lide," sagde han dog. Han stolede på Seria på en måde, som han stolede på frygtelig få andre, og det kunne naturligvis også godt mærkes. Omkring hende, var han vel, hvad mange ville kalde for naiv?
Ezekiel satte sig forsigtigt ned, efter han havde fået tøjet ordentlig på. At få nyt på, havde han ikke oplevet i frygtelig mange år, og det føles helt underligt at have det på. Han kunne dog godt lide det.. lide fornemmelsen af det det. Så kunne det måske være, at folk ikke ville stirre sådan efter ham, og at han ikke skilte sig så meget ud, som han gjorde lige nu? At hun gerne ville sætte sig, gjorde Ezekiel glad. Han havde intet imod, at være tæt på, og omkring hende, for han kunne uden tvivl godt lide det. Hans blik søgte hendes skikkelse. Han kunne høre og mærke, at der foregik rigtig mange ting i hendes tanker og sind.. Hvad var det hun gjorde sig af tanker? "Ezekiel kan høre.." pointerede han. Det var jo ikke fordi, at han ville snage med vilje, for det var bestemt ikke hans mening.. Og særligt ikke overfor dem, som i forvejen, havde gjort så frygtelig mange ting for ham, som det hun havde gjort.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 13, 2015 17:06:26 GMT 1
Seira så på ham som han snakke og smile bare ”det var godt du skal se i snart venner bare giv det lidt tid” hun smile og så roligt på ham, hun ville i vært fald holde øje med jack og tage en snak med ham når de var alene, hun var vel lidt naiv selv og håbe på at hendes drage og ny ven kunne blive venner selv om det var starte temmelig skævt mellem de to, på meget kort tid. Men igen jack var bare meget beskyttende og ville bare seira det bedste selv om det denne gang ikke lig var det hun hade brug for.
Seira sad bare roligt ved siden af ezekiel, mens hun kigge ind i bålet. Hun hade selv ikke noget i mod at side tæt på ham personligt men hendes sind var ikke enig og hun mærke minderne og angst presse sig på for at få hende til og flytte sig væk fra ham, hun blev dog sidene og så på ham som han snakke til hende. At han kunne høre hendes tanker hade hun kort glemt, hun sukke svagt og kigge ind i ilden. ”ja.. det de minder jeg fortalt om jeg love og fortælle dig om..” hun kørt en hånd gennem det lang mørke hård, hun sukke og så på sin hånd der begyndt og ryste. ”for og gør det en smule kort.. da jeg ikke har lyst til og komme med hele min deprimere historie.. mig og min tvillinge bror blev kidnappe da vi var hvad.. 8 år mener jeg.. måske 9 jeg kan ikke huske det.. min bror slap væk.. og jeg blev solgt som slave..” hun kigge ind i flammerne som hendes øjne fik et mere tomt og smerte fuldt udtryk i sig. ”slave live var.. fint tage i betrækning hvad der sket med mig da jeg blev.. ælder.. kan ikke huske hvor gammel.. 13..14 år måske lidt ælder..” hun trak vejre dybt og brugt et par minutter på lig og få ro på sig selv og samle stemmen så den ikke knække og sikker sig hun ikke begyndt og tude. ”omkring den alder.. begynde jeg og blive misbrugt.. ikke kun volds messing det var jeg vand til efterhånden.. men seksuelt.. og det forsatte frem til.. ja et par uger siden hvor jeg så blev købt fri” hun ryste som en gal på hænderne og øjne var fæste på ilden mens hun trak vejre tungt, hendes uro kunne jack mærke og man kunne høre ham bevæge sig. #seira rolig.. der sker dig ikke mere# lød jacks dybe stemme, i en bekymrene tone som han ført hovedet hen til hendes ryg og forsigtig nusse hendes ryg med spidsen af hans mund ”jeg er okay jack.. det bare.. et følsomt emne” mumle hun mens hun fik mere kontrol over sin rystende krop og så efter lidt tid på ezekiel hvor man stadig kunne se smerten i hendes øjne ”det de spektakel du han høre i mit hoved.. minder der presser sig på og der ved får min angst til og bryde frem igen.. jeg har ikke et roligt øjeblik” hun smile svagt og mærke jack lag hoved på hendes fri side, hun kigge mod jacks stor hoved og strøg ham blidt over næsen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 13, 2015 18:36:38 GMT 1
Uden tvivl var der rigtig meget der foregik i hendes tanker og sind, og Ezekiel ønskede selvfølgelig bare, at Seria havde det godt. Var det underligt, at det var sådan, at han havde det med tingene? Det ville han ikke umiddelbart mene, men det var jo aldrig til at sige, hvordan andre havde det med tingene. Det måtte være en grusom historie, som hun ville berette ham om. Han vidste ikke hvordan han skulle tage det, men jo mere hun fortalte ham, jo mere gal blev han. At nogen kunne behandle andre på den måde! Det var jo lige før, at han foretrak at leve det liv alene, som han havde gjort, fanget i en klippehule, ude af stand til at komme nogen steder. Ezekiel lod blikket falde. Han vidste slet ikke hvordan han skulle reagere.. Han fandt det selvfølgelig tragisk og trist, at hun havde været udsat for den slags ting, men hvad kunne han egentlig gøre ved det? "Det gør Ezekiel ked af det.. og sur.. Ezekiel er rigtig sur.." Svært var det i det hele taget for ham, at finde andre ord end det, til at dække det, selvom han virkelig forsøgte. Han fumlede med hænderne, også selvom han sad fuldkommen stille, da dragen kom så tæt på. Det var faktisk ikke rigtigt noget, som han kunne lide. Tænderne bed han svagt sammen, som han vendte blikket mod hende. Han endte denne gang med at tage ud efter hendes hænder, som han forsigtigt trykkede i sine egne. "Ikke ryste.." sagde han forsigtigt. Han vidste slet ikke hvordan han skulle håndtere denne her situation. Han kunne bare ikke lide at se hende på denne her måde.
|
|