Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jul 10, 2015 20:03:36 GMT 1
Okay syntes jeg vil lave et lille opslag ☺
Jeg søger til min drage rytter seira lidt familie. Venner både gamle og nye. Tidligere slave kollegaer måske en tidligere ejer som har brugt hende
Under familie søger jeg.
Mor: Vinddæmon. Navn kan se under serias profil. Der skal tages højde for hvorfor hun ikke har haft held med og finde sin børn efter de blev kidnappe. Hvordan det har påvirke hende frem til nu. Og hvordan hun hade det med at blive forladt af børns far og opdrage tvillinger alene til de blev kidnappe.
Far: navn ukendt race ren drage rytter Han hade noget køre med børns mor men da hun fortalt hun var gravid påstod Han at han skulle noget og forsvandt årsagen er op til dig.
Ellers søger jeg
Barndoms venner Tidligere ejere af seira Tidligere bekende til hendes bror Ny venskaber Ny fjender Eventuel nogle og udvikle forhold til (alt fra normal forhold til måske de mere syge alt efter hvordan seira udvikler sig som person )
Andre ideer modtages gerne ☺
Håber nogle kunne være interesser i og være med til og udvikle noget spændende plots med mig og seiras bror xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2015 9:51:45 GMT 1
Jeg er frisk på at finde ud af noget Det ville være godt, at få noget igang med Zeke her
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jul 11, 2015 9:56:35 GMT 1
Super du finder bare på noget
|
|
0
I have nothing to say.