Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Jul 3, 2015 12:38:25 GMT 1
Okay så jeg har nu fået skabt Zarakiel her og i kan også kikke under relationer for at se hvad jeg leder efter der. MEN jeg leder selvfølgelig også efter noget plot snask for virkelig og få skudt ham igang, lige pt er jeg ikke sikker på hvor meget jeg leder efter, dog har jeg en ide jeg godt ville se om kunne muliggøres.
Plottet er at der er sket nogle ting med Zarakiel baggrundshistorie er ikke helt på plads bag dette, men pointen er han har været ude for noget (mulig kamp eller lign) som har gjort at han er hårdt såret og ikke har mulighed eller tænkt over at tage tilbage til himlen.
Dette betyder så at jeg leder efter nogen der kan lave noget plot med ham, om at finde ham et sted i verdenen tråde med ham og måske give ham nogle grunde til og skabe relationer og venskaber på jorden og måske gøre han vil være på jorden mere ofte.
|
|
Administrator
Dødsengel
1,627
|
Post by Gabriel Maloya Nicomendes on Jul 3, 2015 12:45:05 GMT 1
Jeg joiner gerne med lidt af hvert. Har Gabriel, som både er konge og engel i Procias, og en hel masse rundt forbi, som kan skabe en masse xD Jeg er i hvert fald frisk!
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Jul 3, 2015 12:48:39 GMT 1
Det ville være meget fedt det bedste ville være og tråde med en karakter som er pure jordboer, altså ikke engle da jeg ville lave noget med ham som knytter ham til racer og personer fra jorden . Hvad angår plottet i hvert fald relationer kan være meget .
|
|
Administrator
Dødsengel
1,627
|
Post by Gabriel Maloya Nicomendes on Jul 3, 2015 12:50:37 GMT 1
Nu er Gabriel jo en temmelig gammel karakter.. Jeg har ikke fået lavet en plot/relations-tråd endnu, til ham, som jeg har lavet til en del af mine andre, men jeg kan i hvert fald sætte temmelig mange til rådighed Hvad søger du af plot? Er temmelig sikker på, at jeg kan ryste lidt ud af ærmet
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Jul 3, 2015 13:00:33 GMT 1
Altså lige nu har jeg ikke så meget andet på hovedet en jeg godt ville lave noget som jeg skrev med nogle jordiske racer, som giver ham en grund til og være uden for himmeriget i en længere periode, eller besøge jorden oftere sagt på en bedre måde. Han er havnet på jorden igen, grunden har jeg ikke helt fundet frem til feks en kamp eller lign, dette gør også at jeg kan bruge ham uden for himlen en del mere, så skal bare bruge noget som kan kickstarte dette , nogen der finder ham eller lign lidt svært og forklare XD. Han har jo holdt sig til himlen i en lang periode pga hans historie, så for at få gang i ham skal jeg bruge noget der gør han er på jorden lidt oftere .
|
|
Administrator
Dødsengel
1,627
|
Post by Gabriel Maloya Nicomendes on Jul 3, 2015 13:05:58 GMT 1
Jeg kan sagtens finde noget på jorden til ham i hvert fald! Jeg er helt klar på, at skulle finde noget plotværk med en del af mine
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Jul 3, 2015 13:09:36 GMT 1
det ville være fedt
|
|
Administrator
Dødsengel