Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Jul 3, 2015 12:33:00 GMT 1
Hmm okay så her er altså zarakiel englenes leder, hmm hvad kan man mon gøre med ham. Okay så først og fremmest kommer jeg til og lede efter relationer til ham, da han er leder og en stor del af mine profiler her inde vil jeg godt lave en del med ham, og det kommer til og kræve en del både i venner, fjender eventuelt kærligheds relationer, ikke kæreste forhold som sådan dette kan dog ske i fremtiden men mere forhold til andre som han kan få følser for både kærlighed og inden for den valgte race, husk til alle der lever på jorden zarakiel er over 12.000 år gammel så hvis der er folk der vil sættes som nogen der har kendt ham før han slog sig til i himlen som leder, skal dette selvfølgelig være folk som gerne er en del tusinde år gammel like 5000+ gerne. Okay her neden under vil jeg skrive hvad jeg regner med og søge
Ny god ven Myia Destiny
gammel nær ven Gabriel
Leder af drageryttere og alliered med corina: mister j
leder af dødsenglene og naturlig fjende corina
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Jul 3, 2015 12:37:03 GMT 1
Jeg er frisk på at finde ud af noget! Og særligt nu, hvor vi begge er engle
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2015 14:48:32 GMT 1
Jeg vil mene du har et direkte nemesis i Corina da hun jo er dødsenglenes leder og da jeg har en alliance med hende tager jeg da også gerne imod dig som fjende :-P
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Jul 3, 2015 15:40:09 GMT 1
haha det ville ikke undre mig med corina og dig og det også rart med et par engle ser ikke så mange her ligesom med drageryttere XD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 4, 2015 10:42:54 GMT 1
efter min meninger mangler der stadig mange rytter XD så gerne der var en ti-15 stykker som var aktive
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Jul 4, 2015 11:22:40 GMT 1
tjaa der er vel en grænse for hvor mange aktive rp er der er på siden og hvor mange af dem der vil være ryttere
|
|