0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2015 21:57:25 GMT 1
Jerry så med på det hele med store øjne han skulle ikke gå glip af noget som helts her han tog hurtigt en tår af sin øl og fulde med son Corina udtværede den anden kvinde han kunde dog ikke lade hver med at grine som Corina sagde det var sjovt, Jerry nød jo også godt af den smerte som forlod kvindens krop som hun kom over til han flårede han hende ind til sig og kyssede hende indeligt på munden det havde været så frækt for ham at se på at han ikke kunde holde sig fra hende dog måde han bryde deres kys kort efter det var lige noget som han skulle havde svar på fra hendes side af. "sig mig lige en gang min kære jeg troede ikke at du kunde føle jalousi og slet ikke af sådan en trunte kom over til mig bare for at hjælpe mig lidt skulle jeg havde gjort det samme ved din general den dag jeg møde ham eller er det kun dig som må gøre sådan nogle ting ved andre som rør ved dine elsker" hans stemme var letter provokerende over for hende måde hun ikke tage det forkert han elskede det og hun måde med glæde gøre det igen det havde både været sjovt for ham at se på og det havde været ophidsende for ham på samme tid han elskede jo når Corina lod sig slippe lidt fri og viste hendes kriger side lidt mere, ind hun gjorde normalt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2015 7:25:31 GMT 1
Kysset kom på ingen måder bag på hende, hvilken mand ville ikke elske at se en kvinde kæmpe for ham? Hun grinte vanvittigt inden han forseglede hendes læber, hun lod armene snige sig om hans hals, som hun deltog glædeligt i deres kys. Et suk forlod hende som han endte med at bryde det, hans ord fik hende til at ryste på hovedet. Drillende bed hun i hans underlæbe, inden hun på ny måtte slippe den for at hviske begærligt mod hans dejlige læber. "Folk kan gøre hvad de vil når jeg ikke er der, men lige foran næsen på mig, når du er min i nat? Det går virkelig ikke. Hun bad selv om det, det er ikke min skyld darling. Jeg er en farlig kvinde at pisse af." Det var dømt til at blive godt dette her, det ville blive fyldt med, smerte, kaos og blod, hvilket hun jo kun kunne elske. Dette her var bestemt præcis hvad en aften skulle indebære for hendes vedkommende, druk, vold og sex som hun regnede kraftigt med ville komme senere. Lige nu, kunne natten blive brugt på at ligge op til det. Corina slap ham for at tage et par slurke af sit krus med det stærke stads, inden hun greb godt fat i hans dejlige lår. Et balladefyldt smil lå på de fyldige læber, hun nød dette, allerede nu havde hun fået en god rød glød i sine kinder, alkoholen slog hårdt når det var så stærkt og hun i den grad ikke havde indtaget store mængder i lange tider. En overmodig mand kom gående, godt pumpet, ekstrem høj, ganske nydelig mand, han endte i baren tavst, hvor han egentlig bare stod og ventede på noget af drikke i starten, lige indtil han fik øje på Corina's barm, som han havde svært ved at tage blikket fra igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 9, 2015 20:11:13 GMT 1
Jerry så på hende med et hævet øjenbryn, måske forklarede hun hvad hendes mening var, men ikke noget om det var okay at Jerry skulle havde flåret hoved af hendes general den dag de havde holdt det der møde som var gået helt galt "så vis jeg ser din general og han prøver at kysse dig eller jeg syntes han liger and på dig så må jeg også godt knuse hans ansigt med en kop ja eller nej darling" Jerry ville havde et ja eller nej fra hende og han var godt klar over hun ville gøre alt hvad hun kunde for ikke at svare direkte men han ville havde et ja eller nej fra hende selv om han nok ville gøre det lige meget hvad hendes svar skulle være. Jerry stod og så på hende med et ballade fyldt og frækt smil som hun holde fast i hans lår han fik dog øje på manden som stod og savlede over Corinas bryst hans greb om hans krus blev strammer men han kunde ikke gøre noget ved det endnu da manden ikke havde gjort andet ind at stå og savle men han kunde godt ikke dy sig af lige vel "gider du lige lukke skuffen og fjerne den der klamme pøl af savl" Jerrys stemme var hård og kold han havde jo ingen frygt for det store brød af en mand Jerry var måske mindre ind ham manden, men Jerry var langt stærkere og hurtigere ind den mand og vis manden kom over mod dem skulle Jerry nok vise ham det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 9, 2015 20:29:11 GMT 1
Et grin forlod hende, han gav da bare ikke op, det lille rival optog mellem de to var tosset, desuden havde hun ikke set noget til Deacon utroligt længe. Hun rystede på hovedet og gav et suk fra sig, inden hun kom med nogle overvejende lyde. "Han ved hvordan reglerne er, så ja, det må du gerne. Du kan bare slå løs hvis han vælger at røre mig og du også er der." Lød det ganske klart fra hende, som hun blinkede til ham, og drak et par slurke mere, det smagte alt for godt. Det var sjovt at se ham reagere på hun tog på ham, manden havde hun som sådan ikke rigtig opdaget før Jerry valgte at sige noget. Roligt lod hun blikket glide mod ham, med et flirtende smil på læben. Manden havde udelukkende blikket mod Corina, og ignorerede Mister J's ord fuldstændig. I stedet skulle han til at sige noget, men lod i stedet en hånd plante mod hendes bagdel hvor han greb fast. Her måtte Corina dog reagere hurtigt, hun drak ud, og slog dette krus i stykker, for at så at tage et skarpt stykke og stikke ind i hånden på manden. "Hvad pokker... Din sindssyge heks!" Råbte han vredt, inden han skulle til at hæve hånden og smække hende sådan en, dog endte hun med at læne sig tilbage mod baren. Hun havde lige givet Mister J noget sjovt af lave, hun ville læne sig tilbage og nyde showet imens. Et skævt smil blev sendt bartenderen som havde mistet endnu et krus, dog lod det ikke til at røre ham, de mistede nok mange på sådanne nætter som disse.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 9, 2015 21:07:40 GMT 1
Jerry kunde ikke skjule sit smil som hun gav ham lov til at gøre som han ville vis Deacon overtråde nogle professionelle grænser, generelt vis nogle gjorde noget i den retning forand Jerry kunde han gøre som han ville så længe han var nær hende var hun hans at leje med ikke andre, "godt så er vi enige" Jerry var klar til at slå manden ud og skulle til at gøre det som han lage en hånd på hendes røv dog nåede han det ikke til at starte med da hun selv gjorde noget, men som hun lænede sig tilbage og gjorde plans til han kunde tage over sende Jerry ham en knytnæve lige i hoved hvor så manden gik lidt bag ud hvor efter Jerry hoppede ind over Corina og trak manden med sig ned så de lå på jorden, Jerry sad over manden med sine knæ borede ind i hans overarme så han ikke kunde bruge dem, "så holder du dig fra hende!" Jerry var pist over manden ikke havde gidet og høre efter hvad han havde sagt til ham, Jerry begynde at slå ham i andsigtet hårde og hårde og hurtigere og hurtigere, selv da manden lå liv løst blev han ved med at slå ingen skulle forulempe Corina forand ham på den måde, Jerry nød blodet flød ud af manden, men ikke tale om han skulle stoppe nu han blev ved med at slå og for hvert slag kunde man høre hvordan mere og mere i hans hoved brækkede.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 9, 2015 21:17:09 GMT 1
De var bestemt enige, hun forventede at alle forholdte sig professionelle med mindre de direkte havde et officielt forhold til hianden, hun havde derfor intet problem med at Jerry skulle reagere, nej langt fra faktisk. Hendes blik hvilede mod manden som stod med vrede og skulle til at tæve løs på hende, han blev stoppet fint som hendes heltemodige date for denne nat tog over. Tanken fik hende til at grine vanvittigt, og det at manden væltede så stor og tung som han måtte være, med overraskelsen malet over hele ansigtet. Et ansigt som efter kort tid var svært at genkende, hun var underholdt, hun stod uroligt og så til, hun endte med at træde frem og stoppe ham igen. "Det er nok nu, hans mor vil end ikke kunne genkende ham." Lo hun i en hvisken lider latter mod hans øre, det tændte hende, styrkede hende, smerten ved manden som nu lå og hylede som en lille pige. Et par kammerater kom frem, skulle lige til at puste sig op, men så mod deres ven og valgte at trække ham væk i stedet og lade dem være. Hvor kedeligt! Måske de ville drikke modet til sig, hun så mod Jerry, inden hun lod sine fingre flette ind i hans som var dejligt blodige. "Du er da bare sådan en helt! Tag mig bort og lad os flyve mod solopgangen." Grinte hun, i tydelig fuldskab og sarkasme, men dog viste hun sin taknemlighed og gav ham et kæmpe snav. Hun sprang op på ham og fæstnede sine ben om hans liv for at presse sig tæt ind mod ham, Corina var ikke ligefrem bange af sig og fuld som hun var, uden hæmninger og bekymringer.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2015 13:41:02 GMT 1
Jerry var på ingen måde klar til at stoppe med at slå på manden "skrig som den kælling du er" grinte han ondt, men stadig med en tone af glæde da han jo nød det han nød at få lov til at slå sig løs normalt kunde han godt selv stoppe, men den her mand havde selv best om det jo han skulle bare havde gjort som Jerry havde sagt fra starten af så havde hans hoved ikke været smadret på den måde, men som Corina trak ham væk gav Jerry hans knæ et hårdt tryk så man kunde høre hvordan hans knæskal blev knust under hans fod Jerry så´mod hans venner som kom og skulle til at puste sig op over for ham hvilket kun fik ham til at smile mere, "Corina slip mig så jeg kan..." Jerry så de trak sig "kom tilbage i er jo en helt flok mod lille mig vis mig dog nogle boller så jeg kan flå dem af jer" Jerry ville med glæde slås hvider med dem, men han gad da ikke lige frem at skulle til at løbe efter dem for det ikke lige nu i hvert fald. Jerry vente nu sit blik mod Corina og grinte lidt af hende, som hun begynde at tale om han var hendes helt og de skulle flyve væk sammen, hun var vist ved at blive for stiv til han kunde følge med, hans grin blev dog afbrudt som hun begynde at snave ham, og han gav med stor glæde igen, som hun svingede sin ben om ham lod han sine hænder hjælpe hende med at komme til at side ordenligt på ham, hvor efter han lod sine hænder gribe godt fast i hendes dejlige baller, ingen skulle af bryde dem lige nu for så var det sikkert at Jerry ville lave aftens første drap, han havde det fantastisk i kroppen lige nu og ingen skulle forstyre den følelse.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2015 13:58:30 GMT 1
Dette var vel noget af det de kunne byde på på øen, lidt af det, der kunne de rent faktisk slå sig så meget løs det passede dem, for ingen kendte dem! Hun kunne godt lide en tanke, en lille ferie med massere af kaos, smerte og død. Hun havde tændt meget på at se Jerry sådan, hendes krop higede efter at mærke, så hun måtte næsten overfalde ham da hun havde chancen. Ligeglad med om folk fandt det upassende, hun kunne finde på at tage ham lige her, ligeglad med publikum ville være til. Bartenderen så den anden vej mens han ordnede de forskellige ting, musikken spillede videre, folk fuldede sig, folk kom op og slås, elskede var præcis som Corina og Jerry var lige nu. Det var en perfekt nat, til massere af unoder, hun elskede det! Hendes fingre gled begærligt op i hans hår som hun greb hårdt fast i og brød kysset ved dette. "Vi to, vi skal sprede så meget rædsel sammen at selve jorden vil skælve grundet folks frygt!" Hviskede hun liderligt, med en hungren efter magt som på ingen måde kunne være sund, men hun mente det, fuld eller ej, det var præcis hvad hun ønskede. Og det var hun ikke bange for at lade nogen som helst vide! Denne vanvittige mand, havde midlerne, sindet og i den grad viljen til at udfører det med hende, sammen ville de ikke være til at stoppe!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 26, 2015 15:10:29 GMT 1
Som hun brød kysset kom der et nydende suk fra hans løber og han så på hende med et begær fyldt blik, han satte sine hænder i siden på hende og løftede hende op på baren og siden, han stod nu helt op af hende og hendes hoved var lige ud for hans han lod sensuelt sine hænder glide op af siden på hende op bag hendes skulder blade og roligt op af hendes nakke og op i hendes hår "Ingen vil kunde stoppe os min kære ind ikke dem fra lysest land vil havde en chanse for at stoppe os når de først finder ud af hvem vi to er og hvad vi kan udrette sammen vil det være for sent og vi vil kunde over tage lige det sted vi har lyst til." Jerry havde langt nogle planer og uden tvivl om Corina nok skulle få dem af hvide, men det måde vente til i morgen når du ikke var omgivet af folk. Jerry pressede på ny hendes hoved ind mod sit som han lod sin tunge glide mod hendes læber hvor dem blidt gled hen over dem et par gange før han roligt lod den søge ind mod hendes tunge, for at leje sensulet med den mens han strammede sit greb om hendes hår så han bedre ville kunde styrer hendes hoved og om de skulle bryde kysset eller ej.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 26, 2015 17:06:30 GMT 1
Magten var i den grad steget Corina til hovedet, hun var ikke bange for erkende dette, for hun nød det et sted, ganske enkelt fordi hun kunne nyde det med denne sindssyge mand! Forelsket? Næppe! Men begæret var der, og hun vidste hun havde en partner her som var fantastisk at have ved sig. Mon det rent faktisk ville vise sig at være klogt at gifte sig med ham? Blot for det, og at skabe en dejlig vanvittig arving sammen med ham? Det var faktisk noget hun tænkte over, meget endda, men det var nok også alkoholen som havde sit at sige lige nu. Hans ord fik hende til at grine vanvittigt og hvine spændt, hun var i den grad med på hvad som helst lige nu, om det så betød det skulle drage i krig! Selvom det nok ikke var så smart fuld, og uden de store planer. Men hun savnede virkelig krig, forbandet meget endda! At blive placeret på bordet var helt fint med hende, hun grinte igen, inden hun svang benene om ham og pressede ham godt ind til sig. Kysset deltog hun glædeligt i, som hendes tunge ligeså måtte finde hans og de endte med et intenst kys der kunne gøre de fleste utilpasse. Et støn blev kvalt mod hans læber, det føltes ufatteligt godt det her! Et par dødsengle ude i baggrunden fik dog hendes opmærksomhed, som de stod og så til med arme over kors og utilfredse miner. Hun rullede med øjnene, inden hun gled mere ind i deres kys, de kunne virkelig rende hende lige nu, og de måtte komme over deres utilfredshed, hun vidste udmærket hvorfor. De var jaloux over hun havde valgt at hygge sig med en halvblods her til aften.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 20:32:45 GMT 1
Jerry nød det fuldt ud, han nød at havde hende så tæt på sig deres kys og genneralt deres forhold som de havde, kærlighed kunde man vist ikke kalde det, men af lige vel så havde de jo en form for forhold, men hvad man skulle kalde det for at ramme rigtigt viste han ikke rigtig dog viste han at de gik en hård morgen i møde, Jerry kunde tydeligt mærke hvordan folk kiggede i deres retning dog kunde han også mærke hvordan der direkte var nogle som stirrede ondt på dem Jerry brød hurtigt og hårdt deres kys, ved at hive hendes hoved bagud, man kunde det tydligt ser balleden i hans øjne, han tog hånden i sin inder lommer mens hans smil blev større og større "tid til panik min kære" Jerry tog hånden ud af lommen og gav Corina hans maske i hånden "her tag den på du har mere brug for den ind jeg har" Jerry vente sig om og så mod de dødsengle som havde ståret og stirret mod dem "kom og lej" Jerry lod roligt sin hånd glide ind i sin lomme igen for at finde et knojern frem han var klar til at leje med Corinas små undersotter som tydelig vis havde en problem med ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 20:46:30 GMT 1
Deres forhold var i den grad mærkværdigt, hvis de da overhovedet havde et, nærmere et partnerskab med yderst behagelige fordele. Nogen de uden tvivl drev nytte af, hun nød kysset, til han brød det på brutal vis, noget hun virkelig måtte nyde, som det gjorde ondt og tændte hende på samme tid. Den styrke det bragte hende var jo fantastisk. Et smil gled over hendes læber, fyldt med ballade som altid, hun lagde hovedet på skrå, som hun forstod hvad han ville. Masken tog hun derfor på, dette ville skabe kaos, der var jo en del folk og det ville ikke kun ramme nogle af hendes folk, det ville ramme alle omkring dem! Kaos i sandhed ville det blive, hvilket fik hende til at grine vanvittigt, dette blev virkelig sjovt! "Åh Mister J, du ved da præcis hvad en kvinde ønsker sig." Fniste hun, inden hun måtte træde med ham, dette her morede hende og at det fik ud over hendes egne, det havde hun intet imod, de vidste der var problemer hvis man viste utilfredshed i henhold til noget hun gjorde. Det var dybt selvforskyldt. Desuden var hun virkelig fuld, alle skulle lide lige nu! "Vis mig lidt af dit andet legetøj, dine små tricks! Jeg elsker dem!" Jublede hun, som hun måtte mene hans bomber i jakken, hun vidste han ikke gik nogen steder uden. Det var godt at teste sine ting, og hun elskede at se den effekt de havde på folk. Al den kaos! Hendes krop sitrede i spænding, masken holdte hun ved ansigtet. Det betød vel også han ville bruge det?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 21:20:51 GMT 1
Jerry kunde godt lide når Corina var fuld hun gav jo lige frem udtryk for at hun kunde lide ham og ikke kun fordi han var god til at tilfreds stille hendes behov i sengen, men hun gav faktisk ud tryk for at være sød på en forskruet måde han tog et par af sine bomber frem den første kastede han lige mod hendes dødsengle og den blev kastet hårdt og ramte den ene af dem lige i maven så dens gas sprede sig rundt om dem han kastede et par andre rundt som sig det gik hurtigt op for folk at der var noget galt men inden de nåede at løbe nogle steder begynde de at grine alle dem som blev påvirket af gassen Jerry så mod Corina med et stort smil på læben "find en og prøv af slå så hårdt du kan min kære du vil kunde mærke hvordan du vil kunde suge smerten ud af dem men det eneste personen vil kunde gøre er at grine mere og mere" Jerrys stemme var fyldt med glæde som han roligt gik over mod de dødsengel som lå knækket sammen på jorden af grin og der var ikke nogle af dem som kunde stoppe med at grine igen under vejs der over sparkede Jerry til de folk som lå i vejen der over og ganske rigtig som han havde sagt grinte de bare mere og mere jo hårde han spakede til dem, han greb en af dødsenglene og kastede ham over til Corina "her prøv min skat lad mig se hvad den store Corina virkelig er i stand til med hendes fulde kraft eller slå du som en lille pige" Jerry kunde ikke dyg sig han skulle da lige provokere hende bare en lille smule.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 21:33:53 GMT 1
Man kunne jo næsten sige hun blev kærlig når hun var fuld, og hun viste vel sine sande følelser frem, hun var jo glad for det væsen Mister J var. Forelsket? Langt fra, men hun havde fundet en sjæleven som var lige så syg i hovedet og det behagede hende i den grad! At hun vidste hvordan det hang sammen, betød ikke at andre folk så det sådan, og det var jo så problemet. Ingen skulle tro hun var til den slags, for fy for den lede! Hun nikkede til hans ord og måtte i den grad mærke smilet vokse sig så stort hendes kinder næsten måtte gøre ondt. Det her var virkelig sjovt! Folk måtte jo faktisk føle smerte ved at grine så meget, nogen græd endda samtidig med at de grinte. Corina tog imod fyren som blev kastet i hendes retning, hun så på ham med de næsten hvide øjne, inde bag grinet, var han bange, det kunne hun i den grad mærke. Hendes hænder knugede sig om hans klæder, inden den ene gav slip, hun lænede sig tilbage og tog armen med sig, inden hun svingede til og sendte ham et godt stykke hen over jorden. Uden tvivl var hun en stærk kvinde, det var langt fra alle mænd som kunne komme bare på siden af hendes styrke. Det var fantastisk en følelse, men hun holdte det jo også ved vedligeholdelse. Blikket lod hun søge mod Mister J. "Jeg husker hvordan jeg tævede dig fra sans og samling ved vores første møde kære, du ved bedre end det, og ikke mindst, så er det en af de ting du er vild med ved mig." Grinte hun vanvittigt, inden hun trampede en kvinde hårdt i brystkasse, smerten mærkede hun i den grad, mens kvinden grinede hårdere end før. Blandingen af grinekramper og smerten i brystet var det som gjorde hun hev efter vejret. Alle grinte, som vanvittige, det var så morsomt! Hun grinte med, som hun forsatte med at tæve forskellige folk og se dem blive ved med at grine uanset hvad hun gjorde. "Se det her er en fest!" Udbrød hun begejstret og måtte virkelig nyde dette mere end hvad godt var. Hun klappede begejstret i sine hænder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 21:46:50 GMT 1
Jerry stod og så på nogle af de døsengle som lå der og grinte han viste ikke helt hvem han skulle vælge som sig ofre "erle perle pif paf puf i alle få tæsk" Grinte han, og begynde at tæve løs på de folk som lå på jorden og grinte der var dog en som Jerry kom til at trampe lidt for hårdt på manden var ikke dødsengel og kunde derfor ikke tåle trykket og han døde på stedet det rørte dog ikke Jerry han vente sit blik mod Corina som hun begynde at tale til ham om den gang de havde mødes "hør nu her min lille skat jeg lod dig vinde fordi jeg er sådan en god gentelman, jeg kan vinde over dig til en hver tid det ved du også godt og skulle det gå helt galt kan du da bare tage min maske af også kan vi slås om det lige her" grinte han drillende for ingen tvivl om Jerry viste hvor hårdt hun kunde slå og ja det var da noget af det han nød ved hende det kunde han da ikke benægte han gik roligt over mod hende igen og fadt en ny bombe frem han gik helt over til hende og kastede den over til hende "den her er yderst spændende den er ikke ret stor, men dem som den rammer lammer den dem, men tvinger dem til at smile alt hvad deres læber tillader plus lidt mere" grinte han hvor efter han så på hende med et afventende blik som han forventede hun kastede den på en for at se det.
|
|