0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 18, 2015 13:01:54 GMT 1
hun virkede bestemt sikker i sig selv og en som da også nød at kontrollere andre det kunne han nemt høre "hah jeg er normalt ikke en der lytter til hvad andre siger men hva pokker jeg forstår" sagde han bare og lagde armene ind mod brystet da hun klædte ham helt af hans øjne lukkede mens han da bare lod hende gøre som hun ville dog måtte han aligevel åbne øjnene hurtigt som hun gav et slag i brystet af ham og sendte ham i sengen inden hun selv sad over ham "sikke du kan hva ? ingen under du er af høj status " svarede han bare og lagde armene om sin egen nakke og kikkede direkte på hendes bryst det var der ingen skjul i hvis han ikke måtte røre måtte han vel bare nøjes med og kikke ikke ? "forresten hvad med ham knægten der ude ? han virker vist ikke specielt glad for dette lille besøg" sagde erigor roligt men fjernede ikke blikket fra hendes nøgne krop "hvad regner du så med jeg skal lave her ? hvis jeg ikke må røre ?" spurgte han nu lidt ind nok var det da sjovt nok med en kvinde der kunne sige fra men det var da også lidt kedeligt hvis ikke han selv kunne lege med på legen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 18, 2015 13:13:03 GMT 1
Der var bestemt intet at sige til hun havde fået sin status, hun var jo en kvinde der bar sig selv til perfektion når det kom til vampyrisme. Hun var dyret selv, hun åndede og levede for det, og det ville hun have alle andre ligeså gjorde, hvis ikke, måtte hun få dem til det, eller slagte dem som var for blødsøden og svag. De gener kunne de ikke have i deres ædle race. Som hun endte over ham, måtte hun smile ved hans ord. "Åh kæreste, jeg er jo slet ikke begyndt." Hviskede hun bare, inden hun valgte at læne sig ned over ham kort, for at han kunne mærke det iskolde fyldige bryst mod sin overkrop. Hertil løftede hun sig igen, kun for at løfte den ene hånd og køre en negl langsomt hen over hans hals og ned af hans brystkasse, som hun studerede ham. Blikket gled dog op mod ham som han nævnte her surmule udenfor. "Når ham? Han må lære at kræve en kvinde, ellers kommer han ingen veje. Han er bange for hvad der sker hvis han prøver." Hviskede hun sensuelt. Han var væk derude fra igen, så hun turde godt sige som hun gjorde. Der var ingen grund til at give ham opskriften jo. Det var der intet sjovt ved! Nej man måtte være kreativ eller spændende. Hun lænede sig langsomt ned over ham igen, inden hun trak hårdt fast i hans hår for at nå hans øre bedre. Tungen gled langsomt hen over hans ære, til hun til sidst bed ham i øreflippen med et lusket lavmeldt grin efterfølgende. "Nyde det...... til jeg siger andet." Hviskede hun bare, inden hun forsvandt hurtigt fra ham, kun for at søge at lænke ham spredt til hver hjørne af hendes store seng.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 18, 2015 13:26:48 GMT 1
det var sjovt som hun talte om manden der var ude for døren for lidt tid siden kræve en kvinde ? var det sådan de gjorde her tja hvis alle andre var som hende virkede det vel logisk nok og da hun talte ind til at deres møde bare skulle nydes lukkede han igen øjnene som hun fortsatte sin leg ned langs hans krop hvis det var hvad hun sagde så måtte han jo bare gøre det det virkede dog lidt dumt at hun begyndte og spænde ham fast til sengen hvad skulle de dog gøre ? kendte hun ikke til den styrke en dragerytter kunne have skulle der være brug for den "og hvad skal du så bruge dem til ? du tror vel ikke dette er nok til at holde mig fanget ?" sagde han arrogant ikke at han ligefrem havde planer om at flygte nogen steder foreløbig ligemeget hvis det var hvad hun forstod som leg ville han da bestemt lege med en kamp om magt det kunne han bestemt godt lide især mod en kvinde som hende "så smuk og dog så farlig " sagde han bare stille mod hende mens hun begyndte og spænde ham fast det var dog lidt ærgerligt at drengen fra før var væk han nød bestemt og gøre alt dette mens andre kunne blive irriteret over det en ting som gjorde disse lege langt sjovere
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 18, 2015 13:36:01 GMT 1
Et kynisk smil gled over hendes læber, hun skulle bare vide. Vampyrer var langt stærkere fysisk end drageryttere, og disse lænker, var specielt lavet. Hun havde skam også sjov med sine egne. Valerio havde ligget her, fastspændt for sit eget bedste. Hvor han dog havde hadet hende, som hun bare lod ham ligge, men han havde jo ikke måtte bruge sin nyligt indsatte tænder. "Disse lænker, min kære, er specielt designet til at holde vampyrer på plads. Der er ingen chance for du kan bryde fri af dem. Men jeg vil elske at se dig forsøge, det ville kræve kamp og kamp betyder iltet blod." Måtte hun legende sige, som hun strøg om ham og lænkede ham fast. Dette var noget han kunne se frem til, for hun garanterede han aldrig havde prøvet noget lignende. Smigr var altid en god ting, hun elskede at blive kaldt for alt muligt, både beskidte og knapt så beskidte ting. Hvilken kvinde elskede ikke at blive bekræftet i at hun var smuk? Med det lumske smil, måtte hun blive færdig, og kravlede op nede fra benenden mellem hans spredte ben. Fingrene lod hun glide op langs hans ben, som negle svagt måtte ridse i hans hud, kun lige på nippet til at bryde huden, men uden at gøre det. Hænderne gled op over hans lår, hvor hun lagde dem fast mod hans hofter, hun trak over ind over ham med ansigtet ved hans helligste, kun for at lade tungen glide langsomt og pirrende hele vejen op over skaftet. De blå øjne hvilede dyrisk direkte op mod ham. Der var så mange ting hun kunne lade ved ham, og hun havde tænkt sig at yde lidt af hvert, drive ham til vanvid. Lade ham ligge med følelsen af at det på ingen måder var nok, og alligevel alt for meget, udelukkende fordi han bare måtte have hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 8:57:35 GMT 1
som det var blevet beordret blev erigor liggende på sengen ikke at han kunne komme nogen steder aligevel og så længe døden ikke var nær så han da ikke rigtig noget problem i hendes små lege han havde prøvet langt værrer og nærhed med kvinder var bestemt ikke noget han var van til så der skulle mere til for at vække hans mandlige gener "sikke dog du kan hva er du sikker på den slags leg er en god ide for en fin dame som dig ?" spurgte han lidt flabet igen hvis ikke han måtte røre kunne han vel nøjes med og komme med smarte kommentarer fra tid til anden noget han bestemt var god til han rykkede lidt i kæderne igen bare lige for at se fandens kæder tænkte han lidt og sengen så nu heller ikke rigtig ud til og rykke sig og for at gøre det værre var der ikke ligefrem nok luft at gøre godt med i hvert fald ikke hvis han skulle slippe ud af det her på den anden side blev han jo nærmest plejet for i hans hoved lige nu så var han virkelig i sted til at brokke sig ? ikke rigtigt dog blev han en del nysgerrig over at finde ud af hvor dette ville føre hen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 9:27:59 GMT 1
Det mundtøj var virkelig et flabet et af slagsen, mon hun skulle straffe ham for det? Hun smilede lumsk, inden hun kravlede længere over ham, kun for at sætte neglene ind ved hans hofter og presse dem hårdt ind mod hans side så huden blev brudt. Hertil, flåede hun den op langs hans side hvor huden blev skrællet af som skrællede hun en kartoffel med en kniv. Da hun løftede hånden, var den blodig, tungen snoede sig kælent om hendes fingre, hun var virkelig fascineret af blod, mere end hvad godt var. Hun satte sig op og plantede bagdelen lige mod hans underliv, her betragtede hun ham fra. "Kære, jeg er vampyr, jeg lever på instinkt. Så ja, en fin dame som jeg, burde lege sådan her hver eneste dag." Lød det lavmeldt og sensuelt fra hende, mens hun endnu suttede sine lange negle rene for blod. Hun lænede sig forover, for at presse sine læber dybt og intenst ned mod hans, tungen søgte ind mellem hans læber så han kunne smage på sit eget blod på en lidt anderledes måde. For med den livsstil, tvivlede hun på det var første gang han havde smagen af sit eget blod i munden. Hendes bryst maste sig ned mod hans brystkasse, det føltes nu dejligt, med sådan nogle varmblodsvæsner. Men hun foretrak nu en vampyr til hver en tid, men legetøj i varmblods var altid sjovt! Da hun slap kysset, lod hun sine læber glide ned til hans hals, hvor hun kyssede ham kælent. "En som dig, må da elske tanken om at blive bidt af en vampyr, ikke i vildskab og kamp, men i en mere intim stund. Du vil blive overrasket over hvor mange ofre faktisk ikke kan dy sig, de nyder det, selvom de ved de er døden nær." Hviskede hun legende, inden hun genoptog sine læbers vandring ved hans hals.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 9:39:56 GMT 1
sikke hun kunne dog måtte erigor holde fokusen lidt som hun begyndte og rive huden op langs hoften han kunne mærke smerten vokse men han havde prøvet værre det her kunne nemt overleves han lukkede selv øjnene som hun rykkede op for at kysse ham inden hun atter stoppede han slikkede sig lidt om munden for at fjerne resterne af blodet der lå i hendes mund smagen af metal og hende lå på hans tunge det her havde han bestemt ikke noget imod dog rykkede det lidt i ham da hun satte sig ned over ham igen "du en slem en er du ikk ? du må hellere passe på hvis du fortsat vil have jeg skal ligge stille hvis du fortsætter på den måde vil jeg jo slet ikke kunne lade være" sagde han lumsk og med et grumt smil på læben han kunne tydeligt opfatte hun var en der var glad for at kontrollere folk især sådan nogen som ham erigor dog kendte ikke til frygt eller det at holde igen overfor andre hvilket formentlig var hvad der var skyld i alle hans kampe og problemer hvis hun ville have kontrol skulle også kæmpe for det erigor rykkede nu lidt stille på den nedre del af kroppen bare lige for at være med på den her måde var der ingen måde han kunne ligge stille på længe og da hun begyndte og tale om hvordan vampyre var uden for kamp var det tydeligt her "det må du nok sige der er ikke mange der kan som jer det må jeg give dig"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 10:09:46 GMT 1
Lænkerne ville holde ham, det var hun slet ikke i tvivl om, så hun havde frit spil, hun havde magten og hun nød den! Cathlina smilede lumsk, som hun gled længere ned, hendes fingre strøg over hans brystkasse og maveskin, han var en flot mand, ar var blot en pris værdig at beklæde kroppen med. Hendes blik hvilede mod hans, som hun forsatte baglæns, indtil hendes ansigt igen var ude for hans manddom. Fingrene gled erfarent over ham, inden hun greb godt fast i ham. "Hvis du en dag skulle være fristet til dødens kys min kære, så sig endelig til. Jeg elsker at forvandle lettere vanvittige folk." Grinte hun begærligt, inden hun uden tøven omsluttede hans skaft og forsatte med at tage ham i munden til den ej længere var synlig. Tungen bevægede sig ubesværet rundt om ham, som hun hævede hovedet igen, for så at sænke det på ny. I starten, pirrende langsomt, indtil hun valgte at sætte farten op, højere end nogen normalt menneske var i stand til. Hun var erfaren og van til sine tænder, for hun gjorde det uden at skade ham det mindste. Lige den del af ham ønskede hun skam intakt og velfungerende. Efter noget tid, slap hun ham brat igen med munden, kun for at slikke sig kælent over læberne. Igen kravlede hun over ham, uden at forene dem, den glæde skulle han ikke have. I stedet endte hendes læber mod hans hals på ny. "Jeg er så fristet til at sætte tænderne i dig Erigor, smage dit blod i en flydende perfekt mængde." Hviskede hun intenst, mens tænderne ridsede hans hud lige så stille. I bund og grund kunne hun jo bare gøre det, uden hans tilladelse, men hun elskede nu når de selv ønskede det. Selv var nysgerrige på hvordan det måtte føles.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 11:48:07 GMT 1
efran grinte lidt som hun talte dødens kys det var der ikke tale om han skulle bestemt ikke blive en af natten et monster der ikke engang kunne klare solens varme lys "det kan du godt glemme jeg har det fint som jeg.." han måtte holde ordene tilbage som hun sænkede munden over hans nedre del i guder hun kunne finde ud af det den del kunne han ikke tage fra hende "du godt nok ivrig kvinde" var hvad han lige kunne få ud af munden inden han måtte lukke øjnene og bare nyde hvad han blev udsat for da hun igen stoppede måtte han vel ærge sig lidt men hvad så så vidt han kunne se på de andre væsner i denne bygning var han heldig bare at være nær hende uden og miste livet så dette måtte vel blive set som en bonus "hvad tøver du dog for kvinde jeg er en åben buffet som jeg ligger her er jeg ikk" sagde han flabet igen selvom det jo egentlig var rigtigt der var ingen måde han kunne stoppe hende fra det selv hvis han prøvede ville det nærmest virke farligere at forsøge "på den anden side ville jeg bestemt ikke have noget imod at have sådan en som dig siddende fast i min hals " sagde han og lukkede øjnene intil disse lænker forsvandt kunne han jo kun ligge og tage imod
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 12:12:40 GMT 1
En måde var det åbenbart at lukke munden på ham, det var trods alt en god ting, hun måtte jo sande det var en ting hun elskede. At lade en mand nyde hendes gøren havde hun intet imod, men hun elskede nu mere det hun selv fik ud af det. Ivrig, på sin vis var hun vel, det var nok dyret i hende som fik lov til at tage over. Den flabede tunge måtte rulle igen med ord som fik hende til at smile, i det mindste sagde han noget hun ønskede at høre, hvilket var helt perfekt. Hendes fingre søge op langs hans arme, kun for at ridse hele vejen ned af dem igen, efterlod duften af blod endnu mere kraftig. Det dyriske i hendes blik var der ingen tvivl om, hun ville i den grad gerne bide ham. "Perfekt!" Hviskede hun intenst, inden tænderne gled i hans hals så let som ingenting. Et nydende suk gled mod hans hud, som læberne indrammede, og tænderne frydet sig, blodet måtte flyde fra ham, varmt og fantastisk lige ind i hendes mund. Blod gjorde virkelig noget ved hende, hun gjorde et ryk med sine hofter, perfekt så han måtte glide op i hende. Et støn blev kvalt mod ham, som hun forsat nærede sig, dog langsomt og hun nød hver en dråbe. Inden hun fik taget for meget, valgte hun at slippe ham, tungen strøg over hans sår og healede dem med det samme. Hun satte sig mere ret op og mærkede hvordan han måtte glide dybere op i hende, hun smilede tilfreds som hun sad der med blod løbende ned af mundvigen. Dyret i hende havde virkelig ingen skam, for hendes skyld kunne hun være dækket i blod, hun elskede det!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2015 13:44:20 GMT 1
egentlig kunne erigor ikke gøre meget andet en bare og ligge og tage imod ikke at dette var noget specielt problem for i guder hun var godt til dette nok var han ikke selv en vampyr men som tænderne satte sig i hans hals kunne han selv mærke en form for rus dukke op i sig selv igen smerten blandet med den gode følse af hendes krop der roligt dækkede hans var noget at længtes efter nu kunne det bestemt være ligemeget hvad hun sagde og han begyndte da også roligt selv at bevæge underlivet dog i stille bevægelser det her var slemt en følse man kunne blive direkte afhængig af han kikkede igen med vågne øjne på kvinden oven over ham hun så vist ud til at nyde den lille drik hun havde fået en smule mere en hvad var godt for hende "i vampyre er skræmmende glade for blod hva" sagde han så godt han nu kunne fra alt hvad der gik for sig og han begyndte da igen og tænke over hvad den stakkels dreng fra før mon ville tænke en tanke som gjorde erigor yderst glad jalouxi var en underlig ting men noget som erigor fandt virkelig sjovt den rene pinsel der kunne ligge i og tage noget fra andre som de ikke selv kunne få men hvis dette blev ved vidste han ikke selv hvor længe han kunne holde det ud han måtte snart begynde og være med tænkte han lidt for sig selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 20, 2015 9:15:52 GMT 1
Det var jo meningen hun ville gøre så han bare ikke ville kunne dy sig så snart han blev sluppet fri, hvilket hun i den grad ville elske. Hun elskede når en mand viste hvad han ønskede, om hun så først skulle få det vækket godt og grundigt i ham. Han nød det, det kunne hun mærke. Og da hun havde sluppet ham igen, var det bestemt også med et velbehag uden lige. Som han ikke kunne dy sig og ligge stille som hun havde bedt om, fik hende til at smile, han var vidst ved at være der. Hun løftede underlivet fra ham, kun for at søge ned igen. "Jeg er slemmere end de fleste kære, jeg er kendt som kvinden der bader i blod." Lød det stolt fra hende, i en hvisken der var påvirket af det begær som hun følte. Ikke for ham som person, men for handlingerne og blodet ikke mindst. Hendes læber gled ned over ham igen, kun for at igen vise hvad hun kunne, drive ham næsten ud til kanten, hvor at stoppe i sidste øjeblik og forlade sengen helt. Hun gled rundt om sengen som hun så på ham med et grådigt blik, dyrisk måtte hun være i opførsel, men det var klart, hun handlede på instinkt. Hendes fingre søgte hen over hans brystkasse, han var virkelig præget af sin fortid i form af ar, imponerende var det, for han havde overlevet meget, uden at være udødelig. Det gav respekt i hendes øjne. "Skal du fri?" SPurgte hun legende med et legesygt smil på de røde læber.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 20, 2015 9:31:17 GMT 1
som hun fortsatte bed han lysten lidt i sig det her var hvad hun ville have så hun skulle ikke bare få det serveret men det var bestemt ikke nemt og holde igen som hans krop langsomt gav efter og fulgte den rytme hun allerede kørte på ham han lyttede roligt efter da hun forklarede hvad folk kendte hende for og det var vel ikke helt så underligt en vampyr var jo glad for blod dog måske ikke helt så meget som denne kvinde der lige nu legede med ham hvad havde han dog rodet sig ud i her "vi er ovre i kælenavne nu hmm ? de plejede og kalde mig tusinde års fangen da jeg var i fængsel jeg var en af de få der overlevede deres behandling i så mange år de var vist ikke helt så glade da jeg endelig kom væk" sagde han og kikkede væk fra hende som var han blevet ligeglad med hende i et kort sekund inden blikket atter blev rettet mod hende sultent hænderne strammede til og man kunne høre lænkerne rasle ved enden af sengen de gik ikke fri men der blev puttet tydelig pres på "du kender mig alt for godt allerede" svarede han bare roligt til hendes spørgsmål om at blive sluppet fri denne leg ville bestemt være sjovere hvis han selv var ordenlig med
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 20, 2015 9:45:59 GMT 1
At lege med folk som hun fandt interessant var noget hun jo nød godt af, om Valerio ville lade hende blive ved med det, det måtte tiden vel vise et sted? Hun var i den grad glad for at nyde sin frihed og hvis han kom i vejen for det, så måtte hun jo sætte ham på plads? Hvis hun kunne.... Manden var den eneste som var hende et svagt punkt, uhyggeligt som det måtte være. "Jeg er imponeret. Din krop vidner om det din tunge taler." Lød det fløjlsblødt fra hende, som hun beundrede den arret krop, det var jo en stor ting at overleve så mange ting. Men det var klart han ligeså var blevet bims af det. Det gjorde hende nu intet, det passede ham godt, meget endda. Selv som forvandlet ville de ar være på ham, de var jo en del af hans gamle jeg. Men han ønskede det ikke, derfor lod hun den mulighed være åben i stedet for bare at kræve. Et sted var han jo en som faktisk underholdte hende et sted og hun skulle nok kunne lokke ham i sidste ende. Det var hun sikker på. Hans ord fik hende til at smile tilfreds, hun begyndte langsomt at løsne ham, hun havde ikke travlt, hun kunne godt trække pinen ud. Hvilket hun også gjorde med største velbehag, ih hvor hun dog hyggede sig! Til sidst måtte han være løsnet igen, hun havde løsnet hans fødder som det sidste, og stod derfor lokkende som hun var for enden af sengen med et forførende smil på de røde læber.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 20, 2015 9:58:11 GMT 1
da han endelig var løsnet fra sit fængsel i sengen satte han sig roligt op rystede lidt på hænderne bare lige for at sikre sig de ikke sov hun var tæt på meget tæt faktisk da hun fik løsnet lænkerne langs hans fødder kikkede han lusket mod hende så tæt at det da var umuligt at dy sig med et vift fra den ene hånd samlede den vind der nu var til stede i luften sig og gav et mindre skub i ryggen af kvinden foran ham og som hun blev skubbet fremover røg den anden arm om hende mens han med et grumt smil kikkede hende i øjnene "jamen jamen hvad har vi her " sagde han lumsk og begyndte igen at køre fingrene om hendes flotte krop ned langs brystet og tættere mod benene inden han igen stoppede her var der brug for en reaktion fra hendes side det var bestemt ikke sjovt hvis ikke der var modstand måske var hun en man skulle tænke sig om med hvad angik sådan ting men hun havde jo selv løsnet ham så hun regnede vel lidt med at han ville gå til den efter al den opspil hun havde sat i hovedet på ham "er du nu sikker på det er smart at lade mig være fri nu hvor du har mig kvinde ? jeg har jo trods alt en drage flyvende i nærheden skulle der være brug for dette" sagde han det lød lidt som en trussel men det var også tydeligt at han egentlig bare drillede nok var sirath altid i nærheden specielt i denne situation men selv hun ville ikke nærme sig et sted som dette medmindre erigors liv var i fare
|
|