0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 10:04:04 GMT 1
Det morede hende at lege lidt med ham, men hun var nu også ved at være lidt træt af at være forsigtig, hun måtte snart bare springe på ham. Hun stoppede kort op, et par meter fra ham, hun var godt klar over han nødig ville lade drage komme tæt på med så mange vampyrer i nærheden. Det ville være for farligt i sidste ende. Cathlina studerede ham kort på ny. "Efter så mange år iblandt forskellige racer, kender man enhver lugt." Lød det blot, hvorfor afslører præcis hvor gammel hun var? Det var ikke ligefrem lidt år hun havde haft sit udødelige liv, så megen viden var kommet med årene og erfaring på mange forskellige plan. Nu var hun træt af at vendte, hun styrtede med fuld kraft og hastighed, lige mod ham, men forsvandt hurtigt til siden, for at hive sig fast i hans skulder, forsøge at undgå sværdet og få det fra ham, for så at få ham slynget ned i jorden med hende over sig. Det var planen, om det ville gå vel, måtte tiden jo vise. Indtil videre hyggede hun sig, og at komme til skade var hun ej bange for, langt fra faktisk, der skulle en del til at nedlægge hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 10:22:03 GMT 1
det var vel rigtig som hun sagde hvis hun havde haft et langt liv havde hun jo nok også oplevet en del han selv var nu også ved og være lidt træt af bare og danse rundt om hinanden hvis hun ville ham noget måtte hun jo gøre det og som han fik tænkt over det styrtede hun pludselig mod ham med et sving fra sin frie arm sendte han et stærkt pust af vind mod hende desværre var dette ikke effektivt ikke at han havde regnet med dette vampyre var jo kendt for at være hurtige og de skarpe blæs af vind formåede dermed kun og snitte nogle rifter langs skulderen på den kjole hun bar inden hun hoppede til siden og gik atter mod ham med et tag i sin skulder fik hun fjernet hans hånd fra sværdet i det han forsøgte at hive det frem og det landede nu et stykke fra ham som han mistede fæstet til jorden og blev kastet ned hun landede oven på ham ikke at dette var et problem for ham med sådan en kvinde over sig var det da slet ikke en dårlig position og være i det så da ud til han stadig kunne få lidt sjov ingen grund til og tage det seriøst endnu det var ret tydeligt at has bevægelser var en smule sløvere en de kunne have været "hah sikke da en udsigt man har her går ud fra mine evner ikke er helt så gode som min ven " sagde han bare i hentydning til hans manglene styrke i vind da dragen sirath selv var af dette element sirath på den anden side som jo var fuldblods væsen var dermed også meget stærkere i sine evner en erigor selv der da kun var halv dæmon og derfor havde sin grænse i hvad han kunne overfor en som hende var disse evner alene nok ikke stærke nok
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 11:03:43 GMT 1
Smerte var jo noget hun havde oplevet meget af, hun var begyndt at nyde den i sådanne stunder, så hans vind rørte hende ikke, nej langt fra faktisk. Kjolen derimod, sikke noget, prøvede han allerede at flå tøjet af hende? Et grin kom fra hende, hun morede sig! Som hun rent faktisk fik formået at komme tæt på, få sværdet fra ham, og ligeså væltet ham i jorden så hun måtte sidde over ham, kom et tilfreds smil til syne på hendes læber. Dog var hun på vagt, der skulle jo helst ikke ske noget fordi hun blev fortabt i sejr. Hendes overkrop var let bøjet over ham, lårene pressede om hans hofter og hænderne havde søgt om hans håndled for at holde ham fast. Det dyriske blik var ikke til at tage fejl af, hun levede sit liv fuldt ud i dets natur og her måtte det jo træde til. "Fortæl mig, hvad er du egentlig for en? Du virker langt fra bange, så hvad er sagen med dig? Hvad søger du i livet?" Lød det i en intens hvisken, hun var nysgerrig på ham, udfordret af hans kolde ydre, hun ville vide hvad det gik ud på og hvad han faktisk forventede af det liv som flød som sød musik i hans åre, selv når han var rolig. De skarpe negle lå advarende mod hans håndled, skulle han forsøge at gøre noget, ville hun ikke tøve med at prikke dem ind i hans hud.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 11:15:55 GMT 1
sikke da en smuk kvinde hun var som hun sad der noget og beundre det var egentlig ret sjovt og han kunne da også mærke hun var forberedt på at skulle han finde på noget ville det nok medføre en vis del smerte selvom det var ret svært for ham at forestille sig værre en hvad der var påført ham i fængslet da hun spurgte ind til hvad hans mål i livet var fnøs han bare lukkede øjnene inden han svarede hende "som du sikkert har regnet ud er jeg dragerytter og halv vinddæmon så mine evner er ikke helt så kraftige som de kunne være hvad angår mine planer med livet er det vel for tiden bare og leve" sagde han inden øjnene blev kolde som is og rettet direkte mod hende der var ikke den mindste anelse af frygt i dem nu "jeg har været fanget i fængsel i de sidste 1000 år som del af en aftale til og rede min søster fra døden for nogle år siden hørte jeg dog hun skulle være død dette har jeg aldrig helt kunne tro så bruger vel bare tiden på at se hvad jeg kan finde frem til " dette var vel det bedste svar han kunne fremmane for tiden og løgn var det heller ikke
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 11:34:40 GMT 1
Et grin kom fra hende, hun rystede op hovedet af ham, endnu var det kun hendes læber som måtte være at se, hatten var sat i med hårnåle så den ikke blive flyve af så snart hun bevægede sig stærkt. Vind havde det jo med at blæse ting væk. Hun skævede til sin skulder, inden hun valgte at se ned mod ham igen. De røde læber smilede forsat, dog i et mere lokkende smil. "Hvis du vil leve, hvorfor så lege med døden?" Lød det i en forførende hvisken, hun lænede sig mere ind over ham, dog stadig så der var afstand mellem dem og han ikke fik hendes slør lige i ansigtet. Hatten holdte hendes ansigt i skjul, hun viste det som regel kun hvis det var noget hun ønskede. Frygtløs som han lå der under hende, måtte hun jo lidt beundre det, selvom det også kunne vise sig at være frygteligt dumt for hans vedkommende. "Skulle vi ikke få lidt mere liv i din krop, du virker mere død end jeg næsten." Grinte hun, inden hun slap hans håndled, han kunne prøve på lige det han ville, hun var klar på stort set hvad som helst og måske, måske ville hun endda få lidt udfordring og blive overrasket. At der var flere derude måtte få hende til at ane en fremtid med drager i himlene, Mister J havde virket meget glad for ideen om krig og hun havde afslået en alliance. Burde hun fortryde det nu?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 11:53:45 GMT 1
Hun talte meget overlegen om hans stilling selv hvis hun var en leder, det var vel nu meget logisk. Han holdt sig meget til disse steder, dette var vel nok mest af hensyn til at de andre steder var gået hen og blevet for kedelig, "tja hvad er det sjove ved og være i live hvis man ikke udfordre det lidt " svarede han bare med rolige ord og da hun så gav slip på hans arme var han da straks klar, og med et kraftigt pust fra kroppen forsøgte at vende situationen inden han med en kraftig hånd forsøgte at ligge hende ned, og svinge sig selv over hende denne gang *mere liv i kroppen ? hah det lød vel interessant * og denne kvinde var speciel, hun var ikke bange for hvad andre kunne finde på og så da mere ud til og være en der gav igen istedet for at bruge de typiske mindgames som så mange andre kvinder havde det sjovt med, hvor var det da kedeligt sådan en leg som denne var meget sjovere, det at kunne true nogen og være klar på hvad der ville ske med en selv var hvad livet mente i hans hoved, der var jo ingen grund til og leve hvis man ikke udfordrede det en gang imellem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 12:05:20 GMT 1
Cathlina vidste hvad hun var, og hun elskede det ligeså, dyrkede det om ikke andet, og hun så sig selv som et møde med døden, med mindre man blev fundet interessant, hvilket han jo måtte gøre, for ellers havde hun haft alle chancer for at ende hans liv. Et smil gled over hendes læber, hans pointe var god, men legen knapt så god for ham hvis hun havde været ude på at slå ham ihjel. Som han gav et pust fra sig, mærkede hun trykket og at hun blev løftet fra ham, selvom hun kæmpede for det ikke skulle ske. Og før hun vidste af det, lå hun i jorden i stedet, nu med ham over sig. Et smil lå på hendes læber, han var i den grad sjov at lege med, og Cathlina elskede magtkampe, selvom hun vidste der intet var at kæmpe om, da magten var hendes, fandt hun det stadig underholdende! "Så adrenalin, uden at for meget, da du kan kontrollere din puls ganske pænt. Du er mig en mærkværdig mand." Hendes stemme var tilbage til den fløjlsbløde klang. Det var i den grad en mærkelig mand hun havde fået fornøjelsen af at lege med, men det gjorde også natten til noget unikt, hvilket jo var heldigt for ham, det betød overlevelse. Hun havde lyst til at få hans blod op og køre, hun så det næsten som en udfordring!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 12:32:58 GMT 1
Han grinte nu en del til hendes attitude og hendes kommentar om hans evne til at kontrollere pulsen, "jeg er stadig en vinddæmon så jeg har lært og kontrollere mig selv under opstemte tider som dette" sagde han roligt og gav et tydeligt blik mod de kvindelige dele af hende, lidt mand var man vel "du virker nu også meget sikker i dine evner men det vil til og forstå hvis du ikke møder mange der er værd og lege med" sagde han med et nærmest sulten smil på læben, det var tydeligt hvad han tænkte men han holdte det nu igen da folk som hende skulle man stadig passe lidt på med. Måske var han dragerytter men ham i sig selv var ikke ligefrem hårdfør på samme måde som sirath, og når hun ikke var der skulle man holde lidt øje jo. "det virker dog lidt mystisk at en fin dame og leder som dig render rundt og leger med folk som mig" Sagde han roligt og strøg sin finger langs hendes hals mod midten af brystet, inden den blev fjernet igen han var nu en der legede en del med livet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 13:16:25 GMT 1
Det rørte hende ikke at han befandt sig over hende, hun var i forvejen en meget kropsnær og intenst kvinde, så mange mænd og kvinder havde været hende der, dog havde de ej fundet vej til hendes seng. Da det krævede en del, hun havde lagt op til det med mange dog, bare fordi det var sjovt og en nem måde at få blod på. En ting var sikkert, hun nød at blive anerkendt, så ordet opstemt og hans blik var bestemt noget som faldt i god jord. Cathlina var daglig tilbedt af dem hun havde forvandlet, hun elskede det uden tvivl, og hun fik aldrig nok af det. Hendes ego kunne bare generelt ikke få nok, at være tilbedt og forgudet var jo vidunderligt. "Alle er værd at lege med, men nogen er sjovere i længere tid end andre." Rettede hun ham med et lusket smil, et måltid var jo også sjovt, selvom det ikke varede så længe når jagten var for nem og begyndte at kede hende. Men sjov ville hun altid have det med det. Der var bare, mange forskellige former for sjov. Ingen tvivl om at han bestemt var interessant for hende, hun nød at læse hans kropssprog, blikke og smil. Da han kaldte hende en fin dame, måtte hun grine, jo hendes påklædning måtte da uden tvivl være derefter, men under det, var en beskidt kvinde. Fingeren som strøg langt hendes hals og ned af hendes kavalergang fik hende til at overveje situationen, skulle hun lege med? "Langt fra, denne kvinde kan godt lide at blive beskidt og more sig! Jeg er begrebet af min race, jeg dyrker vort indre dyr perfekt, det er grunden til de fleste beundre og begære mig." Hviskede hun forførende, tungen strøg blidt hen over de røde læber. Hans liv var ham uden tvivl ikke særlig kært, han ville vel have beskyttet det mere så? Gad vide om han ville kunne holde sin puls tilbage hvis hun først satte tænderne i ham? Hun blottede sine tænder kort, inden hun forsøgte med sin styrke at få dem vendt rundt på ny, så hun atter ville være over ham. Hun var nu gladest for at være øverst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2015 14:24:47 GMT 1
det var godt nok noget han havde fået rodet sig ud i denne gang men det var da sjovt erigor havde intet problem med og udfordre livet lidt fra tid til anden plus sirath var da i nærheden skulle han få brug for at komme væk derfra ikke at dette var noget han havde lyst til det var da lidt interessant at en af hendes status var ude på at lege med en som ham da hun snakkede om at være sjov måtte han da le lidt "eftersom jeg ikke er død endnu må jeg gå ud fra det betyder jeg er lidt sjov" sagde han og kunne pludselig mærke at hendes styrke rejste sig igen og han fandt sig nu for neden igen han havde egentlig ikke tænkt meget over hendes styrke men det var nu også kedeligt hvis det var den samme person der styrede hele tiden "jamen altså nu er vi her igen " sagde han bare drilsk og kikkede på hende hvad havde hun mon tænkt sig ? hun virkede ret legesyg for en fin pige som han gik ud fra hun var
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2015 8:01:49 GMT 1
At bekræfte ham ville hun ikke, han kunne have sin konstatering og nyde godt af den, hun ville lege og have det sjovt, det var derfor hun var herude og her havde hun sit offer for en nats leg og ballade. Som hun fik dem vendt rundt og var over ham igen, lod hun hoften rulle drillende over ham så deres underliv måtte gnides kort mod hinanden. De røde læber som var det eneste han kunne se, bar et smil som uden tvivl bød på drillerier. Uden så meget som et ord, lod hun sig langsomt nærme sig ham, hun lod ansigtet glide ned ved siden af hans, hvor hun tydeligt, uden at ligge skjul på det, indåndede hans duft. En nydende lyd gled over hendes læber tæt ved hans øre, inden hun satte sig roligt op igen. "Jeg vil høre dit blod bruse, dit hjerte pumpe i vildskab bag dit varme bryst, forstår du det?" Lød hendes stemme lav og fløjlsblød, hendes hoved søgte på sned, som fingrene gled kælent ned over hans brystkasse. Ej havde hun gjort tegn til at ville bide ham endnu, selvom det i den grad var en fristende ting at gøre. Men et sted, ønskede hun faktisk at lade ham få lysten til det skulle, tage det som et livsudfordrende oplevelse, være en lille daredevil og få dødens kys. Det behøvede ikke betyde død eller forvandling, men det kom de til.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2015 8:34:26 GMT 1
hun var interessant bestemt og mon ikke der kunne bruges en del tid på det her ? han havde sin flugtvej skulle det gå hen og blive et problem han mærkede dog hurtigt da hun bevægede sig over ham var hun virkelig ved og prøve at forføre ham ? det ville da godt nok være en speciel ting han havde da hørt at de høje magter skulle være mere seriøse og så igen lige nu kunne han vel være ret ligeglad med dette han var her stadig og var da stadig i live og da hun spurgte ind til hvad det egentlig var hun ville måtte han le lidt igen "hah så det siger du ja det ser ud til du er godt igang med det" sagde han drilsk og gav et tydeligt tegn til hendes bevægelse og position det her var da bestemt sjovere en bare og sove under et dumt træ "hvad godt skulle det gøre og få mig ophidset ? ikke at jeg vil gøre det nemt for dig dog" sagde han nu igen det var da rigtigt at hans blod roligt begyndte og køre lidt mere og hjertet slå men det var mere af hensyn til hendes aktion imod ham han kunne da stadig holde det under kontrol for nu så der skulle langt bedre trudsler eller andet til for at få ham til og reagere som hun tydeligvis ventede på
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2015 8:45:50 GMT 1
At gøre tingene lette for hende kunne han lige vove på, hun elskede jo en god udfordring, dem fandt man ikke mange af altid, så når hun faldt over en, udnyttede hun den i den grad! I sig selv var hun jo et tiltrækkende væsen, men hun var ud over det en virkelig smuk kvinde, intenst og i den grad en som dyrkede den sensuelle side af sig selv. Blodet susede slet ikke som hun ville det, han virkede ganske rolig alt taget i betragtning. Han nød dette, hvilket for hende intet gjorde, langt fra faktisk, en legepartner der var villig, det kunne hun jo ikke beklage sig over. En latter gled over hendes læber, kølig og faretruende. "Jeg foretrækker iltet blod." Hviskede hun sensuelt, de røde læber blev fugtet af hendes tungespids som så hun mod et lækkert måltid, hvilket hun vel i bund og grund også gjorde. Cathlina var ikke kendt for at pakke tingene ind, nej langt fra. Hun forventede ikke det blev let, det ville jo være kedeligt, meget kedeligt endda. Med et hårdt skub mod jorden med hænderne, gled hun let og elegant op og stå, hun smilede mystisk ned mod ham. At lege gjorde hun tit, ikke altid var hun til at regne ud, langt fra faktisk, der kunne foregå så mange ting oppe i det hoved hun ejede. "Så, hvordan er det at udfordre skæbnen? Giver det et adrenalinsus? Er det noget du hungre efter?" Spurgte hun ganske interesseret, som havde de slet ikke være så nær som lige før.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2015 9:25:30 GMT 1
det her var bestemt interessant vampyre var da også altid sjove de var hurtige stærke og overraskende glade for at opføre sig på den måde som kvinden her nu gjorde så det kunne han vel ikke beklage sig over han undrede sig da stadig lidt over at en vigtig person som hende var så glad for at lege med andre men mon ikke det bare var en del af deres natur ? han måtte også tænke lidt da hun spurgte ind til hvordan han selv havde det med adrenalin og få gang i kroppen på den måde "hmm ja det da meget mere interessant en bare og sidde under et dødt træ og da især når det sådan en som dig " sagde han og lagde armene om bag nakken her fra havde han da en god udsigt så det kunne han i hvert fald ikke brokke sig over inden han med et hurtigt ryk fik skubbet sig op og stå igen han gik nu selv mod hende med den mere arrogante træk over sit ansigt inen han lagde en hånd på hendes skulder og kikkede hende dybt i øjnene "du virker bestemt heller ikke til og have problemer med dette" hviskede han roligt i hendes øre nu kunne han vel også godt spille lidt med
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2015 10:06:56 GMT 1
Der var uden tvivl noget fantastisk interessant ved en som måtte udfordre sin skæbne sådan, specielt fordi hun fik lov til at sidde med følelsen af at hun faktisk bestemt hvilken retning hans liv skulle gå. En sød smag af magt om man ville, noget hun i den grad elskede! Cathlina elskede jo at høre mænd som kvinder charme sig ind på hende, det var underholdende, hendes blik gled mod ham, han kom igen op og stå. Den arrogante måde han bar sig selv på måtte i den grad give hende lysten til at sætte ham på sin plads, og så skulle hun nok få det blod til at bruse som hun ville det. Hånden som han lagde mod hendes skulder fik hende til at løfte et øjenbryn, intet han ville kunne se da det meste af ansigtet jo stadig var skjult under hendes nat fra den fine hat. Kjolen sad ikke ligefrem som den skulle mere efter deres roderi i jorden, og hans vind som havde haft markeret den ene skulder på kjolen. Som han søgte hendes blik på den anden side af nettet, smilede hun blot, hun kunne se ham, han kunne se nettet som skjulte hendes kønne ansigt. At han sådan lod sig nærme, at han hviskede i hendes øre, det gjorde hende bestemt vis om en ting, han levede livet farligt og havde selvsikkerhed som var beundringsværdigt, til en grænse naturligvis. "Ville du kunne overleve et helt døgn i mit slot?" Spurgte hun ganske direkte og med et forførende smil, hun ville gerne se ham forsøge og hun ville elske at se på, samt tage del i det. At sende et par unødige forvandlede efter ham som godt måtte miste livet gjorde hende jo intet. "Uden din drage naturligvis, udelukkende dig. En chance for at bevise dit værd, og om disse kun er til pynt." Lød det kælent fra hende, som hendes fingre gled ned over hans overarme, hen over hans brystkasse. Fængslet havde da gjort sit for at markere hans krop, og hvilken kvinde ville hun være for ikke at nyde synet af en flot krop?
|
|