0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 9, 2015 21:19:54 GMT 1
Jerry tog imod den og lage den i sin lomme om han ville destruere den eller give den til en drage jæger viste han ikke helt endnu det skulle han lige finde ud af med sig selv inden han tog en forhastet beslutning han så på hende med et letter skuffet blik han var skuffet over hun havde gjort som hun havde, men han var jo ikke inderestret i en normal slave han havde brug for han kunde tale med hende få lidt mod spil og sådan nogle ting ikke bare en sjæl løs slave som gjorde alt uden at sige et ord til hendes herre "Naydina dig og Harley skal og må ikke se røre eller tale sammen de næste 14 dags tid du må på ingen måde havde noget med nogle drager at gøre og taler hun til dig forventer jeg du siger det til mig så jeg kan sætte hende på plads så sådan noget som det der skete her til aften" Jerrys stemme var både skuffet og trist på samme måde han var ked af det skulle være på den her måde, han kunde ikke lide at være sur på hende han hadet det, når hun selv lige frem bede om det kunde han ikke lade hver med at straffe hende, men han kunde ikke være sur på hende for altid han var nødtil at få det her rettet ud så de kunde komme tilbage til noget nær det normale igen, så normalt som det nu engang ville blive at være nær ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2015 8:36:45 GMT 1
Det var betingelser som hun måtte leve med, men det ville gøre de næste dage meget tunge og hun ville i den grad mangle drager i sit liv, men det var hendes egen skyld. Hun nikkede bedrøvet, inden hun valgte at svinge sine arme om hans hals. Først begravede hun ansigtet mod hans skulder, hvor flere hulk gled over hendes læber, hun ville aldrig gøre dette med en herre normalt, men hos Mister J fandt hun jo tryghed og den havde desperat brug for lige nu. "Undskyld....." Peb hun ulykkeligt, det var ikke hende mening at noget af dette skulle være sket og hans skuffede udtryk var hjerteskærende. Hun kunne ikke have det, det gjorde virkelig ondt på hende! Naydina hulkede lidt mere, inden hun igen tog sig sammen. "Det sker aldrig igen, jeg har så svært ved dette, De må bære over med mig Mister J, jeg prøver virkelig, men det er så forvirrende. TIlgiv mig, vil De ikke nok?" Bedende og tiggende måtte hun næsten lyde, som hun klamrede sig ind til ham og nægtede at give slip. Naydina havde det virkelig svært ved dette her, det gjorde forbandet ondt på hende og hun forsøgte virkelig at gøre sit bedste, men hun fejlede jo virkelig grumt. Hun kyssede blidt hans skulder, hun var stoppet med at skælve helt vildt, slappede lidt mere af, blev lidt mere tryg. I hans arme følte hun virkelig at ingen kunne skade hende, og lige nu, var det præcis hvad hun havde brug for. Rohan ville have gjort meget værre ting ved hende, fysiske ting, bare tanken fik hende til at klamre sig mere ind til ham. Det var væmmeligt, men det var slut og hun havde Mister J, selvom hun ikke var en god slave mere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2015 13:55:20 GMT 1
Det kom meget bag på ham at hun kastede sig ind i hans arme på den måde pludselig han lage roligt armene om hende og holde hende ind til sig for at give hende den trykhed som hun søgte han havde den ene hånd om ryggen på hende mens den anden nussede hende roligt i håret "det skal nok gå kære du skal ikke undskylde mere du har sagt undskyld for din ugerninger og der er ikke noget vi kan gøre for at lave om på det, og jeg har tilgivet dig Naydina, men det betyder ikke jeg stoler på dig igen du brød min tillid måske var det ikke med vilje, men det gør ikke at du ikke gjorde det og det gør ondt på mig for jeg troede jeg kunde stole fuldt ud på dig hvilket er en af grundende til jeg giver dig lov til så mange ting som jeg gør." Jerry kyssede hende kort på toppen af hoved og tænkte lidt over hvordan han skulle forklare det næste for hende for han havde svært ved at finde ud af hvordan han skulle sige det så det ikke lød som om han ikke var tilfreds med hende "Naydina jeg er utrolig glad for at havde dig hjemme hos os i vores hjem hvor du tager dig rigtig godt af det når mig og Harley ikke er der og du er fantastisk til at tage dig af hende, hvilket også er en af grundende til hun reagere så voldsomt på Muln som hun gør, men..." Jerry var nød til at stoppe korte og lige tage det stille og roligt og holde styr på pulsen "men jeg er ikke sikker på du er den rigtige til at være hos os jeg ved godt at jeg bare kan være hårde ved dig, men jeg vil jeg aldrig kunde få mig selv til, da jeg er som jeg er over for dig vil du aldrig bare være en slave på mig" Jerry håbede virkelig hun forstod hvad han mente og hun ikke blot ville løbe sin vej.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2015 14:11:54 GMT 1
Der var noget ved hans stemme som gjorde hende tryg, hun lukkede bare øjnene og gemte sig ind mod ham, nød at mærke hans hånd nusse i hendes hår og en hvile trygt på hendes ryg. Naydina sukkede blidt, hun måtte lytte til alle ord han havde at sige. Det var stadig noget så forvirrende, det gjorde ondt på hende endnu og hun vidste ikke hvad hun skulle sige til hans ord, eller hvad hun skulle gøre. Tilliden var brudt, og det var alt sammen hendes skyld, det var forfærdeligt, hun havde det frygteligt med det. Hun smilede svagt som han begyndte at fortælle om hvordan både Harley og han var glade for hende, hun måtte dog mærke hjertet næsten gå i stå da han sagde men..... Bleg måtte hun helt blive, han måtte ikke sige sådan, hun hev fat i hans tøj og stirrede forfærdet på ham. "Jeg forbedre mig, jeg lover Dem jeg vil være den perfekte slave, De må ikke tage det fra mig, det er det bedste som nogensinde er sket. De må ikke tage det fra mig! Mister J jeg ber Dem, De må ikke." Lød det desperat og panisk fra hende, hun græd som pisket og holdte et strammere greb om hans tøj, hun kunne ikke have det, det kunne hun ikke. Bleg måtte hun være, men alligevel varm som hjertet pumpede panisk i brystet på hende. Hendes øjne flakkede, det måtte ikke være sådan, hun kunne ikke finde ud af at være andet og hun ville ikke være det for nogen anden. Ville han sende hende væk? Tanken var knusende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 26, 2015 15:24:44 GMT 1
Jerry tog roligt fat i hendes skulder og trak hende lidt væk fra sig, så han kunde se på hende hun forstod det jo tydelig vis ikke, han ville ikke havde hun blev den perfekte slave, han ville ikke havde hun bare var en hovedløs person, som gik rundt og blot gjorde alt hvad han sagde til hende også ikke andet. "Forstå det nu Naydina, jeg vil ikke havde en perfekt slave jeg vil havde du siger din mening til mig, taler med mig, viser mig hvem du er, og ikke bare er en eller anden tankeløs ting som kun gør hvad jeg siger og der ud over ikke siger noget som helst til mig." Jerry gav slip på hende og søgte lidt væk fra hende igen det her gjorde jo også ondt på ham han ville virkelig gerne havde det til at virke, men ikke vis det betød at hun skulle være en normal slave for så kunde han lige så godt bruge en som han ikke havde noget forhold til overhoved, "Naydina jeg er ikke sikker på du kan blive hos os det vil gøre for ondt på mig vis du blot skal være en slave hos mig, for vis du så gerne vil være en rigtig slave kan du komme op til Corina og være hun vil behandle dig som du gerne vil havde det, men jeg vil aldrig kunde behandle dig på den måde" Jerry stoppede med at tale han viste ikke rigtig hvad han ellers skulle sige, men lige meget hvad så var det helt sikkert at så længe hun ønskede at være en rigtig slave ville hun aldrig kunde blive hos dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 26, 2015 17:26:09 GMT 1
Kunne han ikke selv se hvor forvirrende det var for hende? Hun mærkede i den grad tyngden i sit bryst blive større og større, hun kunne ikke forblive hans slave, hvis hun ikke var villig til at være, ikke slaveagtig? Hun forstod intet, det var så forvirrende! Forsigtigt endte hun med at tage sig til hovedet, hun kunne slet ikke have alle disse tanker, hun havde brug for luft og alligevel havde hun brug for at være i hans arme. Åh hun forstod sig virkelig ikke på noget som helst af alt dette her! "Jeg...... Jeg prøvede på din måde, men se hvad det har gjort, se hvor vi er endt. Jeg kan ikke finde ud af at have halvfrietøjler. Måske er det bedst hvis, jeg blot sørger for Harley når jeg kan, og så holder mig for mig selv...." Lød det trist fra hende, hun ville jo konstant ikke vide når hun gjorde noget ret eller forkert, det var forvirrende for hende, så for hende, var det et sted umuligt. Hun havde jo troet han ville være væk i flere dage, ellers var hun aldrig taget afsted med Muln, det var da helt sikkert. Det var en fejl, hun ville have et liv ud over slave, hun havde lysten, havde fundet en ven i Muln, en som rent faktisk ikke var en slave eller tjenerinde. Det kunne have været sundt for hende måske, men så igen, helt sundt var det vidst ikke når ordre blev brudt. "Jeg ved hverken til eller fra, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre." Hun begyndte på ny at hulke, hendes hjerte farede afsted som ti vilde heste, hun kunne slet ikke finde ro. Det hele snurrede rundt og alt hun havde lyst til var at forsvinde ind i hans arme og falde i søvn, sove det hele væk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 20:45:51 GMT 1
Jerry så på hende med et letter opgivende blik i øjne hun forstod det virkelig bare ikke han prøvede virkelig at søger for hun havde det godt, men det var virkelig svært når hun mod arbejdede man som hun gjorde, eller det var hvad han følte hun gjorde han sukkede letter opgivende "forstå det nu Naydina jeg vil ikke havde du bare holder dig for dig selv vi valgte dig fordi vi begge to nyder dit selv skab jeg nyder at du er der og vi kan tale sammen og det kan vi jo ikke vis du blot vil være en SLAVETØS" Jerry var ved at miste tolmodigheden med hende "MEN fint så få du det som du gerne vil havde frem over så taler du hverken til mig eller Harley med mindre jeg taler til dig først du forlader ikke huset om vi er hjemme eller ej, er vi ikke hjemme så skal du side over i hjørnet af det minste rum i huset og kigge ind i væggen ind til vi kommer hjem du må ikke spille på klaveret mere og du må kun danse vis jeg giver dig lov Naydina" Jerry var virkelig sur på hende lige nu det her var slet ikke det han ønskede, men hun fik det til at lyde so om det virkelig var det hun ønskede selv om det på ingen måde gav mening oppe i hans hoved vis det var det hun ønskede
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 21:14:46 GMT 1
Det gik bare galt, hun kunne slet ikke finde ud af det, overhovedet, så forvirret som hun måtte være, det gjorde så ondt, hun ville bare gerne gøre sit bedste, var det virkelig hvad hun kunne præstere? Intet? Hun mærkede tårerne strømme ned over sine kinder, som hun næsten måtte gispe efter luft, hun kunne slet ikke holde det ud. "Undskyld...... Jeg vil gerne gøre det som De ønsker, det er mig bare forvirrende og svært. Jeg er opdraget til noget andet, hele mit liv har jeg forberedt mig på at være den perfekte slave. De aner ikke hvor ondt dette gør, jeg vil så gerne være god, være perfekt. Hjælp mig.." Bad hun desperat, hun var jo virkelig glad for Mister J, mere end hvad godt var, og hun havde brug for de var okay, dette var forfærdeligt, det var virkelig frygteligt! Hendes tårer havde ingen ende, hendes hjerte hamrede afsted, og hun mærkede hvordan den overfladiske vejrtrækning, samt hurtige blodstrøm gjorde hende svimmel. Det resulterede i at hun faldt sammen, måtte lukke øjnene og forsøge at holde hovedet oppe, men hun følte ikke hun kunne holde dem åbne. Hurtigt søgte hun fra ham, og stak hovedet ned i det kølige vand, hun hev det hurtigt op og gispede højt. Vandet gled ned af hendes ansigt så tårerne ikke kunne skelnes derfra, hun tørrede sig ned over ansigtet, håret var ligeså blevet vådt rundt omkring. "Jeg lover at gøre mit bedste, som jeg hele tiden har forsøgt, jeg kan ikke gøre andet. Fejler jeg, straf mig, og så prøver vi forfra. Ønsket om jeg ikke er en simpel slavetøs, det vil jeg prøve at udfylde efter bedste evne." Mere fattet måtte hun virke, hun sad på knæ ved vandet og forsøgte ikke at græde igen, flere tårer gav ingen mening.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 0:35:43 GMT 1
Jerry havde virkelig mest af alt lyst til bolt at stikke hende en ordenlig flad som en straf for hende, men han kunde ikke han havde lovet hende ikke at slå hende eller gøre hende ondt og det måde også være straf nok for hende at han havde taget stenen fra hende og så længe han havde den var Mulns liv i hans hænder for nu kunde han opsøge Muln når han havde lyst og gøre en ende på hans liv "Naydina vi har kysset og været nøgne sammen vi har lavet så mange ting som gør vi er dus så stop så med at kalde mig de du ved godt jeg ikke vil havde det" Jerry så på hende som hun gik ned ved vandet og lod sit hoved komme under vandet for at få samlet sig selv lidt bedre op igen og så hun kunde få bedre styr på sig selv han gik roligt ned til hende og så på hende med et letter koldt blik, et blik som han aldrig havde set på Naydina før med "så længe jeg har stenen som gør jeg kan finde Muln er hans liv i mine hænder fejler du og jeg mener virkelig fejler du hvor du direkte gå mod mine ord er hans liv historie det vil sige finder jeg ud af du beviste opholder dig sammen med en anden som er lige som ham lige meget grund med mindre det er for at lokke den over til mig så jeg kan tage dens liv, så dør han, forsvinder du væk fra huset som du har gjort i dag, dør han. Husk på vis du er i tvivl om det er en god ide eller ej så kom og spørg mig det vil jeg aldrig blive sur over og er jeg ikke til stede og du er i tvivl så gør som en rigtig slave vil gøre også vil vi kunde tale om det når vi ser hinanden igen." Jerrys stemme var kold og letter kynisk hun havde fået hans mere naturlige side frem i ham og hun fik nu lov til at møde hans lidt mørkere side, hun skulle hvider hvad der ville ske vis hun begik en fejl som den her hun havde lavet idag nogle sinde ville ske igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 10:41:22 GMT 1
Det gjorde ondt at tingene var faldet ud på denne måde, hun var jo ikke ude på at gøre noget ondt, langt fra faktisk. Hun så ned, sukkede tungt. At de havde været som han sagde, nøgne sammen, var en dejlig tanke, men ligeså skræmmende. Den nat havde hun slet ikke kunne kende sig selv, hun følte ting hun slet ikke forstod. Det hele var så forvirrende og hun følte virkelig ikke at det kunne blive bedre. Men det tog nok bare tid. "Undskyld, jeg ved bare virkelig ikke til og fra..... Foran andre, er det så okay jeg viser dig den respekt at tiltale dig korrekt?" Spurgte hun stille. Det var vigtigt for hende at vide, hun måtte vide hvor hun stod, hvad hun stod for. Hvordan alting måtte hænge sammen. Hun sukkede igen, nu var hun trods alt mere rolig, og våd. Hendes blik søgte ham, som han talte, det gjorde så frygtelig ondt i hendes bryst ved dette, så hun lod hånden glide op dertil. Måden han talte til hende på, så på hende, koldblodig en morder var hvad hun så. Det var ikke sådan hun ønskede at se ham. Tårerne væltede op i hendes øjne igen som blev helt blanke. "Jeg forstår." Lød det roligt fra hende, hun bed tårerne i sig, tvang dem til at gå i sig selv og kæmpede for ikke at græde på ny. Dette var hvad hun selv var skyld i, hun kunne kun takke sig selv. Hun tog en dyb indånding og rejste sig roligt op. "Du havde brug for mig?" Det var halvt en konstatering, halvt et spørgsmål, hun stod rank og holdte sin maske, som kun blev mere og mere perfekt. Dette kunne hun ikke dvæle i, det gav ingen mening. De lyse øjne søgte ham, selvom det gjorde ondt, tog hun afstand til det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 19:39:04 GMT 1
Jerry viste at han var hård og kold over for hende lige nu, men han så det som en nødvendighed for at trænge ind til hende og hun ikke skulle være i tvivl om han var i stand til at gøre det og han ikke ville tøve med at gøre det, han så på hende og tænkte lidt over det hun spurgte ham om "hmm det er vel enlig bedst du gør det ja" Jerry gik en smule tætter på hende og tog hendes ene hånd og gav den et blidt kys hans kolde blik forsvandt og det mere rolige og varme blik som han havde over for Naydina kom mere frem i ham igen. "Jeg ved det er meget at bede om, men jeg har brug for du skal være min kone for en dag jeg har indgået en af tale med en kvinde ved navn Malisha om at hjælpe hende tilbage på hendes plads som leder af hendes race, men hun har brug for min og din hjælp før hun kan få det og vis alt gå vel vil det betyde vi kan få brygget det tæmpel som du gerne vil havde kære, men jeg tvinger dig ikke til at sige ja til det, men vil du ikke være med til bliver jeg nød til at tage den dejlige Corina med mig hvor hun så skal være min kone for en dag." Jerry var jo ikke dum han viste hvilke knapper han skulle trykke på, på hende og han viste at hun ikke med sin gode vilje ville lade ham være alene med Corina, eller at de skulle leje mand og kone for en dag ikke vis Naydina havde noget at sige eller det regnde han ikke med hun ville.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 19:53:28 GMT 1
Så var det i det mindste på plads, det var en god ting, en meget god ting. Naydina prøvede så vidt muligt at smide det hele fra sig, bare slappe af og se bort fra det. Han kyssede nu hendes hånd, hvilket fik hende til at rødme, hvad var nu det? Han gik lige fra det ene til det andet, havde hun været dygtig nu, hvad havde hun gjort?! Åh hvis hun da bare kunne finde ud af den mand! Hun var jo helt væk i Mister J, han var jo hendes prins på den store panseret drage, som reddet hende fra det sande monster, som bestemt ikke var en drage, men noget langt værre! Hendes hjerte sprang et slag over. "D-din kone?" Stammede hun chokeret, var det mærkeligt at hendes kinder var ved at sprænge af den røde farve som blussede i hendes kinder lige nu? Hun så genert ned, hun ville jo ikke have at fyrstinden skulle lege hans kone, de var alt for tætte i forvejen, mere end hvad Naydina brød sig om! Det var nemlig intet som passede hende, men hun havde set dem, set dem udenfor det professionelle. Det gav hende kvalme. "Det vil jeg gerne. Hvordan ønsker du jeg skal være så? Dybt forelsket svært ved at holde fingrene fra sig, høflig og fattet, en blanding af disse, eller måske noget helt andet?" Naydina kunne fortælle historier med sine danse, dertil var hun en skuespiller for sig, så mon ikke hun også kunne gøre det som hans kone. Hvad ønskede han sig? Han kunne få lige det han ønskede.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 20:09:33 GMT 1
Jerry så på hende met et roligt blik han var faldet helt ned igen nu og var af slappet på ny og han havde lagt det hele bag sig han smilte ved hendes måde at reagere på det var lidt sjovt at se hende på den måde og det bekraftede kun det som han havde en ide om, og når hun rødmede så meget over det var der vist ikke nogle tvivl om at hans forventninger var sande og at hun var dybt forelsket i ham "Ja min kone" grinte han lidt dog ikke for at være ond ved hende han fandt hende blot nuttet og kær når hun var på den måde dog stod han og tænkte lidt over hendes spørgsmål hvordan hun skulle være, han tænkte lidt over det inden han hev hende helt ind til sig og holde om hende "jeg vil havde dig til at være dig bare hvor du er min kone tænk på hvordan du ville være vis du virkelig var gift med din drømme prins på hans drage, dog med et lille tvist du bliver nød til at bære din smukke krop med selvrespekt og klasse ind du gør normalt kære du skal ud stråle er det har styr på det her og det er dig som bestemme" han kyssede hende blid på den ene kind mens han tænke over det det var virkelg vigtigt at hun var i stand til det for var hun ikke det ville de med sikkerhed blive opdaget i de ikke var mand og kone og det ville ikke være særlig godt vis det skete.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 20:26:08 GMT 1
Det var noget af et kompliment sådan set, bare være hende selv, det var ret stort alligevel. Hun måtte mærke hjerte banke derud af. Hun skulle bære sig selv anderledes, hun kunne godt være yndefuld og i kontrol, det var hun jo når hun dansede. Hendes blik hvilede på ham, det var virkelig grænseoverskridende, men hun kunne godt lide tanken. Virkelig godt lide den faktisk. Det ville sikkert gøre det være, hun ville kun falde mere og mere for ham jo! Hun tog imod hans kys på kinden, og smilede sødt ved dette, inden hun trådte fra ham, som hun gik med sensuelle, rolige skridt, rank var hun i ryggen og hun bag sig selv med ynde og stolthed. Det var alt det hun følte i dansen. Med vuggende hofter søgte hun fra ham, inden hun så sig smilende over skulderen. "Hvordan var det? Bare lige forstil dig jeg rent faktisk har tøj på som er mere passende." Lød det varmt fra hende, hun smilede til ham, det var jo vigtigt for hende at det kom til at være rigtigt. Roligt vendte hun rundt, gik målrettet og selvsikkert mod ham, inden hun hev fat i hans tøj og trak ham mod sig og kyssede ham dybt. Det sitrede ud i hver en lille del af hendes krop, og hun mærkede igen den trang som efterhånden var så velkendt i hende, men som hun ikke gjorde noget ved. Forsigtigt slap hun det. "Virker jeg som en der har styr på det og bestemmer?" Spurgte hun med et svagt forførende smil, det gled over hende igen, hun havde svært ved at styrer sig i det og hun kendte sig selv mindre og mindre når hun fik det sådan. kun en gang havde hun mistet fuld kontrol, og det var jo netop med Mister J.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 20:47:56 GMT 1
Jerry stod og så til som hun prøvede sig frem med at lave om på hendes måde at gå på og hendes udstråling og hun gjorde det yderst godt, hans øjne kørte op og ned af hende som hun gik væk fra ham og da hun vente hoved mod ham lod han sine øjne møde hendes og smile varmt til hende "ja det er rigtig godt, men din atityde mangler stadig lidt kære." Men som hun kom over til ham igen og tog et kys på den måde kom det utrolig meget bag på ham den havde han over hoved ikke set komme og uden tvivl det var det som det havde manglet "jeg tror den er der" lød det overrasket fra ham. Dog kunde han ikke lade hver med at tage fat i hende og trække hende halt ind til sig og give hende endnu et kys som var dybt og begær fyldt dog slap han det hurtigt igen "jeg må nok heler flyve os hjem her fra Naydina inden vi begge to stå nøgne her ude eller ender i vandet sammen" Jerry smile roligt til hende det gik ikke at de blev alt for liderlige her ude i skoven, han skulle hjem og planlæge det hele jo og få det hele til at falde på plads, han havde faktisk ikke tid til det her lige nu, men han havde jo være nød til at få styr på Naydina før han kunde fårsætte sin plan.
|
|