Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Aug 16, 2015 18:15:24 GMT 1
Malisha sukkede tungt. Jerry var virkelig en mand, der var hård at danse med engang imellem. Hun gøs.. Bare tanken om at skulle kysse ham.. Selvom hun havde en sjov fornemmelse af, at det virkelig var dumt, at vende ryggen til det, så måtte hun jo også gøre det. Hun rystede på hovedet. "Du lægger mere i det, end hvad godt er, Jerry.. Husk det.. Der ligger intet i det," pointerede hun med en kortfattet stemme, som hun igen vendte blikket mod ham. Hun var en gift kvinde, og hun havde en mand derhjemme.. Selvom hun ikke helt vidste hvor de stod med hinanden, så var det ikke noget som gjorde det meget bedre for hende. Nu var de begge to indstillede på, hvad der skulle gøres, og det var noget, som hun uden tvivl måtte se forbandet meget frem til. Bare tanken om, at være den, der endnu en gang stod med magten over warlockerne. Det var som om at hun allerede nu, kunne smage det på tungen. Det føles virkelig fantastisk! "Vi har en plan klar nu, Jerry.. Så lad os sætte den i værk," sagde hun med en bestemt tone. Jo hurtigere de kunne komme igang med det hele, jo bedre var det uden tvivl også. Hun ville uden tvivl elske at tage den magt tilbage, og gerne så hurtigt som muligt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 19:28:29 GMT 1
Jerry så på hende og smilte fjollet meget til hende "det vil blive et kys fyldt med kærlighed, fyldt med begær, had, og vrede" Jerrys stemme startede med at være sukker sød, men gik så mere og mere over i at være mørk og kold, for self ville det ikke blive et godt kys men det ville forhåbelig blive et af de sjoveste i meget meget lang tid i hvert fald for ham nok ikke så meget for andre. Jerry gik over mod Harley og hoppede op på ryggen af hende og så på hende med et roligt blik "gå hjem og nyd dit liv og gør en tale klar så du har noget at sige til dit folk jeg skal nok komme til dig når jeg er klar jeg har nogle ting jeg skal havde styr på før vi kan fuld føre det her." Jerry klappede roligt Harley på siden som tegn på hun skulle til at gøre sig klar til at lette. "Til vi mødes igen Malisha øv dig på at smile og være glad så jeg slipper for at give dig et evigt smil" Han så på hende med et vandvitigt grin hvor efter Harley sprede sine vinger ud og med et hårdt slag lettede hun fra jorden og de var hurtigt på vej hjem af, nu havde de mange ting at se til og Jerry havde travlt med at få styr på tingende inden han skulle opsøge hende igen.
//out
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Aug 16, 2015 21:27:26 GMT 1
Malisha himlede med øjnene. Jerry var da ikke andet end direkte irriterende lige nu! "Had og vrede, er noget, som jeg godt kan love dig," endte Malisha med en kortfattet stemme. Det var tydeligvis nu de skulle skilles.. Selvom hun var afhængig af Jerry i henhold til de planer, som skulle lægges, så vidste hun at det nok skulle gå.. Hun glædede sig sådan til at tørre fjæset af Kimeya, og tage magten fra ham, som havde det været det rene ingenting! "Tro mig.. Det er så sandelig også hvad jeg har tænkt mig. Jeg går ud fra, at vi meget snart mødes igen," sagde hun direkte, som hun sendte ham et smil. Han var hurtigt væk på sin drage, hvilket også passede hende fint. Hun derimod, ville søge hjem til sin mand, og finde ud af, hvad han egentlig synes om alt det her. "Vi ses meget snart igen, kære Jerry," sagde hun blot, inden hun selv endte med at forsvinde fra stedet, kun for at søge tilbage til byen. Det var nu at de sidste planer skulle lægges, så de endelig ville kunne få Kimeya ned med nakken. Hun glædede sig sådan til det!
//Out
|
|