0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2015 16:01:28 GMT 1
Jerry sad og havde det noget så hyggeligt, som de sad der og han var dybt upassende i hen hold til hende, og hendes reserveret måde at være på, dog stoppede det sjove da hun rejste sig op og hun var blevet så sur, som hun nu engang gav udtryk for hun blev over et lille leje kys og et frækt smil på læben, vis hun ikke kunde holde til det var han slet ikke sikker på hun kunde holde til at være hans allieret, han rejste sig roligt op og så på hende med et alvorligt blik, "vis du nu stoppede med at virke så reserveret, som du nu engang giver ud tryk for og løsnede en smule op, og bare gav et lille smil i ny og næ, så kunde det jo være jeg også var lidt mindre klam fyr, og lallede rundt om dig noget mindre Malisha, jeg har hørt hvad du forventer og jeg ved skamme også hvordan du skal få din plads tilbage, jeg skal bare hvide hvor mig og Harley kan hente dig om ca. 4-5 dage, alt efter hvor den nu værende leder opholder sig." Jerry så på hende med et koldt og alvorligt blik, alt han havde gjort var jo blot for at se hvor meget han kunde få ud af hende, "for at sige det lige ud, er du jo mega kedelig Maliha tillad dig selv og grine lidt, nogle gange smil eller noget i den stil, frem for hele tiden at blive sammen bidt og sur, ikke engang da du fik øje på mig kunde du smile kære, vis dog bare en smule, du er glad for at få magten tilbage, og vise den nar røv at du er langt bedre ind ham." Om det ville pisse hende mere af eller ej, var han ret lige glad med, han havde brug for at komme ud med sin mening omkring det, for havde hun tænkt sig at være på den måde for altid, ville deres forhold aldrig komme til at gå godt.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jul 2, 2015 6:41:40 GMT 1
Kunne Jerry egentlig rumme hende? Pludselig måtte hun erkende, at hun faktisk havde sine tvivl. Ikke at det var noget, som gavnede hendes situation, men hvad pokker.. Alt taget i betragtning, så var det vel ikke underligt, at hun reagerede på den måde? Hvis hun slog sig mere løs, ville han være mindre klam? Var han klar over, hvor underlig det egentlig lød? "Du kan sige, hvad du vil, Jerry, men jeg forventer et professionelt samarbejde her.. Det indvolvere ikke kys, kærtegn og det lille ekstra, som jeg efterhånden har en formaning om, at du gerne vil opnå," sagde hun kort for hovedet. Det var bestemt heller ikke fordi, at hun ville lade ham komme hende så tæt! Sagen var jo, at hun var bange for mænd på den front. Det dertil, var skam også hendes lille hemmelighed, og det var derfor, at hun handlede og reagerede på den måde, som hun nu gjorde. Kort vendte Malisha blikket væk. Kimeya opholdt sig på Castle of Darkness, eller i Marvalo Mansion, som han altid havde gjort. Manden var dejlig forudsigelig på den front, og det var naturligvis også noget, som skulle udnyttes i hendes øjne. Hun måtte være kedelig i hans øjne.. det var hun ligeglad med, bare alliancen blev opretholdt. Sagens omfang, var jo trods alt stadig, at hun ikke kunne undvære den hjælp, som han kunne tilbyde hende. "Kald mig hvad du vil, bare du gør, som aftalt.. Kimeya opholder sig i hans hjem i Marvalo, eller på slottet.. Vi skal slå til, når han befinder sig i sit hjem," fortalte hun kortfattet, inden hun vendte blikket mod ham. Kedelig? Hun skulle give ham kedelig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 4, 2015 11:08:31 GMT 1
Jerry så på hende med et letter opgivende blik, hun forstod jo overhoved ikke hvad han prøvede på han greb fat i hende og trak hende på ny ind til sig. "tro mig kære veninde, det er mange fisk i havet som jeg kan fange med lukket øjne, så jeg gå ikke glip af noget her." Jerry havde ikke nogle interesse i at skulle leje med hende på den måde som han jo enlig havde givet udtryk for, men hun var jo så stiv i det og kedelig, han gav slip på hende igen og så kort over mod Harley, hun lå helt stille og slappede af, som han havde bedt hende om det var da rat at se hende gøre som han havde sagt. "Så er det der vi slå til Maliha, men begynder han at flygte så er han min, jeg elsker en god jagt, har vi så en aftale?" Jerry tog hånden frem de kunde vel lige så godt slå handlen helt af, inden han gjorde noget upassende ved hende igen det var jo svært at lade hver, det var jo sjovt at hun lukkede af for ham på den måde som hun gjorde.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jul 4, 2015 20:17:30 GMT 1
Hørte Malisha virkelig rigtigt? Ønskede Jerry bare at more sig, og lade hende blive en del af mængden? Og det var slet ikke noget, som han kunne, eller ville forholde sig til. Overhovedet ikke faktisk! "Så det du siger, er at jeg bare er en del af havet, så du kan fiske efter den anden næste gang?" spurgte hun denne gang med en hård stemme. Hvis de kunne få Kimeya ned med nakken, var hun da jordens lykkeligste mand, så det var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt. Hun vendte blikket hårdt mod hans skikkelse endnu en gang. Hun tog om hans hånd. Når han var hjemme, ville de have bedst chance for at slå ham, og gud hvor hun dog tiggede og bad til, at det ville komme til at ske igen! "Den mand skal ned med nakken, Jerry. Jeg accepterer intet andet. Jeg er glad for, at jeg kan regne med dig." Malisha lukkede grebet hårdt og fast omkring Jerrys hånd. Ville dette rent faktisk betyde, at hun ville få titlen tilbage igen? Den tanke alene, var da helt igennem fantastisk for hende! "Så.. det er det?" Denne gang vendte hun blikket mod ham, direkte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2015 12:17:28 GMT 1
Jerry var helt rolig og afslappet i sin attitude som hun stod og blev en smule fornærmet på ny, han grinte lidt af hendes ord hun fik det til at lyde så ondt, som havde de virkelig haft noget kørende sammen, "jeg siger ikke du bare er en del af havet, jeg siger bare der er mange sjove fisk at kigge efter, og jeg er en virkelig god fisker når jeg finder en spændende fisk." Grinte han en smule, måske var hun spændende, men ikke så spændende at fiske efter at han lige frem ville smide alt han havde i sine hænder for at fange hende, hun var jo ikke en Naydina eller Corina, som helt klart var dem som han syntes var sjovest at leje med, men på meget forskellige måde de to var virkelig modsætninger af hinanden, det var måske derfor han fandt det så sjovt at leje med dem begge to, dog uden nogle af dem skulle hvider det for det skulle da nok gå galt så. Jerry var sikker på sin plan han havde oppe i hoved, for at få Kimeya ned med nakken, det kunde ikke gå galt, ikke så længe Jerry havde sine små overraskelser oppe i ærmet, som han ville komme til at havde mange af, dog skulle han nok fortælle Malisha om de fleste af dem, dog ikke alle sammen, men han skulle nok sætte hende ind i planen, "så længer vi taler om at fjerne personer, kan du altid regne med mig pus, og jeg ved lige hvad vi skal gøre for at jeg kan komme tæt på ham, og lokke ham lige ud i dine arme så du selv kan få lov til at slukke hans lys." Jerry så på hende med et lumsk smil på læben, han glædede sig til det her skulle ske han havde aldrig slået en leder ihjel, men man skulle vel starte et sted så hvorfor ikke gøre det hvor han selv kunde få noget ud af det i den anden ende, "hvor meget af planen vil du høre nu, eller vil du vente til jeg finder dig og vi tager af sted mod ham?" Jerry gav roligt slip på hendes hånd igen, nu var aftalen lavet nu skulle de bare blive enige om hvordan de skulle gøre det, og om Malisha virkelig kunde gøre det, eller om hun viste sig at være for blød i den sidste ende.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jul 7, 2015 19:10:57 GMT 1
Malisha var på ingen måder afslappet i øjeblikket, da det slet ikke var noget, som hun havde nogen grund til at være. Denne mand, var slet ikke en, som hun stolede på, sådan oprigtigt endnu, men alligevel, så var hun nødt til det, da hun var afhængig af ham og hans hjælp, for at få tingene, som hun gerne ville have dem. For nu, var det at få Kimeya ned med nakken, som betød mest for hende, for den titel og den ære, ønskede hun at få igen! "En skam for dig, at jeg i så fald, ikke har tænkt mig, bare at være en del af mængden, min kære ven," fastholdt hun med en mere bestemt tone, end hvad hun havde gjort brug af til nu. Det var slet ikke noget, som hun ville finde sig i, og det var hun bestemt heller ikke bange for at lade ham vide.
Selv nu, hvor hun kun måtte se frem til at det her skulle ske. Bare tanken om, at hun kunne få lov til at slå Kimeya, var en følelse, som for hende, var helt fantastisk! "Jeg vil ikke slå ham ihjel. Jeg har helt andre planer med ham.." Et kynisk glimt meldte sig i hendes øjne, alene ved tanken. Hun skulle statuere et eksempel for resten af racen. At man ikke pissede på hende, og hvad hun stod for, og det var vel også tydeligt? "Jeg vil gerne være forberedt, så fortæl mig, hvad du har tænkt dig, så jeg ved hvad jeg skal forvente mig," fortsatte hun med en ganske kortfattet mine. Det var meningen, at det hele skulle gå efter planen.. Det var ikke meningen, at den mand skulle have muligheden, for at slippe derfra med sin værdighed og post i behold!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2015 21:11:29 GMT 1
At hun blev så pirlig over han ikke kun var efter hende, kunde han ikke bruge til noget og det rørte ham ikke at hun havde et problem med det så længe hun ikke lod det gå ud over deres aftale så rørte det ham ikke så kunde hun være så sur som hun overhoved ville være, "ja jeg bliver jo aldrig mere, så længe du har den holdning" sagde han med et drillende smil på læben og provokerende blik i øjne det var ret oplagt, når hun kalde ham for hendes kære ven. Jerry så ud over vandet som han tænkte, lidt over hvordan han skulle forklare sin plan for hende "jeg har tænkt mig at søge audiens hos ham, og tager min tjenerinde med som min kone så han forventer jeg kommer med en kvinde, ud fra det kommer han ikke til at forvente et angrib fra mig og han komme til at lukke mig ind i hans hus, jeg tager også Harley med så hans folk har noget at se til fra på den front jeg vil tale med ham om at mig og ham skal alliere os og slå vores styrker sammen hen af aften som vi har drukket lidt og hygget, og jeg taler ham efter munden så han få det som han vil tilbyder jeg ham en tur på Harley" Jerry så på hende med et lumsk smil "og det er når han flyver på Harley vi har muligheden, for at slå til du skal ramme hende med en ild kugle som jeg forventer du kan lave og få det til at se ud som om du angriber os Harley styrter og lander og der fra bliver det let som en lej han er langt, fra alle sine vagter og du og jeg har ham alene hvor vi gerne vil havde ham uden han ved noget som helst om, at vi to arbejder sammen før det er for sent" Jerry viste hvad han lavede, og han viste at selv ikke Malisha kunde lave en kraftig nok ildkugle til at den ville kunde gøre skade på Harleys tykke panser.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jul 9, 2015 12:13:47 GMT 1
Intenst lyttede Malisha til Jerrys plan. Selvom det allerede nu, lød til at han havde styr på det hele, så var det en tanke, som uden tvivl måtte glæde ham, mere end hvad han kunne beskrive, og ikke var hun bange for det faktum. Langt fra faktisk. Hun kneb øjnene let sammen. Det lød næsten for godt til at være sandt, men hun kunne lide klangen af det. Det lød virkelig godt. "Det lyder, som det er planer, du allerede har tænkt længe igennem, min ven," sagde hun med en sandfærdig mine. Selvom hun ikke ønskede at slå Kimeya ihjel, men derimod ydmyge ham, som han havde ydmyget hende så mange gange. Det var nemlig ved at være på tide, at den mand lærte og tog imod de konsekvenser, af tingene, som nu måtte følge med, uden at han egentlig kunne gøre noget ved det. Det var den tanke, som hun virkelig godt kunne lide. Hun elskede det virkelig! "Så med dine ord, så må jeg gerne skyde løs på din drage?" Hvorfor var det en tanke, som frydede hende? Ikke at hun kunne gøre for det, for tanken om at kunne skyde på det væsen, som allerede havde truet med at æde hende, var en tanke, som hun morede sig ganske betragteligt ved, og det var slet ikke noget, som hun havde i sinde, at lægge det mindste skjul på, når det endelig var. Et skadefro glimt meldte sig i hendes øjne, og ikke var det noget, som hun havde tænkt sig, at lægge det mindste skjul på. "Gør hvad du vil.. men han skal ikke slås ihjel.. Jeg har andre planer med ham," pointerede hun med en morende stemme. Hun glædede sig helt, til at få det hele sat i værk!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 9, 2015 20:43:28 GMT 1
Jerry så på hende med et skævt smil på læben, som hun talte med en mere venlig sinde stemme "når man er godt 20.000 og krigsføring er noget jeg har studeret og brugt meget lære man en ting eller to gennem tiden" Jerry var godt tilfreds med det han var kommet frem til på kort tid, samt at vis noget gik galt skulle han kunde klare det lige meget hvad det skulle være om det så var at hun var gået mod ham og det ende med det var Jerry, hun var ude efter ville det aldrig kunde gå godt for hende, Jerry vente blikket mod Harley og grinte lidt "tro mig kære ind ikke dine ildkugler er kraftige nok til at kunde gøre skade på hende, med hendes tykke panser, så ja skyd du bare løs med ILDKUGLER! ikke alt mulig andet, bare hold dig til ildkugler ikke." Jerry vente blikket mod hende igen, han forventede ikke hun direkte ville prøve at gøre skade på Harley for så var hun godt klar over at Jerry ikke ville hjælpe hende ret længe, med at nedlægge den leder. Jerrys blik blev letter skuffet som hun sagde han ikke skulle dø, hvad var det lige hun forventede af ham vis manden ikke gav efter vi de jo nød til at blive ved til han knækkede, eller hans liv ende. "vis han ikke giver op så bliver jeg ved Malisha jeg tager ikke nogle chancer, vis manden er så farlig som du siger han er så skal han konstandt være under kontrol min kære, ellers er det pudselig ham som slå dig af igen og det ønsker jeg ikke at se" vis det skulle ske, ville det ikke se særlig godt ud for Jerry da han jo tydelig vis støttede Malisha og ikke den nu værende leder.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jul 10, 2015 8:21:59 GMT 1
Malisha vidste jo godt, at hun burde være taknemmelig for den hjælp, som hun fik, og særligt af Jerry, da han i princippet ikke fik noget ud af, at hjælpe hende, andet end en alliance. En alliance, som hun uden tvivl agtet at holde ved, i den forstand, at det var hende muligt. "Det er jo evner og talenter, som jeg kan udnytte," pointerede hun tilfredst og med et smil på læben. Alene tanken, var ikke en, som hun kunne slippe, og ikke havde det været meningen. Hun var glad.. Bare tanken om, at hun ville kunne få sit liv og sin værdighed tilbage, var en helt særdeles og fantastisk følelse, og hun var ham meget taknemmelig for den mulighed, som han gav hende. At hun derimod kun måtte kaste ildkugler efter dragen, irriterede hende lidt, men okay.. Igen var det ikke en drage, som hun havde tænkt sig, at kaste sig i krig med, og særligt, når det var på denne her måde. "Men fint.. kun ildkugler, hvis det er dit krav." Det forekom hende nemlig sjældent, at hun ville honorere nogen af de krav, som andre ville sætte til hende, men her føles det næsten naturligt. Særligt, når hun vidste, hvad hun ville få ud af det, hvilket næsten var det bedste af det hele. Tanken om, at hun ville få sin lederplads tilbage..! Hun lod armene søge over kors. At slå Kimeya ihjel, var hun ikke ligefrem ude på. Nej, hun havde helt andre planer i øjeblikket. "Jeg har planer med ham, Jerry, og det er ikke meningen, at han skal slås ihjel. Jeg tillader det ikke," sagde hun denne gang med en bestemt tone. Hun fandt sig ikke i det!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 26, 2015 14:57:31 GMT 1
Jerry så på hende med et roligt og afslappet blik han glærede sig til at de skulle komme i gang med planen, han kunde se på hende det var en tanke som hun også så frem til, men af lige vel viste hun det ikke helt ud af til "så smil dog kære vis mig du er tilfreds vis mig dog din glæde ved tanken om at du bliver leder, at du få lov til at skyde ildkugler mod en drage som du ikke kan lide, smil, grin eller at giv et tegn på din glæde kvinde" Jerry gik lidt tætter på hende igen dog uden at røre hende men tæt nok til at hun nok følte sig en smule utilpas mens hans smil på læben roligt blev støre og støre "giv mig et smil ellers ender det måske med jeg kysser dig igen Malisha" grinte han mens han puffede lidt drillende til hende, man havde vel kun det sjov man selv lavede, og især når hun var inærheden for hende kom der da ikke noget sjov ud af overhoved. At han ikke måde slå manden ihjel var Jerry ikke tilfreds med overhoved for vis han var så farlig som hun gjorde ham til kunde han være en farlig mand at holde i live, men han kunde vel godt leve hvider uden arme Harley kunde vel godt tage dem fra ham så kunde han jo ikke være så farlig igen uden sine arme "vis du ikke passer på Malisha så begå du samme fejl som den der slog dig af leder stillingen sidst det er farligt at lade dine fjender leve, med mindre du lader Harley tage en arm eller to fra ham så er han mindre farlig, men jeg forventer du har en god grund til at ville lade manden leve." Jerrys stemme var igen seriøs og en smule hård Jerry forventede hun viste hvad hun lavede, men han var på ingen måde sikker i sin sag da han ikke rigtig kende til hende på den måde.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jul 27, 2015 19:26:21 GMT 1
Malisha havde yderst sjældent en grund til at smile, og dette var en af dem. Hun ville nemlig heller ikke tage glæden på forskud. Hun ville dog derimod juble den dag, hun slog Kimeya af, og rent faktisk var i stand til at indtage pladsen. Ved hans ord, måtte et svagt træk på mundvigen, dog alligevel vise sig. Let vendte hun blikket i den modsatte retning igen. Han skulle ikke se det. Men hun var glad.. Rigtig glad faktisk, hvis det her var noget, som rent faktisk skulle lykkedes dem i den anden ende. Det var jo bare det.. om det overhovedet ville på sigt. "Jeg smiler og griner, når jeg har en grund til det, Jerry.. Det har jeg endnu ikke fået. Jeg må dog erkende, at jeg ser frem til, at kunne kyle en ildkugle mod din.. drage," sagde hun, som ordet 'firben', måtte hvile mest naturligt på hendes læber. Det var jo heller ikke fordi, at hun ønskede at gøre ham irriteret.. Eller det forvoksede firben for den sags skyld. At han truede med at kysse hende, gjorde det ikke meget bedre. "Tør du virkelig løbe den chance og den risiko?" spurgte hun denne gang med en direkte stemme. Hun knyttede næverne let. Kimeya var bedre i live.. Som hun havde været. Han skulle leve med skammen om at være blevet slået, og endda af en kvinde. Hun skule vise, at hun var en bedre leder, end hvad han havde vist sig at være. Hun kneb øjnene let og fast sammen. "Jeg har styr på det, Jerry.. Bare du holder dig til din andel af planen, så skal det nok gå. Jeg vil have ham i live," sagde hun hårdt og bestemt. Den mening stod hun fast på, og den nægtede hun at lave om!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2015 21:01:02 GMT 1
I ren provokation gik Jerry helt tæt på hende igen hun udfordrede ham jo lige til at kysse hende på fuld skral og Jerry sagde da aldrig nej til en ud fordring, han smilte flabet til hende og støg blidt en hånd ned af kinden på hende "hvor er du blevet god du kalde hendes en drage, men nu til det vigtige, hvordan tør du udfordre mig til at kysse dig på den måde som du lige gjorde, men hvordan vil du havde det er det rigtige spørgsmål her min kære" Jerry gjorde tegn til han ville kysse med munden dog uden at gøre det for det varjo kun for at drille hende dog kunde han stadig godt finde på det han gik lidt væk fra hende og begynde at grine lidt hun havde lovet ham et kys når de var færdige med ham lederen og vis Corina så det ville hun gå helt amork og den tanke kunde Jerry godt lide det morede ham sådan set en helt del tanken om det ikke fordi der skulle være nogle form for kamp om hvem der var hans blok en vandvidrig Dødsengel og en warlock som nok ikke rigtig ville forstå hvad der enlig ville ske vis det enlig kom der til "husk nu hvad du har lovert mig køre når vi er færdige" Jerry så på hende med et skævt smil og et glimt i øjet som gjorde man slat ikke var i tvivl om han havder nogle tanker i hoved som han virkelig godt kunde lide og det lugtede langt væk af ballade
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Aug 12, 2015 22:18:30 GMT 1
Det var meget muligt, at Malisha i øjeblikket legede rigtig meget med ilden, men hun kunne ikke lade være! Han opfordrede hende jo nærmest til det, og så kunne hun jo heller ikke fortsætte med at vende ryggen til det, kunne man jo sige. Hun stirrede næsten advarende på ham, da han trådte tættere på ham. Hun var afhængig af ham.. Afhængig af, hvad han kunne give hende i denne forbindelse, og derfor kunne hun ikke vende ryggen til det, om det var noget, som hun ville det eller ikke. Hånden mod hendes kind, skabte en sitren. Hun hævede hånden, kun for at slå den fra sig. "Livet er ikke noget værd, uden en vis risiko, Jerry.. Hvem ved.. Måske at du rent faktisk får et kys, når det hele er færdig?" pointerede hun let. Det kunne jo være. Det var jo aldrig til at vide, hvad hun kunne finde på trods alt. Hun var jo kendt for at være temmelig utilregnelig, og det var skam også sådan, at hun havde tænkt sig at fortsætte sit liv. At kalde bæstet for et firben, var nok det, som hvilede mest på hendes tunge, men derimod ikke noget, som hun fik frem på noget tidspunkt. Hun ville ikke gøre denne sag, værre end hvad den måtte være i forvejen. "Og hvad hentyder du helt præcist til?" spurgte hun kortfattet, inden hun trak sig et skridt. Bare hun fik tingene som hun gerne ville have dem, så var hun jordens lykkeligste kvinde. Og for nu, så var det at få den skide lederstilling.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2015 0:48:28 GMT 1
Jerry så på hende med et små flappet smil og lod hende tale færdigt forstod hun virkelig ikke hvad det var han hentyd til omkring hvad hun havde lovet ham, hun havde jo lovet at give ham et kys og hun havde jo selv lige talt om det hvilket også fik Harley til at ryste lidt på hoved at Malisha og og små grine efter bedste drage evne Jerry vente hoved mod Harley og tyssede på hende mens han selv kæmpede for at ikke at grine, han vente hoved tilbage mod Malisha "søde lille skat, jeg hentyder til kysset som du har lovet mig når vi er færdige med det her, et dejligt sukker sødt kys fra dine vidunderlige læber til mine" Hans stemme var letter ironisk dog glærede han sig til det da der helt sikkert ville komme en form for drama ud af det så længe det skete for and Corina eller Naydina, Naydina havde jo også følser for Jerry, men om hun ture gøre noget ved det ved synet af en anden kvinde kyssede ham, viste han ikke, men spændende ville det blive for Corina ville helt sikkert gøre noget ved det vis hun så det og Naydina ville måske, men en ting var helt sikkert noget drama ville der komme ud af det og Jerry ville elske det, men han ville også stoppe det inden det gik galt da han godt ville beholde begge sine alliancer med de to kvindfolk.
|
|