Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jun 19, 2015 16:06:17 GMT 1
Det var sent og det blæste godt i Dvasias denne aften. Malisha søgte ned mod Den Mørke Sø.Det var efterhånden ved at være på tide, at hun kom igang, så hun kunne få sin værdighed tilbage, og det gjorde hun, ved at vise sin styrke for warlockerne. Det var der hendes liv lå, og altid havde ligget! Selvom hun havde Ravennah og Samuel derhjemme, som var folk, hun efterhånden ønskede at beskytte, vidste hun jo godt, at hun skulle være påpasselig. Det lignede nemlig ikke hende, at tage hensyn til den slags, men Samuel havde nu alligevel vist hende en side, som hun slet ikke havde troet, at hun havde. Det mørke hår blev revet i, af vinden, hvor hun lukkede kappen tæt omkring sig. Kutten forsøgte hun igen at trække op over hovedet, mest i et forsøg på, bare at holde sig en anelse skjult. Hun ville ikke gøre alt for mange opmærksomme på sig på alt for kort tid. Nej, det var hun slet ikke klar nok til at gøre endnu. Svagt fnøs hun. Det lignede overhovedet ikke hende, at tage hensyn på den måde, men det gjorde hun nu. Hun hadede det! Hvor pokker hun skulle finde J, og den store drage, havde hun ikke nogen anelse om. Vidt omkring havde hun derfor været, uden at det som sådan havde lykkedes hende helt, som hun gerne ville have det. Hun trak vejret dybt og stoppede ved synet af det klare og mørke vand.. Søen levede uden tvivl op til sit navn. Den var mørk... Den var sort.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 15:00:58 GMT 1
Jerry havde været rundt omkring for at lede efter Malisha, og havde fået af hvide hvor hun måske ville kunde befinde sig, efter meget overtalen og letter vodlige metoder, gav nogle folk fra de forskellige byer hints om hvor en kvinder efter den beskrivelse han havde givet dem. Det sidste han havde hørt var hun var på vej mod den mørke sø, Jerry og Harley følg ind over søen og efter lidt tid, dykkede de ned så de kun lige var over vanden, Jerry fik øje på hende, men var på ingen måde sikker på om det overhoved var hende eller en anden person, men lige meget hvad kunde han måske bruge personen til noget, han styrede Harley over mod personen og landede et lille stykke fra hende, hvor efter Jerry hoppede ned fra hendes ryg og så mod kvinden, han var ikke længere i tvivl det var hende, enlig havde han fundet hende, han rettede lidt på sit tøj han havde sit mørklilla jakkesæt, på med en hvid skjorte inden under, det var stort set altid det han havde på når han ikke var hjemme hos sig selv. "Malisha min kære lille hidsige, yndlings warlock. Vi har nogle ting at tale om" Jerry stod stadig et lille stykke fra hende og havde et letter provokerende smil på læben, sidst de havde mødes havde hun jo sagt hun ville behandles som en hver anden person på hans vej, og det blev hun så ved han lage ud med at være lidt provokerende over for hende, lidt sjov skulle man jo havde nu hvor det havde lykkes ham at finde hende. Han tog armene ud til hver sin side som om han forventede et kram fra hende, som han roligt gik tætter på hende.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jun 23, 2015 15:47:59 GMT 1
En ting, var naturligvis at Jerry havde lovet at hjælpe Malisha tilbage på magten.. Noget andet var det jo trods alt, om det var noget, som han kunne leve op til. Selv havde hun ikke vidst hvor pokker hun skulle lede efter ham, når det kom så vidt, for det havde de vel egentlig aldrig rigtigt snakket om, havde de? Lyden af vinger, fik hende hurtigt til at vende blikket. Var det en drage? Umiddelbart kendte hun kun til den ene drage, og ikke nogen andre, og derfor, var det noget, som omgående måtte vække en klar nysgerrighed i ham. Var det virkelig Jerry? Hun håbede virkelig at det var ham, for så slap hun da for at rende rundt og lede efter ham resten af sit liv, for denne verden var jo trods alt stor.. Og den var jo kun blevet endnu større, siden øen Tayevania var blevet opdaget. Her sprang han af sit store firben. Selvom det var gået op for hende, at det ikke var noget, som hun skulle kalde den store drage ved hans side, så valgte hun denne gang at holde tæt om det. Forventede han ærlig talt et kram? Det var da det sidste, som hun ville give ham! "Der var du jo.. Jeg har søgt efter dig." Med rolige skridt, søgte hun hen mod hans skikkelse, men uden antydninger, til at ville give ham et kram. Den slags gjorde hun ikke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 24, 2015 15:03:22 GMT 1
Jerry så på hende med et drillen smil og et frækt glimt i øjet som han tog armene ind til kroppen igen, "efter jeg lige har kaldt dig for min yndlings warlock, så kan jeg ikke engang få et kram af dig, jeg ved du er en kold, men det der er bare ren ondskab prinsesse" hans stemme var fyldt med sarkasme, og han havde svært ved at lade hver med at smile og grinte lidt, han så kort ud over søen og tænke lidt inden han lod sit blik falde tilbage på hende, "ja det kan jeg jo gætte mig til, siden du render rundt her ude, men jeg lovede dig jo også nogle ting sidst vi mødes jo, så hvad kan Dragerytternes leder gøre for dig Malisha?" om hun fangede hittet om at han var blevet leder siden sidste gang de havde mødes, viste han ikke, men det var hans måde at sige til hende at han var blevet leder. Han lod igen sit blik glide ud mod søen den var så mørk og fred fyldt på en helt særlig uhyggelig måde efter hans mening, han havde tit sidet og kigget ud over den, men han havde aldrig badet i den, da den jo skulle være giftig at bade i, men han fandt bare stedet beroligende og et sted som var rigtig godt til at sætte sig ned, og få styr på sine tanker, men som Malisha kom tætter på ham kom Harley tætter på med sit hoved, Harley skulle være sikker på Malisha ikke var ude på noget dumt og prøvede at angribe Jerry, da hun stadig ikke rigtig havde nogle som helst tiltro til Malisha.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jun 24, 2015 18:25:18 GMT 1
At give Jerry et kram, var slet ikke noget, som måtte komme på tale for Malishas vedkommende. Det havde bestemt ikke været en del af aftalen, og omsorgsfuld havde hun bestemt heller aldrig nogensinde været, hvad end om det var noget, som man nu ville det eller ikke, så var det bare sådan, at det måtte være i den anden ende. Tænderne måtte hun svagt bide sammen. "Du leger med ilden, min kære ven," pointerede hun med en mere kortfattet stemme, end hvad hun havde gjort brug af til nu. Malisha stoppede op, som dragen kom tættere på. Hun var bestemt ikke dum nok til at gøre noget i en situation som denne. Desuden havde hun brug for en alliance med Dragerytterne, og særligt nu, hvor hun også havde muligheden for at gøre det, så var det vel heller ikke så underligt, at det var på denne her måde. Hun trak vejret dybt. Han ville høre, at hun bad om hjælp, hvilket hun i forvejen ikke var meget for. "Tror bæstet stadig, at jeg vil slå dig ihjel?" spurgte hun. Hun havde brug for hans hjælp, og dum var hun altså ikke ligefrem, hvilket var noget, som hun gerne ville stå ved. "Jeg har brug for din hjælp Jerry.. Jeg vil slå Kimeya af pinden," sagde hun direkte. Hun ville have sin præstige tilbage igen, og dette kunne hun ikke gøre på egen hånd.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 14:36:45 GMT 1
Jerry viste sådan set godt at han ret så meget lejede med ilden, men hvad ville livet være vis der ikke var noget lej og sjov i det, han lage roligt en hånd på Harleys hoved og tyssede på hende, for hun skulle slappe lidt mere af, hvor efter han vente sig om og så på Malisha igen med et skævt smil på læben, "Hvad er livet vis vi ikke lejer lidt med de ting som er farlige kære." Jerry kunde jo ikke lade hver det lå i hans natur, at leje med ilden, se hvor langt han kunde presse den før den lige kom lidt for langt og det hele faldt sammen om ham, han elskede at se kaos rundt om sig, og se hvordan han kunde få det hele til at brænde mere ind det gjorde i forvejen, "Jeg vil da med glæde hjælpe dig, men jeg skal hvide hvor meget du selv har tænkt dig at deltage i det, og om du selv vil havde det sidste slag ind på ham og sådan nogle ting, og kære jeg vælter ikke kun folk, når man vælter nogle kan de rejse sig igen, del dem i to og de kan aldrig gøre noget igen, det gør du klogt i at huske til en anden gang da du selv er en af dem som faldt." Jerrys stemme var rolig som talte de om hvad de skulle havde at spise, det var naturligt for ham at tale om at slå andre ihjel, og det rørte ham på ingen måde at dræbe var en sport og der var ikke noget forkert i det i hans verden. Han satte sig roligt ned med fromt ud mod vandet og gjorde tegn til hun skulle sætte sig ved siden af ham "jeg skal lige havde nogle ting af hvide omkring ham hvor han oftes befinder sig hvad han laver og om det var ham som væltede dig Malisha" Jerry så over mod Harley som havde lagt sig helt ned og så ud over vandet hun kedet sig hun gad virkelig ikke alt det her hun ville ud og finde nogle de kunde tæve på lave noget sjovt ikke det her kedelige møde ting noget.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jun 27, 2015 9:41:55 GMT 1
Malisha ønskede sit gamle liv tilbage, og hvis Jerry var en mand, som kunne hjælpe hende med dette, så ville hun være mere end storslået tilfreds! At lege med ting, som man ikke burde lege med, havde hun en sjov fornemmelse af, var noget, som han gjorde dagligt, og at det derfor ikke var nyt for ham. Hun rystede let på hovedet. "Du ender med at brænde dig, min fine ven," kommenterede hun blot. Med dragen tæt på, ville Malisha bestemt heller ikke tæt på ham, dersom det var noget, som hun kunne blive fri for i den anden ende. Næverne knyttede hun let. Hun ville have sit liv tilbage, og gerne slå Kimeya så meget ned i jorden, at han aldrig ville komme op igen! Det var desværre ikke ham, som havde slået hende i sin tid, men en ung kvinde, som havde gjort brug af et trick, som hun overhovedet ikke havde set komme. I dag, kunne hun jo kun være pissed på baggrund af den tanke. "Ligner jeg en, som har tænkt mig, at svinge pisken og få andre til at gøre et job, som jeg vil have credit for? Åh Jerry.. du har endnu rigtig meget at lære om mig." kommenterede hun kort for hovedet. Som han satte sig, og opfordrede hende til at gøre det samme, vidste hun dog ikke, om det var en god, eller om det var en dårlig ide. Tanken om dragen tæt ved ham, gjorde hende endnu meget ængstelig. Hun endte dog med at gøre det. "Og for at få det på det rene, så nej, så var det ikke ham, som væltede mig i sin tid. Han går rundt og tror han ejer hele verden, og det gør han ikke!" sagde hun bestemt. Den mand ville hun have ned med nakken, og hun ville fryde sig, når det blev aktuelt! "Han er livsfarlig, Jerry.. Derfor kan jeg ikke gøre det alene," tilføjede hun dog. Det var pinligt nok at spørge andre om hjælp, men hun vidste, at det var en nødvendighed, for at få tingene, som hun rigtig gerne ville have dem. Og hun var bestemt ikke typen som måtte og ville nøjes.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 27, 2015 11:32:38 GMT 1
Jerry rykkede sig lidt tætter på hende som hun satte sig ned, og så på hende med et lokkende blik og et frækt smil på læben, han lod roligt en hånd glide op af armen på hende, "så længe det er dig jeg brænder mig på, så er frækt nok for mig." hans stemme var lokkende og varm og hans øjne hvilede roligt på hende, det kunde nu være sjovt at holde den lumre tone, bare for at se hvad hun ville gøre ved det, "vis du spørger mig, ligner du en som ikke vil havde et problem med at være med og du vil nyde det, næsten lige så meget som jeg vil du smukke kvinde" Jerry lod roligt sin hånd vrande op af hendes arm igen, det var sjovt at presse hende lidt, selv om det de talte om ret så vigtigt, men Jerry ville da ikke lade sådan en hyggelig smuk aften gå til spilde, bare fordi hun ikke var i humøret så kunde det jo være han kunde få hende i det. Jerry viste godt at manden hun talte om var farlig, men Jerry var heler ikke i tvivl om at sammen kunde de nemt vælte ham, da manden jo aldrig havde stået over for en som Jerry før, ville Jerry med sikkerhed havde overhånden i den kamp, og med Malishas hjælp skulle det med sikkerhed nok gå godt, men de skulle jo nok stadig være varsomme, "sammen skal vi nok kunde klare ham, vi skal bare spille vores kort rigtig også bliver det ikke et problem, han ved hvem du er, men jeg tror ikke på han kender til mig endnu og når han finder ud af hvem jeg er så er det for sent for ham, og vi har ham lige hvor vi gerne vil havde ham." Jerry så på hende med at lokkende blik, som ville han kysse hende når som helst, han havde dog ikke nogle plan om at gøre det, men det var da ikke utænkeligt at han måske ville kysse hende, vis han følte for det pludselig det kunde da være sjovt at overfalde hende på den måde når de havde talt færdigt.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jun 27, 2015 13:27:45 GMT 1
Jerry legede uden tvivl med ilden, når det kom til Malisha, hvilket hun bestemt heller ikke var bange for at erkende for ham. Hun vendte blikket mod ham. Omsorgen nød hun, også selvom hun nu var temmelig sikker på, at der også var en bagtanke med det hele. Tænderne bed hun let sammen. "Og du leger virkelig med ilden sammen med mig, Jerry," sagde hun med en kende hård stemme, inden hun kort trak armen til sig. Det var jo ikke derfor, at hun var der. Det var meningen at han skulle være professionel, og derfor også hjælpe hende med at få tingene, som hun gerne ville have! "Nu hvor jeg har muligheden for at deltage, ønsker jeg selvfølgelig at gøre det. Jeg vil ikke sidde tilbage, og lade andre kæmpe den kamp, som jeg selv har erklæret, Jerry.. Jeg har bare brug for din hjælp til at opnå de mål, som jeg sætter mig for øje.. Det her er nemlig uopnåelig for mig alene. Og vær så venlig at fjern den hånd," advarede hun. I hendes øjne, var hun nu venlig nok at informere ham om tingene, uden at hun slog ud efter ham! Kimeya vidste desværre hvem hun var, og det var naturligvis en skam, men Jerry var ukendt for ham, og det var det trk, som skulle udnyttes. "Og nu hvor du er så stor en fedterøv, er jeg næsten fristet til at give dig et kys, den dag Kimeya ryger ned med nakken, og jeg tager over warlockerne igen," tilføjede hun. De var trods alt to om denne leg, og hun kunne godt lege med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 27, 2015 18:31:53 GMT 1
Jerry kunde ikke lade hver med at smile, self lejede ham med ilden omkring hende, hun var jo en ilder person og Jerry elskede at tirre personer som hende, "jeg er også god til at heale, så bare rolig snut" grinte han og blinkede til hende med et kækt smil, at hun bede ham om at fjerne sin hånd fjernede han den uden så meget som at sige noget til det, for nu var det vist ved at være tid til at vise hende at han ikke kun havde en drage i ærmet, men at han også var en dødsengel. Han tog roligt armen til sig og så lidt ud over vandet, og nikkede til det hun sagde "jeg forventer til gengæld at vi har en alliance efter følgende warlocks og dragerytter sammen er en farlig alliance, og der vil ikke være rat mange som vil kunde stoppe os, vi vil kunde få lige det vi peger på, du vil kunde få langt mere ind blot at være leder igen Malisha, du vil kunde få lige den plads du ønsker." Jerry lod sit blik falde tilbage på hende igen efter han havde set ud over vandet, mens han roligt og stille lod sine vinger komme frem, da de var helt ude lod han den ene af dem omfavne hende og presse hende helt ind til sig, hvor han lage armende om hende og så på hende med et fræk blik. "Du sagde ikke noget som mine vinger skulle holde sig væk" Jerry stemme var fyldt med flirt og en fræk undertone som var han igang med at forføre hende selv om han var igang med at drille hende alt hvad han kunde efter bedste evne selv om han da nok også ville finde det hyggeligt vis hun skulle give efter.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jun 28, 2015 7:57:33 GMT 1
At Jerry næsten sad ved hendes side, og lagde an på hende, havde Malisha uden tvivl svært ved! Det var jo slet ikke meningen, at de skulle komme hinanden sådan ved, og særligt ikke, hvis hun ellers kunne blive fri for det! Hun havde desuden en mand derhjemme, selvom det i forvejen ikke var særlig ofte, at hun så ham. Hun var meget ude.. hun var bare ikke forholds-personen, som sådan. Hun bed tænderne tydeligt sammen, og rystede på hovedet af sig selv. "Jeg brænder med flammer, som du ikke kan tæmme, Jerry," advarede hun med en direkte stemme, som hun igen så på ham. At han var en dødsengel, var ærlig talt ikke en tanke som slog hende. Et sted bude det heller ikke forekomme hende som nogen overraskelse, med den personlighed, som han lagde for dagen. "Som tak, vil jeg naturligvis gerne indgå i alliance med dragerytterne. Vi har brug for hinanden.. og ja.. du har ret, vi kan stå som utrolig stærke, hvis vi står sammen," sagde hun direkte. Det var da nogen krav, som hun godt kunne imødekomme, når det endelig skulle være i den anden ende. Vingen som lagde sig om hende, og armen med, fik det til at gibbe voldsomt i hende, for hun ville helst ikke have ham alt for tæt på, hvis det var noget, som hun kunne blive fri for i den anden ende. "Det skulle jeg vidst have tænkt lidt mere på, ikke sandt?" endte hun sammenbidt. Hun var slet ikke meget for, at han rørte sådan ved hende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2015 10:49:39 GMT 1
Jerry var ikke bange af sig han var godt klar over hvad hun var i stand til at gøre, men det rørte ham ikke, vis han ville leje ville han leje og helst gerne med den farligste person han kunde finde, og lige nu var det jo Malisha, og han syntes uden tvivl det var sjovt hun prøvede så meget på at tage det roligt og pænt, at han gik hende på naverne på den måde som han gjorde. "En hver flamme kan tæmmes også din min lille flamme pusling" hans stemme var lokkende og en smule provokerende, men så længe hun ikke gjorde mere for at stoppe ham eller skubbe ham væk, så ville han da ikke stoppe og hun sagde jo ikke helt nej hun lejede jo selv en smule med, og det gjorde det kun mere interessant for Jerry, og det var med til at gøre lejen sjovere at de ville komme til at stå utrolig stærkt sammen var ikke en overraskelse, men uden tvivl ville Jerry komme til at stå langt stærkere ind han nogle sinde havde troet han kunde komme til, vis det her med Malisha gik godt ville han komme til at havde to meget stærke alliancer, men Malisha behøvede jo ikke hvide noget om alliancen med Corina endnu. Som han trak hende ind til sig og hun ikke lige frem gjorde modstand, så Jerry det som en invitation til at forsætte med det han havde gang i, som hans arme kom om hende pressede han hende helt ind til sig og han så hende i øjne, mens hans smil på læben blev støre og støre. "Jo det skulle du smukke." grinte han hvor efter han roligt lod den ene hånd glide blidt op af ryggen på hende, og som den nåede hendes nakke masserede han den blidt, for at få hende til at slappe lidt mere af.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jun 28, 2015 13:28:35 GMT 1
Jerry legede uden tvivl med ilden, og han ville i denne sammenhæng, i den grad også brænde sig! Det skulle Malisha nok sørge for! Hun hadede når folk rørte ved hende, og særligt, når de ikke havde fået lov til det! Hun bed tænderne sammen. "Du brænder dig voldsomt lige nu, Jerry," advarede hun med en meget fast tone, som hun igen vendte blikket mod hans skikkelse. Her sad Malisha så, og lod ham.. røre ved hende? Hun burde ikke, og hun ønskede det bestemt heller ikke. Hun rettede sig op, selv da han strøg hånden over hendes ryg. Alliancen med dragerytterne, kunne vise sig, at være banebrydende for hendes fremtid og alene tanken om, at hun ville kunne få den magt tilbage i Dvasias, ville være helt igennem fantastisk! Det var på tide, at det gik op for folk, at hun ikke bare var i skyggen, men at hun havde samlet kræfter og det som skulle til, netop for at komme frem igen, på den måde, som hun nu skulle være det! Som den gamle leder, som hun havde været! Da hånden nåede hendes nakke, sendte det en kuldegysning igennem hende. Han legede virkelig med kræfter, som han slet ikke burde lege med! "Jeg advarer dig Jerry... fjern de hænder, ellers skal jeg personligt sikre mig, at du ikke kan bruge dem igen," advarede hun med en meget kortfattet stemme. Han skulle ikke røre ved hende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2015 14:08:21 GMT 1
Jerry havde brug for at mærke noget før han overhoved tænkte på at stoppe, måske var det dumt af ham at udnytte hun gav ham så lang snor som hun gjorde, men Jerry var jo Jerry og han var ikke særlig godt til at stoppe i tide, lige meget hvor meget hun advarede ham, nok først når hun begynde at slå fra sig ville han måske stoppe, men også kun måske. "Jeg kan godt mærke hvor hot du er, men det brander ikke helt endnu." meget mere plat syntes han ikke selv det kunde blive, men det gjorde det jo kun sjovere på et punkt, for han viste jo godt hvad hun enlig mente, og han var godt klar over det ville komme til at gøre ondt meget ondt, men det var jo en del af lejen, og hvad der ikke slog ham ihjel gjorde ham jo kun stærkere, og han var ikke bange for hun ville slå ham ihjel for hun skulle bruge ham, det havde hun jo givet udtryk for. Han kunde se på hende hvordan det gav hende kuldegysninger at hans hånd var i nakken på hende og masserede hende, men om det var fordi hun kunde lide det eller om det var fordi hun afskyret det, kunde han ikke rigtig læse på hende hun var jo ikke lige frem den nemmeste kvinde at aflæse, men det skulle da ikke stoppe ham. Han trak hendes hoved mod sit og kyssede hende kort på munden for så at bryde det kort efter igen, "jeg gå ikke ind og nedlægger en leder for hvem som helst Malisha det håber jeg du er klar over og du smadre ikke mine hånder for så kan du ikke bruge mig til noget og uden mig er der ingen leder plads til dig." Jerry gav slip på hende og hans stemme var mere alvorlig ind den havde været længe, det var vigtigt for ham at hun forstod at det han var villig til at gøre for hende, var ikke noget hvem som helt kunde få ham til og derfor måde hun også forberede sig på hvad han forventede af hende efterfølgende, for vis hun ikke var villig til at gå hele vejen med ham, kunde han heler ikke hjælpe hende, men det fandt han vel enlig først ud af når de havde fået hende tilbage på magten, og han skulle bruge hende når han førte sin plan ud i livet, men der ville det ikke kun blive en leder de skulle vælte nej der ville det blive et helt konge hus som skulle ned lægges, men det havde dog stadig lange udsigter til at det ville kunde blive til noget.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jun 29, 2015 11:30:33 GMT 1
Jerry legede virkelig med ilden, og Malisha måtte erkende, at det ikke var en tanke, som hun var videre begejstret for. I den forbindelse, var hun faktisk ligeglad med hendes ægteskab. Hun havde aldrig været den ægteskabelige type, men Samuel havde alligevel formået at vække lidt i hende, og det var naturligvis også noget, som kunne mærkes. Ingen tvivl om det. "Hvilket sprog du bruger, Jerry!" endte hun med en mere fast tone, som hun atter vendte blikket mod ham. Det stivnede kraftigt i hende, da han tog fat om hendes hoved, førte det tættere på sit, og kyssede hendes læber. Hvordan hun skulle tage alt dette, vidste hun ikke helt, men hun kunne ikke lide det! Og dig.. det føles godt med en mand, som ikke var bange for at vise hende, hvad han gerne ville, for det var Samuel ikke særlig god til. Han var virkelig den blide del af Acheron-familien. Hun trak sig hastigt væk fra ham, næsten som hun fandt det væmmeligt, at han havde gjort det. Denne gang rejste Malisha sig op endnu en gang. "I så fald, vil jeg kraftigt råde dig til at holde nallerne for dig selv, Jerry. Jeg står og beder dig om en tjeneste.. ikke at du skal komme her og lægge an på mig," endte hun denne gang med en hård stemme. Hvordan det hele skulle ende, vidste hun ikke, men den alliance med dragerytterne, kunne hun ikke rigtigt undvære på sigt, og det vidste hun godt. Hun havde brug for ham på sin side. "Og hvis du vil have noget som helst ud af det, så forventer jeg, at du hjælper mig," afsluttede hun kortfattet. Hånden strøg over hendes læber. Hun fandt det væmmeligt!
|
|