0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2015 16:00:11 GMT 1
Hej jeg sider her med som Leder af Drage rytterne der er bare et lille problem der er ikke rigtig nogle at lede da der ikke er ret mange rytter på den her dejlige side. Sådan som det stå til lige nu er jeg igen med at rekutere en og jeg ved at der er en som overvejer at lave den rytters bror og ham regner jeg med jeg måske også kan få med under mig men to rytter og en leder er ikke ret meget så jeg søger folk som ønsker at bringe denne døende race frem til stolthed igen om det er ved at følge mig som leder eller ej betyder sådan set ikke det store det skal dog siges jeg har en plan om at vis vi bliver nok få Mister J en plan om at overtage et land samme med Corina (leder af dødsenglene og fysrtinde af Dvasias) men det er ikke noget som lige fast endnu men min char Mister J er letter kuk kuk men han ved hvad han vil og han vil havde Dragerytterne frem i verden igen, og han har laver en lille kampagne for at få rytterne frem fra det skulte og for at gøre dem opmærksom på de har et sted de kan være og hvor de vil møde flere af deres egen slags. så kort sagt jeg søger alt så længe det er rytter men der bliver ikke nogle planer om at han finder kærligheden som en anden rytter så ingen plots om kærlighed ellers er jeg ret åben over for plots med så skriv til mig vis du overvejer at få en rytter men bare mangle et godt plot til at komme i gang med ^^
|
|