0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 13:37:26 GMT 1
Følelsen af den bløde hud under hendes fingerspidser var virkelig rar, hun mærkede bestemt varmen danne sig mellem hendes ben, det føltes virkelig godt, men også helt ulideligt. Lysten til at lade sine fingre søge om bag hendes egne trusser og få den kilden væk var stor, hun forstod ikke meget af dette, nej tværtimod. Hun bed sig svagt i læben og sukkede lavmeldt, nydende, det var virkelig spændende dette her. Fingrene søgte længere op af lårene, og længere ned mod indersiden af lårene. "Er dette et behov? Jeg føler det som et..... Mit underliv næsten.... Dunker efter det?" Hun var spørgende nysgerrig, søgende, Aimée havde vist det var okay i det skjulte, måske hun kunne lære hende om det. Rohan havde søgt efter denne form for nydelse, men havde trukket det ud i ekstremer hvor nydelsen udelukkende var for ham og ikke hende. Hendes blik hvilede mod Aimées lår under hendes fingre, hun lod fingre stryge blidt hen over de våde trusser, hendes krop reagerede ligesom hendes egen. Det var spændende, og vagte kun mere nysgerrighed hos hende. Naydina var i den grad blid og forsigtig, hun vidste jo ikke hvad hun måtte og ikke måtte, men alligevel havde hun strejfet underlivet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 13:59:48 GMT 1
Aimee sad stille som naydina rørt ved hendes lår, det begyndt og dunke mellem hendes ben og hun fik lyst til og rør naydina mere og mere for det her var pirren og i sær som hånden bevæge sig længer op af hendes lår og længer mod inderlåret. Hun måtte slippe et suk i ren nydelse, hun så på naydina. Hun nikke stille ”ja.. fyrstinden fortalt mig.. mh.. det er et behov alle har, det en lyst til og være intime med et andet væsen og få en forløsning.. mener det var det hun kaldt det” hun så på hende, ”ja dunker.. mit underliv dunker også ret meget nu” hun rødme en lille smule, her sad det og skulle forstille og lave mad og i steden for sad de og kæle for hinanden og begyndt og blive opstemt i steden for, hun så på naydina og tog sin hænderne frem hun kunne ikke lade vær nu, hun lod hænderne søg mod hendes lår og begyndt selv og kæle for hendes lår med sin lang slanke finger på en lille hånd, hun hade prøve og rør en kvinde før så hun begyndt og rør hende som hun hade lært fra corina, kælen og blidt mens hun nød følelsen af den varm hud mellem fingeren der fik hendes til og sukke og begærene begyndt og dryppe helt fra hendes suk nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 14:07:36 GMT 1
Ikke nok med hun lærte om madlavning, fik hun også lige lidt seksualundervisning smidt med oveni, det gik fra at mærke en oksesteg, til at mærke hinanden. Naydina hungrede tydeligt i kroppen efter mere, hun sad nemlig helt uroligt, og alligevel var hun fokuseret på at røre ved Aimée. Da hun mærkede fingrene kyndigt snige sig over hendes hud og kæle for hendes egne lår, måtte hun give nydende suk fra sig, næsten små støn, det føltes uhyggeligt godt, hun ville have mere! Naydina lukkede øjnene og nød det i den grad til fulde. Maden duftede fantastisk og havde det ikke duftet så kraftigt, ville man nok kunne næsten af duftet både Aimée og Naydina som i den grad var påvirket af at røre hinanden. Et par skridt måtte høres ude foran døren til køkkenet, Naydina trak sig med det samme og skyndte sig at trække kjolen med sig, så de bare sad og lignede nogen som snakkede. Døren åbnede sig, og et par slaver kom slæbende med en tønde vin, flere blev læsset ind, inden de skulle ned i kælderen. "Burde vi mærke kødet?" Spurgte hun så, en smule påvirket endnu, men det kunne ligeså godt skyldtes noget arbejde som havde gjort hun var lidt stakåndet. Det havde helt taget pusten fra hende. Slaverne slæbte og slæbte fordi dem, heldigvis sansede de intet, hvilket Naydina var yderst taknemlig for.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 14:23:40 GMT 1
Aimee nød virkelig naydinas berøring, det var yderst dejligt og det fik hendes hunger til og vokse i hende. Hun så på hende som hun nusse hendes lår og kæle det ganske blidt, hun ville så gerne have mere! Duften af kød over døve hendes lugt der kom fra hendes skød lige nu. hun hørt selv trine uden for døren og hurtig trak hun sin hænder til sig og trak vejre dybt men mærke stadig det krible i hendes krop og skød fanden tag de andre slaver kom! Hun trak vejre dybt, hun hade lig hygge sig hun så på naydina der snakke til hende tydeligvis påvirke i nu, ”ja ” sag hun blot og rejste sig og gik hen til stegen og prikke til den ”den er ved og være der” sag hun roligt og begyndt på ny og reje stegen rundt den hade fået en del på den ene side så hun skulle dreje rundt med den for at få den bare lidt mere jævn over det hele, hun kigge mod de andre slaver fanden tag de hade forstyrret nu måtte aimee vente med og få sin forløsning til i aften når hun gik i seng og var alene på værelset, og der var en del tid i nu før det skete for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 14:34:53 GMT 1
Tønderne så tunge ud, men det var kun kort hun så mod dem, da hendes blik igen hvilede mod Aimée, hun var virkelig en unik kvinde, og hendes læremester. I mad. Blandt andet åbenbart. Hun smilede skævt, hun rejste sig og mærkede selv på kødet, inden hun trak sin finger til sig og lod kødet dreje. Det virkede i hvert fald til at være der snart. Mon de fik tid alene igen, hun ville så gerne. Naydina kunne jo endnu mærke underlivet dunke og trusserne var i den grad våde, benene klemte hun ganske forsigtigt sammen uden nogen måtte opdage det. "Hvad med rodfrugterne? Hvordan ser jeg at de er færdige?" Spurgte hun så videre, for dette med maden var jo vigtigt, selvom hendes hoved tænkte i andre baner også. Hun mærkede lysten til at gøre impulsive ting, hvilket bestemt ikke lignede hende, nej langt fra! Det måtte hun hellere få skubbet væk, måske det var godt slaverne dukkede op. Alle tønderne var kommet ind, og nu begyndte de så at slæbe ned i kælderen i stedet. "Er der andre ting som skal laves?" Valgte hun så at spørger yderligere, hun var jo også nysgerrig på dette, selvom at hun virkelig måtte tage sig selv i at forstille sig hvordan resten af Aimée måtte være at røre ved.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 14:48:55 GMT 1
Aimee dreje kødet som lyden af tønder der blev sat på gulvet ramt hendes øre, det fustere hende og skulle pakke sin lyst væk igen! det ville jo ud og hun kunne ikke bare lukke det ud nu. hun så mod naydina som hun kom og prikke til kødet, selv stod aimee med samle ben og mærke hun var godt våde. Hun så mod rod frugterne ”de skal gerne være lidt hård stadig væk men også en svag blød hed over dem, og så ikke sort men de der ser godt ud” sag hun og bukke sig ned og vendt rodfrugterne en gang inden hun rette sig op og fokuser på kødet, vis de var heldig kunne de få tid sammen sener men det måtte tiden vise. ”når det færdig går i op med fadene med maden på.. så skænker vi op til dem og venter så uden for til de færdig så vi kan rydde op, der efter vasker vi op og gør køkkenet rent og normalt for jeg så lov og holde fri for resten af aften med minder fyrstinden siger andet” hun så på hende, ”hvor sover du enlig nay? Altså hvor har du værelse? Eller sover de hos Mister J?” det sidste spurt hun om ganske stille for det var ikke normalt vis slaver gjord det men hun var lidt nysgerrig på om hun nu gjord, plus hun ville da godt vide hvor hendes ny ven sov hende så kunne de jo hygge sig når de hade fri og lave tøsse ting vis det var det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 15:04:09 GMT 1
Der var ingen tvivl om at Naydina gerne ville se Aimée udenfor arbejdestiden, hvad hun havde forstået på Mister J, ville hendes tøjler jo blive rimelig frie. Hendes blik gled mod rodfrugterne, hun lyttede til det som blev sagt, nikkede og mærkede forsigtigt hurtigt, uden at brænde sig på de varme grønsager fra jorden. Det fik hende lidt til at smile, det var en god huskeregel. Det duftede vildt godt, uden tvivl. Kødet og det. Hun lyttede så til hvad de ellers skulle, hun nikkede roligt, det kunne hun godt, så længe det var sammen med Aimée. Det var virkelig hyggeligt at bruge tid med hende, hun undrede sig over spørgsmålet, og måtte smile skævt. "Jeg sover i mit eget kammer, kun min tidligere herre ville have mig i sin seng og sove, så snart han var færdig....." Igen måtte hendes ansigt glide over i triste folder, det var ikke rare minder, de var frygtelige og mareridt havde haft plaget hende. Men det havde Mister J sat en stopper for, hvilket uden tvivl betød alverden for hende. Den mand skyldte hun meget, og dragen naturligvis, som havde valgt hende, hun var så beæret! Da slaverne kort forsvandt ned i kælderen, gik Naydina helt tæt mod Aimée og lod fingrene stryge hen over hendes kraveben, huden var blød og fin. "Kunne jeg måske, lære mere, senere?" Spurgte hun næsten bedende, hungrende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 15:13:59 GMT 1
Aimee så på hende som hun hade snakke, hun var da glad for naydina lytte til hende men kæft det var svært og fokuser nu hvor de hade pille lidt ved hinanden. Hun så på hende som hun svar på hendes spørgsmål, ”ah undskylde glemt lig du ikke ville snakke om det” hun så på hende og så på kødet ”jeg har selv et rum for mig selv, kan vise dig det så du ved hvor du kan finde mig vis der bliver problemer” hun så på hende og smile opmunderen til hende, hun så på hende som naydina kom tæt på lige så snart slaverne forsvandt ned i kælderne hun så på hende og kunne høre hun hunger hun bedt nærmest om det, hun nikke ”skal nok lære dig mere sener” hun sukke svagt ved hendes finger der strøg hende over kavaler gangen og hun lod selv en hånd glide ned over naydinas bryst kort inden hun vende tilbage til kødet, og glædet sig helt til sener men de måtte finde sted de kunne være hvor corina og mister J ikke kunne høre dem så hendes værelse due i vært fald ikke. Da kødet var klar fik hun løft det over med stangen den sad på et skær brænd ved køkken bord ”hente lidt sølv fadene der henne i skabet” sag hun og pege mod et skabe mens hun begyndt og skære kød ud i skiver og tjekke den var i orden inden i.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 15:25:32 GMT 1
Ivrigt nikkede hun. "Jeg vil gerne se hvor jeg kan finde dig." Den fine tale var droppet i tide og utide, de havde raget på hinanden for pokkker, det kunne man da bestemt kalde at være dus! Hendes blik hvilede mod den smukke lyse kvinde foran hende, hendes fingre ville lege mere, men de måtte søge fra hende i det hun vendte sig mod kødet på ny. Selv var hun næsten faldet helt i staver over at blive rørt af Aimée, hendes krop hungrede jo kun mere efter det her! Naydina smilede blidt, som hun smilede blidt. Hun hørte Mister J råbe højt efter hende, hun stivnede helt, noget var galt. Dog kom han ned og bedte hende om at blive alligevel, hun så undrende efter ham, hvad gik det mon ud på? Ovenpå havde man kunne høre Corina gå helt amok, det var virkelig forvirrende, hendes blik måtte være undrende. Hun rystede på hovedet, inden hun nikkede blidt. "Jeg finder dem straks." Lød det blidt fra hende, inden hun fandt dem frem og så ellers iagttog Aimée's mindste trak, hun smilede, det så virkelig godt ud og duftede ligeså fantastisk. Mon de overhovedet var i humør til at spise lige nu? Men det var endnu ikke helt klart, så hun gik ud fra at det nok skulle løse sig alting.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 15:45:59 GMT 1
Aimee hade bare smile og så på hende ”mh det altid rart og vide hvor ens venner er” hun smile og forsatte med sit arbejde, da hun hørt mister j råb og corina gå amok måtte hun også være helt forvirret. ”hvad sker der dog der oppe” hun så på naydina som mister j bad hende blive og så gik, mund de ville spise nu? hun sukke nu vel så var der mad til dem vis det var. Hun så på naydina som hun fandt det hun bad om, ”tak Nay” hun smile og så på en slave ”hey! Fis op og find ud af om fyrstinden vil have mad” hun så på naydina og begyndt og fylde fadne som de hade lavet inden hun tog en morder og begyndt og knuse urter og der efter blandet hun olie i og satte det på fadet med skåle med salte så de kunne putte de på som dressing. Der efter vente hun bare på slaven kom igen, hun så på Naydina ”hvad tror du der forgik der oppe?” hun var skide nysgerrig og hun elske sladder. hun håbe hvad en ballade der var at det kunne give dem lidt fri rum og få lov og hygge sig sener uden corina opdage dem for når corina var sur så var det farligt og så skulle man bare holde sig væk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 15, 2015 7:08:22 GMT 1
Det var bestemt rart at vide hvor ens venner var, og hun havde altid haft sine søstre, nu havde hun fået en veninde, som kunne lære hende lidt mere om livet, som vidste mere end hun gjorde, hvilket var perfekt. Hendes blik hvilede mod Aimée som hun spurgte ind til dem ovenpå, hun trak på skuldrene. "Jeg håber bare ikke at Mister J ombestemmer sig og vi skal til at flyve herfra, jeg vil gerne blive her lidt længere. Det er lærerigt." Lød det blidt fra hende, for hun var jo virkelig glad for at lære disse ting om mad, der var endnu meget at lære, men nu kunne hun aftensmaden, og kød vidste hun at Mister J elskede. Da hun kom med fadet, blev hun takket, det fik hende til at smile stort, det var rart at være til nytte, hun elskede jo at være slave, ikke mange gjorde, men hun gjorde altså. Slaven som Aimée beordrede op, måtte se meget nervøs ud, alle vidste åbenbart hvad det betød når Corina var gal. Dog måtte han modvilligt gå derop af, men der blev ikke hørt noget i et stykke tid. "Hvad er det du laver der?" Spurgte hun nysgerrigt, som Amiée måtte lave nogle spændende ting, med redskaber hun aldrig havde set før. Øjnene var store og nysgerrige, hun var så ivrig for at lære mere jo! Hendes blik studerede hver en handling, hun lagde hovedet på skrå, det duftede dejligt, men så virkelig mærkeligt ud. Lige i det Aimée spurgte, kunne man høre latter og faren rundt, Naydina gik hen mod døren og så ud mod spisestuen, her farede fyrstinden og Mister J rundt som små børn, det fik hende til at smile. Inden hun vendte sig rundt igen. "Uanset hvad det var, så ser det ud til at være i orden igen." Fniste hun, inden hun gik over mod Aimée igen, fristelsen til at røre ved hende var der bestemt. Slaven kom dog brassende ind, lettere tvær, og ganske opgivende. Han var blevet væltet på vejen af en fyrstinde på hjulfødder, hurtig havde hun stormet og væltet enhver slave på sin vej, ganske vidste kun to, men stadig! "Jeg vil tro fyrstinden ikke har tid til mad lige nu, hun leger tagfat i hele huset." Mumlede han irriteret. Naydina så overrasket mod slaven, sådan måtte man da ikke tale om den man tjente! Helt forarget måtte hun være.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2015 9:18:25 GMT 1
Aimee var da glad for at have fået en veninde, hun hade jo ingen jo corina men hun var hendes fyrstinde og hun var til for at tjene hende og ikke veninde fnider. Hun så på naydina som hun snakke, og smile en smule ”ja det ville være træls vis i allerede skulle afsted” hun så på hende og smile lidt for det ville være trist de hygge jo sig sådan og naydina hade jo være meget lære nem ind til vider, at slaven var nervøs under hende ikke men hun vist slaven nok skulle få det gjort eller var det hende han skulle stå til ansvar for, hun var ikke bange for at straffe slaverne dem var hun jo ikke på god fod med af lige vel og corina hade være forståenden ind til vider vis aimee bare kom med en god forklaring på en pluslig død slave. Hun så på naydina da hun snakke til hende hun hade helt være i sin egen verden, ”ja laver en urte olie til salaten så den ikke smager så kedeligt” hun smile og så på de stor øjne der nysgerrig studer det hun lave. Hun smile bare det var sjovt og se hvor nysgerrig naydina var på det hun lave det var næsten kæret. Hun smile bare og forsatte til hun hørt latter og så efter naydina der gik hen til døren og kigge, hun hæve øjenbryn og ryste på hoved af det naydina sag, hun forstod ind i mellem ikke de to mennesker særlig meget. Hun fokuser på maden som stod klar på fadene nu og bare skulle bæres op. Hun sukke som slaven kom med den træls melding at fyrstinden ikke hade til mad lige nu, hun sukke og så på slaven og rynke på næsen ”drop den tone og bær maden op i spise salen og meld fyrstinden den står der så kan de gå ind og spis når de færdig med hvad end de laver.” hun så på naydina ”så begynder vi på rengøring her mens de bær op” hun smile til naydina ”jeg laver lige to spande med vand så kommer jeg igen” hun smile og gik hen og tog to spande og gik ud til brønden for at hive vanden op og hælde i hendes to spande inden, hun slæbt dem tilbage og satte dem på gulvet og fandt så en klud og en hånd børste ”okay du starter med og vaske bord af og de redskaber vi har brugt jeg vasker gulvet” hun smile og tog en spand og børsten og lage sig på alle fire hun så på resten af slaverne ”og resten ud! Jeg vil ikke have dapper på gulvet eller mere snavs ind før jeg er færdig og gulvet tørt!” hun så skarpt på dem før hun begyndt og skrubbe gulvet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 9:45:07 GMT 1
En slave burde da være taknemmelig bare for at være i live, have et liv og et formål, men denne mand havde vanæret fyrstinden, burde hun sige det? Naydina havde tænkt lidt over det, men besluttede sig for at det nok ikke var smart som ny at blande sig i alt muligt. Maden blev båret væk, velduftende og i den grad nok til at få hendes mave til at knurre lidt, hun havde ikke spist selv jo, men arbejdet kaldte og de måtte hellere få ordnet køkkenet. Naydina bed sig kort i læben, det føltes vidunderligt at være i nærheden af en forstående og god læremester. Hun så allerede meget op til denne kvinde, det var helt fantastisk så meget hun allerede nu havde lært, olie til salaten for at give den smag, spændende. "Jeg venter blot her." Meddelte hun med et stort smil, mens hun gik rundt og fik samlet de ting som skulle vaskes op, hun gav sig også kort tid til at se hvor tingene mon hørte til. Og så var Aimée tilbage, hun så mod hende som hun slæbte spande med vand. Sådan som hun kommanderede rundt med slaverne, måtte Naydina grine, så kunne de lære det. De stormede ud derfra, for at give sig til andre ting i det store palæ, imens sørgede de for at køkkenet blev i stand. Hun greb spanden, hun begyndte at vaske alle tingene af, inden hun gik rundt for at finde et klæde og tørre dem med, og så sætte dem på plads. Bordene tog hun til sidst, for så at bære det beskidte vand udenfor og kaste det ud i græsset hvor ingen ville glide i det. Det var hårdt, men de fik da gjort det og selv måtte hun være tilfreds. Hun havde nok gjort det lidt overdrevet, men hun ville jo gøre det så godt som overhovedet muligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 18:51:22 GMT 1
Aimee var blev meget vand til og kommende med de andre slaver efter hun var bleven til tjenerinde, nok til stor ærgrelse for de andre slaver. Hun var tilfreds med maden blev båret væk, når de var færdig ville hun skær lidt brød til dem, finde lidt tørret kød og skær af til dem og så frugt. Men for nu skulle køkkenet gøres rent! Hun skrubbe og skure gulve tydelig vis en rutine for hende, for hun drøne rundt på gulvet med børste i begge hænder røven i vejre og så løb hun ellers rundt, hun forsatte til det var skrubbet rent. Hun rette sig op og strakt sig tilfreds med det rene gulv, hun tog spanden med ud helt det ud i græsset og kom igen ”så nu er det spise tid!” hun smile og vaske hænder, og spar lidt brød ud til dem, og lag på en lille træ bakke. Hun fandt et kølle af tørre ko kød fra et skab og skar noget skiver af og haf køllen på plads igen, og lage ved brødet på bakken, hun tog en kande og fyldt vand i og to ler krus, og satte på bakken og lidt frisk frugt ”skal vi spise på mit værelse eller dit?” hu smile munter for nu hade hun normalt fyraften med minder corina kaldt på hende, hun hade enlig nydt og oplære naydina til tros for hun i starten hade tænkt det ville ende som en katastrofe men det var da gået godt ind til videre, roligt tog hun bakken og begyndt og bære den op da naydina hade sagt hvor hun helst ville spise og smile roligt for nu kunne de få alene tid og rigtig hygge sig og kære hinanden beder og kende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 19:28:10 GMT 1
Det var tydeligt hårdt arbejde, noget hun ikke havde prøvet før så hun ville nok være godt øm senere hen. Allerede nu mærkede hun bestemt ømme muskler her og der, hun smilede blidt til Aimée, hun boede jo ved Mister J, hvilket var et godt stykke derfra. Hendes blik landede på maden, hendes mave brummede. "Vi tager dit, inden grund til at forlade stedet." Grinte hun blidt, inden hun ville følge hende. Det var et stort sted og hun ville uden tvivl med lethed kunne fare vild. Gad vide om Mister J ville have de gik lige efter maden? Det blev det jo nok til, for der var endnu mange ting som skulle på plads. "Når jeg får lidt fritid, kan vi jo ses igen?" Foreslog hun, for hun ville gerne se hende igen, uden det var arbejde som pressede på. Måske hun kunne lære hende flere ting? Hendes smil var ikke til at fjerne, det var en succesfuld dag, hvilket var godt, nu håbede hun bare maden smagte som den skulle! Og bagefter havde hun selv fået spist og hun skulle tilbage med Mister J.
//out
|
|