0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 19:56:25 GMT 1
Aimee stod og tænkt mens naydina gik efter vand, hun så på kødet slaven kom med lig som naydina kom med vandet. Hun så på naydina som hun tog kødet og smed det på bord med et klask, ”nu tager du grønsagerne og vasker grundig men blidt.” hun så naydina og smile blidt ”så lægger du rodfrugterne på bord og skær toppen af dem med denne kniv” hun lage en kniv på bord den var skarp men hun regen med naydina ikke just hade tænkt sig og skær sig selv. ”når det gjord så tager du salaten og snitter og putter i denne træ skål” aimee fandt en flot glad mørk træskål og satte den ved kniven, ”er du med så langt?” hun så på naydina og smile lidt, ”i mens krydder jeg kødet og får det smække på et spyd så det kan komme over ilden i vores stor pejs her” hun smile og begyndt og gnide kødet med salt, peber knor hun knust i en morder, og ellers lidt fed hvidløs som hun presse ned i huller i kødet som hun lave med en kniv først. Hun så mod en slave ”Noget nyt fra den jeg sendt op for og høre om mit måltid?” hun så skrapt på slaven, hun skulle brug en sjæle og det vist det fleste slaver jo hun skulle have og alle frygte jo det var dem som skulle blive hendes næste måltid. Hun forsatte med og lave kødet til hun fik det på et stort jern spyd og løft det hen til pejsen og satte det på nogle holder der kunne holde kødet hun pust det var små tungt, men hun fik det på og satte et håndtage på den ene ende af tangen der stak ud af holderne nu kunne hun dreje kødet rundt så det ikke bare stege på en side. Hun gik så hen til en anden spand ”jeg henter vand til og vaske hænder” sag hun og forsvandt kort inden hun kom tilbage med spanden halvt fyldt med vande hvor efter hun vaske hænder i det kolde vand før hun skubbe spanden til side på gulvet så den kunne bruges sener, hun tørt også bord af med et stykke tørt stof.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 20:06:06 GMT 1
Det var skræmmende at stå og få ting af vide, hun lærte nye ord, hun var van til list frugt, men ellers bare kød og brød, fine ting som grønsager var jo ikke det hun havde fået allermest af. Rodfrugter? Hvad var nu det, hun stod og lignede et stort spørgsmålstegn. Men først besluttede hun sig for at vaske tingene blidt, gnubbe forsigtigt, og ligge dem fra sig. Salat vidste hun da hvad var, det havde hun læst om nemlig, så det lagde hun til siden. "Hvad er rodfrugter for nogen?" Spurgte hun stille, for hun vidste det jo ikke, og hellere spørger en gang for meget end for lidt, for ellers kunne det jo ske hun gjorde noget forkert. Selv fik hun studeret hvordan hun tog sig af kødet, det var spændende! Hendes blik fulgte hende, enhver bevægelse. Så snart hun blev klar over hvad rodfrugter var, begyndte hun at skære og ligge for sig, inden hun snittede salaten, hun vidste ikke hvordan det skulle være, men gjorde så det blev skåret i nogenlunde lige store stykker, sådan en lille bid til munden, der virkede hverken for lille eller stor. Det blev lagt i skålen som Aimée havde peget på. "Der skulle være en ventende i tårnet." Lød det roligt fra slaven som virkede til at være en ældre en af slagsen, en anden som var bange for Aimée nikkede enig. Naydina så mod dem, de virkede så forskellige, hvilket tårn blev der talt om? Åh det store de fløj over, gad vide hvad der var deroppe? Spiste hun ikke med de andre i tjenestestaben? "Jeg venter her." Lød det fra hende, som hun så kvinden gå ud efter vand at vaske fingre i, Naydina så på sine silkebløde hænder og så på den skarpe kniv, sådan en havde hun aldrig betjent før, så det havde sikkert set rimelig sjovt ud da hun havde forsøgt at finde ud af hvordan man måtte holde den og hvad der virkede bedst. Første havde hun faktisk vendt den forkert, så den skarpe side vendte op.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2015 13:43:10 GMT 1
Aimee så på naydina, da hun spurt hvad rodfrugter var svar aimee roligt ”det er de grønsager der vokser under jorden som dem her” hun vist naydina gulerødderne, kartoflerne, rødbeder og lidt andre inden hun så mod slaven som sag der vente på en i tårnet til hende, hun smile bare og nikke hun så på naydina ”jeg kommer om kort tid” aimee forlod køkkenet og fik en slave til og dreje kødet rundt, mens hun var væk. Mens naydina stod og vaske og skar grønsagerne stod de andre slaver godt nok og små lo af hende for det så temmelig komisk ud, efter ganske få minutter kom aimee tilbage, hendes isblå øjne lyste helt op og den isblå krystal der hang mellem hendes bryster skinne klar ”en eller anden søger for der bliver ryddet op oppe i tårnet tak” sag hun og gik hen til naydina, og så på det hun hade gjort ” hey det ser ikke ringe ud Nay sikker på du ikke har prøve og snitte salat før” aimee var imponere og overrasket måtte hun da indrømme. Hun gik hen og over tog pladsen slave hade ved kødet og dreje det selv rundt ”har der være noget mens jeg var væk” spurt hun og så på naydina, inden hun kigge på rodfrugterne ”okay se den rist her ved mig” hun pege på en aflang rist der var ude i siden af bålet med kun nogle gløder under den, ”læg rodfrugterne på risten så de kan stege langsomt pas på det varmt” aimee så på hende ”der efter så må du gerne tage to skamler med her hen så vi kan side og dreje og holde øje med kødet og lig slappe af der går noget tide før vi skal vider” hun så mod slaverne med et blik der sag smut ud og lave noget, hun ville gerne side lidt og snakke med naydina nu hvor kødet bare skulle have lov og stege.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2015 15:53:34 GMT 1
Det gav vel godt mening, en rod var jo under jorden, så dem der voksede under jorden, men, hvilke gjorde det? Hun lyttede og så til, hun gik ud fra dem med jordrester på sig måtte være disse. Derfor gik det også lettere med at skulle få styr på tingene. At der blev grint af hende, gjorde hende intet, hun skulle jo lære og med fejl, kunne man lære af disse, hvilket hun jo tydeligt gjorde. Faktisk klarede hun sig virkelig fantastisk, hun lærte hurtigt, men gjorde sig også umage og hun havde jo spist salat før, men rytteren, og hun havde set hvordan den var skåret. Da Aimée vendte tilbage, så hun nysgerrigt på hende, der var noget anderledes over hende. "Din halskæde, den lyser." Bemærkede hun med et lille forsigtigt smil, det var jo intet spørgsmål, blot en konstatering, måske en venlig måde at indlede til nysgerrigheden. Et sted ville hun jo gerne vide hvad der foregik, for noget måtte lure under overfladen, men hende fortalte noget som helst. Hendes spørgsmål fik hende til at ryste smilende på hovedet, der havde jo intet været. Som de nye ordre blev sagt, nikkede hun roligt, det var nyt for hende, men hun gjorde jo sit bedste, og inden længe lå rodfrugterne på risten, klar til at blive varmet. Da det var klaret, satte hun sig roligt ned ved Aimée, slaverne gik fra køkkenet og efterlod dem alene. Hun sendte hende et blidt smil på ny og så så mod kødet som duftede fantastisk. "Det virker ikke så svært igen." Lød det så lettet fra hende, det var intet hun ikke kunne klare, men om det så blev godt, med tilberedningstid. "Hvornår ved jeg at maden er færdig?" Spurgte hun nysgerrigt, det var vel nøglen til det hele.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2015 13:14:12 GMT 1
Aimee så på naydina som hun kom tilbage og hun kommenter hendes halskæde, ”åh ja det gør den når jeg får mit… særlig måltid en gang eller to om måneden ” hun smile skævt, hun var ikke sikker på om hun hade lyst til og fortælle hende om hendes anden race og om hun spist sjæle så hun valgt og holde mund ind til vider, hun satte sig på skamlen da naydina kom med dem som aimee hade bedt om. Hun så på hende og smile lidt ”nej madlavninger er ikke så svært vis man bare holder det simpel.. det først vis ens herre eller herskerinde ber om noget helt specielt så kan det blive lidt svære” hun så på hende og smile en smule. ”kødet plejer jeg og mærke med en finger, når den er sådan fast uden og blive sådan… hvordan skal man beskrive det” hun bed sig lidt i læben, ”den må ikke være blød som din læbe.. den skal vær fast lidt som ens lår men ikke for hård jeg viser dig det når jeg mener kødet er færdig så kan du prøve og prikke til kødet” hun smile ”er man i tvivle dog så tag en knive og skær lidt ned i kødet og skil så der du har skrået fra hinanden, er det rå skal det have længer er det rosa når det okse er den god og er den brun hele vejen i gennem så den gennem sigt” hun smile og så på hende. Og dreje roligt kødet rundt, ”så.. nay.. fortæl om der du fra.. du sag du var fra en anden ø… jeg har aldrig hørt om der fandtes en anden ø..” hun så på hende og dreje kødet vider stille og roligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2015 13:27:02 GMT 1
Her lærte hun så meget, det var helt vidunderligt! Hun lyttede godt, det var fantastisk at vide alle disse ting, og hun tog dem ind til sig. Det fik hende til at glemme alt om at skulle vide mere om krystallen og hvad mad det egentlig var som hun fik af spise, siden det kun var så sjældent. Hendes blik hvilede intenst og interesseret på Aimée. Først prikkede hun til sin læbe, dejlig blød, og bagefter prikkede hun til sit lår, for at mærke forskel, hun mente hun havde en ide om hvad hun mente og nikkede roligt. Det gav jo meget god mening, hun rakte dog ud og prikkede til kødet nu, for at mærke den. Blød som hendes læbe, det fik hende til at le lidt, hun trak fingeren til sig igen. "De er en god læremester Amy." Lød det blidt fra hende, hun smilede sødt, inden hun måtte tænkte sig lidt om, hvad skulle hun fortælle om sin verden, den var jo forskellige fra denne her, meget endda. "Der hvor jeg kommer fra, er der varmere, og der er meget lysere, bygningerne er meget anderledes, samfundet lige så. Det skal næsten opleves, for jeg kan simpelthen ikke forklare det. Og så, var jeg ikke meget ude før, jeg har været slave hele mit liv." Måtte hun forklare, med et skævt smil, for uanset hvor meget hun gerne ville lære AImée om det, så vidste hun faktisk ikke hvordan. Roligt så hun hvordan hun måtte håndtere kødet, det duftede allerede lifligt, hun indsnuste det og smilede stort. Naydina lagde hovedet på skrå. "Føles lår egentlig ikke forskellige? Jeg selv har rimelig muskuløse lår grundet al min dans." Kom hun i tanke om, hun så ned mod Aimée's lår, men de føltes lige så faste og hårde som hendes egne?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 12, 2015 16:02:11 GMT 1
Aimee så på naydina som hun snakke til hende, hun smile svagt ”så god er jeg heller ikke… jeg har bare vær vand til og lave de her slags ting meget længe.. ” hun smile bare lidt og så på hende som hun lytte til hvad hun fortalt om sin verden hun kom fra, alt lød næsten som det man kunne læse i bøger. ”du får det til og lyde som noget fra en eventyr bog” hun så på hende og smile lidt, ”jeg har kun være slave i.. puha.. kan ikke huske hvornår fyrstinden tog mig her til.. før hen arbejde jeg som spione.. og efter det var jeg i en rebelhær.. og nu jeg her først som slave og nu tjenerinde” hun så på naydina, aimee så ikke sit tideliger liv som spændene eller vær og snakke om, hun var blot en tjener inde intet andet. hun så på hende som hun hade prikket til kødet for at tjekke det. Hun så på hende som hun snakke om deres lår ”hm du har ret de føles nok lidt forskellig” hun prikke lidt til hendes lår, de var blød men faste af alt det arbejde hun hade men hun holdt sin hud blød til vis hun fik belønning fra corina igen, hun bed sig i læben og mærke lysten liste sig ind på hende men hun bed det i sig. ”vis det er så prøve og prik til mit lår og mærk forskellen ” hun smile hun hade intet mod naydina prikke til hende vis det var hun skulle jo lære og lave mad på den rigtig måde jo.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 10:18:34 GMT 1
Der var stor respekt fra Naydina, hun fandt det virkelig fascinerende, uden tvivl! Selv var det jo blot dans, sang og musik hun var lærd i, og så også med skader og skrammer, så de kunne tage sig af hinanden og sig selv hvis dansen gik uheldigt til. Hendes blik hvilede mod Aimée, hun lo blidt og nikkede. "Jeg må også indrømme det virker rare end det her, med den undtagelse af slaveriet vel er det samme. Min skæbne hos den herre jeg havde før, endte frygtelig galt. Mister J reddet mig. Harley ønskede mig som hendes slave, hvilket jeg var mere end lykkelig for. Det var en drøm for mig, som gik i opfyldelse." Fortalte hun så, mens hun måtte skære en grimasse ved tanken om Rohan og hans væmmelige gerninger. Heldig var hun bestemt, hun ville få det godt her, og nu fik hun lært en masse nyt. Hvor heldig kunne hun have lov at være? Spændt lyttede hun også til det Aimée havde at sige, hun lagde hovedet på skrå, det var utroligt at hun var blevet forfremmet på den måde. "Så må De virkelig være god! Tænk at blive tjenerinde.... Woaw!" Lød det begejstret fra hende, hun smilte stort og næsten lykønskende på hendes veje, det var jo en stor ting, en fantastisk ting for hende! Da de snakkede om lårene, måtte hun se overvejende på kvindens lår, hun så lidt forsigtigt op mod hende, inden det gled ned mod låret igen, roligt førte hun hånden frem, og prikkede blidt. I forhold til hendes danselår, var der alligevel en jævn forskel. "Tænkte jeg det ikke nok, der er en betydelig forskel." Kom det mumlende fra hende, inden hun tillod sig at føre Aimée's hånd mod Naydina's eget lår. Selv holdte hun nu sin hånd fast med hendes lår, mærkede godt til, det ville jo næsten ligne hun gramsede på hende. Og i det hånden landede på hendes eget lår, måtte hun mærke en behaglig sitren skyde igennem hende, hun rødmede blidt, inden hun gav slip. "Kan du mærke det?" Kom det så fra hende, inden hun måtte vide sig blidt i læben og se lidt væk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 10:31:15 GMT 1
Aimee så på hende som naydina snakke, hendes tidligere herre lød bestemt ikke som en rar en af slagsen, hvor var hun glad for hun hade corina som sin ejer, ”det var bestemt heldig for dig.. var din herre virkelig så slem?” hun så på hende, om hun burt spørger ind til det vist hun ikke men nu prøve hun, at naydina lig frem var lykkelig over hun var hos mister j og hans drage var vel hendes sag hun hade intet mode Mister j selv om han virke, speciel meget speciel men drage den ville hun helst ikke i nærheden af. Hun så på hende og smile en smule som naydina lød helt begejstre over aimee var stegen i grad fra slave til tjenerinde ”det ikke noget særligt.. hade det fint som slave..” hun smile lidt forlegen hun hade slet ikke set sådan på det ”jeg sikker på du også kan blive det vi du arbejder hårdt og gør mister j glad” hun så på hende og smile. Hun så på hende som naydina så ud til og overveje om hun ture rør hendes lår, aimee hade intet i mod det hun var ikke bang for og blive rørt af en kvinde eller at det var naydina der rørt hende, hun mærke som hendes hånd og prikke mod hendes lår og gned på hende, der løb en kriblene fornemmelse i kroppen på hende og hun vist hvad det var for en kriblen, det samme sket den gang corina rørt hende og de hade deres hede stund sammen. Hun så på hende som hun mumle og smile lidt, hun mærke så naydina tage hendes hånd og lægge det mod naydinas lår. Hun klemt blidt om det ”wow.. de godt nok fast.. hvordan har du fået dem sådan?” hun gramse nok lidt meget på naydinas lår men hun var virkelig imponeret ”så blød dog fast… man gid det var mig jeg har kun bløde butte lår” hun smile skævt før hun slap og så på hende, som naydina snakke og så lidt væk ”mhm der godt nok forskelle vil sig dit lår nok er bedste og samme line kødet med” hun smile og klemt bene svagt sammen, hun så på hende ”Nay? Er du okay? Hvorfor kigger du væk” Aimee slap håndtagen hun ellers dreje rundt og rejse sig og gik hen og satte sig på hug for and Naydina og lag hænderne på hendes knæ som støtte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 10:56:12 GMT 1
Da hun spurgte ind til Rohan, nikkede hun i stilhed, for hun havde virkelig ikke lyst til at tale om det, de ting han havde gjort ved hende var ikke rare, hun havde aldrig følt sig som noget der var så lidt værd, som da han gjorde de ting. Hun måtte lige få minderne ud af hovedet, ellers ville hun begynde at sidde og tude. Til gengæld kunne hun virkelig ikke forstå at Aimée sådan talte om at det ingenting var, det var da helt klart en stor fantastisk ting og da hun sagde at hvis Naydina gjorde sit bedste, kunne det sikkert også ske for hende, der måtte hun næsten falde ned af skamlen af bare glæde. Det var jo helt fantastisk. "Tror De virkelig? Det ville jo være helt igennem fantastisk!" Naydina lyste helt op, tænk at man rent faktisk kunne det, blive til mere og tjene endnu mere. Tjenerinde af dragerne, det lød så utroligt, helt fantastisk faktisk. Hendes blik måtte være lidt så undersøgende som hendes fingre var mod låret, og hun havde jo mærket den tydelige sitren i sig selv, det føltes godt og det gik lige i hendes underliv faktisk. At blive rørt ved på den måde var noget som måtte være tiltrængt, for hendes krop higede faktisk efter mere. Naydina forstod det ikke helt, men hun måtte jo bide det i sig. "Jeg er danserinde, det er musklerne ved det som gør mine lår sådan." Forklarede hun blidt, da Aimée så kritiserede sine egne, måtte hun ryste på hovedet. "Deres lår er dejlige at røre ved." Kom det stille fra hende, hun måtte stor rødme, for hun ville jo faktisk gerne røre videre, og det føltes så forkert og forbudt! Naydina rystede hurtigt tanken ud af hovedet, og vendte derved blikket fra Aimée, at hun så spurgte ind til om hun var okay, måtte hun sende hende et forsikrende smil. "Jeg......" Hvordan pokker forklarede man dette, hun kendte ikke så meget til det? Hun var ikke jomfru, det havde Rohan ødelagt, og hun havde godt kunne lide det i starten, indtil han blev voldsom og gjorde andre utænkelige ting ved hende. Blikket søgte kort ned mod hendes skød, hvor hendes fingre fumlede lidt med hinanden. Hun måtte tie, for hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 11:14:57 GMT 1
Aimee kunne se på naydina at hun ikke ville snakke om hendes tidligere ejer, og det var forstålig nok. Hun så på hende og smile skævt som hun blev ved med og sig det var fantastisk at hun var stegen i graderne. Hun så på hende som hun nær var fladt ned af skamlen hun hade nær hoppe for at gribe hende men det så ud til hun klar den og ikke vælte ned, hun så på hende og nikke ”ja tror jeg helt sikkert.. vis jeg kan tror jeg også du kan” hun smile og så på hende, og smile blidt til hende. Naydina var nu en sød pige, hun var sikker på hun nok skulle nå langt vis bare hun arbejde for det. Hun så på hende som hun snakke om hvordan hendes lår blev sådan, det var imponere at danse kunne gør ens lår som hende. ”wow! Vist ikke dans kunne påvirke ens krop på den måde” hun smile og så på hende. At hun syntes hendes lår var dejlig og rør tog hun som noget godt, for vis naydina syntes det så gjord corina måske også? Det håbe hun da for hun ville gerne glæde corina på alle måder, også når det galt hendes krop. Hun så på hende som hun sendt hende et forsigtig smile og sag noget men hun kom ikke rigtig vider, hun så på hende. Aimee kunne selv mærke hvordan det krible i hendes finger for at flytte hænderne længer op ind knæen som hun hade hænderne på. Hun så på hende og smile blidt, ”er det fordi det kilder for neden da du rørt? ” spurt hun så stille og så rundt nej de var ganske vist alene, det var jo kun godt nok. Hun så på naydina og smile lidt forlegen ”det gjord det i vært fald ved mig..” hun rødme en smule og så flovt ned, hun burt ikke have det sådan hun var corinas og hendes krop tilhørt corinas og hun vist det her var forbudt men der for virke det også så spændene og prøve bare en smule, hun så på hende og smile bare opmunderne til hende ”det okay du kan fortælle mig det… jeg sladder ikke det bliver mellem os to okay” hun smile til hende, for hun kunne ikke finde på og sladder om naydina det var hun for sød til, og hun var ny så hun ville ikke have hun allerede fik problemer.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 11:31:12 GMT 1
Dans kunne gøre meget, rigtig meget, hvilket hun vidste med sin krop, det var dejligt at mærke musklerne være helt ømme efter en dag i dansens tjeneste. Hun dansede jo næsten altid, det var hendes passion, hun smilede mod Aimée svagt og nikkede, det var nemlig dans som gjorde hendes lårmuskler så tydelige. At prikken, var blevet til gramsen på den måde, var altså ikke ligefrem meningen, det havde dog føltes rart og hun ville gerne mærke mere. Da hun var fuld, med Mister J, var de nær endt i seng sammen, helt frivilligt, så hun var ikke helt voldsomt mærket af Rohan lige på det punkt, men det var nok fordi han langt fra var blid ved hende. Naydina bed sig i læben, da Aimée talte om det, og at hun selv havde følt det, måtte hun kun rødme mere og nikke forsigtigt. Det var forbudt, i den grad! Dette var fyrstindens tjenerinde og de havde ikke ret til den slags. "Lidt da jeg rørte ved dig, og meget da du rørte ved mig." Lød det næsten hviskende fra hende, for hvis nogen hørte dem, ville der sikkert blive sladret med det samme. Hun sendte et genert smil mod hende, hun måtte klemme lidt sammen med benene. Det var virkelig nyt for hende, men hendes krop lod til at længdes efter den behandling. Naydina måtte dog slå det ud af hovedet, det kunne de ikke, det måtte de ganske enkelt ikke og hun ville jo være en god slave, hun ville ingen problemer have. "Det føltes rart..." Hviskede hun så blidt, inden hendes fingre søgte blidt hen mod Aimée's, da hun rørte hendes hånd, trak hun dog hurtigt sin tilbage og rystede på hovedet. SÅdan noget måtte hun slet ikke tænke, hun havde ingen ret!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 11:45:35 GMT 1
Aimee så på hende som hun nikke til det var det som hade påvirke hende, aimee bebrejde hende det ikke for hun kunne selv mærke det, det var efter hånden længe siden corina hade belønne hende på den måde hun gerne ville have så hendes krop var helt vild følsomme efter så længe. Hun så på naydina ja det var temmelig forbudt eller det regne hun med det var corina hade jo sag hendes krop tilhørt hende, men det gjord det bare svær og modstå fristelsen til og rør andre, når der gik så længe som der gjord. Hun så på hende, hun smile lidt ”jeg hade det på samme måde da du rørt mig” hun så på hende og kunne se naydina klemt bene sammen, hvor aimee nu hun sad på hug kunne mærke luften op under kjolen og hun vist trusserne var svagt våde nu for der blev koldt når den mindste brise ramt hende der oppe. Hun så på naydina som hendes finger først hade søgt mod hendes lår men stoppe og trak sig væk, ”ja.. det følelse meget rart” hviske aimee tilbage og så på naydina, aimee hade vel heller ikke ret til den slags som tjener inde hun vist det ikke men hun var virkelig trængene og naydina var sød og hade mærke det samme som hende da de rørt hinandens lår, hun så på hende ”det kan.. vel ikke skade vis vi rør hinandens lår lidt mere.. det jo bare og rør ikke?” aimee så på hende og valgt og rejse sig og tage sin skamme og sætte sig over for naydina efter lig hurtig og have drejet kødet lidt, hun så på naydina som hun nu sad over for hende med bene spred så de var omkring hendes, hun så på naydina og smile lidt forlegen ”du rør bare vis du vil” hun så på hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 12:00:27 GMT 1
Dette var jo virkelig noget som måtte være grænseoverskridende, burde man føle sådan med en kvinde, det føltes rart, virkelig dejligt faktisk, men hun måtte ikke, det blev hun ved med at sige til sig selv gentagende gange. Dog var AImée virkelig også overtalende, for det var jo bare at røre lidt, man kom jo nær hinanden når man arbejdede sammen og ingen så dem. Naydina måtte virkelig tænke nøje over dette, hvad ville deres overordnede ikke tænke? Men de behøvede ikke at vide noget, gjorde de? Det var jo blot mad de var i gang med at lave, og de havde ordnet vasketøj. Det var utroligt fristende at give efter, men hun kunne næsten ikke få sig selv til det, hun var jo strengt opdraget, men livet her var meget anerledes og Mister J havde krævet anerledes ting af hende og han var en god herre. Da Aimée satte sig som hun gjorde, efter at have vendt kødet, holdte hun næsten vejret helt, hun måtte røre hvis hun ønskede? Hårdt bed hun sig i læben, fingrene måtte jo krible og længdes efter at få lov. Forsigtigt plantede hun sine fingre mod hendes knæs om jo var rimelig tæt på, forsigtigt lod hun den vandre så kjolen fulgte med, hele vejen op af hendes lår og den varme hud blev blottet for hendes fingre som kun måtte være mere ivrige ved den nøgne hud under sig. Hun tog en dyb indånding, så forsigtigt op mod Aimée, aldrig havde hun gjort sådanne ting her, så det var nyt og spændende, men utrolig dejligt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 13:20:24 GMT 1
Aimee så på naydina, hun vist det her var grænseoverskridende eller det brut det være men aimee hade det enlig fint med det, corina ville hun ikke sladder til heller ikke mister j. og det var beder og lade Naydina få love at gå på opdagelse med fingeren ind og sige nej for så kunne det gå hen og blive værre, og aimee ville godt lade sig være hendes forsøgs person for hun ville ikke risiker Naydina måske rørt en anden slave for de ville sladder uden tvivle. Hun sad roligt for and naydina og smile bare blidt til hende og beroligende, vis de blev opdage ville aimee påtage sig alt skylden og straffen der til, hun mærke naydina rør hendes knæ og hun måtte selv næsten holde vejre. Hun så på hende som hånden vandre op og flytte kjolen med helt op til hendes lår. Hun smile og sukke svagt som hun rørt hendes lår på den måde, det kilde og hun mærke hun fik gåsehud. Hun lage hænderne om bag ryggen og ville lade naydina rør som hun ville, hun sad bare og nød det en tand mere ind hun måske burte gøre. Hun så på naydina og lod blikke studer hendes krop, hun hade en flot krop aimee ville ønske hun hade så flot en krop. Mund naydina kunne lære hende og danse? Det kunne måske få hendes krop i from og se beder ud? Det var da et forsøg vær men lig nu ville hun nåde at blive rørt ved ind andre ind corina, og hun prøve og side stille for hun hade lyst til og lægge sin hænder på naydina og rør hende over det hele enlig, fanden tag hendes værelse lå op af corinas næsten så kunne de være gået der op for ingen tur våge sig ind i hendes rum ud over corina.
|
|