0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2015 9:33:45 GMT 1
@amy
Naydina var blevet sendt i køkkenet af både herren og fyrstinden, hun skulle finde fyrstindens private tjenerinde og fortælle hende, at hun skulle oplærer hende i madens kunst først og fremmest. Hun var gået ind i den store bygning og var nær faret vild, men en slave hjalp hende i retning af køkkenet. Stedet var så dystert i forhold til alt hun kendte til, men hun var sikker på at det nu nok skulle gå helt fint. Hendes blik vandrede nysgerrigt rundt, inden hun næsten faldt over et trin og kom brassende ud i køkkenet. Mon hende tjenerinden overhovedet var der? Der var ikke så meget gang i køkkenet, for det var ikke i nærheden af middagstid, nej aftenen ville først slå til om et par timer. Hun så sig rundt, alle de redskaber, gryder, potter, pander, hun blev næsten helt ør i hovedet. Hvad brugte man mon tingene til? Den beigefarvede knælange kjole hang roligt mod hendes krop, hun så ikke ud af meget lige nu, men når hun fik sine klæder på til dans, var hun utrolig smuk. Håret var løst, men burde vel egentlig være sat op, det kønne ansigt spejdede rundt. "Undskyld mig? Er fyrstindens tjenerinde til stede?" Spurgte hun blidt, med et smil på de fyldige læber, hun var muntert og spændt, dette skulle nok blive spændende! Desuden så kunne hun jo gøre sin elskede herre glad og derved også Harley, den majestætiske drage.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 3, 2015 13:12:11 GMT 1
At der var bleven sendt en kvinde ned til Aimée i køkkenet kendt hun ikke til, hun var lig nu i gang med at koge tøj som forgik i en gryde også i køkkenet. Den stod og boble med tøjet i og man kunne godt duft det tros vinduerne var åbne nok til der ikke lugt for slemt af kogt vand med lidt sæbe i. Aimée Kom ind af køkkenets bagdør, hun var iklædt en hvid kjole som altid. Den her sad løst fra maven og ned til knæene og stramt om bryste, det næsen hvide hår var i dread looks og rulle sammen i en løs knold. I armen hade hun en tom tøj kurv som hun satte fra sig bag døren, inden hun kigge rundt og fik øje på Naydina. Hvad pokker lave hun i køkkenet? Hun hade ikke set hende før og da slet ikke så køn en kvinde, men selvfølige ikke kønnere ind corina. Hun så på hende som hun gik længer ind i køkkenet, de par slaver der også var der pege så på Aimee for og besvar naydina’s spørgsmål hvilke fik aimee til og brumme. Hvad hade hun så gjort? Hun hade intet lavet galt længe faktisk ikke siden hun hade held forkert op den gang Mister j var der, hun så på kvinden med et roligt men dog venlig blik ”jeg gætter på de mig de leder efter siden de andre slaver peger på mig.. hvad kan jeg hjælpe frøkenen med?” hun kigge op og ned af kvinden, hun var vel ikke en ny slav? Var hun? Hade corina tænkt sig og skift hende ud? Hun brød sig ikke om tanken, og håbe da ikke det passe for så ville hun ikke komme det særlig godt ud af med den kvinde der stod der i køkkenet og så ud som hun aldrig hade være i et før.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 4, 2015 8:10:44 GMT 1
Aldrig havde hun set så meget lyst på et væsen før, hun lignede en, en engel faktisk, hun måtte tage sig selv i at stå og stirre imponeret, inden hun rent faktisk vågnede lidt og det gik op for hende at der blev talt til hende. Hun smilede undskyldende, og nejede pænt, da kvinden her, jo faktisk var over hende i status, hun var ej slave, hun var en tjenerinde. "Fyrstinden og Mister J, har sendt mig herind. Jeg er Mister J's nye slave, men da jeg er underholdningsslave, aner jeg intet om at skulle lave mad. Derfor, er jeg her. Samt andre huslige pligter er jeg ikke vildt god til, jeg blev altid sørget for, jeg skulle bare danse, spille og synge." Lød det blidt fra hende. Hun så sig rundt, det var større end hos rytteren, men han boede jo mere simpelt og så var der den store bygning, en stald af en art, til Harley. Hendes blik gled tilbage mod kvinden foran sig. "Mit navn er Naydina, det glæder mig at møde Dem. Jeg har hørt meget godt om Dem, at De skulle være den bedste. Det glæder mig at De skal være min lærermester." Lød det spændt og begejstret, hun smilede stort og rakte roligt sin bløde hånd frem, hun var meget spændt på hvad kvinden her kunne lærer hende. Fyrstinden virkede meget tilfreds med hende, og rytteren havde også snakket godt om hende. Så mon ikke det hele nok skulle gå?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2015 16:07:03 GMT 1
Aimee så på hende kvinden der stod og stirre på hende, hade hun noget på sig? Hun kigge kort ned af sig selv og kunne ikke just se noget. Hun så op igen som kvinden snakke og ånde lette ud som hun fortalt hun var mister j slave, jamen så var der jo ingen fare og så kunne hun tage det mere med ro. At hun så skulle udlære en kvinde der intet vist om made, og ind da mere fik hende til og klø sig lidt på næsen. Det her lød just ikke som en smal sag og hun hade en fornemmelse der vanke ballade vis hun ikke gjord det eller ikke gjord det godt nok, og hun hadet og skuffe corina! Det knust hendes hjerte vis det skete altså. At kvinden der hed Naydina hade hørt godt om hende fik aimee til ubevist og smile, hun var glad for der blev snakke godt om hende hun gjord jo sit bedste for og gøre corina glad. Hun så på kvinden læremester det var ikke noget hun var bleven kaldt før, det var lidt sært hun så på hånden der kom mod hende, og roligt tog aimee den med sin lille fin hånd ”navne er Aimee men bare kald mig Amy vis det nemmer Nay” hun vist godt hun forkort hendes navne men det var nemmer og sig ind en lang navn når de ville få travlt, nok skulle hun lære hende op men hun kom også til og rydde op efter hende. Aimee så på hende, det tøj der ”der stadig tid inden jeg begynder på manden så du kan hjælpe med vaske tøjet” hun så på Naydina, og gik hen til gryden og kigge på det kogene vaske tøj ”gider du hente den stor træbalje henne i hjørnet” aimée pege ned i venstre hjørne af køkkenet hvor en stor balje stod, ”vis du ikke kan skubbe den så rul den her hen” aimee smile kort inden hun tog en stor træske og rørt rundt i tøjet, der bestod mest af senge tøj denne omgang og så et par af hendes hvide kjoler, det var hårdt og rør i og det kunne ses på hendes muskler i armen der spændet som en gal for og rør rundt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2015 22:26:54 GMT 1
Det var uden tvivl spændende at stå i et køkken, sådan et havde hun jo aldrig benyttet sig af før, hun så sig rundt og smilede begejstret, det blev godt at komme i gang. Så kunne hun nemlig gøre sin herre glad, og derved også den mægtige drage. Hendes fascination af dem var måske usund, men det var nyttigt for både Mister J og Harley. Roligt trådte hun nærmede, som hun så på gryden med vasketøj i, kogte og blev rørt rundt. Det så hårdt ud, selv havde hun faktisk ikke rørt så meget som en finger i dette henseende, hun trænede dans hårdt, og lærte at spille på klaver, samt synge. "Har De nogen gode råd til tøjvaskning Amy?" Spurgte hun blidt, inden hun så ned mod det dampende vand, der skulle hun i hvert fald nødig have sine hænder! Som hun bad om træbaljen, så hun mod den og smilede. "Naturligvis!" Lød det frisk fra hende, inden hun gik raskt hen mod dem, hun forsøgte at trække den, men endte på rumpen så de andre slaver måtte le. Naydina tog sig til bagdelen som hun kom op igen, hun fik den på højkant og trillede den forsigtigt hen mod Aimée. Hun sukkede tungt, inden hun fik den stillet, og var lige ved at ramme sig egen god. Øjnene blev spærret op, tænk hvis hun ikke kunne danse, det ville være en katastrofe! "Det kræver vidst noget tid at vende sig til." Pustede hun, inden hun måtte lade hånden vifte foran sig, der var virkelig varmt i nærheden af den gryde!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 19:52:10 GMT 1
Aimee vist det her ville blive en hård omgang og skulle klar og lære denne ny op i at være en god slave, men hun kunne da ikke være helt udulige vel? Hun måtte da kunne noget? Ikke? Hun rørt rundt i tøjet mens hun lytte til Naydinas spørgsmål, ”søger for vandet koger rigtig før du putter vaske tøjet i, ikke for meget vand så det flyder over og søger for sæbe spånerne er rørt i vand inden tøjet kommer i ellers sider der klumper af sæbe på vasketøjet og det ender bare med og lave fedt hår knuder når det tørre” sag hun mens hun rørt rundt i gryden. ”og så pas på det ikke koger for længe bare en 10 minutter max stoffet tåler ikke kogning i længer tid med minder det senge tøj det koger jeg i en time som det her” hun så mod naydina som hun gik hen og hente baljen som hun bad om.
Hun så på som kvinden prøve og trække den men endt med og falde på røven hun så på de andre slaver ”Hey! Minder grine mere arbejde eller skal jeg slæbe jer op til fyrstinden!” kom det streng fra Aimee inden hun så på Naydina kom trillenden med baljen. Det her så slemt ud tøsen puset ind da bare ved det ”tid har du ikke unge dame for det her er kun begyndelsen” sag Aimee sigene mens hun med skeen løfte det kogte tøj op og lod det drykke lidt af før hun smed det ned i baljen og blev ved til alt senge tøj og hendes kjoler var i baljen, hun så på en slave ”for heldet vandet ud og vask gryden så den bliver klar igen!” hun så på naydina ”okay lad os løfte den her ud til tørre snoren uden for, tag den enden og så tager jeg den her” hun tog i bunden og vippe op og vente på Naydina før hun ville løft den og vær den der bakke ud så hun kunne vise vej til tørre området.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 20:10:22 GMT 1
Tænk hun virkede til at vide en del, det var måske derfor det var hende som var blevet valgt til at skulle optræne hende. Hun smilte stort og nikkede ivrigt, det var imponerende, hun var ked af at hun ikke kunne disse ting i forvejen, men det var ikke just det hun var blevet lært op i. Slaverne som havde grint, holdte straks op og passede dem selv, de vidste godt at Aimée var fyrstindens yngling og derfor havde hun mere magt end de måtte have. Naydina havde ikke lige været forberedt, fysisk arbejde med tunge ting var hun ikke van til, hun var jo van til dans, hvilket også var hårdt, men der løftede man ikke på ting. Hun smilede blidt, det kunne tage lidt tilvending, men helt slap var hun ikke, hun kunne jo løfte sig selv. "Ingen tid? Jamen, jeg kan da ikke bare lige lære på en dag." Lød det helt forskrækket fra hende. Hvordan kunne hun skulle kunne lære alt dette på ingen tid? Det var da umuligt! Hendes blik faldt til gulvet, hvordan skulle hun nogensinde blive god nok? Slaverne nikkede og tog sig af den store varme gryde, imens Naydina tog fat i den ene side af baljen og hjalp med at bære den ud. Hun var nær tiltet, men fik balancen igen og holdte fokus. "Jeg er underholdningsslave, danserinde. Jeg er ikke just van til dette, men jeg håber du vil bære over med mig Amy. Jeg vil meget gerne lære!" FOrklarede hun roligt, som de kom ud til tørreområdet, hun kunne stadig høre de mange dødsengle træne på ny, mens Harley også lod til at være i nærheden og lave sine lyde. Det gjorde hende tryg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 20:24:39 GMT 1
Aimee så på naydina hun virke til og være en ivrig kvinde for og ville lære, det var da altid noget. At slaverne med det sammen passe sig selv behage hende, for hun var corinas ynglings og hun agte og blive ved med og være det. For det hade visse fordele og dem ville hun helst gerne beholde for sig selv. Hun så på naydina som hun lød forskrækket ved det hun sag ”vis man vil behage sin herre eller herskerinde så må man lære det hurtig, bare rolig er sikker på du nok skal lære det når først vi har gjort det et par gange ” hun hade jo selv være som naydina da hun var begyndt og blive glad for corina, for så hang alt bare beder fast i hendes hoved og hun gjord alt for at være den bedste slave nu tjenerinde for corina. Hun løft roligt op som de bare den ud til tørre området. Hun så på hende, ”underholdnings slave? Hvad er det? ” hun vist hvad en danserinde var men hvad pokker var der godt ved og være det som slave? Aimée så nysgerrig på hende som hun snakke. ”jeg kan intet lov.. jeg ved vis jeg ikke får gjort fremskridt med dig så venter dig mig straf” hun så på naydina og skjult frygten for straf hun hade og få straf hun fik jo aldrig straf! Hun så på vaske tøjet der stadig dampe ”okay det her bliver meget varmt men det du gør er at tage et lan op, og mens halv delen stadig er i baljen ryster du det du holder så det køler lidt ned, så slynger du det over snoren og trække så den del der er i baljen kommer ud af baljen og hænger lige på snoren så det lig lagt på bække sider okay” hun så på naydina, og tog selv op i et lan og gjord som hun selv sag og ryste med det, dog da hun ikke var så høj slog hun de hvide vinger ud og gav sig til og baske med dem og kom op og svæve før hun slynge lange over og der efter rette det til før hun tog det næste lan, hun tænke ikke over naydina måske ikke hade set engle vinger før hun fokuser på arbejde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 20:48:26 GMT 1
Det var klart, hun måtte gøre sit bedste, Amiée virkede til at tro på at hun kunne, hvilket gjorde hende mere munter igen, og sikker i sin sag om at det nok skulle blive godt. Hun hjalp hende videre ud med baljen, alt som blev sagt sugede hun til sig som en svamp, det var jo vigtig viden som hun skulle bruge. Da hun spurgte om underholdningsslave, måtte Naydina smile, måske kunne de lære hinanden lidt, det ville da uden tvivl være en god ting. "En underholdningsslave er skabt til at behage øjet og øret, i form af dans, musik og sang. En man kan have til fester til underholdning for sine gæster." Forklarede hun blidt, som hun sendte hende et varmt smil. Kvinden her virkede utrolig sød, og som en god tjenerinde, at hun førhen havde været slave anede hun ikke, men de skulle jo kunne det samme. Der var blot bedre vilkår for en som Aimée, men det gjorde nu ikke Naydina noget, hun var taknemlig. "Jeg vil nødig være skyld i at du bliver straffet, jeg lover dig at være en dygtig elev." Lød det målrettet og yderst beslutsomt fra hende. Som hun blev forklaret med tøjet, smilede hun og nikkede roligt, først studerede hun hvad Aimée måtte gøre og måtte gispe forundret da de hvide vinger kom til syne. Hun havde set rytterens vinger, de var sorte, disse var smukke hvide som resten af kvinden. Store øjne havde hun mod hende, men hun vågnede hurtigt op, inden hun tog fat i et lagen, hun løftede det, lod det køle af, rystede det, inden hun valgte at lave et par dansetrin, løftede sig op og ned på tær, inden hun satte i et yndefuldt spring, kastede lagnet over og greb det på den anden side. Med faste greb, fik hun hevet det over, fik spredt det ud og sat det lige på begge sider. Med et stolt smil, så hun mod det ophængte lagen. "Jeg gjorde det!" Udbrød hun glad, inden hun så mod baljen, den skulle nok flyttes videre, så de kunne hænge videre op uden det rørte jorden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 7:06:08 GMT 1
Aimee var nød til og have tro på at naydina kunne lære tingene, hun tur ikke tænke på hvad corina eller mister j ville gøre ved hende vis hun ikke klar opgaven og træne hende. Hun så på hende som hun snakke om hvad en underholdnings slave var, det var lidt underligt hun hade aldrig høre om den form for slave. ”jeg har aldrig hør om den slags slaver før.. normalt er det eneste slaver der kommer fra det sort marked kun lært i og lave huslig eller på anden måde knogle sig selv ihjel ” hun så på hende, hun hade aldrig selv danse eller sunget og da slet ikke spille musik. Være i hendes barndom eller da hun var sammen med rebellerne, ”men hvorfor vil mister j have dig til og lære huslig? Er han ikke tilfreds med din underholdning? Eller kan han ikke brug det?” hun så på hende til hun begyndt på vaske tøjet, hun hade blot gjort som hun pleje og hade enlig troede naydina ville have set vinger før da hun svæve over snoren efter at have fået sit lan over kigge hun på en tydelig stor øje og overraske naydina, hvorfor så hun så overrasket ud?. Aimee lande og trak vingerne ind igen for nu, mens hun så naydina udfør en lidt særlig måde og få lanet over snoren på, man kunne godt se det med hun var underholdnings slave nu, ved den måde hun udført opgaven. Lidt sært men hey hun brug sin vinger så kunne hun også bare danse vis det betød hun løst opgaven ”flot se du kan jo godt nå lad os komme vider” hun smile og med et kort skub med en fod fik hun baljen skubbe hen mod næste snor, og sådan forsatte de til amiees kjoler var sidst, dem hag aimee op med et par træ klemmer inden hun puste ”sådan så er vaske tøjet færdig” hun smile og fik baljen på højkant og begyndt og skubbe den, ”sig mig Nay da jeg vist dig hvordan man hang lanet op, så du utrolig overrasket ud… hvorfor?” hun så på naydina som hun rulle med baljen hen mod køkken bagdøren.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 10:32:51 GMT 1
Som de gik og hjalp hinanden, kunne de vel ligeså godt snakke. Naydina elskede at hun kunne bruge sine talenter til noget, for hun havde ikke vinger, men ingen tvivl om at en springende piruet virkede ganske fint. "Mister J vil kun have en slave, en som den majestætiske drage valgte, hun valgte mig. Jeg er så beæret, men jeg skal kunne det hele. Han er godt tilfreds med min kunnen som underholdningsslave. Dog mangler han også en til at lave mad, ordne det huslige og tage sig af Harley." Forklarede hun blidt, at Aimée spurgte hun hende ikke det mindste, hun var faktisk glad for at tale med hende. Det var rart et sted, for hun måtte jo savne sine hjemsøstre, dem havde hun bare efterladt hos Rohan, mon de klarede sig? Hendes koncentration var bestemt at se når hun arbejdede, og hun så meget efter hvad Aimée måtte gøre. Det var nogle fine kjoler, hvide, det måtte næsten være hende, hun var det eneste lyse ved dette sted. "Jeg kommer ikke fra jeres ø, men en anden hvor kulturen er helt anderledes." Forklarede hun så roligt, det var virkelig mærkeligt at se hvordan stedet her var opbygget, det var, knapt så storslået som ved hendes hjem, men hun beklagede sig ikke. Det var jo virkelig spændende at se noget nyt. Hun var vokset op som slave, det var ikke noget hun havde været tvunget til, nej hun nød det og man kunne vel sige hun var hjernevasket. Da de var færdige, skød hun brystet frem, det var fantastisk dejlig en følelse, en sejr og hun havde klaret det nogenlunde godt! "Herrens vinger er sorte, ligeså alle de andres her, men dine, de så smukke hvide. Jeg blev vel taget i at beundre dit væsen." Lød det roligt fra hende, som hun sendte et genert smil, det var jo ikke ligefrem høfligt at stirre, men hun havde gjort det for hun var blevet overrasket.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 17:47:45 GMT 1
Aimee så på hende som hun forklar hvorfor hun skulle lære alle disse ting, og det lød meget typisk for en slave dog med den undtagelse at passe drengen som åben bart hed harley, ”jeg glad for det ikke er mig der skal passe dragen.. ender bare som engle kebab” hun så på naydina for det var virkelig ikke et job hun just ville tage med sin god vilje men naydina virke glad for det så det var vel godt nok ikke? Hun så på hende som de fik hendes kjoler hængt op mens hun fortalt hun ikke var fra deres ø men en anden, hun så underne på hende ”anden ø? ” spurt hun underne for hun hade ikke hørt om en ny ø den slags fik man ikke og vide når man bare var slave eller tjenerinde, corina hade i vært fald ikke nævnt noget til hende faktisk hade hun set meget lidt til corina siden de hade haft den hed tur i sengen, hun rødme svagt ved tanken og følt helt en kriblen som hun tænkt på det men rev sig hurtig tilbage til virkeligheden. Hun så på hende mens hun rulle baljen og hun snakke om vingerne ”nå det fordi de er det man kalder en dødsengle, min er hvid fordi jeg er halv engle og de to typer engle er normalt ærkefjender” hun forsatte med og rulle tønden og mærke hendes isblå krystal der sad i en tynd sølv kæde trille ud fra mellem hendes bryster, men hun forsatte med og rulle baljen ind i køkkenet og hen i hjørnet. Der efter rejst hun sig op ”okay nu nærmer det sig tiden og begynde på maden” hun så på en slave ”nogle der ved om fyrstinden spiser alene i dag eller om der gæster?” hun så på slaverne og lag hænderen på hoften og vente ellers på svar for hun skulle vide hvor meget mad hun skulle lave til middag.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 18:06:51 GMT 1
Et sted forstod hun vel godt kvinden, men så igen, ikke helt, for dragen var vidunderlige væsner, smukke og majestætiske. Hvis hun kunne komme til det, ville hun samle folk af samme overbevisning som hende og bygge et tempel til dragerne, det ville nok tage år, men hun var villig til det. Hun ville vende det med herren. "Jeg mener de bør værdsættes og forgudes, de er smukke, stolte og prægtige væsner." Lød det blidt fra hende, det var tydeligt at høre hvor meget hun beundrede disse væsner. Hun måtte nikke til det med øen, hvad var der egentlig at sige, de var jo ikke de eneste i verden, der fandtes nok mange forskellige folkeslag derude. Som Aimée forklarede, nikkede hun spændt, det gav mening, og så ikke helt igen. Hvordan kunne man være noget halvt? Det fandtes ikke på deres ø, der var man enten det ene eller det andet. Roligt kom baljen på plads, og de måtte komme til køkkenet igen. Der skulle laves mad nu, det gjorde hende spændt. "Herren spiser nok med." Pointerede Naydina, for det ville jo give mening, siden at hun skulle læres op og han vel stadig var der. Han lod til at være rimelig tæt på fyrstinden, noget som måtte irritere hende grænseløst. Nysgerrigt vendte hun blikket mod Amiée igen, hun smilede varmt. "Bare sig til hvad jeg skal, og så skal jeg gøre mit bedste!" Kom det frisk fra hende, hun smilede stort, der var gå på mod, ingen tvivl der.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 18:23:39 GMT 1
Aimee hade bare roligt kigge på naydina som hun snakke om dragen, at hun hade den holdning til drager hade hun så ikke set komme men igen alle hade vel vær sin smag, ”jamen så det jo godt harley dig til og gør de ting” hun fik enlig bajlen ind og så på naydina som hun snakke, ”ah så må jeg heller lave okse i dag” hun så på slaven ”hent den mellem stor klump okse kød tak og lidt tjep ” sag hun roligt før hun begyndt og gå rundt i køkkenet, der stod adskillig kurve med forskellig grønsager de var alle delt op i orden så aimee kunne finde alt meget nemmer. ”du kan vaske de grønsager jeg samler her.. tag den lille træ spand og gå til brønden lig rundt om hjørnet til højre fra døren vi lig kom ind af okay” hun så på naydina så hun var sikker på hun så hun forstod beskeden ”når du så kommer igen tager du grønsagerne jeg liggere i denne flette kurv” aimee to en lille flette kurv og vist frem, ”så ser jeg på kødet når slaven kommer med det” hun smile en smule, før hun ellers begynde og vælge rod frugter og lidt salaten, og putte i kurven det skulle jo vaskes og snittes og rod frugterne skulle helst stegs, kødets skulle krydders og ind over ilden på spyd og rodfrugterne på en lille riste i kanten af ilden så de ikke blev brændt, og så skulle hun have lave en form for dressing til salten måske lidt olie med noget urter i? den måtte hun tænke over, det var bare vigtig der var kød nok i sær til mister j hun hade en god fornemmelse af han nok kunne spise en del. Aimee tænke som det knage mens hun fandt de grønsager der skulle brus, i mens lyste den isblå krystal svagt, aimee kunne mærke den pulser hun skulle snart have den sjæle hun pleje og få. Hun så på en slave ”fis op og hør fyrstinde om hvilken person der står for mit… særlig måltid tak” hun så på slaven.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 19:13:09 GMT 1
Kvinden virkede bare til at have styr på alting, hvilket var noget som gjorde Naydina måtte se op til hende, for hun havde da i sandhed fået den helt perfekte læremester. Hendes blik så rundt i køkkenet, det var spændende, tænk at dejlig mad kunne blive lavet der, hun måtte smile lidt og så så mod slaverne som måtte gå rundt, den ene forsvandt efter kød. Opmærksomt måtte hun lytte, hun skulle finde en brønd, vand og vende tilbage igen. "Jeg er tilbage om lidt." Lød det blidt fra hende, inden hun greb spanden og gik så ud hvor de var kommet fra. Det var til højre hun skulle, hun drejede og fandt hurtigt brønden, hun opdagede der allerede var en spand i brønden som var bunden fast med reb. Roligt måtte hun sænke denne, til den ramte vandet, den blev fyldt og hun hejste den op igen, for så at fylde den spand hun havde haft med sig. Ganske stolt, kom hun tilbage, det var første gang hun havde betjent en brønd og hun var meget stolt! Forsigtigt gik hun, så vandet ikke pjaskede ud over det hele, for så at ende i køkkenet igen. Nysgerrig var hun, som hun så på det Aimée måtte lave. Slaven som var gået efter kød, var kommet tilbage med det. Naydina så meget undersøgende mod det, det var så, rødt? Aldrig havde hun set råt kød før. "Hvad skal jeg nu?" Spurgte hun så, for det var jo vigtigt for hende at vide hvad der nu skulle ske. Og hun skulle gerne vide alt hvad Aimée egentlig gjorde. Hendes smil var stort, som hun løftede spanden op på bordet ved siden af kurven med det de skulle bruge.
|
|