0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2015 22:27:39 GMT 1
Jerry stod af ventende på Naydina som mens han så koldt på Corina, var det virkelig tåre som løb ned af hendes kinder, det var et syn han aldrig nogle sinde havde toet han skulle se, som hun løb forbi ham greb han ud efter hende men fik ikke fat i hende, "Corina vent" igen havde hun gjort det fået han til at føle skyld, og han kunde ikke lide den måde hun påvirkede ham rent følelses mæssigt, hun var kommet for dybt ind under hans hud, og betød jo enlig ret meget for ham, det var vel enlig også grunden til at han fandt sig i den måde hun behandlede ham på også det at han ikke kunde holde fingrende fra hende, han kunde tydligt høre hun var i gang med at tyrannisere hele hendes kammer. Jerry gik hurtigt mod køkkenet og bede Naydina om at blive der ude, hvor efter han gik mod Corinas kamme, han stoppede op for and døren og stod og så på den lidt, gad hvide om det her ville blive hans død, eller som han ville se solen stå op endnu en dag, det var ikke til at hvide, men en ting var sikkert han skulle holde af stand til hende, ind til hun havde smidt hendes svær fra hende ellers ville det med sikkerhed blive hans død, han lage roligt en hånd på hendes dør og skubbede den roligt op mens hans anden hånd gled ind i jakken, hvor han greb fat om en af hans bomber lidt sikkerhed måde man vel godt prøve at fortage sig, i tilfælde af hun stormede mod ham. Som døren gik op var det kun tydeligere at se hvad hun enlig lavede der ind, "Corina vær venlig at smid det svær fra dig, i alle andre retninger ind mod mig tak." Jerry var godt klar over hun ikke ville havde et problem med at smide hendes svær fra sig, problemet var bare at han også godt viste hvad vej det ville komme vis han ikke sagde noget om det ikke skulle være mod ham, han gik med rolige skrid ind i hendes kammer og lukkede døren bag sig det var nu han ville finde ud af om han ville se solen igen, eller om hun var så ked af det og vred, at hun først slappede af når det var for sent og hans liv var taget, men gjorde hun tegn til at angribe ham eller smide sværdet mod ham, var han klar til at smide bomben som ville lamme dem begge, da gassen ville sprede sig i hele hendes kammer.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2015 6:57:02 GMT 1
At han ønskede at stoppe hende sansede hun ej, for hendes blod måtte suse for hendes øre, som hun i den grad var oppe og køre. Alt i hende synes at ramle, hun kunne ikke holde det ud! For første gang, i mange år, måtte hun føle sig fuldkommen alene. Før havde hun haft sin far, så havde hun haft Zean, så havde hun haft Marcellus og nu følte hun pludselig hun ingen havde. Det gjorde ondt, forbandet ondt! Rent styrkemæssig mente hun at hun stod stærkest alene, men når det kom til venskaber, havde hun jo brug for dem. Og Jerry var jo en kær ven, hun havde ikke bare savnet ham for fantastisk sex, men fordi han for pokker var endt med at betyde noget. Derfor gjorde hans ord så ondt. At have smadret alt, fik da noget af al den vrede hun bar ud, men efterlod også et kammer som på ingen måde var til at leve i. Alle møbler var totalt smadret, kraften i hendes sving var jo voldsomme, så der skulle ikke meget til hun kunne totalt ødelægge alt, og det havde hun gjort. Med hård vejrtrækning stod hun med hænderne knuget hårdt om sværdet, midt i lokalet måtte hun stå og stirre mod vinduet som var smadret, samt flasken hvis indhold lå nede i tæppet. Jerry talte til hende, hun vendte blikket mod ham, tårerne var der stadig, hun så hurtigt væk igen og smed sværdet fra sig, inden hun faldt på knæ, hun greb om de små stykker fra flasken med paniske øjne. "Nej, nej, nej, nej, nej, NEJ!" Udbrød hun, inden hun febrilsk forsøgte at få styr på tingene. Det var for sent, hun skar sig på glasset, men følte ikke smerten. Næsten uhyggeligt roligt måtte hun rejse sig, inden hun vendte rundt og så så op mod Jerry med et blik som ikke var til at læse. "Hvad laver du stadig her? Jeg troede vi var færd...." Hun kunne ikke udtale ordet færdig, uden hun knækkede igen og et hulk kom til lyd i stedet. Det var skamfuldt for hende dette her, ingen havde nogensinde set hende græde, hun var jo en koldhjertet kvinde for pokker, hun græd ikke! Men lige nu gjorde hun, var alt virkelig blevet så for meget for hende?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2015 21:15:56 GMT 1
Som hun havde smidt sværret fra sig gik han roligt over mod hende og greb blidt om hendes håndled, og prøvede at trække hende over mod resterne af hendes seng, så han kunde se på hendes hånd. "Jeg kan da ikke bare gå min vej, når jeg lige har fået den store, farlige, onde Corina Blackheart til at fælde en tåre, og ud over det ved du lige så godt som jeg at jeg ikke kan forlade dig, lige meget hvor meget vi kommer i totterne på hinanden, jeg reagerede af magt over du gav så meget udtryk for at jeg var indet vær for dig, du uden problemer ville kunde tage mit liv og det ville ikke røre dig, og at du stod stærkt nok alene, så kunde jeg ikke se grund til at være her hos dig vi jeg ikke var andet for dig ind det du gav udtryk for der nede." Jerrys stemme var rolig og meget forklarende, han håbede på hun kunde forstå hvad han sagde og mente, mens han talte sad, han og forsigtigt pillede nogle glas skår ud af hendes hånd flade, "det var på ingen måde min mening at ramme så ømt et pungt, omkring at binde sig med en anden person, jeg var ikke klar over du har den fortid du har, og det forklare også nogle af dine personlige træk med sådan en stoder som du har haft som mand." det var jo ikke fordi Jerry ikke forstod hende, men lige så ondt som hans ord havde gjort på hende lige så ondt havde hendes gjort på ham, det var ikke rart at få kastet i hoved at hun ville klare sig bedre alene og hun uden tøven ville kunde slå ham ihjel, og det ville ikke røre hende på nogle måde en ting var at hun truede ham med at gøre det, men lige frem at sige det ikke ville røre hende havde gjort ondt på Jerry, men Jerry var dog ikke begyndt at græde men han havde heler aldrig grædt af ulykke han havde grædt en gang før og det var den dag han havde taget livet af sin mor men det var glædes tåre han havde grædt den dag, Jerry havde så småt fået det hele ud af hendes hånd han lage roligt sin hånd oven på hendes hånd flade for at stoppe de små sår i at bløde mens han så på hende med et langt mere roligt blik ind det han havde haft nede i hendes hall.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2015 21:28:39 GMT 1
Her måtte hun samle sig, det var virkelig ikke rart for hende at skulle græde, og slet ikke overfor en mand som hun fandt så stor fascination i. Hendes blik gled i, hun fulgte med ham, sad og lyttede til ham med lukkede øjne, prøvede at tage det til sig. FOrsigtigt måtte hun nikke, som hun trak vejret dybt og fik styr på sig selv på ny. "Mændene jeg har haft set op til har skuffet mig grumt Jerry, min fader, min mand, Zean. Jeg kan ikke også have du skuffet mig, dine ord, de gjorde ondt, det er kun fordi de forlod din mund, normalt ville jeg slet ikke reagere sådan. For pokker da, jeg har flere gange tænkt du ville være den perfekte mand at skulle skabe en arving med. Du betyder jo rent faktisk noget, jeg elsker dit vanvid, for det minder mig om mit eget." Lød det roligt og meget stille fra hende, hendes blik gled op, som hun rettede det ned mod sig hånd som han rensede for glasskår. Altid kom hun til skade når vrede boblede, det var vidste ved at være hende en vane at smadre ting. Her kunne hun ikke sove i nat, hun måtte tage en af gæsteværelserne. Et dybt suk kom fra hende, inden hun lænede sig ind imod ham. Den frie hånd lagde sig mod hendes mave, hvorpå hun begyndte at grine. "Den drik jeg normalt drikker, den drak jeg i smug hver gang han havde haft taget mig. Jeg ønskede ikke at bære hans barn, ingen forstod hvorfor jeg ikke kunne undfange. Idioter." Grinte hun, inden hun måtte lade blikket glide op mod ham. Det var måske ikke under de bedste omstændigheder, men hvis det var sket, var det sket, for lige nu kunne hun intet gøre ved det. Men sådan, hvad var oddsene for at lige denne tid var hvor hun kunne undfange og det skete i første hug. Der var intet at frygte, det var hun ret overbevist om.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2015 21:48:19 GMT 1
Jerry trak lidt på smilebåndet ved hendes ord, det var nu lidt nuttet når hun sad der og faktisk viste tristhed, men det skulle han ikke sige noget om til hende for så ville de være tilbage hvor de havde været for et øjeblik siden, han lyttede til hvad hun sagde og nikkede forstårende til det. "jeg ved det kun var fordi det var en som mig der sagde det, at du blev ramt så hårdt som du gjorde, men din ord var heler ikke lige frem blide Corina, du stod og påstod du ville kunde flå hoved af mig og gå der fra som indet var sket, og du på ingen måde ville fortryde det, eller komme til at savne mig det er heler ikke rart at få af hvide, det må du også forstå. Og for det andet så har jeg da også tænkt på at du ville være den perfekte kvinde at få et barn med, men jeg har ikke kunde sige noget til dig om det, da jeg er nød til at indrømme jeg har samme holdning som Harley, når en kvinder har den status som du har, bør du ikke få et uægte barn da det vil kunde ramme dig politisk, og det vil sende et dårligt signal til dit folk desværre, men det er self op til dig selv, hvad du vil og hvad du ikke vil jeg har bare mine holdninger omkring det." Jerry håbede ikke hun tog det som en opfodring til de skulle giftes for det var ikke det han var ude efter, han forklarede hende kun hvorfor han ikke syntes det ville være godt for hende at få et barn med mindre hun fandt en hun kunde blive gift med, men som hun nævnte drikken så han underne over mod de glasskår som lå på gulvet "lad mig gætte det er den, som liger smadret der på gulvet er det ikke" Jerry havde nu godt gættet det var den, siden hun havde prøvet at samle den op fra gulvet og virket forholds vis panisk omkring det at det var smadret.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2015 21:59:45 GMT 1
Forsigtigt måtte hun nikke, forstående var hun jo, men den eneste grund til hun havde reageret sådan, var jo fordi hun gik i forsvarsmode, det var dumt og det havde bragt dem til dette her. Hun sukkede, ville det nogensinde ændre sig? Deres barn, den skønne dag de fik et, skulle da nok vise sig som en voldspsykopat uden lige. Med et roligt blik rettet mod ham, måtte hun trække lidt på smilebåndet. "Sikke et kønt par." Grinte hun bare, for Harley havde sagt de var som skabt for hinanden, noget forbandet fis hvis man spurgte Corina, men hver sin mening vel. Selvom hun holdte af Jerry, var det jo langt fra romantiske følelser hun måtte føle, det var et stærkt venskab, et godt bånd mellem to psykopater. Hun havde aldrig kunne lide sin mand, så måske ville det ikke være så slemt at blive gift med Jerry. Dog kunne hun ikke få sig selv til at indse det endnu, det gjorde ondt på hende hver gang ordet ægteskab lød for hendes indre øre. Det var fangeskab, en pagt, man blev bundet til en person og det ønskede hun jo på ingen måde. "Jeg vil bare gerne have alting er som det hele tiden har været, vi kan altid snakke arving en anden gang. Næppe er jeg ved første hug blevet med rogn, så der er vidst ingen fare der. Jeg må have fat i mere af min drik, det vil nok tage nogle dage at få fat i den dog. Manden som laver dem bor i Atterlin." Kom det ganske roligt fra hende, hun trak hånden til sig, det var bare smårifter i forhold til hvad der kunne ske hende. Et skævt smil blev sendt ham, de måtte jo bare holde sig fra hinanden indtil hun vendte tilbage igen. Det passede hende fint, så kunne hun hente resten af de dødsengle hun vidste måtte bo i Atterlin, måske endda falde over flere at tage med sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2015 13:24:29 GMT 1
Jerry grinte lidt ved hendes ord, et par kunde man jo ikke lige frem kalde dem, og da slet ikke efter alt det her, "ja vi er jo som skabt for hinanden, ifølge min drage" grinte ham med en meget sakastisk stemme, så der ikke var nogle tvivl om han ikke mente hvad han sagde, da hun tog sin hånd til sig så han lidt efter den, det havde givet ham en form for ro, at side med den mellem sine hænder, for så havde de haft noget at fumle med mens de talte, han lage nu sin ene hånd på hendes lå og nussede det blidt og roligt, hans blik fulde roligt hans hånd som den kørte op og ned at hendes dejlige smukke ben, men han havde dog hørt efter hvad hun havde sagt og så på hende med et meget fortvivlet blik, "vil det sige ingen hanki panki, ind til du har mere af den væske!" sagde han med en meget utrilfreds mine i hoved, og meget alvorlig stemme hvor efter han kort greb fat i hendes lå, og der efter rejste han sig op med en hård atittyde. "så er jeg den som er gået, skiv til mig når du er klar igen smukke." hans stemme var drillende og fyldt med ballade, men han var dog ked af de ikke kunde hygge på den måde, før hun havde fået mere af den væske som flasken havde indholdet, men det betød jo ikke de ikke kunde være tæt på hinanden så kunde de jo rent faktisk lære hinanden at kende lære noget om hinanden, men det betød jo ikke han ikke kunde drille hende lidt, ingen havde sagt han skulle være sød ved hende selv om han lige havde fået hende helt ud hvor ingen havde fået hende ud før, så var det bedste han kunde gøre for hende, da at drille hende så hun ville glemme det hurtigt igen og komme hvider, han gik roligt mod døren og åbnede den roligt hvor efter han så på hende med et drillende blik. "Fang mig vis du altså kan frøken sløv." Grinte han og begynde at løbe mod hendes spise stue.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2015 13:50:08 GMT 1
Harley, hun havde talt og talt, hun burde et sted sættes på plads. Det kunne jo ikke passe dette her, at hun sådan skulle kunne tillade sig at lege parterapeut. Hun grinte med ham, rystede på hovedet af det og måtte jo sande at selv når de ikke bare knaldede som kaniner, nød hun jo hans selskab. Med mindre han trådte forkert og minen sprængte. Men sådan kunne det jo gå med en temperamentsfuld kvinde som Corina. Endnu mere måtte hun grine da han blev utilfreds over de ikke kunne lege mens hun fik en ny flaske, det kunne de vel i teorien godt, de skulle bare være opfindsomme. Men hvorfor ikke lade ham brænde lidt med følelsen af niks pille? Hendes smil af ballade dukkede op igen, hun havde det meget bedre og var i den grad klar til at drille og være fjollet med ham igen. "Jeg er nød til at tage til Atterlin, men jeg gør det snarest muligt." Lød det roligt fra hende, det var tydeligt hun morede sig over hans reaktion. At han valget at sige han var den som skred, fik hende til at se efter ham med et lidt mere skummelt blik, selv hvis det havde været rigtigt, fik han ikke lov til at gå nogen som helst steder. Men hun opfangede godt det sjove i det, og da han lagde op til tagfat, måtte hun grine. "Frøken sløv? Come on Mister J, det kan du gøre bedre!" RÅbte hun efter ham, hun satte i fuld firspring efter ham, grinende som hun stormede ud af soveværelset. Heldigvis var hun ret ligeglad med hvor slemt det var gået ud over hendes kammer, det kunne jo fixes, men hun havde ikke tid til at meddele det til nogen, hun skulle jo fange Jerry!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2015 4:49:44 GMT 1
Jerry viste at Corina ikke kunde sige nej til at leje på den måde, da det jo også ville være en form for konkurrence i det for dem begge to og det var der vist ikke nogle af dem som var særlig gode til at sige nej til, Jerry kom hurtigt ned til hendes spise stue hvor han hoppede over bordet, og stod der og ventede på hun ville komme ind af døren mens han smilte stort "fint kom så din super skinke af en kæmpe dræn, og se om du kan fange mig" Jerry brugte måske nogle underlige ud tryk men i og med hun havde sin egen hær burde hun kende sådan fornærmelser som han lige havde brugt, han gjorde klar til at forsætte deres lille lej, og havde planlagt hvor hun skulle få lov til at fange ham men det ville ikke blive her det ville være for hurtigt, og slet ikke nok muligheder for ham til at bruge til sin fordel Han stod helt stile og betragtede hende som hun bevægede sig, og gav sig så først til at løbe lige inden hun ville få at i ham, han stormede ind i hendes pejse stue og så sig lidt omkring og faldt så lidt i staver over hvad de enlig havde lavet der inde, for ikke særlig lang tid siden som han stod det ville han være meget blottet og Corina ville med lethed kunde fange ham som han stod der.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2015 8:05:20 GMT 1
En udfordring sagde hun meget sjældent nej til, derfor var hun ikke sen til at skulle storme efter ham, på vejen fik hun tiltet en slave som gik med kost, moppe og spand. At råbe undskyld gjorde hun ikke, det var ikke hendes skyld slaven var i hendes vej jo! Hun grinte som hun stormede efter ham, de måtte nå spisestuen, hvor hun stoppede for at sende ham et ballademagersmil. "Jeg skal nok få fat i dig! Lød det lovende fra hende, som hun måtte flække i et grin, før hun i gang satte af og stak efter ham. Han løb denne gang i modsat retning, ned mod hendes pejsestue, det fik hende til at smile, hun huskede jo tydeligt hvad de måtte have lavet der. I spisestuen var der allerede begyndt at dufte af mad ude fra køkkenet, hvor hans slave blev lært om af hendes personlige tjenerinde. Det duftede til at gå godt! Og maven måtte kort beklage sig, men jo længere væk fra duften de kom, jo mere kunne hun tillade sig at komme ind i legen igen. Som han stoppede op og lod til at dagdrømme om hvad de havde lavet der, ikke mange timer for inden, måtte hun grine, stoppe op, sænke farten, aldrig i livet! Med fuld hammer på, sprang hun op på ham for at vælte ham hårdt ned i gulvet. Corina vidste jo at han kunne tåle det, ja faktisk lod til, ligesom hende, at tænde på det, så hvorfor være blid? Desuden vandt man sådan noget med manere, så hun ville jorde ham!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2015 14:56:59 GMT 1
Jerry var måske ikke altid den klogeste, men den her gang havde det været med vilje han var jo ikke så dum at han stoppede op midt i deres lej uden der var en plan med det, han var jo godt klar over hvad hun ville gøre og hun gjorde lige som han ville havde hende til at gøre, i det hun ramte ham begynde han at grine som han fik dem vent i luften så det ville være hende som lande nederst, frem for det var ham som de ville lande på han fik dog vent dem for meget, så de ende med at snore hele vejen rundt og det af lige vel var ham som var nederst han lage armene godt om hende, og pressede hende hårdt ind mod sig selv som landede på jorden med et forholds vis højt bump, landede de på hendes gulv lige for and hendes pejs men han løsnede ikke sit greb om hende på noget tidspunkt, "tillykke du har vundet et slik af mig." Jerry så på hende med et drillende blik, og lod sin tunge ramme hendes hage og kørte den hele vejen op af hendes ansigt hvor efter han gav slip på hende, og skubbede hende ned fra sig, "det var så din præmie kære." grinte han hvor efter han roligt rejste sig op. Om hun ville blive sur eller bare grine af ham viste han ikke, men han havde det da sjovt med at små drille hende på den her måde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2015 17:36:06 GMT 1
Som hun ramlede ind i ham, og de svang rundt, hvinede hun i fryd og grin, inden de måtte lande på gulvet. Da han nævnte et slik, smilede hun frækt, men tungen som gled over hendes ansigt var alt andet end det hun havde tænkt på! Hun måtte slå ud efter ham, hårdt, da hun jo ikke ligefrem var kendt for at være blid. "Møghund!" Vrissede hun godt irriteret, dog måtte hun slå over i grin igen, inden hun kom på benene. I det hun kom op og stå, stod en slave og gloede, hun løftede et spørgende øjenbryn. "Hvad er der?" Spurgte hun hårdt, slaven gispede og krøb lidt sammen. Afventende var Corina, men tålmodig var hun bestemt ikke, hun gik mod slaven med en løftet hånd, klar til at tæve hende en. "Frøken Amiée siger der er mad serveret." Pev hun og klemte hårdt øjnene sammen, klar til at blive slået, Corina lod hånden glide ned langs kinden på slaven i stedet. Inden hun klappede den lettere hårdt og derefter gik ud af døren, kastede et blik over skulderen til Jerry som skreg langt væk af ballade på ny. De måtte hellere få spist, se hvad Naydina havde lært.
//out
|
|