0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 23:07:30 GMT 1
Tilfreds måtte hun være ved at ramme ham, men utilfreds af at han rent faktisk endte med at tage fat i hende, hun mærkede væggen hårdt bag sig, hun vrissede hidsigt af ham. Det her var ikke hvad hun søgte, det pissede hende af at han elskede det så meget, Corina knyttede sin næve og sendte den ud efter hans ansigt. "Tror du virkelig du kan tale dig ud af det her Jerry?! Du bragte følelser på banen, der findes intet mere frastødende!" Lød det hårdt fra hende, som hun bed ud efter ham, hun havde jo allerede under sexen lagt mærke til der var sket ændring i ham. Det passede hende jo fint nok, men så ikke helt alligevel, lige nu måtte hun jo hade det. Dog var hun langt ældre end han var, og derfor stærkere! Og hun var fuldblods. Corina skreg i både vrede og afmagt som hendes ben måtte give en smule efter af hans behandling af hende, hun elskede det jo, pokker tage det! Det var ikke fair det her, men hun var på ingen måde i humør til at skulle knalde ham, andet end en lige i fjæset! En ny knyttet næve blev sendt mod ham, før hun søgte at få sit ben hurtigt og hårdt på til sig, for at få ham sparket væk fra sig på ny. Han skulle væk fra hende! Han var nød til at forstå hvorfor hun rent faktisk måtte reagere sådan her. "Zean gav efter for følelser, han blev en svag mand med et uklart blik, at du rent faktisk kan tro sådan noget om mig, gør mig rasende Jerry!" Råbte hun vredt. Hendes tjenestestab var efterhånden blevet ret meget klar over at det var sådan med dem. Råb og skrig, eller støn og skrig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 23:25:30 GMT 1
Jerry holde sig tæt på hende som gjorde hun ikke kunde få slået ordenligt fra sig da det kun ville kunde blive til ren arm styrke hun ville kunde komme til at slå med han måde dog skubbe sig væk fra hende inden det blev for farligt for ham, han tog sig lidt til siden self havde det gjort ondt men han nød det jo "vis du lader hver med at tage tøj på endnu så skal jeg nok stoppe med at tiger dig på den måde men bliver du ved med at ville tage tøj på nu og være så sur bliver jeg ved med at trykke på dine forskællige knapper Corina og jeg har mange at trykke på endnu og det ved du" Jerry vente ryggen til hende og gik over til et vindue for at se ned til Harley "måske er du gamle Corina men følser er ikke altid en dårlig ting de kan også give mange godt ting og for at være helt ærlig tror jeg ikke på du kan undgå at elske for evigt mit bånd til Harley er stærkkere ind noget andet i den her verden og jeg elsker hende højre ind du nogle sinde vil kunde elske dig selv og vis jeg skulle ende med at være far til dig barn ville jeg kræve af dig du ville give det kærlighed under opdragelse lige som jeg viser kærlighed til Harley det betyder ikke man er svag men at man har noget som man er villig til at ofer sig for ja jeg gør nogle dumme ting fordi jeg elsker hende men jeg få langt mere igen ud af give hende kærlighed" Jerry vente sig om og så på Corina igen med et roligt blik "og jeg ved godt du aldrig vil elske en mand som jeg elsker hende og jeg vil aldrig elske en kvinde som jeg elsker Harley men mit eget barn vil jeg aldrig behandle som en hver anden person i den her verden" Jerry gik over mod hendes seng for at sætte sig i den, og se på hende det her kunde meget vel ende galt da de nu igen ville talte om følser men hun skulle hvide hvad hun ville gå ind til vis hun ville bære hans barn.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 23:34:05 GMT 1
"Fint!" Vrissede hun, så lod hun være med at tage tøj på, men hun nægtede at være tæt på ham. At han så gav sig til at give hende en hel roman, fik hende bare til at stille sig op af væggen med armene lagt over kryds. Det her var da det rene fis, hun måtte rulle med øjnene. Harley og han var jo afhængige af hinanden, sådan var det jo med en drage og rytter, det var da ikke kærlighed. Måske kendte han til noget hun ikke gjorde, men så måtte det vel være sådan. Corina nægtede at tage sådan noget til sig! Hendes blik hvilede dog på ham, som hun var mere rolig. "Så er det jo ganske nemt, vi skal ikke have et barn sammen. Jeg står ikke inde for hvordan jeg kommer til at vise såkaldt kærlighed for mit barn. Og jeg kan ikke love dig noget som helst Jerry. Du kan nok så meget tale om hvordan det også kan have styrke, men alt jeg ser at tåbeligheder og blindhed, desuden har jeg aldrig følt sådanne ting. Jeg føler liderlighed, sult og krigslyst, mordlyst, vrede. Men kærlighed? Du godeste nej, og tak for det! Jeg skal ikke ende som Zean!" Kom det koldt fra hende, lige der var hun nok hvad man ville kalde en hjerteløs kvinde. Hvis barnet ikke formede sig som hun ønskede det, var hun faktisk ganske overbevist om at hun ville kunne slå det ihjel uden den mindste tøven. Så at få et barn med Jerry, som åbenbart havde en blød pussenusset side som COrina i den grad fik kvalme over, måtte ikke komme på tale. Hun gik over mod sit skab og trak en flaske frem, den flakse som indholdte det der gjorde hun umuligt kunne blive gravid efter et samleje.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 23:50:39 GMT 1
Jerry rejste sig op og gik over mod hende og tog fat i flasken, og så på hende med et roligt blik han havde en ide om det der ikke var alkohol hun havde i den flaske. "Du sagde det selv tiden ville passe godt nu, og du finder ikke en bedre kandidat til et barn ind mig Corina." Måske kunde Jerry være blød, men lige så hurtigt kunde han bliv kold og hård, han rev flasken ud af hånden på hende "vis vi fik et barn ville det komme til at stå så stærkt at verden vil ligge sig i knæ for det, og du og jeg vil ende med at kunde trække i trådende bag det, og styger det hele så vis du vil give af kald på det." Jerry slog flasken ind i maven på hende, og så hende dybt ind i øjne "så her, men tænk over det Corina vis du vælger ikke at modarbejde naturens gang, hvordan vil det ikke se ud vis du fik at uægte barn, en ting er at fjolle rundt med et par mænd, men at bære et barn er noget andet." Jerry gik væk fra hende igen og begynde at tage sit tøj på, han havde sagt hvad han ville sige for nu, og nu ville han ud og se til Harley han gik roligt mod døren, "jeg gå ned og ser til Harley jeg forventer du kommer ned til mig når du ved hvad du vil med mig." da han havde sagt det gik han ud af døren og ned mod Harley, om hun havde noget at sige eller om hun var for stolt til at sige noget til ham nu, viste han ikke, men nu måde han jo se hvor det her bag han af og hvad hun valgte at gøre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 0:10:43 GMT 1
Flasken var hun parat til at åbne og drikke af, men han tog den ud af hånden på hende, hun så på ham med et blik som kunne dræbe, nu måtte den mand til at bestemme sig! Uden tvivl ville hun da ikke blive en passende mor i hans øjne, så hvad var det egentlig som han forventede af hende. Han var virkelig uklar i dette her. "Tror du ikke jeg ved det?" Vrissede hun, det havde hun jo allerede gjort klart, han var jo det perfekte valg, uden tvivl. Men var hun mon den mor som han ville ønske for sit barn, for med hans udtalelser, så var det ikke ligefrem hvad hun ville kalde tilfredshed! Han ville kræve ting af hende som hun på ingen måde kunne leve op til, det var ikke fair, nej langt fra faktisk! Flasken slog han ind mod hendes mave, og hun fik grebet fat i den, inden hun tabte den. Uden så meget som at sige noget, så hun efter ham, hun lod ham gå. Selv måtte hun lige synke det her, for det var en stor beslutning og hun var begyndt at tvivle på om det overhovedet var en god ide. Jerry virkede alt for meget til at vente sig ting af hende, ting som hun ikke kunne, det faldt hende virkelig ikke naturligt, overhovedet. Efter han var gået, valgte hun at sætte sig ved sit sminkebord, hvor børsten lå. Her gav hun sig roligt til at rede sit hår, flasken var blevet stilt foran hende, hun stirrede på den, for så at se sit spejlbillede. Var hun overhovedet parat til det her? Et tungt suk forlod hendes læber, hun rejste sig, trak en sort tætsiddende kjole over sig, inden hun valgte at stille flasken på plads. Efterfølgende gik hun ned i gårdspladsen, hvor hun lod blikket glide over trætte dødsengle som var ved at strække ud efter dagens øvelser. Hun stod i døren, lænt op af den med armene foldet over kors mens hun studerede dem. Der var ikke mange tilbage, de var hver i sær gået hjem. Aftenen bød sig snart, hvilket også ville betyde mad. Corina måtte vide sig sikker på at Jerry virkelig ville dette her, og at han var klar over at hun på ingen måde kunne være en kærlig pussenusse mor.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 0:22:03 GMT 1
Jerry kom ud til Harley og gik med roligte skridt over mod hende og kørte blidt en hånd ned af kinden på hende #hun er sku ikke rask den kære Corina men det ved du jo Harley hvorfor skulle du også lige vælge hende som den vi skulle lave en aftale med der er sikkert en mand et std der ude som kan det samme som ikke som bare ikke er så farlig af sig# Harley vrissede lidt af ham da hun ikke var enig med ham i det han sagde han skubbede lidt drillende til hende "du styg lille dame" hans stemme var fyldt med glæde og varme der var ikke noget som at tale med Harley som kunde få ham til at glemme alt i verden og bare nyde nuet nyde det han havde med hende Harley så mod Corina som hun stod der i døren og så sig om #kom her over Corina vi alle tre skal tale sammen og det skal være nu!# Harley havde jo hørt alt hvad der var sket og hun havde jo kunde mærke det gennem Jerry så hun viste var der var sket og nu var det på tide der var en tredje part som kom med ind over og bankede noget fornuft ind i hoved på dem begge to "Harley nej ikke nu du slå os begge to ihjel med dine meninger tig så stille" Jerrys stemme var pludselig anspænt og han kunde slet ikke over skue det her lige nu Harley ventede på Corina var kommet over til dem med at gøre mere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 0:29:32 GMT 1
Som Harley talte til Corina, så hun blot op og sendte et balladefyldt smil afsted, hun var blevet rimelig klar i hovedet selv, hun vidste jo hvad hun ville, men gjorde Jerry? Roligt trådte hun ned af trapperne, inden hun med håndbevægelser fik resterne til at bryde op og forsvinde fra gårdspladsen. Om aftenen var her ofte ufatteligt stille, det var dejligt til tider, andre gange forfærdeligt, man kunne jo høre sig selv tænke. Men så kunne man altid pine nogen så de ville ende med at skrige i smerte, smuk musik. Hun gik roligt imod både Harley og Jerry, hun nåede frem og lod igen armene glide over kors, mens hoften skød ud til siden og hun stod afslappet og så imod dem. "Hvad har du på hjertet Harley?" Spurgte hun roligt, for hun ville da hjertens gerne høre hvad en drage havde at sige til dette. Ikke at hun ville tage det seriøst hvis hun mente det var mundlort som blev lukket ud, men hun ville da give dragen en chance og gav hende derfor sin fulde opmærksomhed. Hvordan Jerry tog det, morede hende bare, for et sted var han en rigtig tøffelhelt, men det ville han nok aldrig indrømme. Et sted havde Harley jo krammet på ham, men sådan var det vel med kvinder, selv drager.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 0:43:37 GMT 1
Jerry så letter nervøst mod Harley hvad havde den syge drage nu gang i, normalt blandede hun sig ikke på den her måde, men nu kunde hun jo tale med alle og ikke kun Jerry og det her ville aldrig ende godt, da Corina var kommet helt over til dem satte Harley sig til rette, og rykkede sig lidt tætter på dem begge to, og trak dem begge ind til sig og holde godt fast i dem begge, og der var ingen af dem som ville havde en chanse for at komme fri af hende greb hun pressede dem begge to helt ind til sig med et fast greb. #Nu skal i høre jeg er træt af at høre på jer to knalde eller skændes, nu finder i ud af hvad i vil med hinanden, i er som skabt for hinanden i skal bare finde ud af hvad det skal ende med, uden nogle råber eller skriger af hinanden vis en af jer begynder at lukke lort ud eller at råbe, få i en i hoved af min kæbe og begynder i begge to, læner jeg mig for over så i blever klemt mellem mig og jorden så kan i hverken råbe eller noget, og jeg slipper først når jeg vil slippe og jeg kan blive ved på den her måde i lang tid, er i ind forstået med det her, eller skal jeg starte med at ligge mig ned.# det var tydeligt at høre på Harley hun mente det her, og hun ikke var tilfreds med de to ikke kunde finde ud af noget sammen uden de skulle i totterne på hinanden, #Corina hvor vil du godt havde det her ender med Jerry, og hvad ønsker du af ham# Harley var en bestemt drage og sådan som hun sad med dem, kunde hun daske dem i hoved med hendes eget hoved vis en af dem begynde at være på tværs, "Harley drop det her pis jeg vil..." Jerry nåede ikke at tale færdig før, Harley gav ham en en på hoved, #stile det er Corinas tur til at tale# Jerry sagde ikke mere, men hang nu bare der og så over på Corina med et irreteret blik, han kunde indet gøre og det gik han virkelig meget på, han ikke kunde gøre noget og hvordan ville han ikke også fremstå for Naydina vis hun så det her, så det her det var ikke særlig fedt at hænge der i fagnen på sin drage, mens den talte til en som var man til parterapi med sin kone.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 0:58:30 GMT 1
Det morede uden tvivl Corina dette her, for hun lo bare som dragen endte med at tage fat i dem, hun lyttede, for dragen mente det jo tydeligvis, ellers ville hun vel ikke holde sådan fast i dem begge. At de var som skabt for hinanden fik Corina til at rulle med øjnene, for hun hadet virkelig det udtryk, hun var ikke skabt til nogen, kun sig selv. Hendes blik hvilede dog op mod dragen, hun havde jo respekt for at dyret var større og stærkere. Og derfor lyttede hun jo også til hvad den måtte have at sige. At Jerry forsøgte at sige noget, og blev straffet for det, fik COrina til at sprutte af grin, det så simpelthen så komisk ud. Dog fik hun hurtigt rømmet sig. "Har du overvejet vi kan lide det sådan som vi har det Harley? Vi kan få lov til at være os selv, tæve lidt på hinanden, have fantastisk sex, og starte forfra igen. Jeg kan godt lide tingene som de er, dog med undtagelse at snak om følelser. At få et barn med Jerry er praktisk og fornuftigt, derfor et godt valg. Men jeg tvivler på jeg ligefrem er det mormateriale han søger til sit barn." Forklarede hun roligt, inden hun lod blikket falde mod Jerry, for det var sandt, det var jo sådan hun havde det, det de havde i hendes øjne var perfekt, en hun kunne rase ud på, både med vold og sex, det blev da ikke bedre? Gjorde det? Hun nægtede at lege mor, far og børn, have en perfekt familie som var kærlige og gode ved hinanden. Det var ikke ligefrem noget hun ønskede, hendes egen far sad stadig i tårnet, fanget som var han enhver anden dødsengel. Titlen som hendes far gjorde hende ikke det mindste, det var en detalje, en som for hende var unødvendig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 1:17:20 GMT 1
Harley gjorde sig klar til at klappe Corina en men hun nåede at rette op på sig grin og begynde at tale Harley lyttede til hendes ord og var langt fra enig med hende men det var ikke hvad det her gik ud på de skulle ikke blive enige med Harley de skulle blive enige med hinanden #Jerry hvad har du at sige# Jerry tænkte lidt og så så mod Corina "hmm den er svær jo jeg kan lide det som det er ud over jeg ikke ved hvor længe jeg overlever så længe vi er tæt på hinanden, men at skulle havde et barn er en stor ting og det vil være dybt afhænig af dig de første mange år af sit liv Corina og der bliver nu nød til at tænke på om du er klar til at stå til ansvar med det og nej måske vil du ikke behandle det som jeg ville men det betyder ikke du ikke vil være modermatriale i mine øjne" Jerry så kort op mod Harley Harley så ned mod dem begge to og sukkede lidt #kig på historien gennem tiden højt stårende folk som få børn uden for ægteskab ser man gang på gang falde så hvad er jeres planer det små venner vil i se om i kan blive de første som få det til at virke eller skal i giftes det skal vi så også lige havde talt om nu hvor det er på plads i skal havde en dreng sammen# Jerry så op mod Harley med store øjne lå det nu fast de skulle havde en dreng "nej nej nej Harley indet liger fast nu stopper du og du kan lige våge på at slå mig igen også falder der brande" Jerry blev virkelig sur på hende nu #nu sætter du os ned og lader os selv klare det her ellers vil du ønske du aldrig havde lært at tale med andre ind mig er det forstået Halrey!# og med et satte Harley dem ned og gik lidt tilbage "hjem nu!" Harley sagde ikke et ord men follede blot sine vinger ud og begynde at flyve hjem, hvor efter han vente sig om mod Corina og så på hende med et vredt blik "et ord til nogle om det her med Halrey og det bliver dine sidste" Jerry var ikke tilfreds med det Harley havde gjorde og han skulle nok tale med hende om det sener men det blev ikke nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 1:27:11 GMT 1
Et sted blev hun kun mere og mere afskrækket fra at skulle få et barn, det lød ikke just som noget der var noget for hende. Men en arving til alt det her ville jo være en god ting. Det var ikke ligefrem nemt, hun sukkede og lod blikket glide fra ham og op mod vinduet hvor hendes kammer var bag. Derinde stod flasken som kunne sætte tankerne helt væk, for så var det helt sikkert der intet ville danne sig i hendes liv. Da Harley talte ægteskab, skar Corina først en grimasse, og det var tydeligt at hun skulle ned nu. Aldrig nogen sinde skulle hun bindes til en mand igen på den måde, nu skræmte det hele hende for alvor. Dog var hun tømt for ord, faktisk lagde hun knap nok mærke til at Harley satte dem ned og fløj sin vej, hun stod helt lammet, det her var for langt ude. Hun endte med at ryste på hovedet, inden hun satte mod en af trænings dukkerne som stod klar til at blive tævet på. Med et hårdt og højt spark sendte hun den et par meter bagud, hun skreg højt imens, så et par vagter måtte storme ud mod hende. Da de så intet var på færde, trak de sig igen. "Denne snak er hermed slut Jerry, jeg skal ikke have noget barn, og jeg skal slet ikke giftes igen!" Lød det koldt fra hende, ikke vredt, men bare koldt, inden hun satte i hastige skridt mod døren indtil igen, hun ville ikke have et barn, det var hun ikke klar til. Hvad hvis Jerry mente hun gjorde det forkert? At hun ikke var en god moder, ikke god nok til hans barn, hun ville ende med at slå dem begge ihjel, hun kunne slet ikke klare tanken om det! Ikke tale om, bare nej, det kom ikke til at ske, ikke nu i hvert fald. Det hele køre rundt i hendes hoved, hun kunne slet ikke få ordet gifte sig ud af hovedet, åndssvage drage!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 9:44:37 GMT 1
Jerry stod og så efter hende, han ville ikke gå efter hende til at starte med da han kunde se hvor hun var på vej hen af, hun skulle havde lov til at af reagere som hun ville, da han også nok skulle få af reageret sener, men det var nok af andre grunde ind hendes, hvorfor skulle Harley også presse på, på den måde hun havde lige ødelagt hans planer han havde med Corina, da Jerry havde set muligheder i at få lokket hende med på ideen om ægteskab, da det ville få ham til at stå langt stærkker ind det han gjorde nu, og nu var det faldet til jorden på grund af Harley ikke kunde holde sin mund lukket, Jerry så mod vagterne som kom løbene ud og rystede lidt på hoved af dem, vis Corina ikke selv kunde klare problemet ville de jo ikke havde en chanse, han gik roligt over mod døren ind til hendes palæ, som hun havde sparket til dukken. Han var godt klar over han skulle vælge sine ord med om hug lige nu, ellers kunde det godt ende med hun lod alt hendes vrede gå ud over ham, "nej det er nok også for det bedste at vente, da ingen af os ønsker at blive gift... Selv om vi ville stå langt stærkker sammen på den måde, ind vi gør nu rent diplomatisk selvfølgelig." Jerry hvad nok ikke det samme syn på det som hun havde, hun virkede jo nærmest bange for ordet og selv om han nok skulle passe på kunde han dog ikke dyg sig, for at være lidt spydig over for hende, han gav hende et klap i røven og blinkede med det ene øje til hende da hun kom over til døren hvor han stod og ventede på hende. "Og prøv lige og tænk på den heks jeg så skulle sige ja til, som min kone. Hun er jo forfærdelig hun er hidsig, utilrengelig, farlig og hun vil med sikkerhed være mig utro, sikke en kost jeg ville blive gift med, eller hvad siger du til det hele smukke." Hans smil sagde det hele det var helt klat en fornærmelse af hende og hendes personlighed, men hele hans krop strållede langt væk af drillerig og ballade, men det var gennem tænkt han var jo nød til af finde ud af hvorfor hun var så meget imod det, og om det ville være en mulighed for at ændre hendes syn på det vis det var ham hun skulle sige ja til, for det ville med sikkerhed kun bliver et ægteskab som blev til, af alle andre grunde ind kærlighed, da det var noget ingen af dem nogle sinde ville komme til af føle, så han var nød til at drille det ud af hende, for hun ikke skulle føle sig presset og hun ikke ville lige mærke til, hvad der enlig for gik lige for næsen af hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 10:01:36 GMT 1
Zean havde startet med at gifte sig af de grunde, men kvinden havde forpestet hans hjerne, han hendes, de var næsten gået i døden og havde slået alt og alle ihjel med på vejen. Selv hans egne. Corina sukkede tungt det har var virkelig det sidste hun behøvede! Et ægteskab kom aldrig på tale, hun havde været gift i flere tusinde af år, nu var hun fri og hun nød det uden tvivl. Der var ingen som havde noget at skulle have sagt i hendes levestil, hun kunne gøre det hun ville, at være bundet til en mand var ikke noget hun ønskede, nogensinde, uanset hvor godt det ville stå uadtil. Hænderne var knuget, som han gav hende i et klask bagi og blinkede til hende, stirrede hun bare vredt efter ham, det var ikke måden at takle hende på lige nu og havde hun ikke lige sagt samtalen var forbi? Alligevel blev han ved, og da han nævnte tingene om hende i ægteskab, så hun rødt. Jerry burde virkelig have kendt hendes historie før han valgte at åbne munden. Hun gik direkte hen mod ham og greb instinktivt og hårdt ud efter hans strube som hun stirrede ham koldt ind i øjnene. "Jeg var en perfekt hustru, jeg gjorde hvad der blev bedt af mig, tog det gyselige tøj på han ønskede af mig, men min mund kunne han ikke tøjle og for det blev jeg tæsket igennem flere tusinde af år. Min fader så intet, ingen så noget som helst, jeg blev healet så snart han havde tæsket mig halvt til døde, så jeg var dukkefin som han ønskede mig. Et trofæ, vi var ikke gift af kærlighed, men af pligt for højstående dødsengle. Aldrig igen Jerry, forstår du det?! Jeg er mig selv, en selvstændig kvinde og jeg skal ikke bindes til nogen mand, nogensinde!" Råbte hun vredt, uden tvivl med lyst til at flå ham i småstykker. Fortiden var for hende hård, hun havde været under en mand som havde tyraniseret hende voldsomt, og nøj hvor havde hun nydt at slå ham ihjel! Hendes blik var isnende, hun var i den grad en kold kvinde og der var en grund til det. Alle havde deres historie, dette var hendes. "Jeg ved hvem jeg er og hvad jeg har brug for, og det er ikke en mand ved min side, jeg står stærkt nok alene! Min fader sidder i tårnet som fortjent, og min kære førhenværende ægtemand blev slagtet ved min hånd. Tro ikke jeg har et problem med at gøre nogen af tingene mod dig Jerry." Lød hendes stemme kold og hvislende, hun var virkelig ikke til at spøge med, nej langt fra. Hendes mand havde den gang gjort alt for at pille hende ned, men hun havde brugt dag ud og dag ind på at træne, selvom det ikke passede sig for en rigmandsdatter, så var det præcis hvad hun gjorde. Havde hun ikke været så trænet havde hun heller aldrig overlevet nogle af de tæsk manden måtte have givet hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2015 21:49:34 GMT 1
Det kom utroligt meget bag på Jerry at hun blev så hidsig og ramt af hans ord, han havde jo bare lavet sjov med hende, for at de hurtigere skulle kunde komme hvider fra alt det her om følelser, børn og ægteskab eller det var hvad der var meningen hun skulle havde troet, men at hendes hånd kom mod hans strube havde han set komme, og undgik den uden problemer den havde hun snart lavet for mange gange på ham, til hun nogle sinde ville få fat i den med mindre han lod hende gøre det, og alt det hun fik lukket ud der gav på ingen måde mening i hans verden, han anede jo ikke noget om hendes fortid, og havde ikke haft mulighed for at lære den at kende, "så slap dog af Corina, jeg ved ikke noget om din fortid nej, og jeg er sikker på du sikkert har været en god kvinde over for ham, men jeg prøvede sådan set bare at mundere dig op, så vi kunde komme hvider fra det her, men du skal prøve at gribe fat i min hals og råbe det ind i hoved på mig, men Corina min kære, det få du ikke en skid ud af andet ind du ender med at køre mig op i en spids, hvor vi ved det først begynder at ende galt." Jerry begynde at gå væk fra hende for at komme længere ind i hendes entre, "Naydina kom her nu!" Jerry skulle bruge Naydina og det skulle være nu, han havde fået nok af Corina for i dag, planen havde været de skulle havde talt en del mere sammen og fået indhentet, det de begge var gået glip af fra den andens liv, men det ville ikke komme til at ske, ikke her til aften ikke når Corina ikke kunde kontrollere sig selv bedre, ind det hun kunde han vente sig om igen og så på hende med et letter vredt blik. "Jeg havde kontakt til Nami dragernes gudinde, og hun har skænket mig og Harley en gave, Harley kan nu tale med hvem hun har lyst til, og jeg har lært jeg kan fornemme hvor der er andre rytter, jeg er blevet leder af rytterne Corina, men nu hvor du har helt styr på hvem du er, og hvor stærk du er alene vil jeg ikke stå i vejen for dig, men den dag du falder vil jeg ikke se eller høre på noget klynk fra dig, jeg troede du var klogere ind at tro du er stærk nok alene til at overleve." Jerry gad virkelig ikke det her mere, han var træt af han bare skulle være hendes leje tøj, og gøre som hun ville havde ham til, hun gav ikke udtryk for han var andet i hendes øjne ind et leje tøj, og sådan en allieret kunde Jerry ikke bruge til noget lige meget hvor stærk hun var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2015 22:00:00 GMT 1
Et sted fik han alt dette til at handle om ham, det var vel sådan det var med to egoister, det ville ganske enkelt aldrig gå godt. Hun ulmede i vrede som han talte til hende, hun var stadig over ham, hun var ikke kun leder, men også en fyrstinde. Det her passede hende på ingen måde, hun følte sig på ingen måde forstået, hendes budskab kom jo ikke igennem. Han forstod ikke hendes behov for at løsne sig fra alt dette, traumet i at være gift, hun ønskede det ganske enkelt ikke og at joke med det? Hvor var hans situationsfornemmelse i alt dette? Når ja, den ejede han ingen af! Corina måtte stirre mod ham, tårerne måtte træde til i hendes øjne, aldrig nogensinde havde hun grædt før, men det gjorde hun nu, de strømmede ned over hendes kinder. Hurtigt måtte hun se væk. "Det glæder mig du har nået den status Mister J, alt godt frem over." Lød det fra hende med sammenbidte tænder, det gjorde ondt, rigtig ondt, for at åbne sig op, lade sin fortid komme til, havde ikke bragt noget godt med sig. Her betroede hun faktisk en del af hendes liv til ham, og han valgte at vende det mod hende, for så at bryde deres kontrakt. Så snart hun havde sagt ordene, hvorpå hun kæmpede for ikke at skulle græde, stormede hun op mod sit kammer, flasken greb hun ud efter for at se på den, lysten havde oprigtigt været der. Roligt satte hun den fra sig, inden hun gled ned i knæ og begravede sit ansigt, alle de gode ting smuldrede mellem hendes hænder og hun havde ingen måde at samle det sammen igen. I ren og skær vrede, tog hun flasken og kylede den mod sit vindue hvor det hele smadrede, et hidsigt skrig kom fra hende, som hun tog sit sværd og begyndte at smadre alt i kammeret, seng, reol, chaiselong, det hele.
|
|