0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2015 21:12:31 GMT 1
Jerry kunde mærke hvordan hendes kniv rørte ved hans hud, og stak en smule pirrende mod den, hun var nu noget for sig og hun viste da hvordan hun skulle få han i stødet, hvilket nok også var en af de ting som gjorde hende så tiltrækkende som hun nu engang var. Uden flere ord greb kyssede Jerry hende begærligt igen, og lod en hånd glide om i nakken på hende for at holde hendes læber mod sine, men han greb fat i hendes hår og trak hendes hoved væk fra sit, han var jo nød til at få sine bukser af vis de skulle kunde gøre noget som helst her, han lod begge sine hænder glide blidt ned at hendes overkrop og ned mod hendes hofter som han tog fat i og vente dem rundt så det var hende som var under ham, hans knæ var i sofaen mellem hendes ben så hun var tvunget til at havde benene spredt, hvilket gjorde han kunde lugte hende langt tydeligere ind han kunde før, selv om det heler ikke havde været svært der, han gav slip på hendes hofter og begynde at åbne sine bukser så han kunde få dem af så de begge to kunde blive helt nøgne, og få det de begge hugrede så meget efter. Jerry lod sig glide ned fra sofaen mens han intenst kyssede hende ned af kroppen, det kunde godt være det var hans lem hun ville havde her og nu, men det ville ikke blive det hun ville få med det samme da hans knæ kom ned på gulvet, sad han og så op på hende mens hans hænder søgte mod hendes knæhase, "sikke en måde at blive budt velkommen hjem på." hans stemme var forførende og man kunde tydeligt høre på den han var opstemt, i det han havde sagt det trak han ud i hendes ben så hendes underliv ville komme helt ud til kanten, af sofaen og han kunde gå igang med at slikke hende.
//Blackout
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 19:57:02 GMT 1
//After Blackout
Svedig, forpustet og i den grad tilfreds måtte hun ligge op af ham, hendes smil var bestemt ikke til at fjerne, hun havde fået hvad hun havde brug for. De lå foran den slukkede pejs, dagen var stadig i fuld gang udenfor. Sværd kunne høres klinge, der var konstant fart på, nye rekrutter at træne og køre klar, formen skulle holdes, nye ting skulle læres. Hun nød lyden. Samtidig med det bankende hjerte på Jerry ved hendes side, hovedet hvilede mod hans brystkasse som hun lå der, stadig fuldkommen nøgen og udmattet. Der ville gå tid før hun på nogen måde kunne bevæge sig derfra. Et grin kom fra hende. "Jeg vil ikke undvære det her for noget!" Udbrød hun, inden hun så op mod ham og bed ham drillende i hagen. Hendes blik hvilede mod ham, han var en speciel mand, ingen tvivl der, de klingede sammen på et dybt fucked up level. Det var helt perfekt. Hun så lidt ned af sig selv, inden hun trillede af ham, for så at ligge sig på maven på tæppet under sig. "Hent Harley's savl og en fjerpen og kom så tilbage." Bad hun med sit ballademagersmil, Jerry ville uden tvivl elske denne ide og hun mente det ville være helt perfekt at gøre det nu hvor hendes krop var så følsom, for det ville kun give hende mere nydelse, måske endda en orgasme. Hvem vidste!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 20:19:05 GMT 1
Jerry lå og så på hende med et roligt og af slappet blik, det havde været lige det han havde haft brug for deres hede lej, havde taget pusten fra ham og han lå og prøvede at få kontrollen over sin puls igen, han trak lidt på smilten og strøg hende blidt ned af kinden som hun bed sig fat i hans hage, "du kan heller ikke klare dig uden mig, du bliver alt for pirlig, og farlig lille skat." Hans stemme var fyldt med ballade hans hoved fulde hende som hun gled ned fra ham, og han så på hende med et undrende blik da hun kom med sin order til ham, "sig mig lige en gang lille dame, er jeg din hærføre eller slave, nej det tror jeg vist ikke kald på en af dine slaver, også er jeg lige glad med om det er Deacon, amy eller af de andre, jeg kan ikke gå nogle steder lige nu, men bed hende eller ham lige om at tage mit tøj med, ind fra Harleys taske det hele liger i den på hendes højre side." Jerry lå og så på hende med et stort smil på læben, han havde det enlig helt fint med han ikke var blevet hendes hærføre, for så havde han ikke kunde nægte hende at gøre som hun sagde, men det kunde han nu og hun kunde ikke beklage sig over det, også kunde han ikke lige lade hver med at kalde Deacon for hendes slave den var ret oplagt, og han kunde ikke lade hver med at udnytte sådan en mulighed som den havde været i hans øjne, han lod roligt en hånde lige op af siden på hende som han lå og betragte hende som hun lå der og gjorde sig til ved hans side, selv om hun lå helt stille følte han hun forførte ham bare ved hun var nøgen, det var nok til hans begær voksede i ham og han ville havde mere af hende jo længere de ville komme til at lige der og være nøgne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 20:30:13 GMT 1
Det var sandt, hun blev pirlig, og farlig, i den grad farlig, men det måtte også få hende til at le. "Det er jo sådan du foretrækker mig darling, farlig og vanvittig." Hun blinkede til ham, inden hun lod øjnene glide i ved hans hånd der måtte røre ved hende. Det blev hun aldrig træt af, hun elskede følelsen af hans hænder mod hendes hud. Det sitrede i hende, og hun måtte få kuldegysninger af det. At han sådan skulle være på tværs fik hende dog til at åbne øjnene og løfte et øjenbryn inden hun rullede med dem. "Du kunne jo bare gå der ud nøgen, men nuvel....." Lød det beklagende fra hende, for hun ønskede jo det skulle være ham, men sådan var det ikke ligefrem. Pokker tage det, så måtte hun jo få en til det i stedet. Hendes blik gled mod døren, inden hun med al lungers kræft råbte til, så en slave måtte gippe i nærheden og skynde sig til pejsestuen. "Bring Mister J, hans tøj og en flaske fra dragen. Hurtigt!" Lød det hårdt fra hende, hun lod så hovedet falde, som hun ikke rigtig tog sig af slaven der storrødmede ved synet af dem nøgne. Hurtig var slaven dog, for de fik ikke lov at vente længe, slaven måtte have stormet frem og tilbage, ganske rigtig forpustet, lagde han tingene fra sig, inden Corina viftede med hånden til at han kunne gå. "Der er en fjerpen henne på reolen, den får du selv lov til at hente. Jeg vil nemlig have din underskrift, lige her!" Grinte hun med et stort balladesmil, inden fingeren landede ved hendes lænd. Der skulle hans navn stå, ætset ind med Harley's spyt. Så hvis Deacon kunne tillade sig at lade Jerry se hans signatur på hendes lår når hun spredte ben, måtte han finde sig i at Jerry's navn stod ved hendes lænd hvis han tog hende i doggy. Tanken frydet hende, så var der vidst ikke noget at diskutere der! Hendes blik fulgte enhver detalje af den skønne mand ved hendes side, hvis hun en dag skulle forplante sig, blev det med hans barn. Det ville uden tvivl blive en magtfuld unge!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 20:50:19 GMT 1
Jerry måde grine ved hendes ord, men han kunde jo ikke benægte det hun sagde det var jo sådan han kunde lide hende, og vis hun var for glad skulle han jo nok få hende pillet ned så hun var på nippet til at slå ham ihjel igen, igen, igen, Jerry havde ikke styrg på hvor tit hun havde sagt hun ville slå ham ihjel, men det var ikke kun et par gange det var efter hånden en del gange. "godt du ved det jeg vil glæde mig til den dag vi to kommer over på ø'en sammen og skaber frygt og kaos de er så svage der over, de er lige til at knække" Jerry så på hende med et letter vandvidigt blik der var ingen tvivl de to ville kunde gøre meget skade der ude, uden nogle ville kunde stoppe dem. Jerry rejste sig roligt op og så ned på hende som hun lå der på maven, og struttede med hendes numse. "for min skyld kunde vi være nøgne resten af tiden vi var her, men jeg gider da ikke gå helt der ud når du har folk til at gøre det og jeg skal nok selv hente pinden at skrive med." Han gik roligt over hvor slaven havde lagt tingende og tog flasken og fandt fjerpenen, og gik over og satte sig over skæves på hende så han sad på hendes lå og ville være i stand til at styger hende på den måde. "det her kommer til at gøre ondt, så lig stille frække" Jerry gjorde sig klar til at begynde, men tøvede så et øjeblik. "hvad vil du havde til at så der J, Jerry, Jerry Robinson, Mister J., Hr. J eller den bedste/mest Awesome elsker i verden Mister J." Jerry viste ikke hvad hun ville havde han skulle skrive, men hvad hun nu engang valgte der skulle så ville han skrive det, han ville dog selv mene der skulle stå Mister J. da det jo var det navn han gik under, men havde hun et andet ønske ville han skrive det hun ville havde ham til da hun havde sagt hvad hun havde i tankerne, gik han igang med at skrive i hende, og man kunde nærmest høre hvordan den smeltede sig igennem hendes hud.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 20:58:11 GMT 1
Der var ingen tvivl om at en ferie ville gøre godt, desuden var hun nysgerrig på øen, hun ønskede at se hvad der kunne ske af sjove ting og sager sådan et sted. Og med ham, ville kaos og frygt blive spredt, det ville være sød musik de kunne hore til igen og igen. Tanken frydet hende, det ville i den grad være noget hun havde brug for! "Invitere du mig så snart på ferie? Jeg ville elske at sprede noget rædsel med dig!" Spurgte hun med balladen legende i stemmen og vanvidet lysende i de øjne som måtte virke uhyggelige på de fleste. De blev dog også fundet ganske smukke af andre, dem som ikke frygtede hende og turde se hende længe nok i øjnene. Til de andre ord grinte hun bare, nøgne kunne de i den grad forblive, men så igen, hun ville ikke dele synet med nogen! Hendes blik vandrede op og ned af ham, inden han tog plads over hende. Det ville uden tvivl komme til at gøre nas, hun huskede tydeligt hvordan det havde gjort i hendes håndflade, der var ingen linjer at se som sådan, men det var healet pænt da hun havde salver til den slags. Dog kom hendes linjer ikke tilbage, de var skam ætset væk. Corina bed sig i læben. "Lover du det?" Spurgte hun med et vanvittigt grin, det var i den grad kun godt for hende at høre smerten ville komme. De ville begge nære sig på den, og nyde den, så det var kun noget hun så frem til. Dog måtte hun tænke godt over det han havde givet hende af valg, hun kom med flere tænkelyde. "Det sidste bliver nok for langt kære, lad os tage Mister J. Jerry er kun mit kendskab, lad det forblive sådan. Så kan jeg stønne det i fryd i fred." Grinte hun, som hun nikkede roligt, hun var nemlig klar. Tænderne bed hun sammen og øjnene blev ligeså klemt sammen. Og så ramte det hende. De smertefulde støn gled over hendes læber, det føltes så godt, det gjorde vidunderligt ondt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 21:17:31 GMT 1
Jerry koncentrerede sig om at skrive det så pænt som det overhoved var ham muligt, og pænt blev det skamme også, mens han kunde mærke hvordan han tog hendes smerte til sig og nød det fuldt ud, små nydende suk måde forlade hans læber som han skrev det. "MMMMMIIIIISSSSSTTTEEEERRR J." da han var blevet færdig med at skrive det rettede han sig op, og så på sit værk som han havde lavet på hendes lænd, smukt så det ud vis han selv skulle sige det, han havde skrævet det med en læslig og pæn skrå skrift, og J'et havde han lavet så det kørte med en fin linger under alle de andre bogstaver. "så er jeg færdig kære, håber du er tilfreds for jeg kan ikke lave det om." Jerry rejse sig roligt op, så hun ville kunde komme op og se det i spejlet, han så dog på hende med et lidt underne blik, "sig mig lige engang, hvordan kan det være du vil havde det sidende et sted hvor man vil kun se det, selv om du har tøj på. Jeg troede ikke du ville havde det et sted hvor man kunde se det når du havde tøj på Corina, jeg troede det skulle være skjult nu vil man jo kunde se det hver gange du har noget på hvor du også viser du dejlige smukke mave frem." Hans stemme var undernde og spørgerne, som han søgte over mod sofaen for at sætte sig i den, og betragte hende som hun ville komme til at se det han havde lavet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 21:26:59 GMT 1
Der var ingen tvivl om at de begge nød det, og støn måtte også glide over hendes læber, hun mærkede igen fugten stige i hendes underliv og varmen brede sig godt i hende. Det var i den grad vidunderligt at mærke, hun måtte smile sit balladesmil, som han gjorde sig færdig og måtte flytte sig. "Det føltes godt!" Hviskede hun intenst, inden hun rejste sig op, hun mærkede hvordan det stadig sveg i hende. Hendes blik gled mod ham, inden hun gik over mod en af pyntespejlene, hun bragte sine smukke vinger frem, inden hun fik sig selv op i en højde hvor hun kunne se sin lænd. Det var smukt, perfekt. "Helt fantastisk smukt." Lød det ganske tilfreds fra hende, inden hun landede blidt igen og trak vingerne til sig. Med sine vuggende hofter gik hun over mod ham, inden hun satte sig over skrævs på ham. Det krævede vel sin forklaring, hun smilede hemmelighedsfuldt, inden hun lænede sig ind over ham, for at skænke ham et dybt kys, og så lod hovedet glide forbi hans til hendes læber ramte hans øre. "Fordi alle gerne må se at du er min elsker!" Hviskede hun begærligt, hun skammede sig ikke og hun følte ikke det var et tegn på han ejede hende, nærmere at han havde været der, og glædeligt kom igen. Hvorfor det var så anderledes med ham i forhold til Deacon, skyldtes nok at de havde et helt andet bånd igennem deres race og hvis nogen mand skulle blive fremtidig far til hendes børn, blev det ham!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 21:42:57 GMT 1
Jerry så på hende med et varmt smil som hun kom over mod ham, og satte sig over skærvs på ham som hun satte sig lod han sine hænder lande på hendes hofter han gjorde sig klar til at blive kysset, som hendes mund gik lige forbi hans og hun viskede ind i hans øre han kunde nu godt lide hvad han hørte. "hvad bliver det næste at du vil føde mine børn Corina. Hvad er det lige som gør du fremstå som om jeg er manden i dit liv pludselig sidste vi var her inde var du klar til at slå mig ihjel og nu forføre du mig som om jeg er dit et og alt, du fuckker med mit hoved og gør mig ret så forvirret." siden hvornår var hun begyndt at vise hun rent faktisk ikke ville gemme hendes elskere væk, men vise dem frem eller ham i hvert fald, Jerry var forvirret det var som om hun ikke var helt sig selv, som om hun faktisk havde savnet ham som en hun elskede, og ikke bare for et godt knald, tanken skramte han en del og med et rejste han sig hurtigt op og skubede hende ned i sofaen, og gik lidt væk fra hende. "Corina kig på mig og sig hvad du føler for mig ikke talt uden som sig det lige ud hvad du føler, lige meget hvor svært det er for dig." Jerry søgte længere og længere væk fra hende et ord om kærlighed, og han var væk her fra det ville han slet ikke kunde klare eller holde ud, Corina måde godt holde af ham, men med de signaler hun sende var han i tvivl om hvor vidt hun faktisk var forelskete i ham, og han måde havde svar på om han var ved at blive skør eller om det var hende som det raplede for.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 21:50:17 GMT 1
Her sad hun godt, hun måtte dog se på ham med et grinende udtryk, gik han i panik over det? Stakkels mand! Hun måtte ende med at grine, det var ganske sjovt at se ham sådan der. "Ork Jerry, jeg skal nok få lyst til at slå dig ihjel igen, det er jo din ting husker du nok." Lo hun, men inden hun egentlig nåede at sige mere, havde han vendte dem rundt og smidt hende fra sig ned i sofaen. Det måtte først få hende til at se forvirret efter ham, hvad pokker snakkede han nu om? Følelser? Skulle hun brække sig nu? Helt ærligt, lige efter perfekt hed sex og så bringer han sådan noget pjat på banen. "Må en kvinde ikke værdsætte et godt knald mere uden der er snak om følelser?" Spurgte hun tydeligt irriteret, hendes blik lynede næsten som hun så mod ham. Uden videre tøven, rejste hun sig op, og lod sig gøre klar til at forsvinde fra pejsestuen. Noget rent tøj fik hun brug for, en kjole som dækkede hans navn, hun fnøs lidt af tanken og vendte sig mod ham med en alvorlig og vred mine. "Du er en fantastisk elsker, jeg elsker det vi har sammen, alt du kan skubbe mig ud over en vredes grænse, tænde mig som du gør og rent faktisk nyder en kamp i ny og næ. Det er mine såkaldte følelser for dig, din forpulede paddehat!" Vrissede hun opgivende af ham, inden hun valgte at storme ud af pejsestuen og op mod sit kammer for at finde en ny kjole. Hvis han havde noget at sige, måtte han jo følge efter, hun gad ikke stå her og være model til dette i nøgen tilstand da! Følelser!!!! Han måtte være rablende gal, han vidste da hun skiftede som vinden, fra stille til storm, fra storm til stille, sådan havde hun da altid været! Galning!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 22:10:31 GMT 1
Jerry tog der tøj som slaven havde taget med ind, og fulde roligt efter hende og og måde ånde lidt lettet op, syg kvinde det kunde godt være hun skulle havde en omgang mere for at komme af med den vrede, da de kom op på hende værelse lukkede han roligt døren bag dem, og så på hende med et roligt blik og et skævt smil på læben, "to ting min kære, for det første så behøver du ikke blive sur, jeg blev blot bange for du var begyndt at elske mig, og ikke bare nyde mig, og for det andet svarede du aldrig på om du ville føde mine børn" Måske var hun sur, men leje med ilden skulle han jo gøre, han kunde ikke lade hver. Han var jo drevet af at tiger hende og få hende helt op i det røde felt, lige ind til hun var så langt oppe at der kun kunde ende med to ting, enden slog hun ham ihjel, eller hun ende med at overfalde ham og de ville havde hed hed sex. Han gik roligt tætter på hende, og smed sit tøj over i hendes seng, han var ikke klar til at tage tøj på endnu og det var hun heler ikke, hun viste det bare ikke endnu, han greb fat i hendes ene arm og trak hende ind til sig og kyssede hende inderligt på munden, og holde hende tæt ind til sig, om det var det humør hun var i viste han ikke, men han tog da gerne chansen og fandt ud af det på den hårde måde, han havde fået slag af hende før og han kunde stadig stå og gå, så han var ikke bange for hvad hun ville gøre ved ham, han lod sine arme glide op af armene på hende hvor han greb fat i hendes arme og prøvede at kaste hende over i hendes seng så hun ville lige på ryggen så han kunde komme ind over hende og holde hende nede og leje lidt med hende ikke nødvendig vis sex igen, men bare lidt lej.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 22:21:35 GMT 1
Med hårde tramp var hun endt i sit kammer, hun havde godt lagt mærke til at han valgte at følge med, hun ulmede i vrede på nu, det pissede hende faktisk af, for hvis der var noget hun ikke kunne fordrage, så var det følelser. Hun havde set hvad det lort havde gjort ved Zean, en perfekt mand, ødelagt og gjort svag, og hun var ikke svag. Nej, det ville hun ikke finde sig i! Med hidsige bevægelser, rev hun døren op til klædeskabet og stirrede på kjolerne, hun vendte sig dog rundt ved hans ord. "Børn? Jeg skal ikke have flere børn! Jeg skal bare have et, og når dagen kommer, ville jeg da ikke udlukke du ville være en perfekt kandidat." Lød det ganske irriteret fra hende, hun nåede dog ikke at vende tilbage til sit klædeskab, før han havde fat i hende og han kyssede hende. Først gengældte hun, for hun var jo drevet af begær til den mand, men det pissede hende af i bund og grund, for det var vel dette her som havde gjort ham usikker. Så da han forsøgte at kaste hende i sengen, stod hun hårdt fast, for at vende sig rundt hurtigt og søge at sætte en fod hårdt lige i lænden på ham, da hun hurtigt måtte ende bag ham. Ikke tale om at han skulle nyde mere af hende lige nu, da slet ikke med spørgsmål som disse! Det var en perfekt stemning, ødelagt af hans usikkerhed på hende! Vanvittige mand! "Du kan tro nej!" Vrissede hun, klar på at reagere hvis han skulle finde på at prøve på flere ting.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 22:34:24 GMT 1
Jerry rykkede sig væk fra hende så hun ikke kunde nå at sætte en fod i ryggen på ham, han havde studrede hende og kende hendes træk nogenlunde han stod op af hendes skab så hun ikke kunde komme til hendes tøj hvor han havde et stor smil på sine læber han kunde ikke lade hver med at smile ved det her "ved du godt jeg elsker når du er sur du få sådan nogle smukke øjne når du prøver at skade mig, og dit bryst sitrer så fint fordi din krop styder brystet frem i vrede." Jerry gik nu roligt tætter på hende vel vidende om han nok ville få et slag i hoved eller på kroppen et sted, han håbede på kroppen da det ikke ville svine nær så meget med vis hun slog ham på kroppen frem for i hoved at det nok ville bløde, og der ville komme noget forfærdeligt gris på gulvet han var nu inde for hende rækkevide og han ville ikke flytte sig, vis hun slog ud efter ham "et barn siger du hvad nu vis mine svømmer er så godt så du få to på en gang, hvad vil du så gøre og husk lige at sig til når du har planer om det da det er noget jeg godt lige vil hvide frøkken." Det ville komme meget bag på Jerry vis hun virkelig havde tænkt sig at lade ham slippe af sted med at køre på hende på den måde, uden hun gjorde noget ved ham men det var jo noget af det han elskede ved hende, hendes vrede og hendes måde at handle på total ude af kontrol og gjorde bare nogle ting uden at tænke og det kunde han godt lide når hun gjorde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 22:43:22 GMT 1
Hvor hun dog hadet at hun måtte elske den måde han beskrev hende på, hun prustede hidsig, han var virkelig ikke rigtig klog! Flere børn, han måtte da være fuldkommen vanvittig! Måden han dog valgte at sige tingene på, fik hende til at knuge hænderne hårdt sammen, hun gjorde tegn til at skulle slå ham ved ansigtet. Og da hun regnede med at han ville forsøge at blokere hende, svang hun benet hårdt ind mod hans side ved ribbenene. Corina havde lært lidt mens hun var væk, hun kæmpede på flere forskellige måder nu og lige nu havde hun stadig hovedet nogenlunde med sig. Det var bestemt noget hun ønskede lige nu, at skade ham! "Jeg kunne jo lade være med at tage min drik nu, jeg keder mig alligevel for tiden, og uden krig, er der ro til at få opfostret et barn godt." Lød det hidsigt fra hende, det var en snak to elskende normale ville have i lykkelige omstændigheder. Men nej, det blev talt om, imens han var underholdt og nød at se hende opkogt, og hun i den grad var hidsig og egentlig bare gerne ville tæve lidt fornuft ind i hjernen på ham! Hendes blik var rettet iltert mod ham, hun ønskede virkelig at han kom ned og ligge så hun kunne sætte sine klør i ham og lærer ham en ting eller to om at følelser ikke kom på tale igen, nogensinde!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 22:58:56 GMT 1
Jerry mærkede tydeligt hendes ben i sine rigben og smilte stort til hende, nej hvor føltes det godt han greb fat i hendes ben og smilte stor til hende og hvor efter han ville løfte hende op fra jorden og tvang hende ind i vægen og presse sig helt op af hende det har var ikke en kamp for ham, men lej han var roligt og var enlig mere opstemt ind noget andet "er du klar over hvor meget jeg har lyst til dig lige nu hvor meget jeg har lyst til bare at falde på knæ og slikke dig på ny give din krop mere nydelse få dig til at skrige så hele slottet kan høre dig på ny lade mig forgude dig som den gudinde du er." Jerry elskede den her lej selv om han nok ende med at komme blødende ud af den på den ene eller den anden måde han lod sine hænder glide roligt men bestemt op af siden på hende der var også sket en del med ham siden sidst, hun så ham han var blevet leder af sin race og det betød også han var blevet stærkere siden sidst de havde lejet ikke stærk nok til at klare hende men stærk nok til hun ville kunde mærke en forskæl, han lod sine hænder gribe om hende og pressede dem hårdt ind mod vægen mens han kyssede hende op af halsen, hvor han lod sin tunge spids let glider over hendes hals mellem kyssende "kan du sige du ikke har lyst, uden at lyve kære" hans ord kom frem mellem kyssende og hans små slik af hendes hals, han viste det var et af hendes øme pungter og var der en måde at få hende ned på var det helt klart en af dem det havde han da lært om hende.
|
|