0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 11:05:55 GMT 1
Det måtte vel være en aftale hun havde i land, da han intet sagde til det. At han derimod ønskede at joine hende til mere blod, var helt perfekt, hun smilede kælent, som hun endte med at træde lidt væk så han kunne komme op og stå. "Hvordan foretrækker De blodet Shawn? Godt iltet efter en god jagt eller ren og skær frygt, fyldt med alkohol, eller blot blod fra en som er villig?" Spurgte hun med den sensuelle fløjlsbløde stemme, hun elskede blod, lidt for meget faktisk, blod havde det med at tænde hende og det gjorde noget ved hende som var svært at beskrive. Cathilna var vel dybt afhængig og kunne på ingen måde få nok, men så igen, hun var også kendt som kvinden der bogstavelig talt badet i blod. Hun lod blikket glide ud over gæsterne, hun fortrak blodet frisk til hver en tid, det var perfekt når den søde frygt var at smage i det, når det var iltet godt, præcis som et glad vin. Men hun ville jo gerne lære manden her af kende, derfor måtte hun jo spørger, specielt når det var hende som havde inviteret.
|
|
Vampyr
Livvagt for Mattheus Anglerax
90
|
Post by Shawn Darcian Torras on Jun 7, 2015 13:56:59 GMT 1
Hun lod ham få plads til at rejse sig op og han forlod stolen han havde siddet på. Det var også en god nok ting, lige at komme op og strække sine ben kunne han mærke. Han havde siddet ned i noget tid efterhånden og havde hun ikke kommet hen og talt med ham og de havde lavet denne aftale så var han nok endt med at gå sin vej selv efter lidt tid alligevel. Han havde aldrig haft planer om, at sidde herinde hele natten jo. Han ville gerne ud og se sig lidt omkring. Ud og nyde den kølige luft og mørket. Den ro som tit var derude. Herinde var der altid larm og støj. Hendes mange aspekter på blodtyper fik ham dog til at tænke lidt nærmere over det. "Et godt spørgsmål Cathlina. Et virkelig godt spørgsmål. Jeg har aldrig lagt meget tanke i hvilket jeg egentlig helst vil have." han så lidt tænktsom ud mens han lod spørgsmålet passere igennem sine tanker endnu en gang. "Det er dog et interessant spørgsmål. Det giver virkelig anledning til en masse tanker og synspunkter. Men hvad med Dem selv?" Han lagde sit hoved stille på skrå og betragtede hende. Men hun ville måske have hans svar først? I så fald måtte han jo prøve om han kunne give hende et som var godt nok. "Jeg vil dog nok mene, at min egen foretrukne vel kan afhænge af mit humør. Det er ikke altid jeg har lysten til at skulle jage vildt. Andre gange er det lige præcis den rus jeg foretrækker og elsker." Et listigt smil gled hen over hans læber. Han kunne nok aldrig vælge en type som han altid ville foretrække. Men lige i aften. Han havde aldrig jaget før med en fremmede så det ville måske virke lidt sært for ham. Han kunne dog godt trænge til noget luftforandring.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 18:42:17 GMT 1
Hvis nogen var gode til at dyrke det vampyriske var det jo uden tvivl Cathlina, hun var det som alle frygtede en vampyr kunne være, og lidt mere til faktisk. Hendes blik gled lidt op og ned af ham, vidste han virkelig ikke hvad han foretrak, det måtte de så sandelig gøre noget ved. "Vi er da nød til at finde ud af hvad der foretrækkes på Deres tunge." Grinte hun, inden hun valgte at begynde at gå mod døren ud. Den blev åbnet, som hun trådte ud i den kolde natteluft, månen kastede halvt sit blege skær ned mod byen, resten var gemt bag skyer. En ganske smuk nat at jage i. Her ude var den kraftige lugt af svedige væsner i varmen ikke, den var frisk og dejlig, hjerteslag var få og ikke overdøvende. "Jeg selv foretrækker godt iltet blod, et offer som har været igennem tonsvis af forskellige følelser. Jeg er ret slem til at lege med maden." Lød det ganske roligt fra hende, hun vendte sig rundt mod ham og så på ham med de dybtblå øjne, han var nød til at finde noget han foretrak, det havde alle vampyrer da, havde de ikke? Selv elskede hun jo at udsætte sine ofre for en del rædsler, og man måtte sige hun var god til det.
|
|
Vampyr
90
|
Post by Shawn Darcian Torras on Jun 9, 2015 16:15:28 GMT 1
At man ikke havde nogen bestemt type man foretrak var ikke noget som Shawn så som en nødvendighed. Han kunne bare godt lide, at hans humør tit fik ham enten til at hælde mod det ene eller det andet. I hans hoved virkede det sært, at man ville have blod fra et bytte man havde jaget længe hvis man ikke var i humør til at jage eller blot manglede tiden eller måske energien. Men ja mange vampyrer ville nok også mene det var sært ikke at have lyst til at jage. Men Shawn var vel bare sær på det punkt så. Han så ikke noget galt i, at man til tider ikke gad bruge kræfter og tid på at jage et menneske. Han gik roligt med hende udenfor i nattens kolde luft og elskede følelsen af, at forlade det næsten indelukkede og lumre lokale. At komme ud hvor der var plads og luft. Og samt mere ro og orden i tingene. Det var fint nok at være inde i flokken af folk. Men til tider var det altså bare bedst at være selv eller i mindre grupper. Han så på hende roligt mens hun talte. Han fik skam lært lidt af hende at kende med disse ting. Ikke at han kunne bruge det imod hende. Det var jo ikke nogen skam for en vampyr de ting. Nogen ville måske mene det. Måske endda nogle andre vampyrer. Men Shawn tog det ikke tungt. Han havde selv tit leget med sin føde. "Hvis det er sådan De kan lide Deres mad er det jo også ren luksus for Dem at få det sådan." smilede han ganske roligt mens han gik væk fra bygningen de havde forladt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2015 19:57:16 GMT 1
Nattelivet denne nat, var ikke voldsomt, men enkelte folk var da at høre her og der, endda at se, og bestemt at lugte. Hendes blik vandrede, hun ville jo gerne jage, have noget blod, ingen tvivl om det, allerede nu hørte hun jo tydeligt hjerter omkring dem banke for at få blodet rundt i deres varme kroppe. "Bestemt." Istemte hun, mens hun så rundt. Et par hurtige skikkelser fik hendes opmærksomhed, de endte ikke langt fra dem, og gik roligt mod dem. Foran hende, måtte de bukke ærbødigt, for igen at rejse sig. Hendes blik hvilede roligt mod dem, hvad ville de nu? "Der er kommet nye informationer om den mand De ønskede vi fandt My Lady." Lød det alvorligt fra den ene, hun lyste helt op da hun hørte det, inden hun vendte rundt mod sit nye bekendtskab. Et undskyldende blik stod fra de dybtblå øjne, mens smilet på hendes røde læber afslørede hun var tilfreds med sine nyheder. "Jeg må forlade Dem for nu, men vi ses bestemt inden længe. Det lover jeg Dem." Lød det roligt fra hende, inden hun med sine to følgere, måtte forsvinde ud i natten mulm og mørke. FLere af hendes planer lod til at flaske sig for hende.
//out
|
|
Vampyr
90
|
Post by Shawn Darcian Torras on Jun 11, 2015 14:53:38 GMT 1
At se de to komme hen foran og bukke for hende forvirrede Shawn en smule. Han sagde dog intet og stod blot og så til mens de sagde deres meddelelse og det lod til at være noget vigtigt for hende. I alle fald måtte hun tage til handling med dette nu på stedet lod det til. Hun afbrød deres aftale og det var da naturligvis trist, men ikke noget han blev vred over. Det var jo med stor sikkerhed noget som var vigtigt for hende. Måske en del af de planer hun havde om sit mål? Han gav hende et roligt nik og et smil så hun ikke troede han bar nag over hun sådan rendte sin vej. "Jeg håber De får hvad De søger og ønsker. Og vi snakkes bestemt snart igen. Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået." Han viftede let med sin ene hånd. "Kom nu afsted med Dem." grinede han stille som om hun var en lille ung pige der havde svært ved at sige farvel før hun skulle på en rejse alene. Han så dog blot til mens hun med sine følgere forsvandt ud i natten og valgte så at gøre det samme i retningen de var i gang med at gå allerede før de delte sig op. Han ville ud på jagt.
//Out
|
|