Varyl
Mentaldæmon og Warlock
235
Running away from everything I know.. That's a good decision, right?
|
Post by Soraya Salvorique on May 17, 2015 10:14:25 GMT 1
Hej alle! Jeg er ved at rode Soraya rigtig godt ud i problemer... Malisha skal have hævn over Kimeya og det gør hun ved at frarøve ham Soraya. Soraya skal så sælges på slavemarkedet, hvilket nok er den største ydmygelse for en tøs, der er opfostret til at være i dronningens elite og ikke være underlagt nogle (pånær Kimeya). Det er meningen, at hun skal sælges til Tayvenia, så jeg eftersøger en, der har lyst til at være med på dette plot. Hvis Tayvenia ikke kan lade sig gøre, så måske bare en køber og ejer på fastlandet xD Så, hvem vil købe Soraya og have sin kamp med hende?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 17, 2015 10:28:49 GMT 1
@cyrenic går vist ind for slaveri, er fra Tayevania og har råd til sådan et køb. Tror han kunne være interesseret i det plot
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 18, 2015 7:12:29 GMT 1
Tak for tanken, @caith :D Soraya Salvorique, som Caith nævner, så er Cyrenic fra Tayevania og typen, som holder sig slaver (Og har råd til det), og han ser selv sig som værende en af de, der har godt styr på slaveopdragelse. Han har også før været kendt for at lave alternative opkøb, så han kunne godt være en mulighed, hvis du ikke finder en anden, du føler kunne være mere interessant til plottet :3 Hvis du er interesseret, kan du jo kigge på hans profil (Eller plotside) for lidt basis-info, ellers kan du jo skrive en besked, hvis det er for meget læsning, og så kan jeg selv fortælle lidt om ham. Så kan vi jo også se, om der er kompatibilitet :D
|
|
Varyl
Mentaldæmon og Warlock
235
Running away from everything I know.. That's a good decision, right?
|
Post by Soraya Salvorique on May 18, 2015 7:56:04 GMT 1
Tak for svar begge to! Fedt at bakke hinanden op sådan, hihi Altså jeg er interesseret @cyrenic, hvis du er! Soraya er nok med et ret kraftigt temperament og tror selv hun er hævet over alle pånær Kimeya xD Så jeg tror faktisk Cyrenic godt kunne tøjle hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 18, 2015 8:16:58 GMT 1
Jamen Cyrenic er som sagt klar på en udfordring :P Så jeg er helt sikkert interesseret :D Vi kan lige tage detaljerne i PM, så :3
|
|