Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 19, 2015 16:19:41 GMT 1
Mydall så på ham mens hun holdt armen om hans hals, og lytte til det han fortalt om sig selv. "mh du en meget simpel mand kan jeg høre" hun smile og nusse næsen mod hans, og lo blot af han komplementer hendes øjne "jamen glad for du kan lig dem" hun smile og så på ham som hans pande kom mod hendes, "hmm jeg er en tålmodig kvinde.. kan lig og se på stjerner, læse, leg med min venners børn" hun så på ham og smile og nikke svagt til det han sag "lyder godt.. jeg kan nok finde noget godt blød mås vi kan ligge på" hun smile og så på ham, og nød hans hånd på kinden og hans arm om hendes ryg, hun kysse ham blidt inden hun trak sig lidt "jo skal jeg nok" hun smile og så på ham som han vendt rundt så hun kunne komme til hans bagkrop. hun begyndt og spænde stropperene op og få dem af og sætte det hele i hulen "sådan" hun smile og lod fingerne stryg ham over pelsen der var svedig "mh du trænger vist til og blive friske lidt op" hun smile og gik op til hans ansigt og kysse ham på kinden "vil du med i søen og blive vaske? jeg trænger til det" hun smile og begyndt roligt og gå til floden tæt på, hun fandt et lavet område og gik roligt ud i vande der sprøjte ved hendes skridt gennem det, hun nød det kølig vand mod pelsen og hun fik med besvær lage sig ned på alle 4 og tog sin læder top af og smed ind på land og begyndt roligt og vaske sig mens hun nød og blive køle lidt ned det var dejlig forfirskeden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 17:22:24 GMT 1
han så på hende med et smil "nå det mener du lige godt" han smilede til hende og fulgte efter hende, da de kom til søen lod han hende gå i først, han havde sit sværd med sig bare for at være klar hvis der nu skulle ske noget, han var en rolig mand men også paranoid for det meste. Han var på vagt selv om han virkede rolig ud af til, da de nåede til vandet lagde han sværdet og gik ud til sin nye mage "så du sagde du elskede børn ikke" han smilede roligt, de var rimeligt tæt og den behagelige følelse af vandet der gled forbi dem fik ham først til at indse hvor utrolig varmt han havde haft det. Han smilede roligt til hende og lænede sig ind og kyssede hende roligt, hans nye familie ville starte her.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 19, 2015 17:53:27 GMT 1
Mydall lå roligt i vandet og så bare på ham som han kom ud til hende, "ja det mener jeg" hun smile og så på ham og hade godt lagt mærke til sværd han hade tage med sig men dog lade det ligge på landen "bange for nogle angriber?" spurt hun og pege mod sværd, hun vaske sig der efter forsat roligt mens hun lytte til fuglene der sang over alt i skoven og nød bare det kold vand. hun så på ham og gengældt hans kys og smile bare "mhmm har altid være glad for børn... kommer nok af jeg ingen søskende har og jeg miste min mor da jeg var yngre" hun vaske sig roligt hvider, mens hun bare virke som det ikke just var det vildeste nyhed i verden men det var hoved årsagen til hun elske børn for hendes far trak sig væk fra hende, og hun endt med og rejse til en anden flok for at finde den omsorg hun mangle. hun så på ham "ser du nogle sinde din forælder ?" hun så på ham som hun tog noget vand i hænderne og hældt over sin heste krop og sukke stille og gjord det et par gange inden hun begyndt og vaske bryste og over kroppen mens hun ellers lytte til ham og naturen omkring dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 18:22:08 GMT 1
han så på hende mens han vaskede sig selv af, han nød naturen men der var også noget ved bylivet han havde taget til sig "det er en vane for mig nu, man kan aldrig være for forsigtig nogen steder" han så på hende med et smil da hun vaskede sig selv, han så på hendes skønhed men fortsatte med at lytte til hende. Han hørte det om hendes mor "hvad så med din far" han lagde hovedet lidt til side, han havde brudt sine bånd med sine forældre for lang tid siden " mine forældre døde efter jeg forlod flokken, min far kom i kamp med nogle han ikke skulle og endte op med at få hele min gamle flok dræbt" han så på hende med et ømt blik men det ramte ham ikke så meget mere, måden han sagde det på fik hans far til at lyde som en idiot og det var han også, som sagt var hans flok meget barbariske og voldlige over for andre racer og dræbte for et godt ord, der fandtes mange andre flokke som den "men lad os starte vores egen lille flok her" han vaskede sig færdig og rejste sig yndefuldt op, han var vandt til det nu. Han så på hende og rakte hende en hånd for at hjælpe hende op.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 19, 2015 18:36:17 GMT 1
Mydall så på ham og smile bare en smule "min far begyndt og skøde mig fra sig efter mor død.. nu.. brug han alt sin tid på stjernerne og være alene.. idiot" hun holdt sig for munden som var det slemt og sig hun hade aldrig sagt højt hun syntes han var en idiot, "min mor død efter flere års svagt helbred fra at have født mig.. han giver nok mig skylden for mor død" hun så på ham som ha snakke om hans flok og så på ham med et ømt blik "åh det jeg ked af og høre" hun så på ham og kysse ham trøstene på kinden. hun så på ham og smile bare og tog hans hånd og kom op og stå da hun hade vaske sig færdig, hun kom op og stå og ryste kort vandet af sig og sukke bare nydenen mens hun mærke varmen allered begyndt og tørre hendes krop. hun så på ham "vis vores flok bliver lig så stor som andres bliver vi nød til og finde et stør sted og være" hun smile og gik roligt ind på lande og tog sin top på igen og så på ham "så må vi se hvornår jeg kommer i brunst igen ikke sandt" hun så på ham og svinge lidt med halsen ind hun satte sig ned på enden og bare så på ham med et kærligt smile og ømt blik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 21:09:43 GMT 1
han så på hende med et smil "ja det må vi jo se" han smilede roligt til hende, han vaskede sig hurtigt færdig og gik hen til hende og lagde en arm om hendes liv "du skal ikke være ked af min flok, deres fald var næsten skrevet i stjernerne" han så på hende roligt og kyssede hende blidt før de gik tilbage til hulen "så er vi tilbage min kære" han smilede til hende og kyssede hende "jeg vil finde lidt mos at gøre gulvet blødere med " han smilede til hende og travede lidt væk der fra. Han kom til en lysning hvor mosset havde groet tykt og blødt, han samlede en masse som han havde i bunker under sine arme, han travede roligt tilbage med to store bunker af det, nok til at lave det meget behageligt sove område for de to. Han smilede til hende da han kom tilbage "så er jeg tilbage min kære" han gik ind i hulen og lagde det ud i et blødt lag "meget pænt ikke sandt" han smilede til hende og gik hen til hende hvorefter han gav hende et dybt kærligt kys.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 19, 2015 21:36:33 GMT 1
Mydall så på ham som han kom op til hende og hun igen mærke hans arm om hendes liv. "selv om det skreven i stjernerne er det stadig en sørgelig skæbne" hun så på ham og gengældt hans kys med største glæde, hun så på ham som de gik tilbage til hulen, og han igen kysse hende. "kysse mås" fnise hun og så på ham, "lyder som en god ide" hun smile og lod ham trave af sted, hun selv begyndt og flytte de løs sten der var og sparke sten fra gulve ud så der var mere jævnt på gulvet så de ikke tråde på for mange spidse sten. hun så på ham som han kom tilbage og smile bare "hej kære.. sikke meget du har med" hun smile og så på ham som han lage det ud i et lag "mh det giver lidt farve her ind til.. men tror godt vi kan brug et lage mere.. så vi sikker på det ikke bliver for hårdt og ligge på" hun så på ham og gengældt hans kys og lage hænderne på hans bryst "skal jeg tage med denne gang?" hun så på ham og smile og kysse ham på hagen og nusse blidt hans bryst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2015 13:34:56 GMT 1
han så på hende med et smil og tog hendes hånd og flettede fingre med hende "så lad gå" han kunne ikke lade være med at smile over sin mage. Han så på hende med et roligt smil og gik tilbage til der hvor han havde fundet det bløde mos fra før "jeg tror du har ret min kære, et lag mere ville være mere behageligt at ligge på" han var enig i nogle af de synspunkter hun havde "hvor lang tid vil der gå til du er i brunst" han smilede roligt til hende mens han samlede mos sammen "så jeg har en generel tids interval jeg kan tage til byen" han smilede til hende roligt "jeg lover at tage nye sjove ting med hjem til dig hver gang jeg er væk" han smilede roligt til hende, det var meget vigtigt at vide for ham efter som hans arbejde var kontrakt baseret og han fik en bestemt tidsperiode hvor han var væk. han så på hende med et blidt smil og gik hen til hende og kyssede hende roligt "jeg glæder mig til at ligge i det her mos og se på stjerner med dig" han smilede roligt til hende og aede hendes kind.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 20, 2015 13:52:37 GMT 1
Mydall smile som han flette deres finger og fuldt roligt med ham tilbage til hvor han hade fundet måsen, hun begyndt roligt og samle sammen mens hun så på ham og smile som han gav hende ret hun tænkt lidt over hvornår hun sidste var i brunst "puha.... tror det her om en 6-7 nætter" hun så på ham, "jeg ikke sikker jeg har aldrig haft brug for og holde øje med det jo.. ikke før nu i vært fald" hun puffe til ham med røven og smile bare som han kom hen til hende og kysse hende. hun smile bare og så på ham "jeg vil se frem til hvad ting du kan finde på og slæbe med hjem" hun smile og så på ham og kysse ham på kinden og samle vider til hun hade armen fyldt "så kan jeg ikke have mere.. jeg går tilbage til hulen" hun smile og begyndt og trave af sted mod hulen. da hun kom der hen begyndt hun og lægge måsset oven på det andet, så der kom et lag mere på det første hun smile det så beder ud, vis de bare kunne skaffe nogle tæpper eller ligene så ville det være super, hun kigge rundt i hulen. jo med tiden skulle der nok blive hyggeligt det var hun sikker på, hun gik ud af hulen og så rundt for at se hvad hun kunne brug ellers til hulen og for at se om der var andre i nærheden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2015 16:05:52 GMT 1
han så på hende med et smil "hmm en uge" han smilede til hende, han gik rundt og samlede noget mere mos da hun sagde hun gik tilbage "jeg ser dig der" han smilede roligt og samlede noget mere, "den første nat..." han grinte lidt for sig selv og tog noget mere mos op. Han gik roligt tilbage til hulen med to store dynger af mos "jeg tænkte vi lige så godt kunne tage noget mere med når vi nu var i gang, jo mere jo blødere ikke" han smilede til hende roligt "i aften burde blive sky frit" han smilede til hende og lagde et lag mere over deres senge område "hvis vi ligger lige her kan vi se nattehimlen uden et problem" han smilede roligt til sin mage "6 dage.... hm" han smilede til hende roligt og lagde sig ned for at teste det "du kan lægge dig her så vi kan se om der er plads til begge af os og noget mere rum" han smilede roligt og klappede på det bløde mos, han havde ret i at vælge noget der havde lagt i den lysning, det var tørt og varmt stadig.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 20, 2015 17:25:11 GMT 1
Mydall så på ham og nikke "ja en uge vis jeg husker rigtig" hun hade der efter smile og tage tilbage til hulen hvor hun vente på ham, hun lo en smule og så på alt måsen han hade med "ja det kan jeg se" hun smile og så på ham, som han lage det ud "dejligt så bliver det en perfekt aften til og se på stjerner" hun smile og så på ham som han lage sig ned for at teste måssen, hun så på ham og smile "du går da veldig op i de 6 dag" hun smile og gik hen og lage sig ved siden af ham i måssen, "mh dejlig.. måske lidt mere plads når en gang vi bliver en til men ellers fin plads hvad syntes du", hun så på ham og lage hovedet mod hans skulder. hendes heste ryg lå i mod hans og bene væk fra ham så de kunne enlig ligge hen over hinanden vis de gad, hun så op ham og kysse ham på kinden "vi mangler bare lidt tæpper så tror jeg sengen er helt rigtig" hun så på ham og kysse ham blidt på kinden og var glad for hun hade mødt ham det her tegne godt ind til hvider, "har du enlig opleve mange ting i byen?" spurt hun og ville gerne hør lidt historier vis han hade nogle ellers ville hun finde frugt så de hade et lille forsyning af frugt og spise af.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 21, 2015 10:04:06 GMT 1
han nød da hun lagde sig op af hende "jeg har mange stolte fortællinger om hvordan jeg kæmpede mod tre udøde snigmordere og vandt" han smilede roligt til hende "men det er måske ikke lige den bedste historie at fortælle, jeg mødte en gang et råds medlem, han nægtede at betale mig det jeg krævede så jeg afslog hans kontrakt" han smilede roligt og så ud af hulen "han døde senere den dag ved en snigmorders klinge" han så på hende og aede hendes kind "ingen af mine historier er kønne og skønne, andet kan ikke ske i byerne end fare og korruption, det er derfor jeg bor her" han smilede til hende og kyssede hende "men børnene er de sødeste små væsner jeg nogensinde har mødt, de er altid smilende og får lov til at ride på min ryg, jeg kan ikke stå for dem" han smilede lidt over sig selv "jeg har tit fået blomster af dem og forældrene giver mig masser af gode tilbud, de ville give dem gratis men jeg nægter at tage fra normale handelsmænd der ikke gør andet end at prøve at leve gennem en dag" han smilede til hende roligt og nussede hendes kind.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 22, 2015 8:04:24 GMT 1
Mydall så på ham som han snakke, og lytte til alt hvad han sag tydelig vis nysgerrig. "ikke? syntes det lyder spændene" hun så på ham og smile som han snakke hvider og fortalt noget andet. hun så på ham som han ae hendes kind, "byen lyder virkelig som et radsom sted når du fortæller om den" hun så på ham og nød hans kys. at han snakke om børnen i byen fik hende til og smile, hun lo lidt da han fortalt om det og nusse ham blidt ned af ryggen fra hans nakke og ned til midt på hans heste ryg, "man kan slet ikke høre du kan lig børn" sag hun drillenden og så på ham og nød hans nussen og sukke bare stille og lage sin menneske krop hen over hans heste ryg og nød den varm blød pels, "mh dejlig varm" mumle hun og nød bare og ligge der hen over ham og på det blød måse med hendes heste krop, det her var nu bare livet og hun glædet sig til og se hvad fremtiden ville bringe hende, og dem som par.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 3, 2015 17:08:30 GMT 1
han holdt hende tæt og aede hende roligt på hovedet da hun lagde sig hen over hans heste krop "jeg elsker børn, hvem elsker ikke fremtiden" han smilede til hende "det glæder mig at du syntes jeg er varm, det ville bekymre mig hvis jeg ikke var det " han grinte lidt af det hun sagde og lod en hånd glide ned over hendes krop "du er også meget varm min søde mage" han smilede til hende og kyssede hende på toppen af hendes hoved " min smukke mage" han var meget træt, det havde været en lang tur tilbage til skoven, hans øjne faldt i uden han kunne holde dem åbne og han faldt i søvn mod det bløde mos.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on May 3, 2015 17:17:00 GMT 1
Mydall så på ham som han ae hende over håret og smile bare blidt og lå bare roligt hen over ham og nød varmen, ”fremtiden er en spændene ting.. vi aner ikke hvad der kan ske” hun så på ham og lo bare omkring det med og være varm. Hun så på ham og smile hun kunne se han var træt og som hun lå der så blev hun enlig også træt. Hun så på ham som han døsse hen ”sov godt sinder” hun lage sig selv til rette og lukke øjne og mærke hvordan søvne trak i hende og hun selv begyndt og døsse hen, det hade være en lang dag. Hun hade mødt sinder, de var bleven et par, de hade fundet et sted og bo. Så hun træng virkelig til en god nats søvn lige nu, hun sov også tungt uviden om hvad fremtiden ville bringe hende og hvad der var skreven i stjernerne for hende.
//out
|
|