0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2015 16:55:09 GMT 1
Jerry smilte lidt ved hendes ord, brutal og ugæstfri det var den vel enlig også på et punget, men det gjorde jo ikke Jerry det store, han kunde jo godt lide det på den måde, "ikke for at fornærme dig og din slags, men med mindre en flok vil være på et par 100 så ville i ikke kunde overleve i min verden, der mange andre væsner som er langt farligere ind noget jeg har set her ude i din verden," Jerry så lidt over på Harley der var jo ikke ret mange af hendes slags tilbage, men han havde jo en plan om at få hans race frem i verden igen, han så lidt ned i jorden, "nej desværre ikke, en drage er yderst sjælden nu om dage, i min verden findes der jæger som opsøger drage for at slå dem ihjel, og bruge dem som trofæer, jeg har aldrig selv set nogle andre drager ind min egen på tros af jeg har led efter dem før." Jerrys blik faldt tilbage på hende, han så på hende med et letter skeptisk blik, så hun var virkelig et udskud af sin egen race, men det var vel meget godt for på den her måde kunde han finde ud af mere om hendes slags, uden der var en masse andre som pustede ham i nakken, vis han sagde noget som ikke faldt i god jord.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 29, 2015 20:47:46 GMT 1
Mydall så på ham som han snakke og fnøs kort ja klart slet ikke fornærmende men hun lod det ligge det var ikke være og blive hissig over, hun så på ham og blev bare sidnene ”tja nu er min nysgerrighed for at se fastlandet i vært fald røgen men vis din verden virkelig er så kold og ugæstfri.. men igen ville nok ikke ture tage der til alligevel vis jeg fik chancen” hun så på ham som hun ellers lytte til det han sag, så drager var sjælden i hans land, det var hun et sted glad for da den jo tydelig var en trussel mod hendes liv. Hun så på ham før hun så mod hans drage ”så jeg da sandelig heldig og få lov og møde sådan et væsen” hun så på ham og holdt sig i ro, hun valgt dog og rejse sig da hun fik ondt i bagdelen af og side for længe, ”var der mere de ville vide? ” spurt hun og så på ham, hun kunne mærke hun var ved og være sulten så hun ville til og finde nogle af de god frugt træer og få lidt mad, hun kunne godt træng til det og måske få en lur inden hun skulle se på stjerner det meste af natten som hun til tider gjord.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2015 21:06:14 GMT 1
Jerry så på hende med et letter undernde blik, "sig mig engang lille frøken, er alle af din slags så nærtagende, jeg prøver at undgå at fornærme dig, men jeg vil heler ikke lyve for dig, din slags virker svag og som et let bytte at nedlægge, i forhold til de mage andre racer som lever hvor jeg kommer fra." Jerry gik over mod Harley med faste skridt, og begynde at rode lidt rundt i den ene taske som hang på hende, han fandt en lille flaske frem som han lukkede tasken og gik roligt tilbage mod hende, med flasken i hånden. "Jeg vil med glæde lære dig mere om dem, og nej jeg tror jeg har fået det af hvide som jeg skal om dig og din race, men den her flaske indholder noget som vi på fast landet kalder en freds væske, du drikker omkring halvdelen også drikker jeg den anden halvdel, på den måde viser vi hinanden at vi ikke er ude på noget ondt over for den anden, men nægter du at drikke af den, må jeg tage det som en udfordring til en duel til døden, så hvad vælger du Mydall?" Flaskens indholde var helt klart som vand, men det var på ingen måde vand, men en form for gift som ville lamme hele hendes krop i noget tid, men vis hun nægtede ville han nok jage hende indtil han tabte hende ud af syne, eller han fik hende nedlagt hun kunde jo blive en flot trofæ hjem til hans stue, han rakte flasken over mod hende og ventede på hvad hun ville gøre.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on May 5, 2015 14:17:22 GMT 1
Mydall så på ham som han snakke og nøs igen og holdt armen over kors som han snakke ”nej det bare mig der nærtagen” brumme hun og så på ham, hun tvivle ikke på at der fands farligere væsner inde hendes race men der for syntes hun bestemt ikke de var svag! De var en stolt race og dygtig filosofer hun så på ham som han gik hen til en taske der hang på dragen og hev en lille flaske op af den hun rynke på næsen og så på ham som han snakke om hvad det var for en væske, og hvad der ville ske vis hun nægte og drikke den. Hendes øjne gik fra rolig og venlig til vrede og advarende ”du våger faktisk og true mig” kom det vredt fra hende, mydall hade et grim temperament når hun først rigtig blev vred, hun stod forsat fast hvor hun var og var bestemt ikke tilfreds med hans ultimatum, den fandens landboer stod der og truede med og ville dueler til døds kamp vis hun ikke drak væsken, hun så på ham og begyndt og skrabe hissig i jorden uden enlig og tænke på det og hele hendes krops sprog var urolig og på vagt. Hun så på flasken hun stole ikke nok på ham til og tro på den væske der var hamløs ”fint.. men vis jeg skal drikke.. drikker du først.. jeg stoler ikke på dig.. og det dig der fremme i mit hjem.. så gæsterne først” hun så på ham og var klar til og løbe vis det nu var tagen til han ville gøre noget pluslig ved hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2015 18:59:48 GMT 1
Jerry lage roligt flasken ind i sin jakke, og rystede lidt på hoved, "du skuffer mig kære kentaur ja jeg tøver ikke med at true noget så svagt et væsen som du nu engang er, og nu er det dig som fornærmer mig ved ikke at stole på mit lands taradisjoner jeg troede i var et folk af respekt og ikke et folk som var mistro." Da Jerry tog sin hånd ud fra jakken, havde han sit brækjern i hånden han så sig lidt om og smilte, "jeg er i godt humør idag så, du få 20 sekunders forspring før jeg sætter efter dig, for at nedlægge dig og udstoppe dig som et trofæ hjemme hos mig selv på fast landet, og skulle du ende med at overleve kunde jeg jo sælge dig som slave, du vil med sikkerhed give godt, nu hvor min verden ikke kender til dig jo," Jerry var kold og klar vis hun var så dum hun ville prøve på at angribe ham, hun ville ikke havde en chance mod ham i dirket kamp, han så kort over mod Harley og gav tegn til hende om hun skulle gå i luften, og gøre sig klar til at jage på ny, hans blik faldt tilbage på hende og hans smil blev mere og mere ondt, "20. 19. 18..." Jerry begynde at tælle om hun løb eller ej, og når han kom til nul ville han angribe hende, om hun var klar på det eller ej.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on May 6, 2015 19:26:00 GMT 1
Mydall så på jerry som han pakke flasken væk, hun så på ham som han snakke hun fik en rigtig grim fornemmelse af det her. Hun så på ham som han snakke, og fnøs ”jeg er mistroisk over for en vær der truer min frihed” kom det roligt fra hende, hun så på brækjern han fandt frem fra jakken og bakke hurtig væk fra ham. Hun så på ham som han snakke om han ville udstoppe hende, eller sælge hende til slave! Hun fik et vredt blik, et blik der kunne dræbe vis det var muligt. Hun så på ham som hans smile blev onder og onder og hun så på ham ”du syg i hovedet..” kom det hissig fra hende, men fint han kunne bare prøve og fange hende. Skoven var tæt og hun kendt den så godt som sin egen hånd, hun hade vander og løbe rundt i skoven i over 1500 år hun kunne nemt slippe fra ham og holde sig skjult fra ham og den forvokset flyvende øgle. Hun satte med det samme i løb, hun skulle udnytte de sekunder han talte og hun spildet ikke tiden, ind og ud mellem træer det gik. I gennem smalle stier og smut huller gennem buske, jerry ville ikke finde hende igen og hun ville bestemt heller ikke opsøge ham på noget tidspunkt igen nogle sinde! Dette var et møde hun sent ville glemme og hun ville tage ved lære af.
//Out
|
|