Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 17, 2015 17:52:06 GMT 1
@jerry
Solen stod højt og der var som altid varmt på øen, det var blot ind nu en dag i det mange ville kalde et paradis, Mydall nød da i vært fald sit liv i skoven, men hun kendt jo heller ikke til andet. fuglen sang lyste deres smukke sange og melodier, mens man rundt om kunne høre lyden fra vilde dyr der enten var ude og jage eller blev jagte, der var altid så smukt i skoven, alt var frodig alt virke bare perfekt, hun var virkelig heldig og bo her, men tros det kunne hun ikke lade vær med og tænke på hvad der mund var uden for øen, ude på den anden side af havet, hun vist godt det ikke var normal tanker for sådan en som hende, men hun var virkelig nysgerrig på og vide hvad der var der ude, men tros hun var nysgerrig ture hun ikke tage en chance vis den bød sig, ikke lige med det samme i vært fald. Mydall gik roligt gennem skoven på ved til søen, det hvide/isblå hår hang løst over hendes nøgne skulder. om bryste hade hun kun et stykke læder som dække fra toppen af bryste til lidt ned under det. og intet andet, hun kunne bedste lig og have så lidt tøj på så muligt når hun kunne. hun hade sin langbue på ryggen og et pile cover hang om hendes mave, lig i starten hvor hendes heste krop starte. hendes hale der hade samme farve som hende piske ind i mellem bag hende, for at holde fluer væk fra hendes bagpartie, de sølvgrå øjne spejde rundt mens hun gik. hun forvente ikke og møde nogle andre ind måske en anden kentaur eller lidt vilde dyr, hun så op mod træ toppenden. hun kom enlig til søen, her stoppe hun ved kanten og kigge ned i vandet, det skulle blive godt med noget væske plus her var altid dejlig og komme vis man skulle vaskes eller bare have lidt form for ro. hun bukke en smule i forbene og kom på den måde ned til vandet, kom man bag fra line hun bare en hvid hest der stod og drak af søen og ikke en kentaur med minder man lage mærke til pile cover men det gled frem og hang for and hende i steden for.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 18:58:00 GMT 1
Jerry og Harley havde hørt der levede nogle fredlige, men meget vise væsner i skoven halv hest og halvt menneske, han havde syntes det lød underligt, men det var et forsøg hver at opsøge dem da han tænkte, at vis der var nogle på ø'en som viste noget om hvor der ville være nogle dragerytter, så ville det være dem, men da de var kommet ud i skoven var Harley blevet sulten, og hun kunde ikke jage ordenligt her i skoven så Jerry måde hjælpe hende, Harley havde lagt sig i skjul og Jerry skulle jage dyret lidt over mod hende, Jerry havde fundet en hjort perfekt til Harley, han for mod den og råbte højt for at tvinge den lige mod Harley, og alt gik som det skulle den hoppede lige mod hende, og med et hurtigt snuptag kom hun frem og bed hoved af den, med sine skabe tænder, men på grund af alt den adrenalin den havde i kroppen hoppede den hvider, lige mod søgen Jerry hoppede efter den alt hvad han kunde, og lige ende den hoved løse krop hoppede i vandet, fik han fat i den og fik lagt den ned, #jeg fik den Harley kom bare her ud, der er noget noget vand du kan drikke.# Jerry rejste sig roligt op og så på den kentaur som stod ret tæt på ham, det kom ret meget bag på ham der stod en lige der få meter fra ham, uden han havde opdaget den noget før, "tag det roligt det her er ikke hvad det ser ud til at være, min drage er sulten om det er hendes mad som var ved at slippe væk fra hende, det var ikke min mening af forstyre dig," Jerry havde ingen ide om hvad en kentaur var i stand til, at gøre så han var meget tilbage holdene, og talte pænt til den. Om de kunde magi viste han ikke noget om, han viste bare det var et mærkeligt væsen, som folk i byen ikke viste ret meget om.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 17, 2015 19:22:28 GMT 1
Mydall var i sin egne tanker som nærmest fløje af sted i en dagdrøm, dog syntes hun og høre larm. Hun rette sig op og så rundt og fik så øje på et hoved løs hjort? Hvad i alverden? Hun nåde dog ikke og tænke den tanke mere før Jerry kom spurte og hoppe i vandet, Mydall blev forskrækket og stejle op på bagbene. Mens hun så på jerry komme hen til kanten og smide hjorte på land. Hun lod forbene lande tungt på jorden, og skrap med forbene i jorden, mens i starten stadig var oppe og køre og hun var ellers meget rolig men hun hade virkelig fået et chok. Hun så nærmer på ham, han line en normal mand og hvad var det for noget med en drage hvad var dog det? Nysgerrig-heden brede sig i hende, meget varsomt tråde hun nærmer ham men hun holdt dog sin afstand og var tydelig vis på vagt, ”hvad er..denne drage ting? Er det et væsen? Er det en genstand?” spurt hun med en rolig og mild stemme der bag prege af hun var på vagt, hun så rundt når hun hørt den mindst lyde nu og skift mellem og gå lidt frem for så og bakke tilbage. Hun ville meget gerne vide hvad en drage var, aldrig hade stjernerne fortalt hende om sådan et væsen eller ting eller hvad det nu var, hun så mod himlen hun ville ønske stjerneren var fremme så hun kunne søg råd hos dem, men hun måtte vel håbe på jerry kunne svar hende og at han ikke var en trussel selv om han på ingen måde virke farlig lig nu, mere nærmest utryg ved hende. Hvilke var underligt hade han ikke set en kentaur før? Men så igen de fleste andre af hendes art holdt sig langt væk fra andre væsner de holdt sig til sin egen slags og ingen andre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 20:22:09 GMT 1
Jerry stod og så undrende på hende viste hun virkelig ikke hvad en drage var, Harley kom frem bag hende mellem træerne, det her ville aldrig gå godt, "Nu må du ikke blive bange, dragen er under min fulde kontrol, en drage er et meget stort væsen, den ligner lidt til firben, men mange 100 gange større, også med vinger, men kald hende ikke for et firben, hun er en drage og jeg er hendes rytter, og hun stå lidt bag dig inde i skoven," i og med hun ikke kende til en drage, var Jerry i tvivl om hvor vidt hun ville blive bange for den, eller hvordan hun ville reagere på den, men han kom op fra vandet og fik dyret med op der nede fra, "jeg kaster dyret over mod hende, også vil hun komme frem og spise det så kan du se hende på afstand, okay?" det her virkede nok lige så mærkeligt for hende som det gjorde for ham, Jerry kastede det døde dyr over mod Harley, men ikke langt nok til hun ville forsvinde ind i skoven, #spis det pænt og roligt Harley, ikke flå som du plejer, hende kentauren ved ikke hvad en drage er,# Harley kom roligt frem og gav sig til at spise det døde, dyr mens Jerry holde øje med kentauren, han viste ikke hvad hun ville sige til at se en drage, men det ville næppe være en normal følelse hun havde i hendes ellers underlige krop.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 17, 2015 22:30:58 GMT 1
Mydall stod forsat en smule små trippende mens hun så vagtsom på hende, hun fornemme noget var bag hende men vendt sig ikke da jerry snakke til hende. Hun så på ham som han snakke om hvad en drage var, det lød jo helt apsurt et gigant firben med vinger? Som man kaldt en drage? Aldrig hade hun hørt noget så sært og underligt. hun så han kaste hjorten over til bag hende, hvilke fik hende til og tage nogle hurtig skridt frem, da hun så hørt lyden af noget der begyndt og spise, fik hun vendt sig så hurtig hun kunne. Hun bakke så hurtig tilbage hun kunne og var når skvatte over hendes egen 4 ben og det hade hun aldrig gjort ikke siden hun var et barn. Hun bakke så langt væk hun kunne til hendes bagpati ramt et træ, hun så på det store bæst der var der og spise hjort hvilke den gjord temmelig pænt når man tog i betrækning af hvor stor den var og alle de tænder. ”by the stars hvilke underligt væsen.. ” kom det bare fra hende, aldrig hade stjerneren vist hende sådan et væsen. Mange ting hade de vist hende men aldrig sådan en, hun holdt sig på afstand hun var bestemt ikke tryg ved den, den ville jo nemt kunne æde hende. Og hun var ikke lig med på og blive føde for et nyt væsen, ”kan de så også blive sådan en? Du liner jo blot en simpel mand” hun så på jerry og gik hen til ham i steden for og kigge ned på ham, hun tøve enlig ikke med og lade hænderne rør hans ansigt undersøgen ”fascinere.. jeg har aldrig set sådan noget som den på øen her.. kommer i fra den anden side af havet!?” hun så på ham som hun hev ham lidt i øren lidt for og se om det måske var der man udløst forvandling hun kendt jo ikke til at drager var et væsen og rytter bare var et andet hun troede de var det samme væsen, hun kendt jo ikke til det så hvordan pokker skulle hun vide det?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 21:21:10 GMT 1
Jerry så roligt mod Harley og var godt tilfreds med at hun opførte sig pænt og spiste pænt, som han havde bedt hende om det burde give et godt førstehånds indtryk og det var jo der Jerry var ude efter, han så roligt mod kentauren som hun kom tætter på Jerry, han gik ud fra hun ville sige hvem hun var, og hilse pænt på ham så det kom meget bag på ham at hun begynde at stå og røre ham i hoved, han tog roligt fat i hendes hænder, og fjernede dem af sit hoved, mens han så meget undernede på hende, "ømm nej jeg sagde før jeg er hendes rytter, du ved lige som man kan være rytter på en hest, jeg kan ikke forvandle mig til en drage det ville gøre mig til en formskifter, og det er jeg ikke. Jeg er dragerytter med et tvist af dødsengel." Jerrys stemme var rolig og han fjernede sig lidt væk fra hende, hun virkede ret så underlig og slet ikke som Jerry havde forventet en kentaur ville være som, var de allesammen på den måde eller havde han bare været så heldig at møde deres udskud, den der underlige person som altid var i en flok, den som alle enlig bare ville ønske gik sin vej det var svært at sige, da hun jo var den første han havde møde, men han så stadig underne på hende, "vil det sige der slet ikke findes sådan nogle, på den her lille skod ø så, og ja jeg kommer fra en anden verden hvor der slet ikke findes sådan nogle som dig, ikke ment på en ond måde, men det er virkelig to forskællige verdener," Jerry kunde ikke forstå hun ikke viste noget om drage, det var da det mest kende dyr af alle efter hans mening, alle burde da kende til drage hvem havde ikke fået de her godnat historier om hvordan drager var.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 18, 2015 21:32:08 GMT 1
Mydall var godt i gang med og undersøg hans ansigt som han tog fat i hendes hænder og fjerne dem. Hun trak armen til sig og så på ham som han forklar hvad en drage rytter var, det gave hende en del beder forståelse omkring det men hvad var en dødsengle, ”dødsengle? Hvad er det?” hun så på ham som han snakke vider og rynke på næsen som han kaldet øen for skod ø, hun brød sig ikke om han snakke sådan om hendes hjem men hun holdt sig i ro og bakke bare væk fra ham igen så der var en god afstand til ham og det stor monster han hade slæbt med. ”jeg har aldrig i min over 1500 år gamle liv set et…væsen… som den” hun så mod dragen og rynke på næsen den passe virkelig ikke ind her syntes hun, og heldig vis for der ikke fandt flere af dem på øen. ”så nej aldrig har jeg set en før nu, eller hørt historier eller fortællinger fra stjernede omkring dette væsen.. deres rejse har være forgæves hr” hun så på ham som hun bare stod roligt med armen let over kors, hun holdt øje med dragen hun var virkelig ikke tryg ved det bæst hun følt den så sulten på hendes heste del hvilke bare gjord hun holdt sig langt væk så muligt fra den. Hun så på jerry igen ”men hvorfor kom de til øen for at lede efter disse drager? Hr? ridder en rytter da flere på en gang?” hun så på ham og vente med og præsentere sig til han hade for han var den fremme her i landet og ikke hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 22:08:16 GMT 1
Jerry forlede roligt sine sorte vinger ud og smilte roligt til hende, "vi lyder onder ind vi er, men vi er engle, men vi kommer nede fra, og få styrke af smerte og død, men jeg er kun halv og det er ikke den side af mig som trænger mest igennem." Jerry så roligt på hende han kunde se på hende det ikke havde passet hende han kalde hendes hjem for en skod ø, men det havde bare fustretre ham der ikke var nogle her ude, han så roligt mod Harley og tænkte lidt over hvordan, det ville være at havde flere af hende, det ville da aldrig gå godt og grinte lidt ved tanken, "nej vi har kun en som vi har et utrolig tæt bånd med, og vi kan tale med hinanden uden at sige noget højt, vi er forbundet til hinanden vis jeg dør dør hun og dør hun dør jeg, men jeg søger flere drager fordi er der en drage er der en rytter, og jeg prøver at få os samlet vi er ikke ret mange tilbage i verden, og jeg havde håbet på at finde nogle her ude." Jerry viste ikke helt hvad hun enlig kunde om hun kunde noget særligt, men ville ikke spørger hende endnu, "Navnet er Mister J og min drage hedder Harley, og deres navn er ?" Jerry rakte hånden frem for at give hånd, hans smil var roligt og det samme var hans blik.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 18, 2015 22:20:05 GMT 1
Mydall så på ham som vinger poppe frem hun bakke en smule og nøs kort, som han forklar det lød bestemt ikke som et fredelig og venlig væsen, men som han sag han var kun halv lige som hende? Hun var jo halv hest, hun så underne på vingerne ”som en fugle og dog i menneskelig forklædning” kom det fra hende, det sket jo ind i mellem hun snakke filosofisk hun kunne ikke altid styrre det. Hun så på ham som han snakke, om dragen og hvorfor han ledt efter flere, det hele gav mere mening nu selv om det var lidt svært og forstå når man ikke selv kendt sådan et bånd ”jeg har aldrig hørt om så besynderligt et bond.. i fastlands bebor er nogle mystisk væsner” hun så på ham som han præcentere sig, hun så på hånden og tog den lidt mere roligt. ”Mydall Lupita Vivar” hun så på dragen der hed harley, gave det monster navne? Hvor underligt hun så på ham, han virke venlig hun stole dog minder på dragen ind ham. ”jeg ked af deres leden har være forgæves.. men hade de regen med at drager ville være i så tæt en skov som denne?” hun så på ham, for hans drage passe ikke rigtig ind så hade han regne med andre drager hviller? I så fald heldig vis var der ikke andre drager ind hans og de var jo her bare på besøg, ikke?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 22:53:59 GMT 1
Jerry blev mere og mere forundret over for lidt hun kendte til, og at hun talte om ham som en fugl i meneskelig skikkelse, "sig mig lige engang kender du heler ikke til engle, eller findes de heler ikke her ude på jeres ø?" vis der heler ikke fandes engle her ude så måder det virkelig være et underligt sted, alle kende da til normale engle eller gjorde de, Jerry så kort over mod Harley som nu havde lagt sig roligt ned, og bare lå og betragede de to stå og tale sammen, han så tilbage på Mydall. "det er mig en glæde at møde dig Mydall, og det er klart du ikke kender til det bånd, som er mellem en drage og dens rytter når du ikke kender til os overhoved," Jerry kunde jo ikke rigtig bruge den her kvinde hest ting, til noget da hun ikke kende til noget om drage, han smilte dog roligt til hende ved hendes sidste ord, "nej jeg leder ikke efter drager her ude, jeg fik af hvide inde i byen at vis nogle kende til drager her på øen, ville det være kentaurene, kender du nogle andre af din slags som måske ville kunde hjælpe mig, ikke fordi jeg vil være uhøflig, men ud fra din hviden om os, så kan jeg ikke rigtig bruge dig til noget det håber jeg du kan forstå." Jerry ville ikke fornærme hende med han kunde jo ikke bruge hende til noget, når hun ikke havde den hviden han skulle bruge, og det kunde han jo ikke gøre for. Han trak roligt sine vinger ind igen, mens han så spørgende på hende.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 19, 2015 7:10:37 GMT 1
Mydall så på ham som han snakke og ryste roligt på hovedet ”jeg kender ikke til denne engle væsen du snakker om, jeg ved der ikke er noget der hedder det på denne ø.” hun så roligt på ham som han snakke igen ”jeg beklager jeg ikke er til megen hjælp, i er ikke just noget der normalt høre til her.. jeg kender kun til de ting som er på øen og det stjernerne fortæller mig” hun så på ham som han snakke og tænkt lidt ”måske en af de ælder kentaur ved noget.. men de holder sig fra andre væsner.. vi blander os ikke i ander væsners sager eller andet der involverer jer fra fast landet.. jeg tvivler på du finder dem så ’let’ som jeg eller at du over hovedet finder dem” hun så roligt på ham og var en smule fornærmet men det var ikke til og se på hende, hun stod helt roligt og så på ham med de sølvgrå øjne men hun lod ham tænke over det hun hade sagt, hun regne ikke med en anden kentaur kunne fortælle ham meget andet ind hun kunne men det måtte han selv om, hun hade aldrig set en drage ud over den der var der nu så hun hade sagt det hun kunne, hun var dog nysgerrig på hans land hvordan var der mund på fast landet ”sig mig hvordan er fast landet? Har i også masser af skove og frugt? Er der lige så varmt? Eller har i dette kuld også jeg har hørt stjerneren fortælle om” hun så på ham og skrape lidt i jorden med det ene forben det var en ren refleks hun gjord til tider.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 21:27:44 GMT 1
Jerry var helt forundret over hun ikke kende til engle heler, det var da helt utroligt at hun heler ikke kende til dem, "jeg er forundret over hvor lidt i øboer ved om vores verden, men så af lige vel, så kender jeg jo heler ikke til jer og jeres folk på øen, jeg har lært hvad en sandsiger er, og hvad en sandman er, men jeg ved stadig ikke hvad det vil sige at være en kentaur som du er, jeg kan godt se du er halv hest og halv menneske, men ellers ved jeg ikke noget om din slags, men der kan jeg med glæde bruge dig og din viden kære Mydall til den del lær mig hvad en kentaur kan og hvordan i er som personer." Jerry tænkte lidt over det hun sagde hvordan var det at leve på fastlandet, det var svært for ham at forklare det var jo ikke meget ved siden af det her, men så af lige vel var det meget anderledes han så lidt over mod Harley, også tilbage mod Mydall igen. "det er svært af forklare jeg vi har søger, skove, bjerge og træer som i har, men vores byer er ikke lige som jeres, vores er ikke nær så flotte eller luksuriøse som jeres, vores er mere gammeldags tror jeg, man kan kalde det. Og der hvor jeg kommer fra er varmen det samme som her vil jeg tro." Jerry havde jo ikke set eller oplevet hele verden langt fra, men han havde da set en del af den, men der var jo stadig meget han ikke viste, men han havde mange år at lære endnu og han lærte noget nyt, hver dag for tiden, især her ude på ø'en.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 24, 2015 7:47:58 GMT 1
Mydall så på ham som han snakke, og stod bare og lytte mens han snakke om hun kunne lære ham hvad en kentaur var og kunne. ”tjo jeg kan nok fortælle dig lidt” hun så på ham og valgt og sætte sig ned med bag kroppen og så bare på som hun sad ned, ”du kan jo se det åbenlys hvad vi er.. halv hest halv menneske.. vi er meget rolig og fredlig væsner, vi holders for os selv og vi blander os ikke i hvad i det stor ø råd, vi recensenter ikke vores egen race” hun så roligt på ham og tænkt lidt, ”faktisk vil en normal kentaur ikke blande sig i sager der ved rør verden omkring os, jeg gør dog jeg er nysgerrig i forhold til den klassisk kentaur ” hun smile bare en smule. ”vi er rolig væsner, vi går meget op hvad stjernerne kan fortælle os og det filosofiske ” hun så på ham ”vi er ikke just aggressive og farlig ikke dem jeg har mødt, jeg har hørt om enkle flokke der er det men ellers rolig blid væsner” hun så på ham, ”vi har ikke just særlig evner ud over hvad fordel og ulemper man nu har med en heste krop.. de fleste jeg kender er dygtig jæger men vi er ikke kriger” hun så på ham og smile ”andet du vil vide ?” hun så roligt på ham og tænkt lidt over det han sag om hans land, det lød meget som deres og dog som han sag byen var anderledes men hun hade aldrig være i byen, ”jeg har aldrig være i vores by her på øen, jeg holder mig der fra.. det ikke et sted for en kentaur kvinde alene” hun så på ham, og tænkt på han sag der var varmt som på øen ”har i også et tropisk klima? Spændene.. men i har ingen kentaur i jeres land?” hun så på ham og hade roligt armen over kors for and sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 25, 2015 14:46:36 GMT 1
Jerry stod og studerede hende lidt som hun satte sig ned og lyttede til hendes ord, det var god viden for ham at få omkring hvad en kentaur enlig var for et væsen, og ud fra hvad hun sagde lød det ikke lige frem som den store trussel for verden, hverken her på øen eller for resten af verden at der hverken var gode kriger, eller magiker gjorde Jerry mere tryk ved at være her med hende, #så er de ikke nogle trussel for os Harley, det er da en god ting# Jerry så stadig roligt på hende og gik lidt tætter på hende, han rørte hende lidt ved overgangen fra menneske til hest på hende det var en underlig følelse som det gik fra hud til pels, "i er nogle besynderligt væsner, i findes ikke i vores verden og når i er så fredlige anlagt, vil jeg tro at vis der nogle sinde har været nogle, i vores verden vil jeg tro de er blevet udryddet under nogle af krigende for mange år siden." Jerrys stemme var roligt som han roligt fjernede sin hånd igen, det var noget underligt noget den måde de gik over til at blive hest på den måde, men han kunde ikke forstå hvad hun mente med byen ikke var noget for en som hende alene, der var jo så fredligt der inde, Jerry havde ikke oplevet noget ondt her ude endnu, men han havde selvfølgelig heler ikke set hele øen endnu han valgte dog ikke at sige noget til det, "tropisk og tropisk er måske for meget sagt, vi har et normalt klima, alt efter hvor man er henne i verden jeg holder selv til i den sydlige del, hvor det er tæt på at være som her, men drager man langt nok nord på er det jo koldere og man kan opleve sne om vinderen," Jerry så kort over mod Harley og tænkte lidt på, om de nok snart burde komme tilbage til byen nu hvor de havde fået det slået fast, at de heler ikke ville finde nogle drager her ude.
|
|
Kentaur
Arbejdsløs
382
|
Post by Mydall Lupita Vivar on Apr 26, 2015 7:17:37 GMT 1
Mydall sad roligt og kigge bare på Jerry som han lytte til det hun hade sagt. Hun rette dog overkroppen lidt da han kom nærmer og begyndt og rør hende hvor hun gik fra hest til menneske. Hun lytte til det han sag og brød sig ikke om og høre hvordan hendes art ville have klar sig i hans land "din verden lyder meget brutal og ugæstfri" hun så på ham som han trak hånden til sig igen "der findes flokke der ikke er så venlig.. Har jeg hørt jeg holder mig helst til de områder jeg kender.. Og vi kan være farlig vis nogle prøver og tage vores frihed men ellers ja er vil et roligt og sky folk.. Undtagen mig jeg er til tider for nysgerrig " hun så på ham og så på dragen hun var så nysgerrig over hvad det var for et stort dyr, og hvordan det føltes hvordan den bevæge sig ja generelt alt men. Hun tur slet ikke komme for tæt på hun ville ikke risikere og blive ædt eller skadet hun hade ikke just lyst til og dø i nu "Findes der mange drager?"spurt hun stille og så på Jerry og blev siden hvor hun var hun ture ikke rigtig og rør sig tænk vid dragen beslutte sig for kentaur bøf.
|
|