Administrator
Dødsengel
1,627
|
Post by Gabriel Maloya Nicomendes on Apr 16, 2015 17:38:23 GMT 1
Her noteres rygterne som er opfanget på Tayevania. Disse skal opføres som I nu finder mest passende. Så er det bare at slå ørene ud og skriv op hvad I oplever! Alt behøver ikke at være sandt
|
|
Kentaur
Slave
354
|
Post by Cale Joseia Nightgale on May 24, 2015 11:55:22 GMT 1
Fremmede indtager øen!
...Hørt ved Arenaen... "Hvem er de?" "Hvem er hvem? Hvad mener du?" "Har du ikke set alle de nye, som kommer her? Dæmoner? Drager? Hvad bliver det næste? Engle og guder?" "Det har du ret i.. Hørte du hvad dæmonen havde gjort i Arenaen? Hun havde brændt mennesker, bare ved at kigge på dem!" "Den anden verden, må virkelig være et grufuldt sted. Jeg er glad for, at jeg ikke er derfra." "Det er jeg godt nok også. Her er alt så let og lige til.. Men.. tror du virkelig, at andre væsner, kunne finde på at komme hertil? Der er vel ikke noget her, som de kunne bruge?" "Jeg ved det ikke, men jeg kan virkelig ikke lide det..." //Øen er blevet opdaget af det store og kendte fastland! Hvad det vil have af konsekvenser efterfølgende, er der dog ikke nogen som ved. Nogen håber og tror på, at en alliance stederne imellem vil ske, men andre frygter for krig og kamp. Dette udrustes de nu til!
|
|
Magiker
Arbejdsløs
51
|
Post by Mourin Delera Kukour on Sept 23, 2015 8:34:31 GMT 1
er legenden sand ?
hørt blandt vagter i galarion
"har i hørt det ?"
"hørt hvad ?"
der er tale om vagter der har fundet nogen ? skovene her "ja jeg har hørt noget om det har alle ikke det nu ?"
"du har nok ret men det kan da ikk være rigtig kan det ? det sku jo forestille og være en myte ?"
"hah du ville blive overrasket over hvad der er muligt i denne verden men du har ret han burde ikke findes"
"måske er det bare nogen der prøver og bilde os noget ind men hvis det rigtigt hvad kan det så betyde ?"
"hmm måske vi finder vel ud af hvad det vil betyde på et tidspunkt"
//vagter og andre folk har endelig opdaget en underlig skikkelse i Tayevania's skove Mourin har vist sig selv igen hvad kan dette betyde ? en gammel magiker som ham der intil nu var set som en myte og ren legende af alle findes ?
|
|