0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 28, 2015 13:04:49 GMT 1
Flere drager?! Leder af dragerytterne?! Det blev vidst ikke meget bedre, hun mærkede glæden blomstre i sig, at kunne gå og nusse om en masse drager var lige noget for hende og med alkohol i blodet var hun slet ikke i tvivl, hun skulle med denne mand. Rohan behandlede hende alligevel ikke fair, hvis en slave fortjente straf, tog slaven den, men hvis der blev straffet uden grund og hun havde opført sig perfekt, så var hun jo bare i mishandling og det sjove ved at være slave forsvandt. Naydina mærkede bestemt lysten til at være tættere på ham, hendes krop afslørede det også som den ivrigt søgte hans. Som de sad der, forsvandt omgivelserne for hende, det var kun ham hun havde for øje og deres handlinger. Lige indtil en tjener forstyrrede dem, hun rullede med øjnene og måtte gemme et fnis mod hans læber da rytteren valgte at brække håndledet på tjeneren. Kysset blev brudt og efterlod et længselsfuldt udtryk i hendes ansigt og sukket som forlod hendes læber havde ligeså denne effekt. At han blev ved med at kalde hende sin kone, fik det til at gyse blidt i hende, gad vide om hun nogensinde blev nogens som helst kone, og om hun fik børn? Sådanne tanker havde hun aldrig gjort sig før, hendes sind havde ingen kontrol overhovedet! Flyver? Skulle de flyve? Men Harley var jo ikke i nærheden. Da hans vinger brød frem, smilede hun stort, det havde hun helt glemt! Hun knugede sig ind til ham og smilede for sig selv, hun følte sig noget så heldig. Folk blev forskrækket og pegede på ham, ingen havde set et væsen som ham og et par kvinder hvinede, en enkel dånede dramatisk og folk rejste sig da de steg til vejrs. Følelsen var i den grad euforiserende, Naydina elskede den. Hendes fingre søgte ned mellem hans ben, blot fordi det faldt hende ganske naturligt og hun skulle jo ikke koncentrere sig om at flyve.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 30, 2015 19:41:11 GMT 1
Jerry holde godt fast i hende som de fløj af sted, det var ikke et problem for ham at flyve af sted med hende i sine arme, men i det han mærkede hendes hånd mod sit skridt kom der ret meget bag på ham, han var slet ikke forberedt på det var det hun ville gøre, og det gjorde de styrtdykkede da han glemte af holde gang i sine vinger, han fik dog hurtigt styr på dem igen, han fik dem op i en højre højde igen og han lod sit blik glide ned på hende. "Du må sku da ikke bage tage mig på pikken, på den måde det var jeg jo slet ikke klar på." grinte han og kyssede hende kort, men intenst mens de fløj mod kroen, "vi er snert ved kroen, hvor vi få dig med ind på mit værelse du skal ikke nogle andre, steder i aften kære," Jerry ville ikke havde hun tog tilbage til hendes herre, det ville kun give problemer vis hun gjorde, han ville med glæde tage med hende tilbage til ham, for at hente hendes ting vis hun havde nogle, ellers skulle hun aldrig tilbage til den mand. Jerry landede roligt på jorden for and kroen hvor efter han roligt gav slip på hende igen, og lod sine øjne glide hele vejen ned af hende og op igen, hendes krop var jo lige stil at smelte over han var opsat på at de skulle op og leje med hinanden, når de kom op på hans værelse, Jerry tog hende blidt i hånden og førte hende ind mod kroen, han trak hende hurtigt gennem selve baren og med oven på hvor hans værelse var, han låste døren op og åbnede den roligt, så hun kunde gå ind første. På selv værelset var der ikke det store det var en seng og en kommode til lidt tøj, men når man så på vægende var de fyldt med alle mulige artikler, om drager og deres rytter. Samt en masse sider fra bøger om Nami, og hvad hun var for en der var mange historier om hende, Jerry selv havde jo set hende dengang han fik ægget med Harley, "velkommen til mit hjem mens jeg er her på øen." Jerry så på hende med et roligt blik, og ventede på hun skulle gå ind.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 30, 2015 20:34:13 GMT 1
At styrtdykke på den måde fik hende til at skraldgrine, hun spjættede med sine ben og grinte varmt og kærligt, hun forsøgte at sprede sig arme ud og var faktisk lettere urolig. Tydeligt morede hun sig vældigt, og hans ord fik hende til at flække af grin, dog blev grinet brudt af læberne som mødte hendes. Hun lukkede øjnene og smilede i kysset, det føltes noget så fantastisk at gøre disse ting af fri vilje! Uden det var forventet af hende på den ene eller anden måde. Det hele snurrede dog mere rundt i luften, og da de landede, kunne hun knapt nok gå på sine ben og væltede rundt for at finde balancen. Stadig grinende, maven begyndte næsten at gøre helt ondt! Aldrig havde hun grint så meget. Som hun fulgte med, hånd i hånd, smilede hun bare lalleglad til alle på sin vej og vinkede, gjorde rimelig meget opsigt faktisk. Da de nåede frem til hans værelse, stillede hun sig op af væggen for at hvile sig lidt, det hele snurrede virkelig rundt for hende. Og så blev der åbnet, hun gik roligt ind, ganske forsigtigt, for nu følte hun virkelig ikke at hun kunne stå mere. Naydina smilede bare som hun kiggede nysgerrigt rundt, hun ville vende sig hurtigt rundt for at sige noget, men mærkede hvordan det hele blev for meget og hun mistede balancen. Heldigvis ved siden af sengen som hun faldt halvt om halvt ind i og gled ned på gulvet ved siden af da kroppen vejede mere mod gulvet end på sengen. Så begyndte hun at grine igen, hun lukkede øjnene og krammede sengen. "Kan du ikke få rummet til at stå stille!" Beklagede hun sig, stadig tydeligt morende, men også lidt i alvor, så alvorlig som man nu kunne virke, hvilket ikke var meget i denne tilstand.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 1, 2015 10:35:30 GMT 1
Jerry måde grine lidt af hendes måde at være på måden hun faldt ned i sengen og vider ned på gulvet, Jerry gik roligt over til hende med et stort smil på læben, og løftede hende roligt op i sengen og satte hende i den så hun sad op af væggen. "bliv du bare sidende her, så skal jeg nok komme med noget som vil hjælpe dig lidt Naydina." Jerry lod roligt en hånd stryge ned af hendes kind, hvor efter han vente sig om og gik ud fra værelset og gik ned mod baren, da han kom ned i baren bestilte han noget vand til hende, og gik roligt op mod sit værelse igen, bartenderen var gået direkte, over til Jerry, da han havde fået øje på ham, da han viste hvad der ville ske vis han lod Jerry vente, Jerry kom roligt ind på værelset igen, og så på hende med et roligt blik, han gik roligt over til sengen og satte sig ved siden af hende, og gav hende vandet. "Her det vil hjælpe med at få det til at stoppe med at køre rundt, for dig smukke." Han kiggede på nogle af alle de ting som han havde hængt op over det hele, han sad og tænkte lidt "Hvordan vil du tro jeg kan komme i kontakt med Nami," Jerry så på hende med et varmt smil, at komme tilbage her på værelset havde dæmpet hans begær lidt, da det havde mindet ham om hvorfor han var her på øen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2015 10:33:45 GMT 1
At han sådan løftede hende op og tog sig af hende, fik hende til at smile fjoget, det var fantastisk rart! Det føltes som en evighed tiden han var væk, hun kunne slet ikke tænke, for hun prøvede bare at få det hele til at stå stille igen. Hun krammede sig fast til sengetøjet og blev siddende som han bad om, hun bed sig i læben og holdte sine øjne lukkede, det hjalp en smule, men meget lidt. Endelig vendte han tilbage, hun lyste næsten helt op og åbnede langsomt øjnene, dog føltes det som om hun blev slået omkuld og tiltede næsten sidevejrs grundet det. Dog mødte hans krop hende, som fik hende til at se smilende op, der sad han så, ved hendes side. Forsigtigt tog hun imod vandet, hun drak forsigtigt af det og mærkede med det samme at hun fik det bare lidt bedre, kvalmen som var opstået forsvandt i hvert fald, og hun følte ikke at det drejede nær så meget rundt. "Tak, du er virkelig dejlig! Jeg fortjener på ingen måde denne behandling, men du er bare fantastisk." Lød det godt fuldt fra hende, hun smilede stort og lænede sig ind mod ham, hun havde drukket næsten alt vandet, men glemte helt hun havde glasset i hånden og det vippede ned over hendes barm. Et klukkende grin og hvin kom fra hende, hun skyndte sig at stille glasset på sengebordet og tørrede vandet væk, inden hun igen lænede sig godt ind mod ham. "Jeg tror at Nami er i form som en ånd, altså intet fysisk. Hvis man skal få fat i hende, må man tage til et helligt sted, med ro og fred, og så skal man søge hende enten i drømme eller dagdrømme. Det ville være mit gæt, fra hvad jeg har læst. Tænk sig at være dragerytter og have mødt hende i sine drømme. Jeg misunder dig." Lød det blidt fra hende, hun kvalte et gab i sin håndryg, det var stoppet med at snurre helt nu. Hendes hånd hvilede blidt på hans brystkasse, nussede blidt det faste underlag og smilede stadig. Tænderne vedhæftede sig i hendes underlæbe, som hun huskede på hvad der gemte sig under og hun pressede sine ben sammen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2015 20:49:00 GMT 1
Jerry måde grine lidt ved hendes handlinger, og lod sine øjne glide ned mode hendes bryst som vandet gled ned af det, roligt satte han sig over for hende, hvorefter han lod blidt sin hænder glide op af hendes arme og mod hendes skulder, og roligt ned af siden på hende og langsomt lod han dem glide ind lige under hendes bryst, hvor han roligt begynde at binde knude op på hendes tøj, hun kunde jo ikke side der med våd tøj. "Jeg behandler dig som en kvinde af din kaliber bør behandles, i aften er du hverken slave eller min hjælpe, du er en fri kvinde, og jeg behandler dig der efter, men ja Nami er et utroligt væsen og jeg har brug for et helligt sted, hvor jeg vil kunde meditere for at opsøge hende, så ved du hvor der er sådan et sted her på øen Naydina." Jerry prøvede roligt at binde hendes tøj op, så han ville kunde binde det op og få tøjet af hende, der var jo vådt og hun skulle ikke side der og gøre sengen våd med sit våde tøj, han så hende i øjne mens han smilte lokkende til hende, "vi kan ikke havde du sider der i vådt tøj kære, vi bliver nød til at få det af dig det er for dit eget bedste." Jerrys smil lugtede langt væk af ballade, og han talte på ingen måde sandt heler, han ville jo blot havde tøjet af hende, for han kunde nyde synet af hendes smukke krop.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2015 21:12:22 GMT 1
Af hans ord måtte hun fryde sig, hun måtte jo indrømme at hun var ret glad for at høre sådanne ord og et sted, følte hun sig så vigtig, hun følte sig varm og glad indeni. Som fløj der små sommerfugle rundt, hun lo mildt og så på hvad han nu havde gang i, hun lænede sig frem og stak armene i vejret så han kunne komme til og sænke dem så snart han kunne få klædet væk fra hendes nakke. På denne måde blev hendes barm sluppet fri og hun sad kun i sine hvide trusser nu. "Du må altså ikke lyve overfor mig, jeg kan jo se det!" Udbrød hun med et grin, inden hun valgte at begynde at knappe hans skjorte op, den skulle af igen, det var den bestemt nød til! Naydina ville føre skjorten ned over hans skuldre, langsomt, som hendes blik nærmest åd hans overkrop. Det var bestemt en flot mand, intet overdrevet, bare perfekt. Et sted var hun vel begyndt at forgude ham, han behandlede hende så pænt, og han var jo dragerytter. Hendes fingre gled ned over enhver detalje af hans brystkasse, og videre ned over hans mave. "Du behøver ikke skjule hvad det er du gerne vil, jeg har jo set det i min herres øjne ligeså." Lød det så stille fra hende, hun vidste jo præcis hvad hun skulle gøre, hvad der var ønsket af hende. Men her var hun faktisk drevet af sin egen lyst. Selvom det snurrede lidt rundt stadig, følte hun sig faktisk også mere klar i hovedet efter vandet. Dog stadig fuld, meget fuld.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2015 21:34:35 GMT 1
Da hun gjorde hvad hun kunde for det skulle være nemt for ham at få det af hende, tog det ham ikke lang tid før han fik det helt af hende og han smed det på gulvet ved siden af sengen, han lod sine øjne glide grådigt op og ned af hende nogle gange før de fandt ro oppe ved hendes andsigt, hendes krop var yderst tiltrækkende og han ville lyve mere ind nogle sinde før vis han sagde han ikke havde, lyst til at flå alt sit eget tøj af og begynde at hugge i hende, men han lod dog hver for nu hvor hun begynde at tage hans tøj af hun fik lov til at tage så meget af ham, som hun havde lyst til at tage af hun var jo en fri kvinde for nu, "Naydina han er ikke din herre mere, kald ham lige hvad du vil bare ikke for din herre for det er han ikke, og jeg bliver jo nød til at prøve, det gå ikke jeg bare siger jeg vil havde tøjet af dig så jeg kan gennem knippe dig fra sans og samling. Det lyder bare ikke særlig pænt, og du svarede mig aldrig på om i har et tempel af en slags hvor jeg vil kunde meditere." Jerry syntes selv hans ord gav god mening, det lød jo ikke særlig pænt vis det havde være på den måde han havde sagt det, og han ville jo heler ikke tvinge hende til det for så ville han ikke være bedre ind hendes gamle herre, og det var jo det han skulle bevise over for hende han var da han ikke havde nogle planer, om hun skulle være hans sexslave.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2015 21:42:51 GMT 1
At Rohan ikke var hendes herre mere, kunne hun ikke forholde sig til før hun ikke var på øen mere, det vidste hun i sig selv, lige nu var hun en bortløben slave og det gav bestemt en uro i kroppen, men alkohollen holdte hende fra at mærke den lige nu. Næste morgen derimod, det ville være en helt anden sag. Hun smilede bare, som hun fik lov at tage hans skjorte af, lade sine fingre danse på hans overkrop. Hun fniste af hans ærlighed. "Ærlighed er nu bedst." Lød det mest af alt til hende selv, som hun nikkede enig med sig selv i at ærligheden var en meget god ting. Desuden gjorde det hende ikke spor at være ønsket, det var mere måden det hele blev udført på og han havde behandlet hende så pænt, hun ønskede at give igen jo! Templet, jo det havde de jo, hun kom med lidt tænkende lyde. "Vi har et tempel for vore guder, men jeg tror ikke at Nami er en af dem, så at opsøge hende der ville ikke rigtig give nogen mening." Kom det blot fra hende, som hun prøvede at møve sig over mod ham, dog i det hun endelig fik sin balance over mod ham, fik hun også overbalance og væltede ind i mod ham. I det hun ramte hans varme hud, sukkede hun tungt og nydende, inden hun gik ud som et lys og væk fra hun, langt væk i drømmeland.
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2015 18:46:35 GMT 1
Som hun lænte sig ind i ham lod han sig falde ned i sengen og ligge, så hun lå oven på ham han lage roligt armene om hende, og nussede hende blidt på ryggen, mens han kyssede kort hendes pande, "Jeg ved godt hun ikke er en gud her, men jeg skal bare bruge et sted som er tæt knyttet til den spirtueile verden jo, hun er ikke en gud som man tilbeder i nogle templer i min verden heler." Som han talte færdig gik det op for ham hun var gået ud, og hun sov tungt han sukkede letter opgivende det var ikke lige det han havde haft i tankerne, han lage hende roligt ned fra sig og lage sig til rette ved siden af hende, og gjorde sig klar til at sove som han tænkte på om det mund ville løkkes ham, at få kontakt til Nami.
|
|