0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2015 10:49:06 GMT 1
Jerrys smil forblev på hans læber, han havde det rigtig godt lige nu og så på hende med et lidt undrende blik, hvordan kunde man ikke hvide hvad fuld var, "hvordan skal jeg forklare det, fuld er noget man bliver af alkohol, når man drikker for meget af det så lammer det ens hjerne, og man kan godt miste sin selv kontrol, og jeg vil tro du vil blive mere ømm, lige glad med din nuværende herre og hvad han tænker, mens du nok vil kaste dig i mine arme, og bede mig om at tage dig med mig hjem vis du bliver fuld." Jerry viste self ikke om han havde ret i det han sagde, men det ville være det han forventede, vis hun blev ordenligt fuld. Jerry sad og spiste sin mad roligt og som var han en dannet fin mand, som var vandt til at begå sig i et finer miljø, mens han sad og studerede hende han tænkte lidt over det hun sagde var der noget hun skulle lære, der var self det at hun skulle kunde lave mad, men ud over det han tænkte lidt tid over det, "hmm det ved jeg ikke, jeg forventer du med tiden lære at lave god mad, ikke nødvendigvis som det her, men bedre mad ind jeg selv laver også skal du vel enlig bare sættes ind i hvordan du skal tage dig af Harley, og sådan nogle ting. Jeg gå ud fra du også godt kan gøre rent og klare diverse hus ting, Jerry sad og tænkte lidt mere, var der andre ting, han mente ikke der var andre ting som hun skulle stå for, eller som han forventede hun ville få brug for, "Jeg tror ikke der er andet, det skulle da lige være at du ikke må forvente jeg vil havde sex med dig når du først er blevet min, da jeg vil være bange for hvordan det vil kunde påvirke dig som min husholden, selv om jeg langt fra ville komme til at klage vis vi skulle ende med at komme til det af lige vel, men jeg ville aldrig beordre dig til det, det kan du være helt sikker på Naydina" Jerry ville på ingen måde tvinge hende til at havde sex med ham, han ville måske lokke hende nogle gange, men aldrig tvinge hende, Jerry tog en tår af sin rødvin og tømte sit glas, hvor efter han selv hælde noget mere op til sig selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2015 11:06:19 GMT 1
Det var tydeligt hun elskede at lytte til andre, hende øjne var rettet direkte mod ham og de smilede til ham mens hun sad og tyggede på sin mad. Det smagte virkelig godt! At skulle gøre rent kunne hun jo sagtens, de gjorde selv rent på deres værelset hos Adura den gang, så det var intet problem. At skulle lære hvordan man tjente en drage var noget hun hellere end gerne ville, for hun kunne virkelig ikke se noget bedre end. Naydina tog sit glas som tjeneren havde fyldt, som hun nippede forsigtigt til denne gang. Mon det var den der gjorde det hele snurrede lidt rundt og hendes kinder og øre pludselig blev så varme? Hendes øjne gled kort i, hun nød virkelig maden, vinen, omgivelserne, det var som at leve en hel andens liv. Det med fuldskab lød mærkeligt, men det fik hende til at fnise at høre om det, for det kunne da være spændende at prøve. Hun var fristet, meget fristet. Både af smagen og så at skulle have den følelse som han talte om. Ingen hæmninger, gad vide hvordan det ville være? Ude af stand til at blive styret af hendes dumme tanker og normer. Naydina bed sig i læben, det lignede på ingen måde hende at tænke sådan, var det allerede begyndte. Hun så på sit glas som allerede igen var halv tomt, hun fniste sødt og stillede det fra sig. "Det hele lyder helt perfekt, det vil jeg sagtens kunne klare." Sagde hun højtidligt og smilede stort, inden hun igen begyndte at spise. Det kildede næsten hendes smagsløg, det var fantastisk. Denne dag, den nød hun til fulde, det var hun nød til. Det næste han sagde fik hende til at se op mod ham, fjerne fokus fra maden og se overrasket ud. Det var ikke lige ord hun havde forventet. Det varmede, virkelig meget et sted, hun så ned og smilede piget, inden hun tog glasset med vin igen og tømte det langsomt med lukkede øjne, hun nød det. Da hun igen lod glasset hvile mod bordet, mærkede hun bestemt det hele snurre en smule, hun fandt det morsomt, hendes smil var ikke til at fjerne. "Jeg tror ikke du har nogen ide om hvor meget det faktisk betyder for mig." Lød det blidt fra hende, hun smilede sødt til ham og tog sin sidste bid, inden hun var nød til at længe sig tilbage og sige tak for maden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2015 22:31:26 GMT 1
Jerry helte roligt mere vin op til hende mens han sad med et skævt smil på læben, han ville da ikke stoppe hende i at drikke vis det var det hun havde lyst til, Jerry satte roligt flasken fra sig, "du skal huske på Naydina, jeg søger ikke en slave for at havde sex med hende, jeg kan godt selv finde en kvinde og havde sex med hende uden jeg skal betale penge for hende, jeg ville aldrig købe dig for at havde sex med dig, ikke når du har så meget andret at bryde på, for tro det eller lad hver jeg nyder dit selv skab." Jerry fik roligt spist sin mad færdigt og så på hende med et roligt blik, det var tydeligt at se på hende alkoholen var begyndt at påvirke hende, og han var spændt på hvilket monster der ville komme ud af hende når hun blev fuld, nu hvor det ville blive hendes første gang, Jerrys smil blev større og større alle de muligheder han fik for at på virke hende mens hun var fuld, det var jo et drømmeland at kunde få lov til at leje med hende på den måde, vis hun altså blev fuld nok, hvilket Jerry nok skulle hjælpe hende på vej med at blive, de gik en sjov nat i møde gad hvide om han kunde få hende til at slå ihjel uden hun ville føle skyld for det bagefter, det var en tank som han virkelig godt kunde lidt vis det lykkes for ham, ville det helt klart være en sejer for ham og for hende i hans øjne. Jerry kalde tjeneren over til dem, "min kone og jeg vil gerne havde et glas champagne hver, og der efter vil jeg gerne havde en kold øl, mens du godt må lave noget kreativt til hende sæt igang." tjeneren nikkede og forsvandt hurtigt inden for, Jerrys blik faldt nu tilbage på Naydina hvor han havde svært ved at skjule sit store smil, "glæd dig til at smage det, det bliver med sikkerhed noget du aldrig vil glemme kære," Jerry valgt sine ord med omhu, for at være sikker på han ikke sagde noget som ville få ham til at lyve, det her glærede han sig til at se hvordan ville gå, det ville blive hendes livs aften og en af hans sjoveste i meget lang tid, han løftede roligt sit vin glas og drak det sidste han havde tilbage i glasset, han tog roligt fat i flasken den var næsten tom, han delte det sidste som var tilbage i flasken mellem dem, det passede jo meget godt med hun havde fået lidt mere, ind ham da hun drak det en del hurtigere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 21, 2015 10:32:01 GMT 1
Aldrig havde nogen været så sød ved hende, snakket så godt om hende, rent faktisk givet udtryk for at kunne lide personen bag slaven. Hun rødmede blidt og så lidt ned, det betød faktisk skræmmende meget for hende, og hendes hjerte bankede stærkere og hurtigere af en eller anden grund. Naydina lukkede øjnene for at få det til at stoppe med at snurre, men det hjalp ikke lige så meget som hun gerne ville det. Da hun åbnede dem igen, følte hun næsten hun var ved at tilte på stolen, så hun greb fat om bordets kanter ganske diskret og sad sådan lidt. Hendes smil var sødt og genert, hun var i den grad ved at få varmen alt for meget. Barmen hvilede mod bordet som hun sad der og holdte fast. Deres tallerkener blev fjernet så der var mere plads og luft, det passede hende helt vildt. "Jeg finder dit selskab udfordrende og spændende, jeg lære en masse nye ting, det er en dejlig følelse." Indrømmede hun så, hun vidste jo at han talte sandt, det var det som gjorde hun først blev rigtig varm i sine kinder, foruden alkoholens virkning. Hun bed sig blidt i læben og så spændt på ham som han bestilte nye ting, gad vide hvad de nu skulle have? Han fik det til at lyde så forbandet spændende og hendes nysgerrighed kunne næsten ikke vente på at tjeneren ankom! Resten af vinen i flasken blev tømt i deres glas, hun så næsten fortryllet på den røde væske, inden hun gav slip på bordet med den ene hånd og søgte glassets stilk, hun førte den op til læberne og nød væsken varme hende endnu mere op. Det var utroligt hver en simpel druedrik kunne gøre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 21, 2015 10:50:23 GMT 1
Jerry sad og morede sig ganske godt hun var jo en fantastisk underholdnings slave, selv om hun ikke engang prøvede at underholde ham, at hun måde gribe fat i bordet på den måde som hun gjorde, måde han grine lidt af hun var blevet mere påvirket ind han lige havde troet hun ville blive af vinen, men han kunde dog ikke holde sit blik fra hendes bryst da hun fik lagt dem på bordet, som hun holde fast hun fik dem presset dem godt op og det gjorde det kun meget svære for Jerry at lade hver med at side og se på dem, nej hvor han hadet Corina lige nu for at havde efter ladt ham så liderlig som hun havde gjort, det kunde hun ikke være bekendt, og han skulle da også nok få talt med hende om det på ingen måde var okay det hun havde haft gjort, hun havde jo bare kunde ride hjem og og knalde Deacon, mens han havde skulle side på ryggen af Harley og flyve her ud, og nu sad han over for en kvinde som nok uden hun viste det, tikkede efter han skulle tage hende eller det gjorde hun i hans øjne, det var nok fordi han var så liderlig i forvejen at han så det på den måde. Tjeneren kom med de ting som Jerry havde bestilt, og satte dem for and dem, "tak også må du også gerne komme ud med regningen til os tak." Jerrys blik blev på Naydina hans øjne kom dog op på hendes ansigt, som hun fik rettet sig op han havde svært ved at stoppe med at smile igen, han var virkelig godt underholdt af det her, "sig mig lige engang hvad er det ved mig som du syntes er udfordrende og spændende Naydina." Jerry ville enlig godt hvide hvad det var hun så i ham, som gjorde hun ikke bare gik den anden vej ud over han havde en drage.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 21, 2015 10:59:54 GMT 1
Der gik ikke længe før hun havde tømt det sidste glas vin, og straks kom det næste, dog måtte hun lige holde en pause, det kunne hun godt mærke. Aldrig havde hun gået alkohol før, så sådanne procenter, selvom få, var lige det mere at håndtere i en ren krop. Hun slap bordet helt og prøvede at sidde ordenligt, men det gik ikke ligefrem godt for hende. Med et smil, førte hun en vildfaren tot hår om bag øret, hun fugtede sine læber roligt og mærkede så hvordan det hele blev lidt mere roligt. Naydina frygtede han ville spørger ind til det og det gjorde han så, et sted havde hun jo lidt håbet på at det havde været fint nok og et godt kompliment. "Du ehmm, jeg..." Fumlede hun med ordene og blev knaldrød i hovedet, hun ville gerne gemme sig langt væk lige nu, hvorfor havde hun det så underligt? Der var mange ting hun ikke forstod lige nu, det pumpende hjerte, hendes rødmen i både øre, kinder og næse, den snurrende fornemmelse som gik i hele kroppen nu. "At du behandler mig som du gør, og du lære mig nye ting, dit udseende er spændende og nyt, dine holdninger, dit væsen. Du behandler mig så pænt...." Indrømmede hun så, og mærkede hvordan trangen til at krybe ned i et hul voksede i hende. Hvorfor var hun så fjollet? Hun så mod det boblende vand i de to glas, det måtte være det der champagne, hun prøvede at fokusere lidt på det og slappe af.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 21, 2015 11:11:45 GMT 1
Jerry måde ryste lidt på hoved af hende han tog roligt sit glas og smagte på det det var en ganske fin champagne efter hans smag ikke for sur men heler ikke for sød en god mellem ting han lod roligt sin hånd lige på bordet mens den anden holde champagne glasset "så det du prøver at sige er du nyder at blive behandlet som en kvinde og ikke som en slave også har jeg en drage og jeg er ny" Jerry hyggede sig med at gøre hende lidt pinlig til at få hende til at rødme det var da hyggeligt og sjovt i efter hans mening han gjorde det jo ikke for at være ondt ved hende han sad og tænkte lidt mens han studerede hende "finder du mig tiltrækkende eller er jeg bare en normal mand som ikke påvirker dit underliv" Jerry syntes det var en meget passende spørgsmål nu hvor de af lige vel sad og talte om hvad hendes mening om ham af lige vel var så ville det da være rart at få det på det regne så der ikke var noget i det skjulte omkring det Jerry tømte roligt sit glas med champagne og satte det fra sig han var overhoved ikke ved at blive påvirket af alkoholen men han var jo også vand til at drikke og det var hun jo ikke
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 21, 2015 11:19:44 GMT 1
Var det virkelig sådan andre kvinder blev behandlet? Kvinder som ikke var slaver? Hun så sig rundt, studerede folk og lagde mærke til par som sad og holdte i hånden over bordet, så hinanden dybt i øjnene og virkede forelsket og lykkelige. Det havde aldrig rigtig sagt hende noget at skulle være andet end en slave, det var det hendes liv var bygget op til, sådan var hun opdraget og hun havde accepteret det. Aldrig havde hun tænkt på hvordan det måtte være at være, anderledes, være noget andet. Hun nikkede roligt, det var vel det hun mente. Den røde farve lod til at nægte at give slip på hendes kinder, hun tog fat i glasset og smagte på det boblende vand. Det kildede på hendes tunge og fik hende til at rynke på næsen, men det smagte nu meget godt, dejligt friskt. Hun drak mere stille, hendes tørst behov var dækket i rødvin, så dette kunne nydes på en helt anden måde. At han spurgte hende, fik overraskelsen til at brede sig i hendes ansigt, brynene gled i vejret og hendes læber blev spredt lidt som smilet falmede. Var det overhovedet passende at snakke om? Rohan ville blive så vred! "Jeg har slet ikke set på dig med sådanne øjne, jeg er jo ikke tilladt at have en mening om tingene i den forstand og jeg har aldrig rigtig tænkt i de baner." Måtte hun indrømme, hun så genert ned mod bordet og tog glasset til sig igen og nød lidt mere af den spændende væske.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 22, 2015 1:40:39 GMT 1
Jerry så lidt undrende på hende var det virkelig sådan at være slave, måde man virkelig slet ikke tænke ud over hvordan man kunde gøre sin eger glad, det var virkelig ikke et liv Jerry ville kunde leve, han sad og tænkte lidt inden han sagde noget til hende, "lads os nu sige du ikke er slave i dag, ikke så længe du er sammen med mig her mens Harley er væk, lad din hjerne tænke Naydina, lad dine tanker få frit spil gør som du har lyst, mærk live og lev det for en enkelt dag, før du skal tilbage til ham tossen, du skal jo huske på at når vi kommer hjem er du ikke længere en slave, men en husholden for mig og Harley." Jerry ville ikke havde en maskine som bare gjorde som der blev sagt lige meget hvad han sagde, han ville havde en som godt kunde og ture tænke selv en som ikke var bange for livet, hun skulle dog stadig gøre som han sagde, men ikke som en slave men fordi det var hendes job, så længe Jerry og Harley var hjemme, ud over det havde hun jo helt frie tøjler, så hun kunde gøre hvad hun havde lyst til, Jerry tog en lille tår af sin øl for at smage på den, den var dejlig kold og forfriskende, lige som han kunde lide det han satte roligt glasset fra sig, og så på hende igen, "så sig mig Naydina, finder du mig tiltrækkende eller er jeg bare en normal mand som ikke påvirker dit underliv, eller dine tanker på den måde." Vis hun stadig ikke ville svare ham på det, måde han jo bare helle noget mere i hende så hun løsnede noget mere op, før han kunde spørger hende igen, han ville havde et svar lige meget hvad svaret var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 23, 2015 20:47:30 GMT 1
Det var svært for hende at skulle tænke i baner hun aldrig havde gjort sig, måske skulle hun bare skulle prøve at forstille sig hvordan det egentlig ville være. Udseende havde jo ikke været noget hun havde skulle tænke på, en kvinde kunne hun tage stilling til, men ikke en mand. De måtte jo ikke have en holdning for pokker! Glasset ramte hendes læber, hun nød mere af væsken, før glasset var tomt på ny. Endnu et glas stod foran hende, et hun ikke havde taget hul på, en anden drik, som så mærkværdig ud, tykkere end det andet og jordbærrød. Var det moste bær? Hun løftede et øjenbryn og duftede til det, hun sukkede næsten nydende, det duftede bare så godt! Roligt så hun op mod Jerry, igen det hele var virkelig begyndt at snurre godt rundt. Blikket hvilede på ham, hun prøvede at se hans overkrop for sig igen, hun smilede svagt frækt og mærkede efter, jo, han var vel en meget flot mand. "Så hvis jeg føler trang til at knibe mine ben sammen, så finder jeg dig tiltrækkende?" Spurgte hun sukkersødt, inden hun prøvede at smage på drinken. Den var ikke lavet forfærdelig stærk, det var hovedsagelig bær og en smule alkohol uden smag. Det var dog farligt for den smagte jo vildt godt! Naydina fniste sødt, inden hun smagte mere på den og så satte den fra sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 25, 2015 10:52:41 GMT 1
Jerry sad roligt og så sig lidt om inden han lod sit blik falde tilbage på Naydina, hun var jo virkelig en tiltrækkende kvinde, og Jerrys krop måde reager på hende han havde virkelig svært ved at holde styr på dit begær, men han kunde ikke bage ligge med hende for vis hun fik følelser for ham, som han ikke ville havde for hende ville det blive noget mærkeligt noget vis hun så også skulle arbejde for ham, Jerry tog roligt en tår af sin øl, mens han lyttede det til hende hvordan kunde hun være i tvivl om hvad hendes egen krop følte, "har du lyst... hmm når du ser på mig hvad føler du så i din krop, hvad tænker du om mig hvad siger din krop til dig." Jerry satte roligt sin øl fra sig, og smilte til hende som hun sad og små fniste, hun var vist godt på vej til at blive godt og grundigt fuld, "når jeg ser på dig ser jeg en helt igennem vidunderlig kvinde krop, som min krop virkelig reagere meget på dit bryst er perfekt indrammet, og gør det svært for mig at holde mit fokus andre steder ind der, og velvidende du også kan danse, og brug dine hofter som du kan gør dig kun langt mere tiltrækkende. Jerry smilte til hende med et skævt smil, i håb om hun forstod hvad han mente med om hun fadt ham tiltrækkende, Jerry mente i hvert faldt selv han lige havde beskrevet hvad hans krop følte for hendes krop.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 25, 2015 17:26:55 GMT 1
Det så ud som om hun tænkte godt og grundigt, mens hun sad med sit glas i hånden og småsmagte på det hele tiden, mens hun kom med små 'uhm'-lyde og smilede stort. Hun var allerede fuld, for hun havde mistet sine hæmninger og tankerne flød frit omkring alt dette. Ikke hvad hun burde og ikke burde, nej hun prøvede at lytte til sin krop. Hun bed sig kort i læben og fandt frem til hvordan hun havde det, da hun fik hørt hvad han sagde. "Min krop, kilder og smådirre når jeg tænker på det kys dine ret så bløde læber gav på min hals, og følelsen af din faste overkrop mod mine hænder mens vi sad tæt sammen. Jeg kan mærke at jeg gerne vil være tæt på dig igen, og mærke dine læber." Fniste hun sødt, inden hun bundede sit glas og viftede med det til tjeneren. Hun kluklo da han var ved at vælte over sine egne ben, han tog glasset ud af hendes hånd, for at bringe hende et nyt kort efter. Da glasset ankom, dyppede hun en finger ned i den røde bærmos og suttede sin finger ren med endnu en nydende lyd. "Du burde virkelig smage en af de her. Jeg tror de har mos bær ned i! Det er det eneste jeg kan smage, søde friske jordbær. Åh hvor det smager himmelsk!" Kvidrede hun glad, inden hun dyppede sin finger igen og suttede den langsomt af, ganske med vilje mens hun holdte øjenkontakten med ham. Naydina var udmærket godt klar over hvad hun sad og lavede lige nu, og det var kun fordi hun ønskede at mærke ham tæt på. At forføre havde hun jo lært af Rohan.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2015 16:30:27 GMT 1
Jerry sad roligt og lod sine øjne følge hendes bevægelser, hendes lyde og det at hun sad og bed sig i læben, alt hvad hun gjorde fandt han utroligt forførende og det gjorde det ikke lige frem bedre da hun fortalte hvordan hendes krop havde det med ham, han tømte sin øl og satte det tomme glas fra sig og måde grine lidt af hendes måde at beskrive drinken på, men hans grin forsvandt godt hurtigt igen da hun igen valgte af forføre ham yderligere, han måde lade en hånd glide ned til sit skrid og rette lidt på det, da han ikke rigtig kunde finde ro i sit underliv når hun blev ved på den måde som hun gjorde. Tjeneren kom med en ny øl til Jerry og satte den for and ham, og Jerry nikkede roligt til ham som tegn på ham kunde gå igen, "jeg er ikke så meget til de drinks jeg er mere til øl de andet er for sødt til mig, og vis du gerne vil havde mig tætter på hvorfor sider du så helt over, på den anden side af bordet." Jerrys stemme var rolig som han så sig lidt omkring på de folk som var rundt om dem, de så alle sammen så glade og rolige ud han ville kunde skabe så meget kaos her, så hurtigt og folk ville jo ikke engang gøre modstand, han sad og tænkte lidt som hans blik gled tilbage på hende, "sig mig engang Naydina, hvad kender du til Nami dragernes gudinde, har du læst noget om hvordan man kommer i kontakt med hende." Jerry havde fået ide til hvordan han kunde søge råd hos Nami, men måske viste Naydina noget om det og vis hun gjorde skulle han nok, søger for hun blev belønnet godt for hendes hviden omkring dragegudinden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2015 19:59:36 GMT 1
Dragegudinden, jo hende havde hun læst om, men ikke meget. Dog vidste hun et par enkelte ting. "Det siges ingen har set hende gennem andet end drømme. Som er det sindet hun kommunikere igennem. Ingen skulle have set hende i fysisk form i hvert fald. Tænk sig at kunne skabe så smukke væsner, hun er i sandhed en gudinde at kunne skabe så guddommelige væsner. Og vælge ryttere med omhu." Lød hendes stemme fascineret og blid. Med et hurtig bevægelse, vendte hun bunden i vejret på sin drink og fik den kylet ned. Herefter rejste hun sig langsomt, mærkede godt at hun lige måtte stå lidt og bevare sin balance, inden hun søgte med få sensuelle skridt mod dragerytteren. Uden tøven, skubbede hun til bordet så der var plads til hun kunne lade det ene ben glide langsomt ind over ham, for at sætte sig over skrævs på ham med armene om hans hals. Uden tøven, lod hun sine læber søge hans og brystet presse godt ind mod ham, hun var i den grad fuld og tænkte på ingen måde klart! Naydina kunne kun tænke at manden her på ingen måde forventede dette af hende, hvilket nok var en af grundene til at hun ønskede at give ham det. Underlivet vuggede en enkel gang ind mod hans. Fingrene gravede sig ind i hans hår, som hun nød at sidde der tæt på og få følelsen af de bløde læber mod sine, i stedet for kun mod hendes hals.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2015 21:48:38 GMT 1
Jerry nikkede roligt han viste jo godt det hun sagde i forvejen, han sad og tænkte lidt hvider over det mens han smilte roligt til hende, "Naydina du skal være forberedt på at du nok vil komme til at havde, med flere drager at gøre ind kun Harley, da jeg har en plan om at blive rytternes leder." Jerry så roligt på hende som hun rejste sig op, hvad hun nu havde gang i viste han ikke, men han havde da en ide om hvad hendes plan var, det kom dog bag på ham at hun skubbede til bordet og satte sig over skrævs på ham, han lage roligt sine hænder på lårende af hende og så hende i øjnende, "da jeg spurgte hvorfor du sad så langt væk, havde jeg ikke regnet med du kom så tæt på." Jerry kunde ikke lade hver med at smile skævt til hende, utroligt hvad lidt alkohol kunde gøre ved en, han fandt det ganske underholdende at hun havde smidt sine hæmninger på den måde som hun havde. Da hendes læber ramte hans kyssede han hende blidt igen, det var måske forkert af ham ikke at stoppe hende, men bare lade hende forsætte, da han havde en ide om det kun var fordi hun var fuld, hun gjorde det, men hvad sjov ville der være i det, han lod roligt sine hænder glide op af ryggen på hende, og pressede hendes bryst hårde ind mod sit, han nød dette her de havde gang i lige nu, og hans underliv kunde han ikke lade hver med at presse mod hendes som hendes gned sig op af hans, men der gik ikke lang tid før de blev forstyrret af en tjener, han prikkede Jerry på skulderen, "undskyld mig, men det der er ikke passende her." Jerry greb fat i mandens hånd og uden tøven brækkede han håndledet på ham, hvor efter han roligt brød deres kys, "syntes de ikke de har været nok til gene, for mig og min kone her til aften." Jerry så på tjeneren som nu sad på knæ og tog sig til sit brækket håndled, han sagde ikke mere til dem, Jerry løftede roligt Naydine ned fra sig, hvor efter han rejste sig op. "Jeg finder det yderst upassende du bliver ved med at krænke os, min kone og jeg er ny gifte så jeg vil ikke finde mig i at du behandler os på den måde." Jerry så roligt på Naydina og trak hende ind til sig, med et frækt smil på læben, "kom min kære vi flyver her fra." Jerry holde godt fast i hende, og lod sine sorte vinger bryde frem, hvor efter han satte hårdt af fra jorden og de fløj tilbage mod kroen hvor Jerry havde sit værelse.
|
|