0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 23:24:17 GMT 1
Selvom det var vildt, nød hun det, det kildede så forfærdeligt i maven at hun måtte grine højt og glædesfyldt, hun var i den grad i himlen, både følelsesmæssigt og bogstaveligt! Hun følte sig så, fri! Det var vidunderligt, helt igennem vidunderligt, hun lukkede øjnene og mærkede hvordan hun havde lyst til at give slip på ham og sprede armene. Dog i det hun fik denne lyst, ændrede tingene sig, hun blev kort grebet af panik og hvinede højlydt som hun klemte sig hårdt ind til ham og bemærkede de vendte front mod front pludselig. Hendes blik så op mod ham og da han undskyldte, så hun spydigt mod ham, den lille løgner! Hun puffede ham i brystkassen, ikke hårdt, men fast og grinte blidt, hun så jo godt det sjove i det, og han havde tydeligt styr på det. Suset det havde givet fik hendes hjerte til at pumpe voldsomt i hendes bryst, det var så fed en følelse. "Woohoooo!" Råbte hun begejstret og strakte armene i vejret i det de landede på Harley igen. Nu sad hun i front og kunne se ud over alting meget bedre. Hendes hænder fandt vej ned mod den skællede ryg, hun smilede stort og nød følelsen, hendes bryst var presset sammen, men det var intet han kunne se da han jo sad bagved hende. Det her var i den grad en fantastisk oplevelse, hun ville aldrig ned igen!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 23:40:09 GMT 1
Jerry kunde ikke lade hver med at grine da hun slog ham i brystet, da de sad på Harley igen kyssede han hende kort på halsen, "du er god, selv i panik situationer kan du se om jeg lyver, jeg er fascineret på flere pungter." Jerry havde det sjovt med hende her oppe, han viste enlig ikke lige hvorfor han havde kysset hende på halsen, det havde han vel bare gjort for hyggens skyld, han ville ikke rigtig kunde forklare hende hvorfor vis hun spurgte ham. Efter de havde fløjet mere stille og roligt noget tid, lod Harley sig dykke stille og roligt ned da det var nået til det sted hvor de havde lejet et værelse, hun landede roligt på jorden for and bygningen, og Jerry gav slip på Naydina og hoppede ned fra Harleys ryg, "jeg skal lige ind og hente noget jeg kan havde på overkroppen, jeg tror ikke de vil lade os spise nogle steder vis jeg ikke har noget på overkroppen." Jerry skynte sig inden for og fik skiftet alt sit tøj, og kom roligt ud der inde fra og havde nu også Harleys sadl med sig ud der inde fra, han var klædt i sit normalt tøj nu, hans elskede lilla jakke sæt. "jeg bliver nød til at sætte sadlen på hende, så sider vi også lidt bedre, og du vil kunde side bedre fast af dig selv Naydina, så kommer du ikke lige kort ned fra hendes ryg." Jerry gjorde sig klar til at sætte sadlen på Harleys ryg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 23:51:27 GMT 1
Endnu engang fik hun ros, det forstod hun slet ikke, det var jo intet hun gjorde for ham, det var bare, hende.... Det gøs behageligt i hende da hun mærkede hans læber mod sin hals, hun bed sig hårdt i læben, for at straffe sig selv for at have nydt det, men det var svært at lade være, kroppen nød jo sådanne ting. Dog stillede hun ikke spørgsmålstegn ved det, det var nok sundest at lade være og lade det ligge ved det. Turen nød hun i fulde drag, da de endte med at lande ved en kro hvor han lod til at holde til, så hun lidt rundt. Her kunne de da nemt finde noget af spise? Hun studerede ham, han var en ganske flot mand, han havde ar her og der, tydeligt fra kamp, hun undrede sig også over mærket på hans brystkasse, et håndaftryk. Da han kom ud igen, blev hun overrasket over hans tøjstil, den var spændende og bestemt intet hun havde set magen til. Han virkede dog mere fin. Mon ikke han havde det varmt? Hun gled ned fra Harley, som havde hun altid været en rytter og var ven til at tage turen ned fra en drageryk. Hun kunne slet ikke holde op med at smile, hun nikkede roligt. "Jeg tror nu det ville være bedst hvis vi gik. Harley kan ikke være i byen, hun er for stor. Og så langt er der ikke igen. Desuden burde hun gemme sig, jeg tror mange ville prøve at få fingrene i hende, ingen har set en drage før her. Ikke hvad jeg ved af i hvert fald. Det er vigtigt hun er i sikkerhed." Lød det blidt fra hende, hun så mod rytteren og så mod Harley, hun gik hen og lod sine fingre glide blidt ned af dragens skællede bryst. Så smuk!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 14:20:15 GMT 1
Jerry så på hende med et roligt smil hun havde jo nok ret i det hun sagde omkring Harley, han så kort op på kroen hvor han havde sit værelse, "det har du jo nok ret i Naydina, men Harley er en stor pige og jeg tror næppe der er nogle på den her ø, som ved hvordan de skulle kunde fange hende, hun er en stor pige og langt farligere ind noget andet, vis man ikke er sød ved hende, men ja hun skal gemme sig." Jerry gik over til hende og kyssede hende på snuden, "hop du op og gem dig hvor vi har aftalt, også kalder du bare på mig vis der skulle blive noget, mens vi er væk okay." Jerrys stemme var blid og rolig han havde det ikke godt med at efter lade hende på den måde, han stod og tænkte lidt for sig selv, hvor efter han fik en ide, "nej ved du hvad Harley, du skal faktisk flyve hjem med et brev til Corina for mig, så vi er sikre på der er hvad Naydina, skal bruge når vi kommer hjem her fra sammen med hende, og på den måde er jeg også sikker på du er i sikkerhed." Jerry løb ind i kroen og kom hurtigt ud der inde fra igen, med papir og en skriver så han kunde få skrevet brevet til Corina. "jeg skal lige være sikker du spiller på klaver og danser, er der andre ting som du skal bruge, tøj, sko, hvad som helst kun din fantasi sætter grænsen Naydina." Jerry syntes selv det var en god ide for på den måde var han sikker, på det hele ville være der når han kom hjem, og Corina havde jo lovet ham at hjælpe med at få ham en slave, så nu slap Corina for at bruge tid på det, og skulle kun søger for at der var det som hun havde brug for når de kom tilbage. Harley nød det som Naydina stod og gjorde ved hende, det fik hende til at spinde lidt, mens hendes hale kørte roligt fra side til side, Harley syntes selv det var en god ide at hun skulle flyve hjem med et brev til Corina, det ville ikke komme til at tage meget mere ind en dag hver vej, Jerry begynde at skrive brevet til Corina, mens han lyttede til hvad Naydina sagde til ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 21:30:14 GMT 1
Mens Naydina stod og ventede på hvad han fandt ud af med sig selv, tænkte hun lidt på flyveturen og deres lille stunt. Hun smilede blidt, drejede svagt fra side til side og nynnede smukt, inden hun kom i tanke om at de på ingen måde landede hårdt mod Harley's ryg, hvorfor havde de ikke gjort det? Hun prøvede at huske tilbage, vinger, manden havde haft vinger! Hvor var de nu? Hun studerede ham nysgerrigt, sådan nogen huskede hun ikke drageryttere havde! Da han spurgte hende, nikkede hun blidt til det med klaveret. "Jeg har ingen fantasi til at eje noget, jeg er jo van til at være den der bliver ejet, påklædt i det folk ønsker af mig. Jeg kan umuligt slynge noget ud." Fniste hun sødt, inden hun gik mod Harley kort og strøg hen nu langs siden mens hun gik. Det var bare så mægtigt et dyr, hun ville aldrig glemme flyveturen, det var bestemt en hun holdte nær i sine minder og hjerte. Naydina sukkede blidt, inden hun igen nynnede smukt og begyndte at bevæge sig i smukke yndefulde og blide bevægelser, hun snurrede om sig selv og lod sin mave arbejde lidt i langsomme bevægelser, hofterne hjalp blidt til. Det var som om hun var i sin egen lille verden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 21:46:41 GMT 1
Jerry så mod hende med et roligt smil, og tænkte lidt hvad ville han enlig havde hun skulle havde på når hun skulle arbejde for ham det var svært at finde ud af det skulle jo være praktisk men også behageligt, så det var til at holde ud at arbejde i, han stoppede med at skrive hvider og så på hende som hun begynde at danse og nynne, det så godt ud og det lød også godt, "danse tøj!" udbrød han og skrev lidt mere i brevet, self skulle hun havde danse tøj, "Naydina nu skal du høre, jeg søger for der stå et klaver, du få self dit eget værelse i huset, hvor der vil være noget, danse tøj til dig, noget hverdags tøj som du kan arbejde i, men som stadig gerne skulle være dig behageligt at havde på, også vil der være noget tøj til fine lejligheder, vis der skulle komme nogle fine gæster, selv om jeg ikke tror på jeg skulle få fint besøg nogle sinde men så har du det og du må self også godt vælge noget nyt tøj når du selv kommer med så gå vi sammen ud og finder noget til dig som du selv også godt kan lide." Jerry fik skrevet brevet færdigt og satte det fast på Harleys sadel, han gav hende et blidt krem. "og skynd dig nu tilbage Harley, jeg vil ikke undvære dig længere ind højst nødvendigt, jeg kommer til at savne dig og pas godt på dig selv undervejs." Harley nikkede roligt og gjorde hvad hun kunde for at kramme Naydina farvel, hvor efter hun satte fra jorden og begynde at flyve af sted mod deres hjem, også ville der nok gå to dags tid, før hun var tilbage på øen hos Jerry igen, Jerry så mod Naydina og smilte til hende, han stilte sig ved siden af hende og gjorde tegn til de skulle gå arm i arm, ned mod det sted hun mente de skulle spise.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 21:56:53 GMT 1
Roligt stoppede hun op da han udbrød dansetøj, hun fniste igen og gik roligt mod ham, mens han snakkede til hende, hendes gang fortalte alt med hofterne, hvad hun var van til at danse. De sensuelle trin gjorde normalt opsigt, fik god opmærksomhed. Hun stoppede op ved Harley og smilede blidt. "Jamen jeg er jo slet ikke din. Det er frygteligt meget at skulle lytte til, når jeg stadig er en andens. Min herre kommer til at straffe mig for denne dag, hvilket gør jeg vil nyde den i fulde drag." Lød det blidt fra hende, hun snurrede kort rundt, og nåede kun lige ind foran Harley inden hun fik et akavet dragekram og fik næsten klemt livet ud af sig. Det fik hende dog kun til at grine mildt, hun havde aldrig haft det sådan her, hun følte hun fløj på rene følelser. Og nu vidste hun hvordan det var at flyve så den sammenhæng gav meget mere mening for hende end nogensinde før. Da rytteren gjorde tegn til de skulle gå arm i arm, tøvede hun ikke og lod sin arm glide under hans, hun håbede ikke at nogen genkendte hende, for det ville kun give flere problemer. Dog havde hun ikke været ude blandt folk så længe igen, ikke som en man kendte i det mindste. Naydina gik roligt ved hans side og førte dem hen til at spisested med udendørs borde og stole. De blev vist til et bord og tjeneren fortalte meget om maden og drikkelsen de havde at byde på. De store øjne smilede næsten, hun fik tjeneren til at rødme fordi hun sad og pressede sin barm sammen ved at have hænderne mellem sine samlet fyldige lår.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 22:24:15 GMT 1
Jerry måde grine lidt ved hendes ord, "i mine og Harleys øjne er du så godt som vores, og du ved lige meget hvad din herre siger, så bliver du vores og vis han skulle straffe dig, gå han et liv i smerte i møde, jeg havde tænkt mig at give dig et brev med hjem til ham, fra Harley så han ikke ved noget om mig, jeg har talt med Harley om det, og hun syntes det er en god ide at gøre det på den måde, for så kommer du heler ikke i problemer fordi Harley er en kvinde." Jerry mente virkelig at hendes herre ville, gå et liv i møde fyldt med smerte vis han rørte hende, Jerry var en meget bestemt og kold mand når det kom der til, han fik jo næring og glæde ud af det på en helt anden måde ind normale væsner, ville få det da han var dødsengel. Som de gik mod stedet de skulle spise så han på hende med et betaget blik, han kunde nu godt lide tanken om hun skulle blive hans, og hun ville være i deres hjem når de var hjemme normalt var der så stille, alt for stille efter hans smag det ville blive rart med noget musik, og en dejlig kvinde at se på når det var. "Jeg har en mørk side som du ikke kender til endnu, og du vil nok heler ikke komme til at føle den på dig selv, men jeg er ikke fuldblods dragerytter jeg er kun halv..." mere nåede han ikke at sige før de blev viste hen til et bord, og side Jerry lyttede til tjeneren som stod og fortalte om hvad de havde at byde på, mens Jerry sad roligt og så på Naydina og måden hun sad og pressede hendes bryst sammen på de så dejlige ud fra hans vinkel af, dog så han ud af øjenkrogen at tjeneren rødmede på grund af hendes bryst, "vil de være så venlig at stoppe med at se på min kones bryst, bare fordi hun er en vidunderlig smuk kvinde, så ønsker jeg ikke de skal stå og savle over hende, det er uacceptabelt og langt fra i orden." Jerrys stemme var forholdsvis høj så alle andre som sad og spiste kunde høre hvad han sagde, og nu var tjeneren fuldstændig rød i hoved og undskylde mange gange, over for dem og sagde at maden var på husets regning, Jerry så nu mod Naydina igen, "hvad ønsker du at spise min skat, tror jeg vil gerne vil havde jeres T bone, også skal vi havde en flaske af husets vin til." Jerry håbede virkelig ikke Naydina ville gøre protest, over han havde kaldt hende skat nu eller at han havde kaldt hende for sin kone, lige nu skulle hun bare sige hvad hun ville havde at spise, også skulle han nok forklare sig bag efter.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 22:33:12 GMT 1
Det lød helt perfekt, selvom hun jo ville være ærlig overfor sin herre, men kun hvis han spurgte, det andet gav jo ingen mening, så ville hun blive straffet for to ting og det var bare dumt. Hendes gang var smuk, hun elskede at bevæge sig, hvilket udstrålede fra hendes hofter og ja, hele kroppen faktisk. Da de så sad der, måtte hun fnise lidt da rytteren igen valgte at lyve, han var virkelig en værre end, godt for ham at selve tjeneren ikke var en sandhedsseer, for så var han da kommet i problemer. Hun fandt ham noget så fræk, og dybt uopdragen, men det gjorde hun følte sig fri og frisk, det var virkelig mærkeligt. Vin... Det havde hun aldrig fået før, intet alkohol havde rørt hendes læber. "Jeg tager det samme." Lød det blot fra hende, hun vidste jo ikke hvad man sådan fik i den forstand, hun spiste hvad hun fik serveret, intet andet. At vælge selv var hende totalt fremmed og hun vidste ikke meget om hvad hun kunne lide og ikke lide, faktisk tog hun aldrig stilling til dette. Hun levede bare. Naydina førte en vildfaren tot om bag øret, hun så op mod rytteren og måtte bide sig usikkert i læben, det her var virkelig underligt, hun havde aldrig spist ude før. Adura havde givet hende mad og nu hendes herre. Det ville blive virkelig mærkeligt at skulle tjene rytteren, han lod ikke til at vide hvad hun egentlig var for en, hvad hun kunne, hvad hun ikke kunne, men det fandt de vel ud af. Alt hun vidste var, at han ikke ville gøre hende ondt, ikke ligesom hendes herre. Bare tanken fik det til at gøre helt ondt bagi. Hun skar en grimasse. Det ville gøre ham vred uanset hvad, at vide nogen ville overtage hende og hun var så fræk at bringe brevet med hjem til ham. Hun sank en klump, sank til sammen i stolen og mærkede frygten stige i kroppen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 22:46:58 GMT 1
Da tjeneren havde fået bestilingen skønte han sig at gå sin vej, da han var pinligt berørt over han var blevet taget i at se på en kundes bryster, og Jerrys blik vente nu tilbage på Naydina, "undskyld kære, men han skal da ikke bare stå og se på dit bryst på den måde Naydina, og jeg så mit snit til vi kunde få gratis mad, du skal huske på her er du ikke under ham, han er under dig da det er ham som skal søger for os, jeg gå ikke ud fra du har prøvet det før, men forstil dig du er overslaven og han er en slave under dig okay," Jerry smilte roligt til hende, han kunde se hvordan hun sad og krøb sig sammen ved bordet og det så ikke lige frem normalt ud og heler ikke for en slave, "hvad er der galt Naydina, hvorfor kryber du dig sammen på den måde er der noget galt?" Jerry kunde se på hende der var noget som gik hende på, det var ikke af smerte hun krøb sammen, for det viste han hvordan så ud det var noget inde i hendes hoved, som gjorde hun krøb sig sammen på den måde, og han havde da en ide om hvorfor, men han var ikke sikker på om han havde ret, han lage roligt en hånd på bordet så hun kunde holde ham i hånden, vis hun havde lyst til det og vis det fik hende til at slappe lidt mere af, ville det jo kun være en god ting.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 22:52:28 GMT 1
Intet svar til hans forklaring andet end en nikken som virkede fraværende, hun havde det virkelig skidt lige nu, hun prøvede at få lidt ro på sig selv, men det nyttede ikke meget. Hun lod armene glide om sig selv, hun så op mod ham da han spurgte ind til det, hun rystede på hovedet, nej hun ville på ingen måde dele sådanne oplysninger. Det var så frygteligt ydmygende. Hun rettede sig op, fik sig taget sammen og sad mere formelt. Langt var afslappet og glad som før. I stedet skiftede hun også lige emne. "Kun halv dragerytter? Er det på grund af det med de sorte vinger. Jeg ænsede dem ikke før jeg fik tænkt mig om. Du gav mig virkelig et chok." Kom det blidt fra hende, mens hun kom med at svagt skævt smil. Hun prøvede virkelig at lige vende tilbage fra minderne, dette skulle ikke ødelægge hendes dag. Hånden var fristende at tage, men hun turde simpelthen ikke, hun blev bare siddende med hænderne i skødet og slappede nu mere af, så ingen sammenpresset bryster. "Jeg skal helst være tilbage inden mørket sænker sig igen." Lød det uroligt fra hende, hun sad og pillede ved sine fingre under bordet, hun havde det ikke helt godt med det her lige pludselig, men hun ønskede at have det godt, at have det rart. Dumme tanker!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 23:09:55 GMT 1
Jerry smilte mere roligt da hun rettede sig op det var nu rat hun var i stand til at samle sig selv op, og hun ikke ville tale med ham om det var også helt i orden, da hun skiftede emne gik han ud fra det var det for, "jeg er noget som hedder dødsengel, der af de sorte vinger og min mørke side jeg føler ikke skam eller smerte, som normale væsner gør, samt smerte og død giver mig styrke så jo flere som lider om mig jo stærkere bliver jeg, men det er mest min rytter side som er fremme i mig," Jerry tog roligt sin hånd ned fra bordet igen, og så lidt underne på hende inden det blev mørke det var han ikke helt tilfreds med at høre, men han kunde jo nok ikke gøre så meget ved det, hun var jo ikke hans slave endnu, "det er der jo ikke noget at gøre ved, med mindre du ikke tager hjem og bare bliver hos mig, du kan blive på kroen også tager mig og Harley hurtigere hjem ind planlagt." Jerry syntes selv det var en god ide for så skulle hun heler ikke tænke på at hun skulle tilbage til hendes herre, som hun var bange for ville straffe hende. Tjeneren kom nu tilbage med en flaske vin hans blik var låst på Jerry, så han var sikker på han ikke så på Naydinas bryst igen, han fik helt vin op til dem begge to og satte flasken fra sig, og gik igen uden at sige noget, Jerry løftede roligt sit glas mod Naydina, "skål for en lyser fremtid Naydina." Jerry mente i hvert fald den var lyser, nu hvor han havde fundet hende, til at passe på Harley og deres hus.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2015 23:17:43 GMT 1
En dødsengel? De ting han talte om, de skræmte hende en del, det var ikke ligefrem rare ting, men hvis der intet skete hende, var alting vel godt? Hun bed sig i læben, blikket gled rundt, hun skulle være sikker på at Rohan ikke bare lige pludselig kom valsende. Hendes blik faldt igen på rytteren overfor hende, hun så mod den rødlige væske som blev hældt op, vin... Hun havde hørt om det før, men aldrig smagt på det. "Jeg kan ikke bare flygte, jeg er glad for at være slave, og taknemlig for at have en herre at tjene. Det ville ikke være i mit sande jeg at skulle stikke af på den måde, uanset hvor meget det frister." Lød det stille fra hende, hun sad og tænkte lidt, inden hun tog fat i glasset. Det ville blive noget mærkeligt noget dette her, men hun måtte jo sande at det ej gik at hun sådan skulle bare stikke af. Det var ikke noget en som hende nogensinde ville gøre, ikke ved sit fulde fem i hvert fald. Et smil blev sendt ham, han troede på en lysere fremtid, det var dejligt og hun håbede han havde ret. "Skål." Fniste hun sødt, inden hun slog glasset blidt mod hans og smagte på vinen. Hun skar en grimasse først, men lod så tungen lege lidt med væsken i munden. Den virkede bitter, men også lækker blød i smagen på samme tid og lidt sød i det. Hun smilede stort og drak lystigt videre, det smagte jo fantastisk!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2015 9:45:26 GMT 1
Jerry fandt hendes fnis charmerende og smilte varmt til hendem han tog en lille tår af sin vin og lage mærke til hvor meget hun drakm han tog roligt fat i hendes glas og satte det ned på bordet og grinte lidtm "med mindre du ønsker at være fuldm så drik det stille og roligt Naydina, især vis du ikke er vand til at drikke, du skal ikke komme hjem til din herre fuld, for så gå det da først galt." Jerry syntes hun var ganske nuttet hun var så ny i alt det her, og hun kende jo slet ikke til livet som han gjorde, "det var også kun et forslag, du skal ikke gøre det vis du ikke har lyst til det kære, jeg vil bare ikke havde du kommer noget til," Jerry så på hende og tænkte lidt vis han nu bare drak hende fuld, så ville hun ikke kunde komme hjem og på den måde slap han for at skulle tage kontakt til hendes herre, men kunde han byde hende det ville hun mon kunde acceptere hans måde at handle på, vis det var det han valgt at gøre, Jerry var lidt i tvivl om hvor vidt han kunde tillade sig at gøre det mod hende, han rystede så lidt på hoved af sine egne tanker han måde vel bare se hvor det hele bar hen af, også måde han tage den der fra. Tjeneren kom nu ud med deres mad, og satte den for and dem. "velbekomme" sagde han kort tjeneren var kort for hoved og ture stadig ikke rigtig se på Naydina, Jerry grinte lidt af ham og lod roligt sit blik falde tilbage på Naydina, han kunde dog ikke lade hver med at lade sit blik falde på hendes bryst igen, de sad så flot, og det var lige der klar til at kigge ud, nej hvor havde han brug for snart at få noget af en kvinde, han kunde jo slet ikke holde sit fokus som han skulde, han måde lukke sine øjne kort før han åbnede dem igen, og så hende i øjne igen det var ham en kamp ikke at lade sine øjne glide ned på hendes bryst igen, men han kæmpede og lod dem ikke falde ned på dem igen, ikke lige nu i hver fald, Jerry begynde roligt at smage på maden det smagte dejligt, og hun havde virkelig valgt et dejligt sted at spise, maden var godt, vinen var god, og hans selskab var i den grad også godt, han hyggede sig virkelig godt lige nu og han nød sådan set freden der var lige nu, her ude kende ingen til ham og nu var Harley væk i noget tid, hvilket også gav ham noget fred i hoved.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2015 10:05:12 GMT 1
Da han tog fat i glasset, havde hun nær spildt ud over sig selv, hun lo efter have sunket vinen, det smagte dejligt og hun var rimelig tørstig, det var jo varmt! Og hun havde intet taget med af drikke, rimelig dumt af hende, men hun havde bare været ivrig for at komme ud og se noget når nu hun havde lidt fritid. Hendes blik hvilede mod ham, hun faldt lidt i staver over hans mærkværdige udseende. "Fuld siger du? Hvad er det?" Spurgte hun så, for hun havde sådan set ikke hørt om det før. Adura havde ikke haft lært dem omkring fulde folk, for de skulle bare gøre som der blev sagt uanset hvad. Om det kom fra en fuld herre var lige meget sådan set. At han tænkte sådan på hende, fik hende til at rødme igen, hun var slet ikke van til den slags, overhovedet! Naydina havde oplevet det samme hos sin herre i starten, omsorg, men han havde vendt så hurtigt rundt, uden hun havde vidst hvad pokker hun havde gjort galt. Et lille suk forlod hendes læber da hun duftede den dejlige mad ankomme til bordet, hendes øjne strålede næsten, det duftede så fortryllende og maven måtte give en lyd fra sig, hun var godt nok sulten! Roligt tog hun bestikket og begyndte at spise, hun var pænt opdraget, så hendes måde at spise på var en fryd for øjet, som havde hun været en fin kvinde. At hun sad i så lidt tøj, fik folk til at se diskret hen, samt rytterens måde at se ud på var dem fremmed. Alt i alt et spændende par at skulle se efter. Efter et par mundfulde, skyllede hun ned med vinen og før hun vidste af det, var glasset tomt. Af en som ikke var van til alkohol, mærkede hun det prikke lidt i kroppen, det føltes virkelig spøjst og en smule sjovt. Det var intet hun tog sig af, måske havde hun fået solstik! Tjeneren var hurtigt henne og fylde glassene op på ny, og forsvandt ligeså hurtigt igen, uden at skænke et blik til Naydina. Stakkels mand. "Skal jeg læres op i andre ting end det mit liv har gået ud på?" Spurgte hun pludselig, for lige på nuværende tidspunkt blev hun lært op i seksuelle udskejelser. Hvilket ikke passede hende særligt godt, hun følte at hun ikke blev brugt til det hun havde brugt hele livet på at lære. Ikke rigtigt i hvert fald.
|
|