0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 16:42:53 GMT 1
At hun lige frem besvimede kom utrolig meget bag på ham, han så forvirret mod Harley, #måske skulle vi tage hende med os hjem, så kan hun gå og pusle om dig når vi er hjemme, det kunde da været hyggeligt hvad siger du til det Harley# Jerry stod og så forvirret på Harley, Harley syntes det lød som en rigtig god ide og nikkede stort af hans ide, men da der kom liv i hende igen så han, mod hende igen hun var vågnet så hurtigt, han ikke havde haft mulighed for at hjælpe hende, han rystede lidt på hoved af hende hun var da underholdende, men ikke på samme måde som Corina ikke for Jerry i hvert fald, for Harley var det nok en anden sag, "ja vi er dus, og det bliver du ved med at være vis du ønsker at blive ved min drage Naydina," Jerry stod op så på hende som hun rejste sig op, men da hun valgte at smide tøjet tabet han kæben, hvad lavede det tossede pigebarn nu, han kunde dog ikke lade hver med at at stå og nyde synet af hendes krop, den var jo velskabt, ingen tvivl om det. "sig mig lige engang sådan som du betager Harley, ved du godt at mænd har det på samme måde med din krop, bare i form af seksuel ophidselse, og jeg ville lyve fik jeg sagde din krop ikke også tiltalte mig Naydina, så hver venlig at dække din smukke krop til igen, jeg ønsker ikke at fremstå som et perverst svin, men din krop er virkelig tiltrækkende," Jerrys stemme var rolig og forklarende men han ville virkelig gerne røre, men han ville bare sende forkerte signaler vis han gjorde, og det ønskede han ikke, hvorfor skulle Corina også efter lade ham på den måde som hun havde gjort, han stod jo nærmest og savlede over Naydina krop, og det var på tros af at han ikke fandt hende nær så tiltrækkende som Corina, men af lige vel kunde han ikke slå Naydina helt ud af hoved ikke som han havde det lige nu, og hun ikke havde noget tøj på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 17:38:52 GMT 1
Naydina så overrasket op mod ham da han reagerede på at hun fik børstet sig fri for sand, hun så uskyldig ud som hun smilede til ham. "Jeg tvivler på mænd har det som jeg har det med Harley. Jeg kunne bruge mit liv på at tilbede hende, give hende alt hun behøver, leve mit liv for hende, til hendes ære. Sådan tvivler jeg på mænd har det med min krop. Men jeg ved godt jeg er en tiltrækkende kvinde, det sagde Madame Adura var en af de bedste ting ved mig, som danser ville jeg hurtigt fange mænds opmærksomhed." Lød det roligt fra hende, hun smilede sødt og svang kort med sine hofter for at demonstrere. Dog gjorde hun som han havde bedt om, hun foldede det hvide klæde om sig igen som før, så det dækkede hendes barm igen. Her stod hun og rettede lidt så de måtte hoppe lidt igen, hun fik det helt på plads, og rettede helt på sine trusser så de også måtte sidde som de skulle. Naydina så mod Harley og sendte hende et ærbødigt smil, hun fortjente at blive tilbedt, men når rytteren lavede forbud på den måde, måtte hun jo hellere føje sig, så at hun kunne få lov til at få en flyvetur. "Må jeg virkelig gerne få en tur på din ryg Harley? Det vil være den største ære!" Spurgte hun så dragen, hun havde respekt for væsnet og det krævede vel også hendes sammentykke at flyve rundt med to personer.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 18:18:07 GMT 1
Jerry måde tage sig selv i at stå og sukke lidt ved synet af hendes krop, og det gjorde ikke bedre da hendes hofter begynde at svinge, og da hun havde fået tøjet på og hun rettet på det hele som fik hendes bryst til at hoppe igen, sukkede han letter nydende, og måde ryste lidt på hoved, "du må undskylde jeg stå og er så fokuseret på din krop, men lige inden jeg tog her ud, blev jeg kørt helt op og var virkelig klar, og der efter blev jeg brand af hende, så jeg har lidt svært ved at holde mit fokus væk fra din krop, men en hver mand som ikke ville gøre alt for at dig og din krop har det godt, er en mand uden hjerne, og selv om det kun var en lille smule du bevægede dine hofter, er man ikke i tvivl om du ved hvad du laver når du danser, jeg ville i hvert fald passe godt på dig vis du var min slave, og jeg ved Harley ville elske det da du tilbeder hende som du gør," Jerry mente hvert et ord af det han sagde, han var dog ikke sikker på om han overhoved ville kunde finde ud af at havde en slave, på et punkt ville han være ond mod slaven, men på samme tid ville han nok også være for sød ved slaven andre gang, det ville blive meget forivrende vis han fik en rigtig slave. Jerry stod og så mod Harley som begynde at puffe til han igen, men den her gang var det fordi hun ville havde ham til at sige noget for hende, han vente sig om og så på hende med et undrende blik, "Nej Harley det kan vi ikke, vi har ikke råd og jeg tror ikke på hendes herre vil af med hende, det er ikke noget jeg bestemmer jo," Jerry ville jo enlig godt, men han kunde jo ikke bare sige det på den måde det ville bare være mærkeligt, Harley begynde at puffe lidt hårde til ham, som hun blev mere ivrig for at han skulle sige det, "okay, okay jeg skal nok sige det hvider... Sindsyge drage" det sidste sagde han lavt, som om Harley ikke skulle høre det, han så roligt på Naydina og smilte roligt til hende, "Harley siger at hun med glæde vil give en dejlig kvinde som dig, en tur på hendes ryg. Og ud over det selv om jeg ikke tror på det er noget du vil, så stå vi sådan set og mangler en til at passe vores hjem i Dvasias, og jeg har aftalt med Harley hun må bestemme hvem det skal være, og hun siger hun godt vil havde det skulle være dig, men jeg tvivler på det er noget du og din herre ønsker, jeg tror ikke på din herre er rask, vis han frivilligt vil af med dig," Jerry så bebrejdende mod Harley, tænk at hun havde fået ham til at spørger hende, om hun ville være deres slave/husmor, han følte sig lidt pinligt ved at havde spurgt hende om det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 20:13:45 GMT 1
Det ville da være en løgn hvis hun påstod hun ikke nød at blive betragtet på den måde, det betød jo hun havde noget at give af og hun elskede at give. Men det var til hendes herre, og et sted skulle det helst have været dans og musik, men han brugte ikke knapt så meget til det. Tanken gjorde hende lidt trist, men det var jo sådan det måtte være. De rosende ord fik hendes kinder til at blusse, og så hendes dans! Hendes dans blev rost på den måde som hun brændende ønskede. Det gav hende lyst til at danse videre, men hun måtte hellere lade være, hun vidste hendes hofters dans kunne forføre enhver mand og manden her havde allerede gjort det klart han godt kunne lide hvad han så. Naydina tog sig selv i at tænke på hvordan det mon måtte være at være hans slave, men skyndte sig at lukke de tanker ned, hvad ville herren dog ikke tænke! Hendes blik gled ned kort, inden hun så op og studerede dragen og rytterens forhold, det var så fascinerende. At han kaldte Harley sindssyg gjorde hende ikke ligefrem glad, hun rynkede lidt på næsen, men forstod straks hvorfor. Hans ord fik hende til at spærre øjnene lidt op. Det glædet hende at hun måtte få en flyvetur, men andet gjorde hun måtte gispe lidt, det kunne hun ikke, nej overhovedet ikke. Naydina så sig lidt om, som frygtede hun at herren dukkede op når som helst. "Min herre har gjort mig til hans specielle kvinde, jeg..... jeg er en underholdningsslave, deraf danser og musiker." Hun tav, hun så ned skamfuldt, hun havde brudt en regel, og måtte tage sin straf heraf, hun kunne jo ikke holde det skjult for ham, det havde hun ikke samvittighed til. "Jeg må ikke tale med andre mænd." Lød det stille fra hende, det var tydeligt hun skammede sig meget over hendes handlinger. Hendes blik faldt på Harley, hun smilede blidt igen. "Men jeg er beæret, og havde min skæbne hvilet i mine egne hænder, ville jeg med glæde have chancen for at tjene et så prægtigt og smukt et væsen." Ordene var direkte til Harley.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 20:42:47 GMT 1
Jerry så underned på hende vis hun var underholdnings slave og det var i dans og musik, hvorfor rødmede hun så da han havde sagt noget godt om hendes dans, det gav ikke rigtig mening i hans hoved, Harley rykkede sig tætter på Naydina og lage hendes hoved ind mod hendes overkrop, for at tigge lidt Harley ville virkelig gerne havde hende med sig hjem, når de engang skulle hjem Jerry klørede sig lidt i hoved, og så på hende med et underne blik. "Når du siger han har gjort dig til hans "specielle kvinde" så håber jeg du mener, at han bruger dine talenter rigtigt, og at du ikke kun skal underholde ham i sengen for så kunde han da bare havde købt en luder, og sikkert fået langt mere ud af det, vis du spiller musik halvt så godt som du kan bevæge dine hofter, og du kan love mig det skal jeg nok, søger for at når vi kommer hjem til os at der stå de ting du kan lide at spille på, samt at jeg få dig fri fra ham på den ene eller anden måde, og du har kun talt med mig for at du kunde tale med en drage af hunkøn, så du har ikke gjort noget du ikke må sådan set," Jerry kunde se hvordan hun skammede sig, og Harley så på ham med et blik der kunde dræbe hun ville havde den her kvinde med hjem, koste hvad det ville, "Harley er en meget bestemt kvinde og når hun siger hun vil havde noget, tør jeg dårligt at stå i vejen for hende. Så din herre gør klogt i at tage imod det tilbud, vi kommer med til ham ellers bliver det nok ikke så behageligt for ham, men jeg lover vi ikke slå ham ihjel." Jerry følte han var nød til at lyve omkring de ikke ville slå hendes herre ihjel, vis han sagde nej til deres tilbud omkring at købe hende fri, fra ham da han ikke mente hun behøvede at hvide, at han ikke havde noget problem med at slå ihjel.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 20:58:16 GMT 1
En mild latter kom fra hende, hun strøg Harley over hendes skællede overflade, hun smilede stort og lykkeligt, det var virkelig en oplevelse at stå så tæt på et så stort væsen. Naydina havde det meget splittet, men det hjalp på hendes humør at have Harley så tæt på, hun lagde hoved ind mod dragen og sukkede næsten trygt. Hendes fingres strøg var blide og rare. Da manden talte, så hun op, da han ramte rigtigt, så hun skamfuldt væk, denne gang var det over hendes talent som blev tilsidesat for andre lyster. Hun gav slip på Harley og lod sine arme glide om sig selv, hun hadet det virkelig, i starten havde det da føltes spændende, men det var ikke noget hun var opdraget til som sådan og slet ikke som hovedopgave. At han ville træne hende i det og alt muligt havde kun gjort hende mere usikker på sig selv, hun kunne ikke lide det. "Mange tak for dine rare ord Mister J." Lød det stille fra hende, hun sukkede dybt og prøvede at tænke sig til at det var hendes herre, ham skulle hun tjene og hun skulle ikke være utaknemlig, hun skulle være en god slave. At han forsatte sine ord, fik hende til at se mod ham, denne gang så hun løgnen direkte i hans sidste ord. "Ved du hvad en sandhedsseer er?" Spurgte hun så roligt, for hun ville ikke direkte sige han var en løgner, hun tog det som regel stille og roligt når folk løj. Dog gjorde hun dem opmærksom på hvilket væsen hun var og hvad hun var i stand til, derefter kunne de vel regne resten ud.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 21:12:31 GMT 1
Jerry kunde se på hende at hun kun blev brugt til sex, og ikke rigtig andet det var da en skam at lade hende gå til spilde på den måde, og især når Harley var så op sat på at få hende med sig hjem, Harley satte sig ned så hun sad som en hund, men hun trak Naydina med sig ind og sad nu og holde om hende så hun nok ikke ville kunde komme fri fra hendes greb, det var Harleys måde at sige hun ikke gav slip på Naydina før hun havde sagt godt, for de skulle prøve at for handle om hende med hendes herre. "nej jeg ved ikke noget som de racer som lever her ude, lige som i nok heler ikke kender til ret mange fra vores verden af, jeg kom her ud for at lede efter flere dragerytter, i håb om jeg kan få samlet os så vi igen vil kunde rejse os og blive en mægtig race som stå sammen, og iøvrigt er Harley igang med at gøre krav på dig, det kan jeg ikke rigtig gøre det store ved Naydina," Jerry måde grine lidt af det Harley havde gang i, sjovt så det ud og Harley var jo ret så stædig og nægtede at give slip på hende, "og ømm ja hun siger hun ikke vil give slip på dig, før du er gået med til at vi prøver at forhandle, med din nu værende herre det skal lige siges hun er en meget stædig kvinde." Jerry viste ikke rigtig hvad han skulle sige eller gøre, Harley havde taget sin beslutning og ville ikke give slip på hende, det kunde godt gå hen og blive et problem når deres veje skulle skilles, men så måde Naydina jo bare sige ja til hun var med på de skulle prøve at forhandle.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 21:35:19 GMT 1
Det kom et gisp fra hende og et grinende hvin, hun blev holdt om af en drage, hun kunne dåne igen, men ville ikke misse et eneste sekund af dette her. Hendes øjne strålede, hun puttede sig lidt ind til dragen, hun kunne jo ikke lade være og studerede hende på ny, det var jo en helt ny vinkel at se hende fra! Hun rettede blikket mod rytteren igen som hun lyttede, hun kendte ikke andre væsner end de som var på øen og legenden om drageryttere, der var blevet fortalt de ikke fandtes og det var en tosset mand som havde skrevet uendelige bøger om dette. Men her så hun jo en ganske levende. "Jeg er en sandhedsseer. Jeg kan se så snart folk lyver, ingen, uanset hvor god en løgner, ville kunne skjule sandheden for mig." Forklarede hun så roligt, dog gjorde det hende jo intet at skulle kende sandheden der sagde sig selv i dette tilfælde. Nogen folk var bare lavet sådan, desuden forstod hun ham godt, hun ville gøre alt for en drage og det skulle en rytter vel også? Alt for at gøre sin bedre halvdel glad, hun smilede lidt, det var det de mindede hende om, et ægtepar der skændtes og drillede hinanden. Det fandt hun ret sødt og utroligt uimodståeligt. "Det må hun også gerne, i må jo selv bestemme om i vil snakke med ham eller ej. Min tilladelse plejer ikke at betyde noget som helst. Men jeg vil med glæde, nej af hele mit hjerte, gerne tjene en drage og hendes rytter." Lød det ganske ærligt fra hende, hun smilede muntert til dem begge. Dog var hun ikke glad for at skulle forlade øen, her var alt hun kendte til, det var en skræmmende tanke og hvis der fandtes en hel anden verden end denne her, det vidste hun slet ikke om hun kunne håndtere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2015 21:57:56 GMT 1
Jerry så forundret på hende kunde hun virkelig se på ham når han ikke talte sandt, ville det være en god eller en dårlig ting på sigt,"så du ved jeg ikke ville havde et problem med at slagte din herre, til fordel for vi kunde få dig med os. Han stod og tænkte lidt det kunde jo både være godt, men det kunde jo også være dårligt, men det kunde jo være supper godt når det kom til at forhøre folk, og vis han blev leder og skulle til at gå til kigs råd og sådan nogle ting, ville det jo også kun være en god ting at hun kunde se når andre løg, Jerry kunde kun se gode ting ved hende her lige nu, men problemet var jo nok bare hendes herre, han kunde godt blive et problem, "når man skal havde en slave... en som lever sammen med en selv, og havde så frie tøjler som du nu engang kommer til at få, når du kommer med os er det vigtigt at du ikke bare er en slave som frygter os, men en kvinde som nyder os og som vi kan nyde når vi er hjemme, der for vil det nok også blive underligt for dig at komme med os, for jeg kommer ikke til at behandle dig som en slave på den måde som mange andre gør det, du vil nærmer blive min tjener ind min slave det håber jeg du kan indfinde dig med, du vil ikke få løn, men du vil kunde få alt hvad du ville havde brug for, og der ud over så længe vi ikke er der så vil du havde fuld frihed til at gøre som du vil, jeg vil dog ikke havde du tager andre med hjem i vores hus, men du kan sove ude som du løster, det eneste jeg kræver er du er der når vi er, og du primært søger for Harley har det godt og vis du kan lave mad til mig også, så er alt lige som det skal være." Jerry var blevet helt tør i munden af alt den snak, han slikkede sig lidt om munden for at fugte sine læber, "er du sulten så giver jeg noget mad, også kan vi få talt om hvordan jeg få dig fri, af den tosse som du desværre skal kalde herre" Jerry var både tørstig og sulten, og han ville godt snart væk fra den her skabe sol han følte hans hud snart begynde at brande af varme. Harley gav nu roligt slip på hende da Harley følte hun var indforståret, med at hun kom med dem hjem lige meget hvad så nu var Harley godt til freds med situationen, og følte hun godt kunde give slip på hende selv om det nu havde været hyggeligt at side der og hygge med hende, Harley kørte roligt sit hoved op og ned af hendes så blidt som hun nu engang kunde gøre det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 21:11:46 GMT 1
"Ja..." Svarede hun blot, for det kunne hun jo, men det med at myrde måtte hun ligge bag i hovedet. Det var ikke noget hun brød sig synderlig om, men hun vidste det var en del af den barske verden som var omkring dem. Selv her på øen. Hun var virkelig beæret af at han så sådan på hende, så mulighederne i hende, andet end for hendes krop. Jo han havde da begæret hendes nøgenhed, men der var langt vej fra det og så til at blive udnyttet og trænet i dette. Det var ikke hendes arbejde, ikke det hun var blevet dannet til. Hendes smil lå på læberne, hun var glad lige nu, selvom hun burde være i skam, men så tæt på en drage kunne hun altså ikke andet end at være lykkelig. "Nogen af tingene må jeg indrømme jeg vil have det svært med, jeg er underholdningsslave, jeg kender ikke til så meget andet end at danse, synge og spille på klaver. Men jeg vil med glæde tjene en drage, det ville være en drøm som gik i opfyldelse. Dog, vil jeg nødig beklage mig. Herren giver mig proviant, husly, tøj og...." Hendes stemme døde hen og hun rødmede i stedet, det var vel både dejligt og forfærdeligt et sted. Hun kunne jo godt lide agten, men det gjorde hende ked af det at det virkede udelukket som det han havde købt hende for. Hendes blik måtte sænkes. At han talte om at få hende fri, fik hende til at skære en grimasse, hun ville jo et sted slet ikke være medvirkende i dette her, det var ikke hendes plads. Men hun ville langt fra væk fra dragen endnu, og hun var blevet lovet en tur på ryggen af den! "Mad lyder godt." Lød det blidt fra hende, hun måtte rulle lidt med sine skuldre da Harley fik givet slip, det var jo et stærkt dyr. Da det store dragehoved kørte op og ned af hende var hun lige ved at vælte, derfor greb hun fat i Harleys hoved og holdte sig ind til hende. Et mildt grin kom fra hende, hun nussede sit hoved op af skællende og krammede sig kort ind til hende, men gav hurtigt slip og så næsten undskyldende ud. "Undskyld Harley, jeg er.... virkelig glad for drager." Mumlede hun blidt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 21:52:21 GMT 1
Jerry kunde se på hende hun var glad lige selv om han også havde fået forståelsen, af at hun enlig ikke burde være det ud fra hendes tidligere udtalelser, men han trak bare lidt på skulderne af det og ville ikke tænke mere over det, "utroligt af lige vel sådan en har jeg aldrig, hørt om eller mødt før jeg tror ikke det er noget som man kender til hvor jeg kommer, fra Naydina." Jerry havde aldrig hørt om en som hende før, og det gjorde hende jo kun mere spændende på en måde, "men det ville blive på den måde det ville blive, og jeg tror jeg kender en som vil kunde lære dig op i at lave noget mad, vis du ikke ved hvordan, men jeg vil mene jeg kan tilbyde dig langt mere Naydina, mere ind han nogle sinde kommer til, og det siger jeg ikke kun for at få dig mere med på ideen, men fordi det ville være en skam en kvinde med dit talent ville gå til spilde på den måde, og var du min slave og en mand lage en hånd på dig uden du havde givet ham lov, ville jeg skære hånden af ham, der er stor forskæl på at danse og på at forføre, og skulle du enlig danse for at forføre nogle skulle det nok kun være for mig i ene rum," ikke fordi han ikke ville havde hende til at forføre andre, men fordi at så længe hun var på 'arbejde,' skulle hun ikke tilfredsstille andre ind hendes herre. Jerry måde grine lidt ved Naydina var ved at falde, han måde rømme sig lidt før han sagde noget igen, "du skal ikke undskylde for at holde om hende, hun satte selv hoved ned til dig hun er glad for dig, ellers havde hun jo ikke gjort det." Jerry fik Harley ned og stå på alle fire hvor efter han hoppede op på ryggen af hende, og rakte ud mod Naydina for at hjælpe hende op og side bag sig, så hun kunde holde fast i ham, når de fløj af sted "nu skal du få dit livs, oplevelse kære" hvordan hun ville tage han kalde hende kære, var han i tvivl om men han skulle da lige finde ud af om hun overhoved satte en grænse, for hvad hun gav ham lov til.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 22:04:46 GMT 1
Roligt lagde hun hovedet på skrå, gad vide hvilke væsner der var hvor han kom fra, og om han kendte til nogen som helst af dem som var her på øen? Hun kunne lære ham en del. Selv vidste hun jo en del om de væsner som var her, hun skulle vide hvordan hendes herre typisk kunne være afhængende af væsen. Hendes herre var blevet en sandmand, et væsen som ikke krævede noget specielt at vide om som sådan, ikke andet end hans evner, men dem kunne hun ikke forme sig efter. Naydina lyttede, ingen andre end Rohan fik lov til at ligge en finger på hende, de måtte jo end ikke med hende, eller, hun måtte ikke snakke med dem. Åh hun fik så mange problemer ved dette møde, men det var det hele værd, hun havde mødt en vaske ægte drage og den kunne lide hende! Dette var virkelig hendes drømmedag og hun lod sig bryde en masse regler, for lige her, var hun ligeglad, en drage var større end noget, mere værd end hendes herre. Adura ville være skuffet, en Naydina kunne ikke lyve for sit hjerte. At han kom op på ryggen af det store væsen, holdte hun kort vejret, han bød hende derop, hun tog hans hånd og svang sig elegant op og sidde bag ham. Hendes mokkasiner og klæde lå der stadig, men det var hun egentlig også ret ligeglad med, hun tævende armene glide om rytteren, hun ville jo ikke falde ned. "Tak for dette her. Begge to." Lød det blidt fra hende, hun bed sig i læben, maven snurrede sig sammen med en masse sommerfuglene flyvende rundt i den. Det her ville blive så vildt, hun lukkede kort øjnene og mærkede efter hvordan det bare var at sidde på dyret.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 22:25:41 GMT 1
Jerry lage roligt en hånd på hendes hånd som hun kom op og side bag ham, han fjernede den roligt igen som hun var kommet op og side ordenligt, Jerry så roligt om mod hende og hans smil skrig langt væk af ballade, "hvor vildt må turren være, og bare rolig så længe du holder fast i mig kommer du ikke noget til, det lover jeg dig," Jerry gjorde sig klar til Harley ville lette fra jorden, og rettede lidt på hendes hænder, Harley og Jerry elskede at vise sig på den måde som de kunde komme til nu, også var det vigtigt hun virkelig havde godt fast i ham, ellers kunde det godt ende galt, da han havde rettet på hendes hænder rettede han sig op på kunde mærke hvordan hendes bryst pressede sig mod hans ryg, og det var nu en ganske rar følelse, og det fik ham til at smile letter frækt, dog uden at så på hende, "kom så Harley lad hende se hvad du er til i luften." I det Jerry havde sagt det lettede Harley fra jorden, og det kom hurtigt et godt stykke op i luften, "kender du enlig nogle gode steder at spise her på ø'en, eller hvordan stå det til Naydina," Jerry havde sine vinger at folde ud, så skulle hun falde kunde han hurtigt fange hende uden Harleys hjælp, da han i korte træt kunde komme op i højere fart ind hun kunde, på grundt af hendes vægt da hun jo var en tung drage.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 22:49:26 GMT 1
"Sådan som i kan lide den, jeg vil opleve Harley i sit es, være med til at more mig med hende i luften." Lød det drømmende og blidt fra hende, hun rykkede sine hofter frem så hun puttede blidt til hans lænd og brystet trykkede sig hårdt mod hans ryg. Naydina havde intet problem med at sidde sådan, det var jo for hendes sikkerheds skyld så hun kunne ride på en drage, det gjorde nok derimod hendes herre noget. Sikke et flip han ville få, hun bed sig nervøst i læben, der ville vente sig en straf, det var hun sikker på, men hvilken anede hun intet om. Naydina mærkede suset i maven da Harley lettede hurtigt og kom op i luften, hun klemte sig hårdt ind til rytteren af bare spænding og hvinede lykkeligt. Blikket så rundt, hun studerede Harley's vingefang tæt på som noget af det første, så hvor meget de bredte sig, hvordan de arbejdede for at holde dem i luften. Det var uden tvivl utroligt. Maven sad stadig nede ved jorden, sådan havde hun det virkelig, men hun elskede følelsen, virkelig elskede den! "Galarion, derhenne, den store by, der er mange steder." Lød det blidt fra hende, man kunne se alt heroppe fra. Kamparenaen, rådspaladset og mange andre spændende ting. Bygningerne var tydeligt mere moderne end den verden han måtte komme fra, de var mere fremme i deres udvikling. Naydina lagde hovedet ind mod hans ryg og sukkede lyksaligt, hun så ud over det vidunderlige syn, nød følelsen af vinden mod sig, det var forfriskende og skønt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2015 23:12:33 GMT 1
Det passede Jerry og Harley helt perfekt hun ville havde det så vildt som det kunde blive, eller som Harley ville havde det skulle være, Harley begynde at dreje om sin egen akse i hurtige rul, så de ville blive på hendes ryg uden de skulle kæmpe for det, hun lavede lops og gav den hele armen og efter lidt tid på den måde, fløj hun virkelig højt op i luften, #er du klar Harley, så tager vi røven på hende# det ville måske være lidt ondt, men sjovt og hun ville også ende med at grine af det, det var Jerry sikker på med et vente Harley rundt så de han med hoved ned af, og faldt af hendes ryg, "shit Harley nej!" og med et faldt de mod jorden højt oppe fra, han fik revet sig fri fra Naydinas greb, og fik vendt sig om så de havde front mod hinanden, "undskyld Naydina, jeg havde ikke forventet det var sådan her det skulle ende." at ham løj viste hun jo nok, men om hun havde tid til at lige mærke til det, viste han ikke efter de havde faldet i noget tid, lod han sine vinger komme frem og stoppede dem roligt fra at falde, hvor efter Harley kom ind under dem igen og de landede roligt på hendes ryg igen, Jerry fik Naydina vent om så hun nu sad forrest på Harley, Jerry fik sine vinger til at forsvinde ind igen, mens det nu var ham som sad og holde om hende og pressede sin krop ind mod hendes.
|
|