0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2015 18:47:59 GMT 1
Cath er lavet i oktober, og alligevel er der bare intet sket med hende, så begynder lidt at tro hun måske bare ikke falder i folks interesse, selvom jeg godt kan lide hende xD WELL! Jeg står i den situation at hun altså dør hvis der ikke snart sker noget, og så er det jeg går på knæ her og bønfalder folk, hjælp mig!!!! Kort fortalt om hende, hun er egocentreret og har lavet sit eget lille rige af nyfødte som vil gøre alt for hende og hendes beskyttelse....... Hun elsker blod, er faktisk besat af det, kendt for at tage blodbade bogstaveligt talt, hun elsker følelsen af blod på sin nøgne hud... Man kan være heldig at hun vil lege og eksperimentere sammen med en, som hun har gjort med Zean i starten, hun var kvinden som var med til at slagte hans familie xD Ellers kan man være uheldig og være et offer, selvom det jo tit er noget så kedeligt at være den det slemme går ud over altid KOM MED FORSLAG! Jeg er åben og kan self altid sige nej hvis jeg ikke lige synes det ville passe damen ^^'''' HELP ME KEEP HER ALIVE!!!!!!!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 8:51:27 GMT 1
Jeg er frisk på lidt af det hele! Så kan jeg også få lidt gang i Valerio igen!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 10:14:32 GMT 1
Uuuuh yay! Jamen hvor ville man typisk finde en som ham? xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 10:37:58 GMT 1
Han holder primært til i Manjarno xD Dvasias er ikke ligefrem hans kop the, efter han for hundrede år siden, var med til et angreb mod Castle of Darkness xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 10:43:40 GMT 1
Passer fint, der opholder hun sig lige nu xD Noget specielt i tankerne, noget du mangler til ham eller? ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 10:56:13 GMT 1
Fantastisk! Altså lige pt har han en kæreste, som han ikke gør andet end at skændes med for tiden xD Jeg er åben for lidt af hvert i hvert fald. Hvis du har nogen forslag eller ideer?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 10:58:48 GMT 1
Nogen bekendtskaber burde hun vel egentlig se at få sig xD hun kan ikke blive ved med at være egotripper og ikke gide at have nogen at kunne opsøge for at få sjov og ballade ud af en aften og nat........ Engangsforstillinger er ved at være trættende xD OG snakker ballade, ikke forhold
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2015 7:43:16 GMT 1
Haha xD Valerio er nu meget dyrisk, og særligt med en 'levende' kæreste.. Til tider har selv han brug for noget velkendt xD Ballade er godt! Det er Valerio mester til! Af en eller anden mærkværdig grund o.o xD Han er forretningsmand i Manjarno.. Så der burde være rig mulighed for at komme godt igang med et eller andet Jeg er i hvert fald frisk på lidt af hvert
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2015 9:31:35 GMT 1
Hvis du nu laver en? Jeg ved jeg er styg at bede sig om det xD Men så ligger der ikke noget og venter på dig Ved jo du er et travlt individ
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2015 19:58:45 GMT 1
Bare i orden
|
|