0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2015 19:35:45 GMT 1
Jerry grinte lidt ved hendes ord han fat hendes ganske underholdende, han lage roligt en arm om Harleys hoved så han holde om hendes kæbe, hvor han stod og nussede hende lidt på det der var hendes kind, "nej normalt ryster folk på hoved af mig, lige inden jeg begynder at tæve dem til de ligger på jorden og græder, og tigger om at få lov til at dø i fred" hans stemme var rolig da hun tilbød at slå en streg over det, der var sket til at starte med ,så han på hende med et roligt blik mens hans tænkte lidt, Harley rystede på hoved med det samme, hun var ikke interesserede i at lave noget som helt med den skøge af en vampyr, Jerry smilte lidt til Cathlina "lige et øjeblik søde" han vente sig mod Harley så han havde ryggen til Cathlina, "hvad mener du med du er lige glad med hvad den skøge siger, her er det ikke din mening der tælder her, det er mig som sider på ryggen af dig ikke om vent" Harley stod og brøllede lidt de havde det med at råbe lidt af hinanden, engang i mellem når de skændes "hvad mener du med at du godt vil side på min ryg, også er det mig der skal flyve os rundt" Jerry var ved at blive ret så sur på hende lige nu, han greb fat i hendes mund vige og trak hendes hoved helt ned til sig "nu gør du som jeg siger, ellers sender jeg dig tilbage hvor du kommer fra" Jerry flårede hendes hoved ned i jorden i vrede, Harley ture ikke gøre modstand på Jerry for så viste hun at han ville gøre noget ved hende sener som hun ikke kunde lide, han vente sig om og så på Catlina "alt er glemt" det passede ikke Jerry at Harley havde skabt sig på den måde, men det var ikke noget han kunde lave om på nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2015 20:12:48 GMT 1
Det var en smule interessant at se båndet mellem drage og rytter, men også kun en smule, tænk at være afhængig at et andet væsen på den måde. Rædsomt! Hun var bestemt glad for at skulle undvære sådan et bånd med nogen som helst, det bånd mellem de to kunne jo virkelig ikke brydes, det ville blive deres død og det var ikke en speciel fed ting at leve med. Heldig var hun, uafhængig og havde sit evige liv. Cathlina afventede de blev færdig med deres diskussion med hinanden, hun lod sine fingre hoppe mod sine foldede arme, inden han endelig vendte sig rundt. Roligt lagde hun hovedet på skrå. "Hun kan virkelig ikke lide mig." Grinte hun bare, inden hun nikkede tilfreds med at alt var glemt. Så kunne de komme videre med natten, hun lod sine fingre glide let over hagen, hvad skulle hun egentlig finde på. "Vi har en fælles passion, at torturer og myrde...... Har du nogen ideer til hvordan vi kan udfolde os denne nat?" Spurgte hun så roligt, inden hun nærmede sig ham igen, dog stadig på vagt, man kunne ikke stole på nogen som helst! Hendes tiltrækningskræft rev i de fleste mænd, det lå over hende, hun var i den grad et sensuelt væsen og det havde jo også med at lokke de fleste i fordærv. Dette var jo blandt andet grunden til at fem mænd nu havde mistet livet, lidt hurtigere end planlagt, men sådan gik det jo.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2015 21:22:24 GMT 1
Jerry smilte lidt skævt til hende, "nej og det kan jeg enlig heler ikke dame, men jeg er villig til at komme hvider da jeg syntes det er sjover at lade dig leve, ind at slå dig ihjel lige nu, men det kan jo ender sig, og det er hun ikke, men det må hun leve med for nu, men hold dig fra hende hun har det med at bide hoved af folk hun ikke kan lide, så hold din afstand tøs" Jerry klappede Harley lidt oven på hoved, som et tegn på han havde tilgivet hende. Jerry stod og tænkte lidt inden han fik en ide, " uh uh uh jeg har det gå til bage til baren, men led hver med at gå ind i baren det ønsker du ikke, men stå klar med din pisk ude forand den du få brug for den." Jerry satte sig op på Harley mens han havde et stort smil på læben, det her skulle nok blive godt. Harley lettede højt op i luften hans plan var at skramme alle ud der inde fra, også få fanget nogle af dem som kom ud så de kunde leje med dem, på den måde kunde de selv vælge hvem de ville ned lægge med det samme og hvem de ville holde i live.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2015 21:28:58 GMT 1
Når da da, han kunne ikke lide hende? Jamen det behøvede han jo sådan set heller ikke, bare han ikke hadet hende, for det betød han rent faktisk et sted kunne lide hende og sådan noget følelsespjat endte altid galt! Heldigvis for hende, var hun glædeligt uden sådanne ting. Cathlina elskede at lege med andre folks skæbner, så det var hvad hun egentlig lavede til hverdag, forvandlede folk, slog folk ihjel, ændrede deres liv ganske drastisk. At han kaldte hende tøs, fik hende til at rynke utilfreds på næsen, det passede hende ikke, hun var en kvinde, ikke en simpel tøs, men det måtte han jo om! Pisken svang hun en gang ud til siden for at demonstrere hun stadig havde den fremme klar til brug. Med rolige skridt gik hun tilbage til den dansende flamme, musikken lød muntert derinde, folk skrålede eller råbte. Et par enkelte var allerede ude og få noget luft, som hun kom gående, smilede hun bare mod dem, høfligt som hun nikkede og lod pisken samle sig bag hende i hendes hænder. At sige mere, det var der ikke behov for, snak var som regel der hvor tingene gik galt for sådan en som hende. Og sikkert også for ham, hun kunne forstille sig han havde været ved at miste hovedet mange gange på bemærkninger og irreterende handlinger.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2015 22:08:48 GMT 1
Jerry og Harley cirkulerede et par gange om kroen før de dykkede ned af mod kroen, med en høj fart og med et landede de oven på de,n og Harley bankede sit hoved ind gennem taget på den og begynde at brøle af folk der inde, hvilket skabte kaos og panik blandt folk, hun fik fat i en mand der inde fra og flårede han med ud da hun trak sit hoved op igennem taget igen, hun bed hoved af manden og lod kroppen lande lige for and Cathlina som en, advarsel for hvad der ville ske med hende vis hun kom for tæt på. Folk løb skrigende ud der inde fra, men nogle enkelte blev tilbage der inde og trak deres våben, Jerry hoppede ned gennem hulet i taget og tog sit koben frem og begynde at slå folk ned der inde, mens han grinte højlydt nu begynde det sjove for ham, han nød det ret så meget man kunde høre hvordan knogler knækkede og knaste inde i baren imellem hans psykotiske grin, da der kun var en tilbage inde i baren som stadig stod, så Jerry på hende der var tilbage, kvinde som stod og rystede med sit svær i hånden, hun lod sværte falde til jorden og løb ud mod udgangen, men den gik ikke Jerry fandt en bombe frem og kastede den på hende, den her type gjorde ingen skade, men det larmede hendes krop og hun faldt til jorden som var hun død.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 10:27:35 GMT 1
Man måtte sige det kunne have sine fordele at have en drage, hun grinte lidt af deres metoder, men hvem var hun at dømme, det var jo hver sin smag. Cathlina så folk strømme ud derfra, skrigende og skræmt fra vid og sans, det var sjovt, som en flok høns hvor ræven var sluppet ind i hønsegården. Panik og rædsel. Ganske smukt! Hun svang sin pisk hurtigt, gentagende gange som hun angreb de fleste der kom løbende, hun lagde godt mærke til dem som blev og prøvede at kæmpe, naivt! Benmuskler blev flået op og mange prøvede forgæves at skulle kravle væk, det var sjovt, virkelig sjovt. Duften af blod hang så tydeligt i luften, det var vidunderligt! Hendes nat skulle nok blive god, det var hun sikker på. Smilet lå fæstnet på de knaldrøde læber, hun morede sig tydeligt, han havde vel gjort op for deres gerninger fra før. At dragen prøvede at gøre hende opmærksom på hvad der ville ske, ænsede hun ikke, det havde hun slet ikke tid til og så var hun også ganske ligeglad! De fleste nåede at flygte, eller, hun lod dem, for hendes folk var tilbageholdt i skyggerne og gjorde absolut intet uden hendes tilladelse. Dog måtte de jo gerne spise, så hvis nogen løb lige ind i den gyde hvor de gemte sig, ja så var det vel bare trist for dem? Cathlina sukkede nydende som hun trådte mod en kvinde, ganske middelaldrene. Kvinden skreg hysterisk, hun satte sig ned på hug og tvang kvinden til at se hende i øjnene. "Hvad forventer du egentlig dit hysteri vil hjælpe?" Spurgte hun næsten kælent, hun lod en skarp negl glide hårdt mod kvindens hals som straks begyndte at bløde, dog intet dødligt. Hun suttede sin finger af, inden hun løftede hende op i hendes klæder og rejste sig helt op. Tungen søgte hendes hals roligt, kvinden skreg forsat, prøvede at skubbe sig væk fra Cathlina, men havde jo ingen chance, da hun var et simpelt menneske. Sjovt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 13:17:20 GMT 1
Jerry greb fat i en mand som lå på jorden og piv lidt over hans arm var brækket, og hans brystkasse var blevet slået godt og grundigt ind, og kvinden som han havde gasset tog han også med sig ud til Cathlina, da han kom ud så han sig lidt omkring det havde hun jo klaret ganske fint, han stod og så på hvad hun gjorde ved den sidste kvinde, hvordan hun trak hendes pinsler ud det var ganske underholdene at se på syntes han. Han kastede manden ud midt i det hele hvor han lå og krøllede sig selv helt sammen som et lille barn, det var ret ynkelig at se på efter Jerrys mening, mens han beholde kvinden i sin anden hånd. Hende gav han ikke slip på endnu, hun var hans personlige fange som nok ville ende med at blive Harleys aftens mad, han stod og så lidt op mod Harley som stadig stod oppe på taget, hun ville stadig gerne bare bide hoved at den vampyr tøs og komme hvider i deres aften, men den var Jerry ikke helt med på ikke endnu i hvert fald, måske lidt sener vis de kom på kanten af hinanden igen. "Hvad siger du så en hel bar på små 10-15 minutter." Jerry fandt det underholde at se hvor hurtigt han kunde smadre et helt sted, og nedlægge alt form for modstand hurtigst mulige, det var en form for sport for ham og han var god til sin sport vis han selv skulle sige det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 19:46:43 GMT 1
Personligt var hun mere til at trække ting rigtig langt ud, mens han virkede stolt over noget var sket på rekordtid, hver sin smag, måtte hun tænke for sig selv. Kvindens skrig var begyndt at blive virkelig irriterende, så hun endte med at stikke sin hånd ind i munden på hende og hive fat i kvindens tunge for at presse sine negle om den og flå den ud. Lydene døde hen, så fantastisk. Blodet flød fra hendes mund, Cathlina kastede tungen ned foran manden som Jerry var kommet ud med, hans reaktion var guld værd. Men det var så heller ikke alle som tog så let på frataget kropsdele på den måde. Langsomt suttede hun sine fingre af som hun stirrede mod kvinden der græd som pisket, men lydløst nu, takket været den mistede tunge. Eller, så lydløst som det nu kunne blive til. Denne fremmede dragerytter virkede okay at lege med, selvom han lidt mindede hende om Zean som bare ville have død og smerte hurtigt, hvor hun var til det lidt mere psykiske og selvfølgelig også fysisk smerte. Dog kom døden hurtigere end hvad hun var til, men det var fordelen ved at have en masse. Flere folk lå og kæmpede for at komme væk, væk fra disse galninge. Men de fleste havde jo fået flået deres benmuskler op af hendes pisk med de fine pikke, som fungerede som kroge næsten. "Vi bør nok komme væk herfra, jeg er helt sikkert på dem som smuttede herfra henter forstærkninger og vi har snart en pris på vores hoveder." Grinte hun morende, inden hun valgte at gøre tegn til sit folk at de skulle tage dem som var levende og stadig lå rundt omkring. Kvinden hun selv stod med, endte hun med at kysse dybt, sutte på læberne og lade tungen glide ind i hendes mund som hun nød smagen af det blod som flød voldsomt fra hendes mund. Derefter smed hun hende fra sig som var hun ingenting, hun kunne være vidne, der blev ikke sagt meget fra hende alligevel og snart ville hun nok forbløde. "Vil du bruge mere tid med mig her til aften, eller skal vi lade din drage få fred for mig?" Spurgte hun så med et drillende blik, inden hun gik roligt med overdrevet vuggende hofter mod ham, dog holdte hun afstand hvis dragen skulle være mere i hans nærhed end hvad hun ville kunne nå at flygte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2015 20:07:56 GMT 1
Jerry rystede lidt på hoved af hende, og hendes glæde for blod, men hun var vel en blod suger, og det var sådan set noget som Jerry enlig ikke kunde fordrage, nok mest fordi han syntes det fjernede noget af det sjove største delen af folks blod bare forsvandt, så kunde man jo ikke se hvor voldsomt det havde været eller noget som helst, så linde det jo mere bare at folk var døde hurtigt og smerte frit, og det var jo langt fra det indtryk Jerry gik efter han ville havde at når folk kom her til, ville deres mave vende sig og de ville havde mest lyst til bare at gå den anden vej igen og ikke se sig tilbage. han så sig lidt omkring hvor efter han så på hende igen, "hmm jeg kan vist ikke få noget jeg har i forvejen." grinte han det var ret nemt at indestifinere ham da han jo havde en drage, og var der noget folk huskede var det altid en sort drage med grønne øjne, og dem var der jo ikke lige frem ret mange af jo. Han så op mod Harley som stadig bare stod og ventede på taget og kastede den gassede kvinde op til hende #grib min skat# Jerry viste enlig ikke rigtig hvad han skulle med kvinden så Harley kunde lige så godt få hende nu som sener. Han så dog lidt undrende på hende som hun kom tætter på ham, "stikke af, sig mig lige en gang ville du ikke havde sjov og ballade, det her var jo forspil hoved artaksjonen kommer jo først om lidt, ingen grundt til at gå nogle steder så slipper du jo også for at lede efter sjov, når du er så dårlig til det" hans stemme var drillende og han måde grine lidt, han havde jo nok fornærmet hende igen, men det var han jo ret lige glad med, og det var ikke noget han kunde tage sig af "jeg ved ikke med dig, men jeg vil gå ind og få mig noget at drikke, mens der er fri bar og jeg venter på det næste hold, kommer som ønsker at få tæsk" Jerry blev stårende og ventede vis hun kom tæt nok på ham så han kunde klappe hende i røven, også gå mod den smadret bar som nu gav gratis drinks, til dem som selv kunde tage fra baren.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2015 9:29:00 GMT 1
Her havde hun ikke suget livet ud end andre end hendes egne, hun havde jo blot slikket lidt på kvinden og taget lidt af hendes blod fra munden, der var jo stadig rigeligt til at få hende til at ligne folks værste mareridt. Cathlina brød sig ikke om at han lod hende fremstå som kedelig, men det måtte han jo selv om, hun havde været van til sådan noget her, desuden skulle for mange ikke dø på en gang. Befolkningen skulle gerne forblive talrige så hendes familie havde noget at leve af, hun sukkede blidt. "Jeg nægter at bekæmpe Dvasias hær, og du vil gøre klogt i ikke at undervurdere dem. Tro det eller ej, jeg har prøvet det her en gang eller to." Lød det køligt fra hende. Hun lagde armene over kors, afventede lidt, hun kunne godt se at det kunne blive sjovt, hvis det ikke var fordi hun vidste hvordan tropperne var i Dvasias hær, hun havde været ved at miste sit evige liv, den fejl begik hun ikke to gange. Der var massere af andre steder de kunne lave ballade, men lige her ville det blive for farligt at blive, men han kunne jo også altid bare flygte på sin drage. Hun ville være jagtet af andre vampyrer, som muligvis var ældre og hurtigere end hende. Nej tak! "Jeg er ked af det slutter så hurtigt, men jeg er altså den som er smuttet herfra, jeg ved nemlig hvad der kommer og jeg vil ikke miste mit kønne ansigt fra min fantastiske krop." Grinte hun så, inden hun lod armene glide ned igen, før hun begyndte at gå roligt derfra. Hun lod ham da få chancen for at indhente hende, en chance og derefter ville hun skynde sig væk!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2015 13:06:57 GMT 1
Jerry var godt på vej ind i baren som hun sagde hendes ord, hun havde måske fat i noget der han stoppede op og så lidt mod Harley, #hvad siger du min pige hvad skal vi gøre# Jerry ville sådan set godt høre Harleys mening omkring det her, selv om han nok godt viste hvad hendes mening var omkring det. Han så lidt efter Cathlina hendes egen lille hær, gad hvide om han kunde få en aftale i land med hende det ville være et godt trumf at havde i hånden over for Corina, ikke for at gå mod hende, men som ekstra forstærkninger til Corinas hær, hans øjne faldt tilbage på Harley, #Harley kom nu vis vi kan få hende til at gå med til en aftale om vi kan bruge hende og hendes tilhænger i krig, har vi et rigtig godt trumf mod Corina vis hun havde tænkt sig at sige nej til og som hendes hærføre# Harley var stadig ikke meget for det, men ende så med at nikke roligt. Jerry så mod Cathlina igen og begynde at små løbe for at indhente hende, da han kom op på siden af hende smilte han roligt til hende, "sig mig lige en gang hvor mange er din flok enlig på" Jerry skulle jo først og fremmest finde ud af om hun overhoved var vær at havde i sin baghånd, eller om hendes troppe bare var en lille flok på 5-10 stykker, for det kunde han jo ikke bruge til noget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2015 22:24:26 GMT 1
I det hun hørte ham vende rundt for at komme op ed hende side, måtte hun jo smile, for hun fandt det ærgerlig at skulle stoppe allerede nu, men så igen. Meget var der ikke at lave for dem, måske kunne de snakke lidt, drikke lidt? De kunne jo tage nogle flasker med sig, at gå fra at udnytte en fri bar var jo direkte dumt et sted. Så det måtte hun da give ham! Spørgsmålet fik hende dog til at blive overrasket, det kom bag på hende, meget, hvad ville han dog vide det for? Hun tænkte sig lidt om, det kunne jo ikke skade at fortælle ham. "Lige nu har jeg 20-30 børn og 10-20 fuldblods til at følge mig, jeg har slået en del af mine børn ihjel i disse kedsomme tider, så vi er ikke så mange som vi har været. En, 40-50 stykker ved jeg tro. Hvad interesse har du i det?" Hun var direkte, kølig, kontant, sådan var hun, specielt hvis det lugtede langt væk af forretning eller aftaler. Vampyrernes leder havde jo allerede haft søgt om at de skulle slå sig sammen, eller at der i hvert fald var styr på hendes nyfødte og at de ikke gjorde dumme ting. Det var sådan set mere hende han burde have fat i, det var hende som lavede al balladen, men sådan var det jo. "Vent lige." Bad hun så roligt, inden hun forsvandt i høj hastighed og på ingen tid var tilbage igen med favnen fyldt af gode sager, flere forskellige flasker af alt muligt, alt fra den øverste hylde, alt det dyre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2015 22:53:55 GMT 1
Jerry gik roligt ved siden af hende og lyttede til hendes ord, mens Harley var gået i luften for at holde øje med om de gik lige mod dem som hun så gerne ville komme uden om, han stoppede dog op i det hun forsvandt mens han tænkte på hvad han dog skulle svare hende, han var jo godt klar over han ikke bare kunde sige til hende han ville havde hendes og hendes børn til at kæmpe for en sag som de nok ikke selv var en del af, men det var et spørgsmål om at sige det på den rigtige måde, også var det helt sikkert hun ikke ville kunde give ham et afslag, da hun kom tilbage igen stod han op så på mod Harley, "lige meget hvad jeg gør ved dig, så følger du bare med lad os gå til venret, her det tror jeg er en god ide" han så på hende og trak hende med sig mod venstre, ind i gyde hvor der var mørkere Harley havde fortalt ham at lige frem var der nogle soldater på vej lige mod dem, Harley er i luften og viser os vej, så vi ikke møder nogle af soldaterne Jerry tog en flaske rom fra hende, og åbnede den og tog en tår af den, "jeg vil bare gerne hvide hvad jeg har med at gøre, intet andet." han tænkte det var en god ide at få svaret hende på hendes spørgsmål, til ham inden hun ville falde mistanke om hvad han var ude på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2015 23:05:41 GMT 1
Som de gik, ventede hun naturligvis på svar, hun bed sig blidt i læben og tænkte lidt over hvad pokker han egentlig ville med den viden. Dog blev hun revet lidt ud af det da han endte med at sige hun skulle gøre hvad han sagde, hun skulle lige til at protestere, men drejede med ind i mørket uden så meget som et ord. Stolede han ikke på hendes sanser? Hun kunne fornemme dem lang tid før de egentlig kom frem og hvis vampyrerne var med, ville han på ingen måde være sikker på jorden. Cathlina mærkede hvordan samlingen i hendes favn blev brudt lidt da han trak en flaske rom fra hende, flaskerne klirrede let mod hinanden inden hun fik styr på dem. Hun sendte ham et advarende blik. Hvad pokker havde han gang i? Folk havde øre! "Stoler du ikke på en vampyrs sanser?" Spurgte hun så lettere utilfreds, inden hun stod helt stille og lyttede, hun mærkede efter, de var med! Pis! Hun endte med at stille flaskerne fra sig, hun ville være parat, med forsigtige bevægelser trak hun sin pisk. Endte med at forsøge at skubbe Jerry tilbage, han ville ikke kunne nå at reagere hvis de først fandt dem, hvilket der var stor sandsynlighed for. "Få din drage ned og kom væk herfra, de har taget deres vampyrer med....." Lød det hviskende fra hende, mere nåede hun ikke at sige før hun mærkede en hård hånd stramme sig om hendes hals og flå hende helt ned for enden af gyden og direkte ind i muren. Det fik hende til at skære en smertefuld grimasse, som hun forsøgte at komme fri, men deres soldater var ældre, stærkere og hurtigere end hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2015 23:28:46 GMT 1
Jerry så på hende med et undrende blik lige inden hun forsvandt for øjne af ham, og ned for enden af gyden det fik ham til at grine han kunde ikke lade hver, han tog en klud frem, der var virkelig noget de soldater havde misforståret her, det var ikke hende som var den farlige for dem det var ham, han tog sin maske på og han stak kludene ned i flasken, med den ene hånd mens han med den anden anden hånd ragde ud mod en fakkel, han tænde kluden og kastede flasken direkte i ryggen, på den vampyr som stod og holde hende op mod muren, da flasken ramte vampyrene i ryggen sprang den i ryggen på den, og flammerne stod ud til alle sider, men Jerry smed 5 bomber bag sig så ingen væsner til fods ville kunde komme ind i gyden til dem, han fandt sit koben frem og afventede at flammerne skulle ligge sig lidt. Vampyrene slap Cathlina da han stod i flammer og der i bund og grund liger var sprunget en minder bombe på hans ryg, Harley kom ned og sørede for flammerne lage sig lidt hurtigere, så Jerry kunde komme ind til vampyren han begynde at brække så mange knogler i ham som muligt, inden han ville begynde at heale, "Harley få os væk her fra, og du griber med alt din kraft i ham her, men vær sød ved Cathlina" Harley landede med den ene fod direkte oven på den gennem smadret vampyrs hoved, og knuste det mere eller mindre fuldstændigt dog ikke nok til han ville dø af det, Jerry skulle nemlig bruge ham i live for at Cathlina kunde drikke hans blod så hun kunde heale hurtigt igen, han hoppede op på ryggen af Harley hvor efter han ragde hånden ud få at trække hende op på ryggen af Harley, hvilket ikke passede Harley, men Harley ville virkelig gerne blive mere for Corina ind blot en brik i hendes hær, og det kunde hun kun blive ved at Jerry kom til at bliver hærføre for Corina.
|
|