Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Jun 20, 2015 18:31:59 GMT 1
Jared havde altid været kræsen med hvem han havde lukket tæt på, og dette ville aldrig ændre sig. Han ønskede ikke at være sammen med halve Dvasias, selvom det var noget som som han tog del i. Han ønskede at forholde det til en særlig, selvom det ikke var en skæbne, som man kunne sige, havde lyst i hans favør. Han smilede let for sig selv. "Jeg er ikke bange for mareridt, min kære. I så fald, skulle jeg have taget flugten for lang tid siden," pointerede han sigende. Jaceluck og Maloya burde for længst have jaget ham afsted. Ikke at det var sket, og ikke var det noget, som nogensinde ville få lov til at komme på tale. Selvom de lagde op til mere, så var det måske en god ide at stoppe, og særligt fordi at de havde et helt folk, som de skulle lede i morgen. Efterhånden, var det jo også en opgave, som han havde påtaget sig, og han havde intet imod det. Han var vel en form for leder selv? "Jeg håber i så fald," pointerede han med en rolig stemme, inden han vendte blikket mod hende igen. Han strøg hånden over hendes kind, inden han tog imod hendes kys. Igen gengældte han det, inden han selv lagde sig til. Træt var han ikke som sådan, men han kunne godt sove. Han lagde sig roligt ved hendes side, hvor han trak det tynde tæppe op om hende. "Sov godt, Cecilaya," endte han, inden han roligt lagde sig til. Skræmmende nok, faldt han hurtigt i søvn.
//Out
|
|