0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2015 14:50:06 GMT 1
@amy
Kasser, pergamenter, bøger, notesbøger, mapper. Der var jo alverden at holde styr på, men alt skulle læses igennem og ses videre på, der var overdraget meget i hendes hænder og efter alt flytningen skulle der også styr på disse. På gulvet lå der rod overalt, papir i stakkevis, kasser, ruller, ja rod overalt kort fortalt. Et tungt suk lød fra Corina, der var meget at se til rent kontormæssigt, og ingen sjov, det var noget så kedeligt og hendes ryg begyndte at gøre værker! Hvornår havde hun sidst fået trænet overhovedet? Hun rullede med øjnene, det måtte være dage siden!
Der var aftalen med Noran, omkring ham som hærfører for dødsenglene, nu måtte hun få snakket med Marcellus om der var brug for ham i henhold til selve Imandra, at han eventuelt kunne lånes ud! For han var altså hendes!
Der var aftalen med Daelis, den gamle som indebar en del mere, som vel egentlig bare skulle brændes, og så den nye, hvor hun hjalp hende med materialer til at bygge våben, og selv fik noget ud af det. Desuden ville god jord med den kommende Kahli være en god ting.
Der var aftalen med Jerry, som lød på at han på ingen måde måtte skade hendes dødsengle, til gengæld ville hun intet røbe om ham og hans drage. Der var mulig snak om at bruge ham i kamp, men det kom jo an på hans humør og lyst.
Der var aftalen med Deacon, som hun så pænt havde fået skrevet ned, da hun også skulle have på papir at han var blevet general i hendes hær. Skønt hendes hær var lille, hun måtte få nogle rekrutter af frivillige som ikke var dødsengle, eller rejse ud og finde nogen rundt omkring som ikke havde hørt noget af samlingen af deres art.
Der var kontrakten, som gjorde hende til fyrstinde, den skulle slet ikke ligge her! Den skulle i ramme og hænge nede i pejsestuen for at alle kunne se at dette ikke blot ar rygte, men sandhed! Lidt pralende var hun vel.
Så langt så godt, hun sukkede tungt og mærkede virkelig ryggen genere hende, hun begyndte stille at pakke det væk på reoler som var klar, resten måtte hun stable op på skrivebordet, indtil hun igen fandt lidt overskud. NU! Nu ville hun have en gang massage, nogle dejlige friske frugter og noget dessertvin dertil. "Aimée!" Kaldte hun højt som hun altid gjorde det, med en krigers røst. Det forsvandt nok aldrig, for så var hun sikker på folk hørte hende. Lige nu skulle hun bruge hendes elskede slave, hun var blevet så glad for hende og hun havde været alt besværet værd. Hvordan hun egentlig rigtigt havde det med alting, det var ikke til at vide for hende om det var den rigtige Aimée, om det var sådan hun virkelig havde det, eller om det var et spil for galleriet for at have det lettere og ikke komme i problemer. Uanset hvad var Corina jo tilfreds.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2015 16:46:45 GMT 1
Amiée sad i sit værelse, her tilbragt hun nok mest tid.. hun kom jo sjælden uden for, det var vel ja for hende føltes det som en evighed siden hun sidste var ude og få frisk luft, hun sad bare på sin seng hun brugt stort set ikke andet i rummet, alt stod urørt undtagen en bestemt plet på sengen, i den plet lå hun altid være nat sammen rulle og sov. Hun var ikke glad for sin ny tilværelse, hun hade det. I sær fordi hun ind i mellem hade greben sig selv i og tænke at det hele ikke var så slemt, corina hade jo behandle hende pænt så længe hun hade være søde. Den første tid efter corina hade kidnappe hende hade være slem hendes arm skulle heale efter toms ild kugle hade ramt hendes underarme fordi corina brugt hende som skjold.
Men corina hade prøve og bilde hende ind at det var et uheld og hun ikke hade gjort det med vilje, amiée kigge på sin under arme, de var heale men hun kunne stadig se brænd sårt for sig, næsten stadig lugt det. Hun vist godt det var indbildning men det sad bare fast det billede i hendes hoved. Hun sukke og lod armen dumpe ned i hendes skød, hun savne tom hun savne at være tryg hos ham igen. Men hun var fanget her, slave for den radsomme kvinde, men hvad nytte det hun hade forsøgt og flygt og hendes straf hade være slem, hun gøs ved tanken. Hun hørt corina råbe og sukke så var det på den igen, hun kravle ud af sengen og så mod sit spejl hun line et spøgelse, men det gjord hun altid. Hun hade en simpel hvid kjole på og hendes næsten hvide hår han løst for en gang skyld, hun så lidt tynd ud men hun hade ikke haft lysten til og spise, kun sjæle dem skulle hun have ellers død hun og vis hun ikke selv tog de, hade corina bare tage og rykke amiée helt hen til hvem end person vis sjæl skulle ædes og presse krystalen mod persones mund for hende så hun spist sjælen mod sin vilje, hun sukke og rette sig op hun hade opdage at spille hun søde og gjord som der blev sagt ville hun have en lidt letter dag, hun forlod værelset og gik mod kontoret og banke kort på inden hun gik ind og lukke døren og så på alt papir der var rundt omkring, ”De råbt” sag hun bare med et svagt smile på læben og en meget svag glæde kunne man vel kalde det i stemmen og så på corina med de skinne isblå øjne der skinne klart lig som krystallen gjord.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2015 20:53:58 GMT 1
Roligt stod Corina og så mod sin slave, hun havde overvejet måske at tilbyde hende jobbet som tjenerinde i stedet, så hun rent faktisk var der af fri vilje og blev betalt. Men det måtte tiden jo vise, måske efter et par gode år var hun blevet god nok til at være her som en fri kvinde. Indtil videre stolede hun ikke på hende, ikke nok i hvert fald. Roligt gik hun mod sofaen, her lod hun sin mørke kjole falde, så hun kun stod i trusser, hun lagde sig ned foran pejsen på gulvet på tæppet og pegede mod sin ryg. "Vil du se om du kan arbejde lidt med min ryg, den gør ondt som bare pokker." Spurgte hun så, hendes hoved lå vendt mod ilden som hun så ind i. De legende flammer fik hende til at tænke på Deacon, hun smilede svagt og strakte sin krop kort inden Aimée ville nærme sig hende helt. Et kort suk kom fra hende. "Hvilke pligter ville du foretrække at have kære? Andre end dem som er ved mig privat. Er der noget du godt kan lide at arbejde med?" Lød det roligt fra hende, hun var nysgerrig på hende som væsen, og så ville hun gerne bygge et fornuftigt forhold op til hende. Selvom hun jo havde svært ved at vide helt hvordan. Følelser var ikke det hun praktiserede mest af, det var noget værre rod, mere rodet end hendes skrivebord.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2015 21:35:50 GMT 1
Amiée kigge bare roligt corina mens hun vente på og høre hendes befaling, hun håbe det var en nemmer opgave i dag hun gade ikke de mere komplicere eller grænseoverskridende. Hun så på corina som hun smed kjolen, amiée var ikke genert omkring og se kvinder nøgne en mand det var måske lidt noget andet. at hun skulle arbejede med corinas ryg, jo det var da en nem opgave så hun var heldig. Hun gik roligt hen til corina og løft op i kjolen og satte sig på knæ bag corina, ”som de befaler” mumle hun og bøje fingeren lidt og begyndt ellers og masser corinas ryg i små cirkel bevægelser og var bestemt ikke bange for og presse til og masser med alt den styrke hun hade, for dam! Den kvindes ryg var jo nærmest en stor knude! ”de har alt for mange spændinger fyrstinde det næsten ikke til og løsne” hun arbejde vider og hade da svært ved og masser igennem og komme igennem de spændet muskler.
Hun så på corina som hun spurt til hvilke pligter hun fortrak foruden dem hun gjord for corina private, hvad hun var god til. Der kom amiée lidt på bar bund for ja hvad var hun enlig god til. Hun tænkt lidt ”jeg ved ikke om jeg er god til noget, min fyrstinde… jeg har passe børn i en oprørs lejer og gjord lidt rent.. ellers intet der kan betegnes som et talent” hun forsatte sin masserne og ville helst ikke nævne for corina at hun før i tiden faktisk var en spion man kunne leje. Hun nægte og spioner igen hun hade ikke gjort det i utrolig mange år og hun var sikkert falde af på den .”må jeg være så fræk og spøger hvorfor fyrstinden spøger efter hvilke arbejdes opgaver jeg er god til?” kom det roligt fra hende som hun kæmpe vider med musklerne. og valgt og sætte sig over skrævs på corina så hun kunne lidt beder ligge kræfterne i og få masser i bund for kæft den kvindes ryg var anspændt og hård som bare pokker.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 19:37:49 GMT 1
Det var jo ganske tilfredsstillende at høre hende være en dygtig og god slave. Hun havde stadig sine øjne lukket som hun mærkede hendes hænder søge mod den nøgne hud på hendes muskuløse og knudefyldte ryg. Der havde i den grad været uvant arbejde, og det havde så været gået ud over hendes ryg. Hun kom dog med nydende lyde, da det jo var ganske behageligt og så havde Corina jo sit helt specielle forhold til smerte. I bund og grund var dette blot virkelig lækkert for hende, det gavnede og tændte hende, hvilket Aimée burde se som en ære, men nu vidste hun det nok ikke engang, så det var vel hvad det måtte være. "Gør du bare dit bedste Aimée, mere forlanger jeg skam ikke." Mumlede hun roligt, varmen var pejsen var skøn og hendes små feminine hænder var bløde og ganske nyttige lige nu. Det kunne jo være at hvis det virkede, hun ville blive belønnet, man vidste jo aldrig. Da Aimée fortalte, lyttede hun roligt efter, hun nikkede svagt et par gange og kom med et par tænkende lyde. "Jeg tænkte nærmere på, hvad du godt kan lide at lave. Hvad holder du af at bruge din tid på?" Spurgte hun så nyagerrigt, for hun ville jo ikke vide hvad hun var god til, men hvad hun kunne lide at lave. Det var deri det hele lå, hun ville lære hende bedre af kende. Nu havde hun trods alt været hos hende i noget tid og været rimelig tæt på hendes privatliv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 20:15:24 GMT 1
Amiée forsatte blot sin masserne, du godeste hvor mange knuder kunne man lige have! Det var jo sindssygt! Hun forsatte roligt mens hun hørt på corinas lyde, og rulle skjult med øjene. Hun sag dog intet men forsatte bare det bedste hun kunne for at få den ryg løsnet op, hun lytte da corina snakke om hun bare skulle gør sit bedste hun vist ikke helt om hun troede på det men forsatte bare og hav et ekster tryk mod hendes ryg, hun så på corina og valgt og bruge albuen lidt og presse til for at løsne op det ville så bare gør mere ondt men så kunne hun måske bryde igen den spændet ryg ”deres ryg er utrolig anspændt min fyrstinde de burt tage et varmt bad for få musklerne til og slappe af eller prøve varm sten har hørt det skulle være godt vis ikke de for varme” hun så på corina, og lytte som hun snakke igen mens amiée under sig over corina fandt det behagliget for amiée vist selv at så spændt en ryg gjord skide ondt!
Hun tænkt lidt hvad hun kunne lig og lave eller holdt af og brug sin tid på, den var værre hvornår hade hun enlig brugt tid på sig selv? ”jeg…kan godt lig..øhm.. og jeg ved det faktisk ikke.. det længe siden jeg har lave noget jeg fandt godt.. jeg kan godt lig dyr…albino dyr.. ” kom det bare fra hende, hun vist faktisk ikke hvad hun kunne lig hun hade aldrig tænkt over det, alt var bare gjort fordi det var hendes pligt eller det var for at opret holde et skuespil for at lokke hendes mål i en fælde eller for at få de ting hun ville have hun var jo dygtig til skuespil det hade hun lært gennem sit spion arbejde, hun lage lidt krops vægt i albuen og syntes enlig og have fået hul nok steder til hun kunne skifte tilbage til og bruge hænderne, og hun mærke da at der var en forskel nu efter hun hade brugt albuen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 20:49:11 GMT 1
Det lød jo ikke helt skidt, med et varmt bad, eller nu form for behandling af en øm ryg, aldrig havde hun oplevet noget lignende. Hun måtte dog ømme sig lidt da Aimée valgte at bruge sine albuer, hun skar en grimasse eller to, inden hun sukkede tungt, men nydende igen. Det hjalp, det kunne hun da mærke. Hendes øjne gled kort op for at holde øje med ilden, flammerne havde stadig godt fat om brændene, så de lyse øjne gled i igen. "Det lyder skønt med et varmt bad, sådan et må du gerne sætte over til mig bagefter." Lød det mumlende fra hende, hun smilede svagt tilfreds, det var nu en god slave hun havde fået sig her, hendes kunne hun lide og der blev ikke engang behov for slå hende ihjel og forsøge at finde en bedre, nej hun var godt tilfreds. Her lå hun jo ganske godt, det var lige før hun kunne døse helt hen, men det gik jo nok ikke. Ikke i den her mundering, halvnøgen. Et par lyde kom fra hende igen, som tegn på at det gjorde lidt nas, hun sukkede dog også lidt nydende ind imellem, det var en fin blanding. Corina kom derefter med en tænkende lyd. "Det er jeg faktisk oprigtig ked af at høre, jeg vil gerne have noget at belønne dig med, så du kan få ting til noget du måtte finde rart at lave. Måske du skulle finde ud af det, og så kan vi snakke om det. Du er velkommen til at opsøge mig så snart du finder noget." Lød det så fra hende, dyr kunne vel godt bruges, men det virkede lidt mærkeligt at skulle finde albinodyr, selvom det nok var let nok at få fat i, de fleste troede den slags var forbandet eller forhekset af en art. Ganske morsomt, selv troede hun naturligvis ikke på dette.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 21:07:43 GMT 1
Aimée forsatte sin massage og sukke lydløst til hun skulle lavet et bad til corina når hun var færdig ”som fyrsting ønsker.. skal der duft olie i deres vand i dag? ” spurt hun og masser vider hendes finger begyndt dog og blive ømme af at masser hende fordi det hade være så svært og komme igennem den spændet ryg. Hun sad roligt på sin knæ hendes føder begyndt og sov lidt og prikke en del hun kunne høre når corina gav lyd fra sig det gjord nas det frydet hende uheldigvis var corina hurtig til og nyde det så det var en kort fornøjelse, da hun snakke om hun skulle tænke over hvad ting hun kunne lig og lave og komme og fortælle corina svar hun roligt ”det skal jeg gør fyrstinde” hun så mod corinas ryg den var bleven en del rød af hendes massage. Hun forsatte lidt inden hun rejst sig, ”jeg har gjort det jeg kunne med hænderne.. jeg går ud og sætter deres bad over” hun bukke pænt da hun ikke var typen der neje og forlod roligt rummet, og gik mod bade værelset.
Hun sukke da hun kom der ud og ømme sin finger og gik i gang med og fylde vand i karet og finde bade olie frem hun kigge de stykker hun hade igennem, hun valgt en der ikke duft på kraftig corina skulle jo ikke lig frem til fest så denne ville nok være god og slappe af i, hun gik hen og hældt lidt olie i og kørt hånden gennem vandet for at fordele olien i vandet, hun spild uheldig vis lidt vand så da hun vendt på hælen for at stille flasken tilbage gled hun og knalde ryggen ned i badekaret og røg i vandet, hun tabt flasken i vandet og kom hostene op af vandet og bande ellers højlydt ”av for fanden i helve! Forbande lorte vand! Lorte kar! Lort det hele! For satane i fanden!” bande hun og tog sig til ryggen mens hun kom op og stå i karet, skønt nu var hun driv våd! Og skulle lave nydt bad, hun kom forsigtig ud af badet og ømme ryggen kæft det gjord ondt! Hun fik vandet ud af karet og begyndt på ny at fylde vand i og ny olie i efter at have fiske flasken ud af karte igen, tørt gulvet for vand, nu skulle hun bare have tørt tøj på, hendes kjole var helt gennemsigtig det samme med trusserne hun bar ingen bh under kjolen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 21:21:07 GMT 1
Det havde jo allerede hjulpet en del, dog ville hendes ryg nok stadig være øm, men ikke nær så meget efter dette, hvilket jo var fantastisk. Sådan en god lille slave! Hun overvejede lidt hvad hun kunne gøre for Aimée, men lige her var hun tom for ideer, hun var normal ikke typen som gjorde noget godt for nogen som sådan. Dog var det altså lige det hun ønskede i dette tilfælde, fordi at hun var hendes personlige slave, der skulle noget ros til, men også belønning. "Ja meget gerne. Lavendel." Kom det igen mumlende fra hende. At nyde det så længe det varede var jo lige hvad hun var nød til, hun sukkede tungt da det var slut, det måtte jo gerne blive ved, men for meget kunne også gøre skade. Måske senere! Eller at lade faste dage være indført med dette, det var hun jo ganske god til, hendes lille ynglinge slave. "Du har gjort det rigtig godt Aimée, jeg glæder mig til mit bad. Du kan kalde så snart det er færdigt, jeg går med til mit kammer." Sagde hun så, inden hun roligt kom på benene igen, uden at lægge specielt meget i hun stod i trusser alene. Roligt gled hun i sin kjole igen og forsvandt så mod sit kammer, mens Aimée var ude på badeværelset som hun jo havde privat til sit kammer. Hendes uheld var derfor lydhørt for Corina, hendes smerte og det kaos som var derude nærede hun sig på, det bragte et stygt smil frem på hendes læber. Da hun hørte at det næsten virkede klar, det andet kar hun havde gang i, trådte hun roligt, fuldstændig nøgen ud på badeværelset. "Ganske klodset Aimée, og sikke et sprog til en ung dame. Jeg vil nødig gøre noget ved din fine lille mund, så lad os lade det være vores egen lille hemmelighed." Lød det legende fra hende, hun lagde hovedet på skrå og studerede hende i den gennemblødte kjole. Sikke et syn! Hun bed sig kort i læben, inden hun trådte forbi hende og trådte derefter op i karet, for at synke ned i det varme vand der duftede perfekt. Et dybt nydende suk kom fra hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 21:39:18 GMT 1
Amiée så mod corina da hun kom ind og stod der fuldstændig nøgen, amiée så ned og lag hænderne for and sit skød som corina snakke ”ja fyrstinde.. tak fyrstinde” svar hun og bukke pænt inden hun hørt corina steg ned i karet ”fyrstinden må kalde vis de mangler noget.. jeg vil skift tøj” hun bukke pænt og forlod badeværelset og gik tilbage på sit kammer, hun fik trukket det våde tøj og under tøj af og sukke og lag væk det skulle jo vaskes nu. hun gik hen og åbne sit klædeskab for første gang i ja siden hun kom enlig, hun hade haft den kjole på længe og kun haft den af for at vaske sig. Hun sukke og kigge på de par kjoler hun hade, alt var noget corina hade valgt og hun kunne se de alle ikke var spor uskyldig som den kvinde kjole, men det var i det mindst alt sammen holdt hvidt, hun tog den hun syntes sådan virke bare sådan stadig lidt uskyldig og trak den på. Den var meget let den kjole, hun sukke og tog trusser på og fandt et håndklæde og tørt håret en smule, og satte det op i en tyk hestehale og sukke nu dufte hun af lavendel, det minde hende bare om corina og det væmme hende men samtidige følt hun sig et sted glad? Var hun ved og gå fra forstanden? Hun ryste på hoved ”tage dig sammen amy! Du hader det her og du hader den gamle kost” mumle hun svagt til sig selv, og lukke skabet og satte sig hen på sin plet i sengen og vente bare på corina kaldt igen eller på det blev spise tid.
------> kjolen hun har på www.fansshare.com/gallery/photos/579616/kate-upton-white-dress/?loadimage
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 21:57:10 GMT 1
Der var intet at sige til at hun gik ud for at skifte, bare hun ikke svinede hendes tæppe i soveværelset for meget til, godt der var to døre, en ud til gangen og en ind til hendes kammer. Hun sukkede nydende som hun lagde hovedet tilbage, det her var fantastisk, ingen bøger, ruller, pergamenter af nogen arter. Det var fantastisk! Efter dette ville hun have noget let på, måske et par bukser og en top, så kunne hun få trænet lidt! Der gik en halv time med vasken og puslen om sig selv, inden hun valgte at stige op, vandet gled ned af hendes fyldige former og dryppede ivrigt fra hår, albuer og bryster. Hun rakte ud efter et klæde at få tørret sig med, inden hun gik ind mod kammeret og sit klædeskab, hun fandt et par sorte matte læderbukser, samt en top der kun dækkede hendes bryst matchende dertil. Dette trak hun i, inden hun gik ned mod baghaven hvor hun havde sit træningsareal. "Aimée!" Råbte hun roligt, der blev tændt for faklerne rundt omkring så der blev lyst op. Et par høstakke stod stablet med skydeskiver på, hun var begyndt at træne sine færdigheder med bue og pil. Men lige nu, trængte hun bare til at slå på en melsæk, løfte sig lidt i stativet der lignede en legeplads for voksne og bare bruge sin krop lidt. Det ville bestemt gøre det bedre for hende. Lige nu manglede hun bare Aimée, til hvad fandt hun ud af så snart hun valgte at troppe op. Hun begyndte at varme sine muskler op lige så stille, selvom vandet havde gjort arbejdet godt, var luften rimelig kølig her i mørket.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:16:05 GMT 1
Amiée sad bare på sengen som altid, i total mørke og sammen krølle kun hvad en lys der var uden for kom ind af hendes vinduer, hun små sov da hun hørt corina råb igen. Og her troede hun lig at hun kunne slippe for dagen, hun sukke og rejste sig. Og i den korte kjole gik hun ud i baghaven hvor corina var, hun gøs for der var jo køligt. ”de kaldt min fyrstinde ” sag hun roligt som før og stod bare og kigge på corina, det tøj der så enlig godt ud på hende. Hun stoppe dog sin tanker og skjult presse en lang negle i hånden som straf for at tænke sådan *stop så amiée corina er ikke køn hun er ikke søde hun er en led kost der fjerne dig fra det du holdt af og så som dit hjem* tænkt hun og så roligt på corina og under sig enlig lidt over hvorfor hun hade kaldt på hende? Hun kunne jo se corina ville træne og her hade amiée ikke rigtig nogle gavn for hun var ikke fysisk stærk, hun var ikke just hurtig til bens altid, og flyv.. nej nej så skulle hun hente mad? Drikke? Stå og lave en eller anden stilling? Hun kunne ikke regne det ud og det var et sted fursterne ikke at kunne regne ud hvad arbejdes opgave der vente hende for hun kunne bedste lig og nogle lunde vide hvad pokker det var hun skulle så hun mentalt kunne forbered sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:34:47 GMT 1
Da Aimée kom, sendte Corina hende et lusket smil, hun begyndte at folde noget stof om sine hænder, for at bokse lidt til melsækken. De hårde slag gav tydelige klask, og fik sækken til at svinge let. "Hent mig noget frisk vand og lidt frugt." Bad hun så, inden hun slog et par gange mere. Sådan forsatte hun i lidt tid, inden hun begyndte at sparke i stedet, trænede sin kampevner og taktikker i forskellige kommende situationer i kamp. Det var tydeligt at mærke hun ikke havde været i gang i et par dage, det knagede lidt i kroppen. Corina forsatte roligt sin træning, efter lidt tid, var hun begyndt at svede lidt, som glinsede i lyset fra faklernes skær. Hun stoppede op og tog imod vandet som Aimée havde hentet, samt stoppede lidt frugt i kæften, hun stod med et tilfreds udtryk, inden hun valgte at smide klæderne fra sine hænder. Roligt studerede hun Aimée, hun gik hen til hende, hun blev sådan i drillehumør nu hvor hun egentlig småkedet sig. Så da hun nåede helt hen til hende, greb hun let om hende og trak hende ind til sig. "Dit lille uheld gør du dufter af mig, det kunne jo få folk til at tro nogle bestemt ting lille frøken. Det er ret uheldigt, hvad skal vi gøre ved det?" Spurgte hun i en sukkersød lokkende hvisken, som hun lod et par fingre stryge langs hendes hals. Det var altid sjovt og drille, desuden havde hun næsten allerede en plan for hvad der kunne gøres ved det, men nu ville hun høre Aimée sige noget først.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:53:59 GMT 1
Amiée så roligt på corina det lumske smil fik hendes mave til og krybe sammen hun bukke pænt ”som de ønsker” hun forlod roligt corina til sin træning hun gik i køkkenet og lave et glas vand og skar lidt frugt ud i små både så de var hurtig og nemme og spise, hun gik der efter tilbage efter at have putte frugten og glasset på en bakke, roligt stod hun med bakken og så på corina mens hun træne, og prøve og tænke på alt andet ind hvad hun fortog sig og hvordan det så ud, hun lod corina spise og drikke inden hun satte bakken fra sig på en lille balle halm der så ud til normalt og blive brugt til skyde praktisk hun så på corina og gispe som hun trak hende ind til sig og nævnt det med hun lugt som corina, hun sæk kort op mod corina og fik på den ene side hjertebanken i nervøsitet men samtidig en spænding og en afsky på samme tid. Da hun spurt hvad hun skulle gør ved lugten var det første der fløj ud af hende ”jeg ville forslog et bad.. et bad med rent kedelig sæbe” sag hun og så på corina med de isblå øjne, og holdt bare den rolig maske ”men hvad syntes fyrstinden jeg skal gør ved lugten?” hun så bare op mod corina men så hende ikke i øjnene det line det bare men hun så enlig på corinas næse ryg så holdt hun øjnene samle så det line hun så på hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 23:03:23 GMT 1
Som hun duftede til hende, hvor kraftig duften jo var efter uheldet, tænkte hun videre. Der gled et lumsk smil over de fyldige læber som kort strejfede Aimée's, inden hun slap hende igen. "Sved, sved er det bedste og du skal arbejde for det min tøs." Lo hun, inden hun rev en slidske i kjolen Aimée havde på, hvad pokker, hun havde jo selv betalt den! Så lod hun fingeren dreje rundt om sig. "Kom du bare i gang og løb, jeg vil se sveden glinse fra din krop. Jeg vil se dig udmattet og derefter, kan du tage et godt varmt bad. Som belønning." Kom det fra hende, hun så mod hende med et forventende blik og armene over kors som fremhævede hendes store barm endnu mere. Roligt skød hoften ud til siden, mens hun hvilede blikket på Aimée, faktisk, troede hun ikke at hun havde set den tøs svede ordenligt en eneste gang, måske var hun for blid ved hende? Nu var hun i hvert fald ikke, nej hun skulle nok få orden på dette lille uheld, om ikke andet, hvis hun fejlede, måtte man vel gøre sande ud af rygter som kunne forekomme.
|
|