0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2015 16:48:44 GMT 1
Dybt inde i grotten lå J med sin drage Harley og slappede af Harley lå og sov og hver gang hun udåndede kom der en lille smule gas med ud ikke noget som var farligt men nok til man kunde lugte det J hørte at der kom nogle ind i grotte han fik et lille smil på læben #Harley vågn op vi har selvskab# J vægede hende uden en lyd Harleys øjne lyse lidt op i mørket manden li grotten ville kunde se hendes øjne vis han kiggede længer ind i grotten J tog sin maske på og gjorde sig klar til lidt sjov det var jo aften og det var det det var sjovest at havde det sjovt J kunde mærke at personen som var i grotten var i smerte og det forstærkede J's kræfter #Harley vi skal bruge et gas dækkende# gassen ville påvirke hans hals og øjne så han ville få svært ved at få vejret og det ville svig i hans øjne men J blev ikke påvirket da hans maske beskyttede ham mod gassen Harley brølede så højt at grotten begynde at ryste hvor efter hun begynde at spyder gassen ud begynde J at grine "velkommen velkommen til min grotte af sjov og smerte du få smerten jeg få det sjove" J's stemme var glad men på samme tid ond man var ikke i tvivl om han ikke ville noget rart J grinte hvider som grotten blev mere og mere fyldt med gas
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2015 17:18:50 GMT 1
Igen, man måtte sige der var spræl i pigebarnet, Corina blev rent faktisk overrasket da hun jo var udmattet og var lige ved at vælte, i stedet greb hun hårdt ud efter Aimée's hår for at trække hende med sig. Dog måtte hun erkende hun var for øm i kroppen til at gøre noget som helst mere ved pigebarnet. "Tag hende venligst! Ind i et bur med hende og få hende tilset af en healer, jeg vil have en pæn lille slave derhjemme. Jeg henter hende når jeg har fået lidt mere energi igen." Lød det roligt fra hende, hun begyndte at massere sin pande og gav tøsen fra sig til et par stærke veludhvilede soldater. Hendes blik søgte nu mod sit hjem, det blev godt med lidt hvile. Dog gav det et sæt i både hende og folket, da de hørte brølet ikke langt derfra. En drage! "Ekstra forstærkninger i tårnene og på muren, jeg vil have byen er sikret! Det her gælder vores folks fremtid, vi har ikke råd til at miste flere liv! Afsted! Nu!" Råbte hun højt. Corina skyndte sig ind i grotterne hvor hun fik hentet en masse slaver ud, hun fik stillet dem op, også Aimée, og så blev der ellers pisket folk i store mængder, smerten ville de styrke sig på og selv havde hun brug for alt hvad hun kunne. I løb satte hun mod sit hjem, her fik hun klædt om til lædertøj og brynje, den virkede som en kort kjole, dog virkelig kort og med massere af bevægelsesfrihed. Hendes bælte blev sat, med sværdet i dets skede. Det her kunne hun bestemt ikke sove fra, hun måtte hvile når tiden var til det. Alt de kunne gøre nu, var at vente. Roligt gik hun over mod slavepiskerne, hun holdte en hånd oppe ved Aimée, som var hun fredet. "Jeg ønsker ikke at se dig pisket min lille engel, jeg vil gerne bevare din skønhed. Giv mig nu en chance for at give dig et brugbart og godt liv. Med tiden vil du elske det her, det er jeg sikker på. Vi kræver bare..... en vis tilvending." Lød det roligt fra hende, inden hun kyssede hendes pande blidt. Hun var bundet til en pæl som så mange andre, men alle andre blev pisket og skrigene fløj op. En healer kom over mod hende og begyndte at smørret hendes brandsår med healende salve.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2015 17:39:16 GMT 1
Amiée kom med et halv kvalt skrig da Corina tog hende i håret. Så hendes overfalde mislykkes ja det under hende enlig ikke. Hun prøve bare og følge med mens hendes arme var begyndt og blød nu, hun hørt godt corina snakke til et par soldater og mærke de tog hende i steden for corina hun gjord ingen modstand. Hun spjætte dog en del da hun hørt brølet hvad i alverden var det! Hun kendt ikke så meget til drager hun hade aldrig set en, hun mærke bare der blev reven ekster i hende og med et var bundet til en pæn sammen med en masse andre slaver, hun så skræmt på de andre slaver og så på slave piskeren der begyndt og piske de andre hun ryste bange og følt hendes ben skulle give efter, slavepiskerne nåde og give hende et par pisk inden corina stoppe ham og snakke til hende, Amiée hade tåre i øjnene og ryste i hele kroppen. ”nej jeg vil ej! Dit sindssyge kvinde menneske! Dit iskolde morder! Din gamle kost!” skælde amiée ud enlig hade hun fundet sin stemme igen, og fået styr på bare lidt af sit hoved. De andre slavers skrig pinte hendes engle del, hun hade ondt af dem at de blev pisket og hun skånet. Hun så på healer og bed tænderne sammen mens hendes arme blev smurt ind i salve da det sveg men kort efter forsvandt det og hendes arme føltes meget beder. hun håbe tom var okay der ude, og han ikke var bleven tage af hvad en der var der hade brøle sådan, hun lukke øjnen og prøve og lukke skrige ude og tænke på noget andet alt andet ind de inderlig skrig hun høret.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 7:58:22 GMT 1
Tom fik verdens største Chok af den lugt og hoppe næsten ud af gtotten og spænden videre han kunne ikke gøre mere her det var for meget selv for ham rolige vendte han mod stede og sagde ” jeg kommer til bage Aimëe hold ud og vent på mig ” sagde han skabt og smår løb selv om han ikke hadet så mange kræfter igen for Aimëe skulle ud og det var en ting han ville prøve på ind til han ikke kunne se mere i det rolige forsvandt han mellem nolge trære og løb mod forlivet han forsvandt hurtit og kunne mærke et sug i maven af raserrig og skuffelse han måtte sankke med en konge og han ville give hvad som helst for det skulle ske / out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 21:50:08 GMT 1
Jerry havde lidt forventet at personen ville stikke af med tiden men langt fra så hurtigt han faldt sammen på jorden af grin det var godt nok lang tid siden han havde set nogle stikke af så hurtigt bare ved et lille brøl fra en drage "det godt min pige han er langt væk nu" Jerry fik presset ordene ind i sit grin efter lidt tid kom han op på bene igen og klappede Harley blidt "Lad os komme ud her inde fra jeg er ved at være godt og grundig sulten og du skal også havde noget mad" Jerry trak hende med ud af grotten og så mod himlen og tog en dyb indånding han satter sig op på ryggen af Harley #du få lov til at vælge hvad vi skal havde i aften men pas nu på med at flyve for lavt der er måske nogle som har hørt dit brøl# Harley satte af med et stort sus mod skyerne det var for det meste der oppe de fløj men de var ikke der oppe længe for Harley fik færden af nogle vildsvin og dykkede hurtigt ned mod hvor lugten kom fra Jerry var slet ikke klar på hun ville dykke og da han fik orienterede sig om hvor det var, var de alt for tæt på byen #op din øgle vi er alt for tæt på byen OP# Harley kom hurtigt op af igen og forsvandt mellem skyerne //out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 22:00:34 GMT 1
Spejdere så Tom flygte væk, så var der det mindre at tænke på. Kort tid efterfølgende så flere dødsengle synet dragen flyve, de var på vagt, men ventede tegn fra Corina, hun spejdede efter den, men den forsvandt og truslen med det. Dog ville hun gerne have ekstra opsyn de næste par dage, og så måtte de hellere se om der var nogle ubudne gæster i bjergene. Men først skulle hun sove! Roligt gik hun mod Aimée igen, hun tog hårdt fat i hendes kæbe og studerede hende lidt. "Du bliver en af de fineste ting i mit hjem putte, vi må få banket lidt manere ind i dig hvis du ikke selv vil lære. Mit hjem kunne nemt blive dit, jeg vil give dig tøj på kroppen, give dig mad i maven. Men du er utaknemlig for nu, og så fornærmer du mig. Det er ikke pænt gjort kære, men jeg skal nok selv tage mig af det. Nyd din pause fra mig, for du får meget mere af se til mig!" Lød hendes stemme kold og ond, mens smilet der hvilede på hendes læber var en blanding af ondt og træt, hun slap hende igen og gik væk derfra. Med en viftende hånd, blev alle slaver ført væk igen, et par enkelte var døde af kvæstelser, sådan var det med svage væsner. Corina nåede endelig sin seng, som hun faldt udmattet om i, kort efter gik hun ud som et lys, søvn, så tiltrængt!
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 22:11:13 GMT 1
Amiée blev ståenden med lukke øjne det hele var bare for meget for hende, hun mærke dog corina tog hårdt fat i hendes kæbe så hun var tilbage, hun så på Corina og snak en klump og mærke kroppe ryste i angst, hun så ikke frem til det her, hun var faktisk bange for vide og sans, corina fik det jo til og lyde som hun ville tage sig godt af hende eller ikke nu efter amiée hade være så klog og fornærme hende, hun sank en klump og så ned lig så snart corina slap hende og mærke hun blev ført væk lig som de andre, hun endt i en celle hvor hun krøb sammen i et hjørne og kigge på de grimme brændt arme og hulke svagt, hun var så bange og hun følt sig alene og usikker. Hun snøft og ville ønske hun kunne komme væk der fra, eller at hun bare ville falde død om eller at hun måske miste forstand bare noget der gjord hun ikke skulle se mere, høre mere, føle mere. Hun snøft og kigge mod celle døren hvor hun kunne se vagterne, hun kunne fornæmme deres had og lyst til og flå i hende og det gjord hun krøb mere sammen og svagt begyndt og be til nogle ville red hende.
//out
|
|