0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 16:32:06 GMT 1
Corina var en meget observant kvinde, så hun fangede hurtigt hans reaktioner, både kropssprog, men også hans ansigtsudtryk, samt de blå øjne som ændrede karakter. Det ville jo være en lodret løgn at sige hun ikke selv blev opstemt af at sidde her og mærke et andet væsen mod sig, specielt da han rent faktisk kort lod til at lade sig rive med. Hun lo som han smed hende af og var ovre hende hurtigt for at holde hende lidt i skak med hænderne over hovedet. Det frembragte et tilfreds smil over hendes læber som blev kysset kort, hun nåede ikke engang at rose ham, så var han rullet af igen. Hun løftede sin overkrop lidt og så utilfreds imod ham, det var væk, hans fine gnist i øjnene. Det forsigtige smil fik hende til at rulle med øjnene. Fint, så blev det bare mere direkte. Hun forsvandt fra sengen for at tage sin kjole af, hvor hun intet havde under, så hun stod rimelig hurtigt, fuldstændig nøgen ved sengen. Fingrene vandrede sensuelt ned over hendes krop som hun stod og så direkte mod ham med de lysegrå øjne. "Fortæl mig. Hvorfor reagere du sådan på en kvindes nærhed og hvad kan vi gøre for at få det til at stoppe? Jeg kender en del kvinder i branchen som ville udnytte dine reaktioner for groft og det kan jeg altså ikke have sker for en af dem der skal arbejde for mig. Ikke flere tricks og snyderier, jeg skal have en jeg kan stole på!" Hendes stemme var krævende og hård, hun nærmerede sig sengens kant og lagde sig roligt ned ved hans side på ryggen, uden så meget som at røre ham. Nu måtte hun have nogen svar, derefter skulle hun nok overfalde ham igen og denne gang ikke specielt blidt. Med mindre han ikke selv kunne holde sig væk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 17:07:14 GMT 1
han smilede til hende lidt mere vandt da hun smed tøjet kunne han ikke andet end at ved ren refleks løfte sin hånd op foran sine øjne og han fjernede den først igen da hun lagde sig ved hans side. Han sank en klump da han så hendes nøjne krop ved hans side. Hans øjne lyste lidt igen og hans egne lyster overkom hans frygt for kvinder. Han ville se det hele af hende, føle det. Han tog fat om hende og lod sine hænder køre ned over hendes ryg, han trak hende ind til sig og kyssede hende igen. Han mærkede sin egen lyst stige i sig med et smil kyssede han hendes hals og lod en hånd glide hen over hendes fløjls bløde hud, så det var sådan en kvinde føltes.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 17:32:40 GMT 1
Nu gjorde han det igen, han svarede hende ikke, men til gengæld vækkede hun lidt i ham igen, da han jo tydeligvis ville have hende tæt på. Kysset gengældte hun roligt, små suk gled over hendes læber som han valgte at kysse hendes hals, mærke hendes krop. Han havde da sin naturlige instinkter hvad dette angik, hvilket passede hende fint, lidt mand var der over ham lige hvad det angik. Corina sukkede igen. "Du ignorere mine ord." Påpegede hun signende, hendes øjne gled roligt i så de sorte vipper kærtegnede hendes kinder. Det var ufatteligt at han ikke kunne se hvor vigtigt det rent faktisk var, hun prøvede at få det hele til at hænge sammen her! Hun mærkede vreden boble lidt, hvor var hendes rom når hun manglede den? Hendes fingre gled blidt hen over hans kæbe, hun forsøgte at falde lidt ned, men hun var så pokkers arrig et sted, det var alt sammen Zean's skyld, og Marcellus! "Fortæl mig så det jeg vil vide!" Krævede hun på ny, inden hun lod øjnene glide op og sende ham et skarp og gennemborende blik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 17:44:29 GMT 1
som om han var en helt anden person kørte han et par fingre gennem sit hår "jeg har hvad der svare til en sols kraft af magisk energi der flyder i mine åre og jeg har kun lært at kontrolleret det ved at være isoleret i en hule i 99% af mit liv, bogstaveligt talt" han så på hende med et smil der var lidt mere selvsikkert "var det det du ville vide" han ignorerede det skarpe blik hun gav ham og undveg det med et charmeret "på den måde er jeg bange for at alt den energi ville blive løsladt hvis jeg kommer tæt på nogen og derved springer dem i luften" han så på hende med hovedet på skrå. han var ikke sikker på hvorfor hun ville vide det, det var ikke noget spændende "hvorfor spørger du dog om det lige nu" han smilede mere og lod sin hånd glide ned over hendes krave ben og tage fat om hendes bryst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 17:56:58 GMT 1
Hvis han havde så meget magi i sig, var han jo, virkelig et stærkt magisk væsen, hvilket kun var en imponerende ting. Et tilfreds smil gled over hendes læber, hans ord fik hende til at glemme alt om vrede, i stedet blev hun kun mere nysgerrig på hans væsen. "Ja, det var præcis det jeg ville vide." Svarede hun tilfreds, mens tankerne gled lidt i ring, et sted var det vel så rimelig farligt for hende at ligge her, men hvad pokker, det var kun en sjov ting for hende jo. Desuden, ville det vel være en måde for ham at teste hans teori på. "Fordi det er vigtig viden. Du ved det jo ikke med sikkerhed hvad der vil ske kære, desuden, skal du have lært at kontrollere det. Gerne inden du skal være hærfører for nogen som helst." Hviskede hun så med et drillende grin, hun mærkede igen hans tilgang og måtte bide sig i læben da han tog fat om hendes bryst. Det føltes jo godt og som fuld, var Corina også gerne rimelig liderlig og let at score. Hvilket var hovedsagen til hun rent faktisk aldrig drak sig fuld, på nær når hun var så tosset som hun havde været. Det fik alting på afstand, samt hendes morale og hun ville sikkert fortryde, men hvad pokker, det skete ikke så tit igen og denne mand ville kunne bringe dødsenglene til sejr, det var en vigtig sag!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 18:05:16 GMT 1
/blackout/
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 23:45:58 GMT 1
//efter blackout
Det kom et grin fra hende, hun betragtede ham igen ganske roligt, det var faktisk første gang hun havde været sammen med en mand med gråt i sit hår. Det fik hende til at grine igen, gad vide hvor gammel han overhovedet var! "Jeg er meget taknemlig for du ikke eksploderede på andre måder, end den normale." Hun morede sig tydeligvis, på ingen måde bange for døden eller chancen havde været der, det rørte hende ikke, faktisk var det mere en rimelig tiltrækkende ting. Hun elskede at være tæt på døden, også med sit eget liv som indsats. Specielt når det kom til hende selv. At han kyssede hende havde hun intet imod lige nu, faktisk var hun ved at være så døsig i sin brandert at hun ikke ænsede specielt meget. "Det ville i hvert fald være rart at have dig i nærheden, og så er nu jo ikke helt min hærfører, du er min leders." Lød det roligt fra hende, hun bed sig i læben kort, det var jo lidt vigtigt at han vidste at hun egentlig bare arbejdede på vejene af sin leder. Som var yderst fraværende efter alt det her. Hun var jo faktisk sur på ham! Det var derfor hun drak! Et tungt suk kom fra hende, hun var for træt til at skulle være sur igen. Hun blev trukket ind til ham, hvilket passede hende fint, hans kropsvarme fik hende til at gabe. Stadig lugtede hun sødt af alkohol og så var hendes naturlige duft kun kraftigere af at have haft sex. "Rart at gøre forretning og være din første kvinde Noran." Mumlede hun, indtil hendes stemme døde hen og hun snorksov.
//out
|
|