0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 2, 2015 15:36:34 GMT 1
Brev fra Zean Forsyth, i Vavilon, til Procias konge, Gabriel.
" Gabriel!
Lang tid siden! Jeg er netop vendt hjem fra krig, kun at finde ud af min kone mangler. Kidnappet, intet mindre og ført til Procias. Forestil dig min overraskelse! Det kan derfor heller ikke komme som en overraskelse, at jeg nu beder om et møde. Jeg vil komme i fred, men forlange at få lov til at forlade landet, lige så fredeligt som jeg forhåbentlig får lov at komme ind. Jeg vil komme alene, med få vagter. Jeg vil gerne diskuterer min kones fremtid. Og vores landes, oveni. Du siger vel ikke nej til at møde en gammel ven? Jeg føler også trang til at mindre dig om at der er nogen tæt på dig, der skylder mig en tjeneste... Jeg er sikker på vi kan opnå en form for forståelse for hinanden!
Send et svar tilbage med dit svar. Jeg er ganske spændt, så hold ikke tiden hen!
Med strålende hilsner - Z.F., En gammel bekendt. "
|
|
Administrator
Dødsengel
1,627
|
Post by Gabriel Maloya Nicomendes on Mar 2, 2015 16:27:49 GMT 1
Kære @zean, At De vælger at henvende dig på formelt vis, er noget som alligevel må tilfalde mig som en overraskelse. Jovist er jeg kendt med, at jeg i øjeblikket holder Deres hustru tæt på mig, så jeg med sikkerhed ved, at der intet vil ske. Jeg takker gerne ja til et møde med Dem, men det bliver på den anden side af den procianske grænsemur. Jeg skal nok komme til Dem. Meld fra hvilket sted og hvilken tid, De ønsker at møde mig. På Vavilons side af grænsen. Nu hvor en indenfor mine murer, står i gæld til Dem, kan jeg ikke løbe nogen risici. Med håb om forståelse. Til vi ses igen, Kongen af Procias, Gabriel Maloya Nicomendes
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 2, 2015 16:42:19 GMT 1
"Kære Gabriel Maloya NicomendesSå meget mistro jeg fornemmer! Lad det blive i Iceila, tæt på grænsen, stadig i Vavilon. Lad os mødes der om en uge. Jeg ser frem til at møde dig. - Z"
|
|