Alkymist
Arbejdsløs
363
My reality consumed me. Now i believe in my fantasy.
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Feb 25, 2015 8:33:16 GMT 1
Godaften kære Kimeya Marvalo. Lad mig først og fremmest udtrykke største stolthed over jeres succes i Imandra. Det er en ære og en lettelse for mig at se hvor meget både du og Faith er vokset med jeres intense træning. Jeg vil gøre mig kort denne gang. Uden at stille spørgsmål, ønsker jeg at du, Faith og de soldater I vurdere uundværlige, skal stille på Castle of Darkness inden solopgang i morgen. De nærmere instrukser vil blive givet når I når frem, jeg skal blot drøfte en idé med jer. Jeg minder dig om at ulydighed ikke er accepteret, dette er et af de øjeblikke hvor jeg har brug for den tillid du nære til mig. Aliyah sender dig desuden de bedste hilsner, hun er vel og venter på dig her. Vi ses snart. - Hendes Majestæt, Dronning Jaqia Angleráx af Dvasias
|
|
Warlock
Warlockernes Leder
1,296
You better follow me.... or I'll kill you..
|
Post by Kimeya Marvalo on Feb 26, 2015 15:40:58 GMT 1
Lad mig udtrykke den store glæde, ved at stille Dem tilfreds med vores handling og gøremål. Dette forløb langt mere smertefrit, end hvad vi først havde antaget. Jeg vil stille på slottet med Faith, og de vagter og soldater, som vi ikke kan se som uundværlige. Altid vil du have min respekt og loyalitet, min dronning. Skænk Aliyah min hilsen i retur. Jeg glæder mig til at se hende igen.
____________________ - Kimeya Marvalo
|
|