0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2015 21:14:26 GMT 1
Hej folk! Da jeg ikke orker at kontakte en masse folk over PM, har jeg besluttet mig for at prøve og lokke folk til mig i stedet for! Jeg er i en søgen efter emner og plots! Hvad jeg søger: Alt. Hvem er jeg?: Jeg er Maureen...Og til tider, Percival. Jeg kan opfordre jer til at læse min profil, men til de folk der er, lige som jeg, for doven til at lede efter den, kommer der kort fortalt her: Maureen er en ung kvinde, en varyl, en blanding mellem magiker og alkymist. Hun er neutral, men med et ønske om at hjælpe folk og med en stor drøm om en dag selv at kunne starte sin familie. Men hun er ikke uden en skummel hemmelighed. Til tider vil hun optræde i mandeskikkelse, som Percival, en mand der i virkeligheden betyder meget for hende, men som oprindeligt er død. Maureen er ganske moderlig, elsker at fortolke og tolke, elsker at lære ting og ikke glad for vold. Men lad det ikke stoppe jer for sjove ideer! Hun ønsker hverken af Procias forsvinder eller at Dvasias forsvinder, hun ønsker heller ikke nogen af dem skal blive for magtfulde, men mest af alt ønsker hun at folket i landene kan få lov til at leve i fred og leve et lykkeligt liv med hinanden, som hun også selv ønsker. Åh ja...Så elsker hun dyr. Hun har altid sin kære krage med sig, som er hendes kæreste eje og en hun holder meget kær. Så! Jeg er ikke særlig kræsen og ganske åben for stort set alle ideer. Om i skriver her eller over en PM er underordnet. Jeg foretrækker plots, men kan godt accepterer tilfældige emner - Så længe jeg ikke hænger på at skabe alt det sjove selv xD Kom frisk! Med...øhm...interessante hilsner! - Maureen "Percival" Toadmincer
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2015 23:52:02 GMT 1
Så tager vi lige et godt gammeldags svar Jeg er frisk! Ezekiel er en af de karakterere, som jeg gerne vil have sparket ordentlig gang i. Han har siddet fanget i en hule i Procias igennem rigtig mange år. Der blev han sat af Silia Diamaqimas far for rigtig mange år siden, hvor han stort set kun har haft sig selv som selskab. Dertil er han mildest talt, blevet temmelig gak gak.. Minder lidt om Gollum faktisk xD Med hans særlige tankegang, er det ikke lige kærlighed, som han søger, men derimod en form for tryghed, og nogen der måske kan lære ham om verdenen omkring ham. Som mentaldæmon og som en gammel af slagsen, har han tendenser til at læse tanker, som slet ikke kommer ham ved, og dømmer meget hurtigt folk som en ven eller fjende. Han er meget loyal overfor dem som viser, at han kan stole på dem. Hvis det er noget der kan bruges?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 18, 2015 16:22:25 GMT 1
Dejligt visse folk husker de gode, gamle ting! Åh, det kan vi da sagtens bruge! Maureen har en medfødt lyst til at hjælpe folk omkring hende. Selv om hun er meget privat, holder sine tanker og ideer for sig selv, vil hun måske accepterer det over for denne mand, ganske enkelt fordi han måske vækker en lyst i hende, til at hjælpe ham. Spørgsmålet nu er blot...Hvem laver? xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 18, 2015 17:14:34 GMT 1
Altid! Det er godt at være gammeldags engang imellem Haha, det lyder godt! Jeg kan godt oprette Hvis du kommer med et sted
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 18, 2015 17:25:28 GMT 1
Dejligt! xD
Ah...Siden han er fanget i Procias, er han vel stadig i Procias? Er det så ikke mest normalt de mødes der? xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 18, 2015 17:27:00 GMT 1
Jeg opretter og tagger dig i det!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 18, 2015 17:27:38 GMT 1
Lyder skønt!
- Jeg har stadig plads til endnu et par emner, skulle der endnu sidde nogle sjæle derude, der har lyst! XD
|
|