0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2015 20:17:02 GMT 1
Kieran de Leonardis søger plots!
Jeg er helt ny på siden, og lige så er Kieran, så jeg søger nogle plots til ham, så jeg kan få lidt hjælp til at komme igang her på siden. Jeg kan lige kort fortælle om ham, at han er en rigmandssøn, som for nylig blev udstødt fra sin slægt af sin far, og dermed gjort arveløs. Han har absolut ingen penge eller magt tilbage, men han opfører sig stadig, som om han har en hel hær af tjenestefolk under sig, hvilket betyder, at han godt kan virke som lidt af en forkælet møgunge. Jeg har udtænkt et par plots på forhånd, som kunne være rigtig sjove at prøve af.
[/div][li style="text-align:justify;"]Et job. Jeg søger en, der kan tilbyde ham et job. Det er ligemeget, hvad dette job går ud på, så længe det bare giver lidt penge. Hvis det er et job, hvor det kræver, at man får lidt jord på hænderne, vil han dog uden tvivl beklage sig, men det er kun sjovt![/li]
[li style="text-align:justify;"]En, der kan hjælpe ham op i graderne igen. Eftersom han fik slået hånden af af sin far, er han nu ikke mere værd end en tigger. Det kunne derfor være sjovt hvis han fik mulighed for at tage med til nogle baller eller fine sammenkomster eller noget i den dur, så han kan vinde lidt præstige tilbage, men det kræver bare, at han møder en, som kan invitere ham med til alle de ting. Så er den karakter adelig eller noget lignende og kan hjælpe ham, så sig endelig til.[/li]
[li style="text-align:justify;"]En læremester. Jeg søger en magiker, der er mere erfaren end ham selv, som kan lære ham. Jeg ved endnu ikke i hvilken retning, hans evner skal udvikle sig, så det vil blive spændende at se. Nu, hvor han ikke længere har en familie, mangler han desuden en "voksen" i sit liv, et forbillede, som han kan se op til og lære af, og den roller tænker jeg, at denne læremester kan udfylde. Han har hele sit liv levet godt af sine forældres penge og magt, så han har brug for at lære at klare sig selv.[/li]
[li style="text-align:justify;"]En elsker af en eller anden art. Han blev udstødt af sin familie fordi han havde en affære med et andet hankønsvæsen, så jeg tænker at det kunne være sjovt, hvis han fik lov til at udforske den side af sig selv lidt nærmere. Hvis han får en elsker - eller bliver en af højere rangs elsker - vil det selvfølgelig være noget, der skal holdes i hemmelighed, men jeg tror, det vil kunne blive et virkelig spændende plot, som der ikke mindst vil skabe en masse drama, da par af samme køn er noget, man ser skidt på. [/li]
[/ul] Hvis I har andre idéer, må I selvfølgelig rigtig gerne byde ind! Alle idéer er velkomne. <3 Måske et familiemedlem, en der har udset Kieran som sin fjende, eller noget helt tredje!
|
|
Teknisk Support
Magiker
132
|
Post by Ahriana "Master of Time" on Feb 12, 2015 20:41:50 GMT 1
Haløj og velkommen til! Jeg har kigget lidt på din profil og så lidt igennem her og dig kunne jeg godt tænke mig at lege lidt med! Som sådan så kan Ahriana ikke rigtig passe ind i nogen af dine kriterier sådan 100% Hun ville kunne lærer Kieran en masse magi. Hun er en old gammel magiker med forstand på lidt af hvert. Der er bare det problem at hun ikke kan være en "rollemodel" eller "voksen" for ham. Ahriana her er en voldsomt stærk char. Hun er nok egentlig for stærk så for at hun ikke skulle rive det meste af verdenen fra hinanden har jeg givet hende personlige kvaler. Pt er hun hunderæd for at søge nogen steder og hun er voldsomt bange for andre mennesker. Hun er ekstremt dygtig til magier af alle arter men tør ikke bruge dem mod andre. Det skal jo heller ikke gå hen og blive alt for magtfuld Dog søger jeg selv noget mere til hende. Lige nu leger jeg egentlig kun rundt med Jophiel som er ved at lære hende at søge ud og rundt så det kunne være rart at have nogle andre at lege med også. Hvis hun har interesse så sig endelig til så kan vi finde ud af et eller andet! <3
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2015 21:52:35 GMT 1
Hej Ahriana! Det lyder bare helt perfekt! De har nemlig begge nogle personlige problemer, hvilket gør, at de er hinandens modsætninger; Kieran har en mennesketække uden lige, hvorimod Ahriana frygter andre mennesker, men til gengæld er hun dygtig til magi, hvorimod han har kvaler på det område, da han aldrig rigtigt har modtaget fyldestgørende undervisning i sine evner. Måske kan Kieran forsøge at vinde sig vej igennem hendes forskræmte skal, og gå hen og faktisk blive hendes gode ven, alt imens hun lærer ham lidt om magi? Han er virkelig god til at håndtere andre mennesker og aflæse deres følelser, så han besidder uden tvivl den forsigtighed det måske kræver at komme ind på livet af Ahriana. Jeg er sikker på, at de vil kunne lære hinanden et par gode livslektioner. Jeg håber, det lyder godt nok til dig!
|
|
Teknisk Support
Magiker
132
|
Post by Ahriana "Master of Time" on Feb 12, 2015 21:55:56 GMT 1
Haha! Jeg synes det lyder genialt! Kunne faktisk være rigtig sjovt Som sagt er Ahriana svær at komme ind på livet af. Hun er meget bange for andre og udenfor selvom udenfor begynder at hjælpe på det efterhånden xD Hun er absolut god som dagen er lang. De to skulle nok kunne få det rigtig sjovt. Spørgsmålet er bare hvordan de skal mødes ^^''
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2015 22:19:25 GMT 1
Den er straks lidt værre at finde ud af... Måske kan Ahriana på en eller anden måde være endt et sted hvor der er nogle mennesker, som gør hende bange? Kieran kan så fornemme hendes frygt og redde hende væk derfra. Ellers ved jeg det ikke helt. Den er lidt tricky.
|
|
Teknisk Support
Magiker
132
|
Post by Ahriana "Master of Time" on Feb 12, 2015 22:21:58 GMT 1
Hmmm. Jeg går lige i tænkeboks! Så finder jeg ud af noget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 1, 2015 17:54:59 GMT 1
Jeg kan godt skaffe et job til ham i min smedje, men da det ligger i Dvasias, ved jeg ikke om det passer til din profil?
|
|