0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 19:56:59 GMT 1
Her lå hun trygt og godt, varmt og små saglige suk kom fra hende i søvnen. Ingen mareridt, ingen uro. Lige som når hun lå ved Elijah. Hun sov helt til sent ud på formiddagen, det havde været så tiltrængt. Inden hun åbnede øjnene lå hun bare og smilte svagt, hun tænkte på hvor rart det var at Jack havde fundet hende. Hendes beskyttende storebror. Selvom hun havde lovet ham ikke at sige sådan, men det var hvad hun følte! Myrina sukkede blidt, strakte sig i kroppe og ville orientere sig om hvor Jack var, så hun slog øjnene op. Hun kom i tanke om hvor mange problemer hun ville få ved at være blevet væk, at have forladt grotten. Pokkers.... Og de nye ubehagelige minder at tilføje til nattens mareridt når Elijah ikke var der. Et dybt opgivende suk kom fra hende, hun holdte hænderne for øjnene og tog et par dybe indåndinger.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 20:14:26 GMT 1
jack kikket rolige ind i hindens øjne da hun åbnet dem han lå lige her stille lage han en hånd på hindens kind og nusset den blidt " jeg er lige her " visket han blidt og lod den køre ned til hindens hænder blikket gled ned og tog den ,stille op til sine hænder og kysse dem blidt hvad skulle han ellers sige til hinden hun hadet haft det skidt og det kunne. jack ikke lide rolige smilte han jack ville kun Myriana det bedste han lage panden mod. hinden rolige og lukket øøjnen lidt han ville ønske hun ikke skulle tilbage de kunne,få et godt langt liv, sammen i skoven med hans gudfar rolige lage der var mange følerser som kom. hvad skulle skulle de gøre han var nær ved at spænde af sted den gang krigen brød ud i kamp han sukket rolige og krammet hinden længer ind til sig han var bange for at hun blodt var en drøm og kun var en drøm
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 21:21:04 GMT 1
Det var rart at han stadig var der, hun sendte ham et varmt smil og puttede sig godt ind til ham. Hun sukkede blidt og nikkede stille, ja han var der, men hvad nu? Hvordan skulle hun kunne beholde ham hos sig, hun havde jo fundet en plads i livet og havde næsten dårlig samvittighed over at han ikke havde det. Hendes øjne lukkede sig i igen som hun lå der og puttede med ham. "Vil du hjælpe mig med at vende tilbage til grotten vi bor i nu?" Spurgte hun forsigtigt, hendes blik gled op mod ham, de lå så tæt, men hun lagde intet i det. Intet andet end tryghed og ro. Hun havde sådan savnet ham og håbet det gik ham godt. Selv gik det hende rigtig godt. Hvis man så bort fra hendes mareridt og nu denne tur ud i natten. Udenfor lyste solen alting op, det var en okay smuk dag. Roligt satte hun sig op og kørte sine fingre igennem det rodet hår, hun kom i tanke om blodet hun næsten havde været badet i og gøs kort. Føj!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 21:36:05 GMT 1
Jack så hun rejste sig op han rejste sig selv om skønt han ikke hadet sover noget som helst den nat han sagde ikke noget ” ville du virkelige tilbage der til ” sagde han så lidt underen dog hvad ville hun der, han kikket lidt ned og tog sit tøj på han hadet igen ide om at vende tilbage der men vis hun virkelige ville det så var det vel fint nok, jack sukket rolige ” det kan jeg vel godt ” sagde han med trist mine mens han fadt noget morgen brød frem og så lidt der ned nej der var ingen der forstod ham som sådan det var svært hadet hun ikke set det bandeas han hadet haft på rykken hadet hun slet ikke tænk på hvor hårdt han hadet haft det stille så han ned på Kniven og tog den op i hånden hvad skule han lave han sukket rolige hvad skulle han gøre ved det han stod vel bare til at være sig selv og ensom han knyttet rolige næverne tankeren om hans gudfars ord skar i jacks herte og nej jack var ikke den sammen som mayana kendet mange ting hadet enderet jack synpunkt også på kvinder han vendte sig om han prøvet at slappe af igen han hadet konlige genraldt forkeldet møg unger der ikke forstod sig på virklgieheden stille smilte han ned til hindene det ville være svært
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 22:05:09 GMT 1
Måden han sagde det på, måden han reagerede på, det undrede hende. Hun rejste sig forsigtigt fra madrassen og kiggede efter ham lidt måbende. Hvad var det for en måde at omtale hendes hjem på? Det sted hun hørte til. Hun ledte efter noget andet slidt tøj og fik det taget på. Et par bukser som hun fik strammet med et bælte. Så fandt hun vej hen til ham og sukkede, hun havde iikke spurgt ind til det, da hun regnede med det var smertefuldt at snakke om. Man kom selv og fortalte når man var klar, mente hun selv. Hendes blik var voksent og strengt, man kunne se hvordan hun var vokset med det ansvar der var blevet lagt på hende. "Det er mit hjem du snakker om Jack! Selvfølgelig vil jeg tilbage! Børnene har brug for mig, Elmyra har brug for mig. Elijah har brug for mig og jeg for ham. Jeg elsker at være hos dem!" Lød det så lidt skarpt fra hende, armene lå over kort og hun afventede faktisk lidt et Undskyld. Han havde slet ikke sat sig ind i hendes lliv, så hvordan kunne han tro at hun ikke elskede sit liv som det var? Endelig havde hun et formål med livet andet end at skulle overleve. Frisk tøj, mad hver dag, en masse omkring hende som elskede hende højt. Kunne man bede om mere?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 22:37:09 GMT 1
Jack kikket lidt mod hinden og så hun så lidt sur ud han sagde dog ikke mere igen følte hans ord som om det helle jorden gik under han nikket rolige og sagde stille ” unskyld ” sagde han stille og vendte sig igen om uden tøven. Hvad skulle han stille op med det her hindens hjem ja det enste grund var vel fordi hindens kæreste var der stille kikket han ned mod brøde og spiste lidt af det mens han drak lidt vand han kunne mærke hans hjerte blive mørker og mørker mens han prøvet at holde alt vrede inden og virkee numal hans hånd rystede lidt og han tog om den blidt nej han var en ener og fordømt til et ensomt liv rolige kikket han ud af vindudet og stod tomt ” en gang hadet jeg en drøm men nu ser du boldt på en tom skal ” sagde han stille og kikket ned mod bordet igen og sukket trist ” du ved ikke hvad der har været sket mig sidsen sidste gang jeg var der jeg har indte hjem jeg høre ikke til nogle steder ” der randet et dyr ude i for haven en kronhjort det var sandt alt hvad han hadet trode på var knust af en ænkels mands drøm og ens kvinden frækhed rolige holdte han hånden om sit hjerte lidt det gav et håb ” de brændte det helle ned de banditter som fanget mig og toturaet mig jeg bliv næsten dræp af en dødsengel og over levet kun med en arm i behold og ens gudfar” han tøvet lidt og lukket øjen lidt for at åben dem igen ” som tog det der betød meget for mig ” han knyttet næven lidt og det gjorder at en rod vosket op af guvlet af og til kunne jack ikke styre den del ” jeg har miste mange af mine venner under krigen ” rolige gik han hen mod hinden og gav myrians morgen mad og gav hinden vandet han kom dog med et stille smil på læben ” men jeg laver stade helveds god morgen mad ” sagde han så mens han rolige gik ud for at få noget frsik luft om øren han satte sig rolige og kikket ud mod naturen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 20:50:41 GMT 1
Elijah var på ingen måde den eneste grund, hun skyldte Elmyra så meget for at have taget hende ind og lært hende op i børnehjemmet, for ikke at tale om børnene, dem kunne hun ikke bare forlade uden videre. Nej der var mere end bare Elijah i det, men det ville ikke undre hende hvis Jack ikke kunne se det. Dog faldt hans undskyld i god jord, det fik hende til at nikke hårdt, men godkendende, for det var på sin plads og hun tog imod det. Myrina stirrede på ham da han begyndte at tale om en tom skal, hun rullede med øjnene og lænede sig ind over bordet de sad ved. "Hvorfor så dramatisk Jack? Jeg har ligget med en mand jeg har kært hele natten, en varm, levende, langt fra tom skal, af en mand. Så stop nu med det pjat." Lød det så kærligt fra hende, hun tog fat i hans hånd og nussede den blidt med sin tommel, hun var der for ham, det måtte han da vide. Hun ville altid være der for ham! Alligevel lyttede hun og hun fik da ondt af ham, men han stod jo blot, hvor de havde stået hele deres liv. Roligt rejste hun sig, og valgte at gå hen imod ham, sætte sig op hans skød og krammede sig ind til ham. "Jack, du kan starte på ny her, så er du også tæt på mig igen. Jeg ved det kan være svært, men der er lys, tro på det." Lød det lavmeldt fra hende, hun kyssede hans pande blidt og sukkede, hun blev siddende sådan for at trøste ham lidt. De var jo familie i hendes øjne, hun ville altid elske ham og holde fast i ham. Da han valgte at rejse sig og gå ud, fulgte hun blot med, hun satte sig ved hans side og så rundt. Der var faktisk rigtig smukt foruden vampyrer og vampyrjægere, hvis han blev her, skulle han passe godt på, men det var hun heller ikke i tvivl om at han nok skulle kunne finde ud af.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 21:24:52 GMT 1
Jack sukket rolige og kikket lidt ned mens han kunne mærke hindens kys rolige strøg han sin finger hen over hindens pande hvad . Skulle han stille op med det her hun var blevet virkelige smuk det var lidt svært at forstå men han ,var glad for det rolige lage han den ene hånd om hindens han ville nu godt have et liv sammen med hinden stille lage han panden mod hindens. så næsten deres læber ramte hinanden han holdte jo af ,hinden så hvorfor skjule. det viklede han heller ikke gjorder han sukket rolige jack mærkede hindens nusse på hans fingere og han rødmet rolige stille gengælde han det han hadet savnet Myrina virkelige meget men han ,sagde ikke noget fordi han vidste hun ikke ville forlade det som hun kendte, han sagde ikke mere lige nu han nød det og lage sig stille ned sammen med hinden. Han hadet savnet, den her nærhed jack hadet . Stille kysset jack mytians læber som gengæld for kysset på ,panden han krammet hinden til sig rolige jack hadet været så bange for at miste sig selv han hadet. midste alt men hun skulle også love at hun ville komme hjem til ham en tåre, gled stille ned af ham men ments. af lykke rolige kørte han hånden ned og op af hindens.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 22:11:27 GMT 1
Det gik lidt hurtigt, pludselig lå de i græsset, meget tæt på hinanden, hun så mod ham med et roligt blik, der skete jo intet ved det her. Lige indtil han valgte at deres læber skulle mødes, hun gav ham et hurtigt tantekys og brød det så igen, sådan så det mere var en form for familiekys end noget andet. Myrina smilte sødt til ham og hvilede hovedet mod hans skulder som de lå der tæt op af hinanden. De kunne nok ikke nå at gå nogen steder nu hvor eftermiddagen havde sneget sig på, så de måtte vente til dagen efter og stå op i ordenlig tid. Nu var hun også mere veludhvilet og rolig, så mon ikke hun godt kunne finde vej nu hvor hun havde lidt ro i sindet? Myrina sukkede blidt og nød solen som var en gangs skyld varmede lidt, selvom det stadig var småkøligt. Hun huskede tydeligt de somre hende og Jack havde haft, de havde hygget sig så meget og det var tider hun bestemt savnede. Leg, grin og sammenhold. Men hun var også kommet videre, havde fundet et sted hun hørte til og hun håbede sådan at Jack også ville finde det. Og han ville jo altid have hende! "Ved du hvad du gør nu? Eller vil du tænke mere over det?" Spurgte hun så i en stille hvisken, hun nussede ham blidt på brystkassen og så op mod ham, afventende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 22:38:18 GMT 1
Jack bliv lidt overasket over hun gengælde han smilte varmt mens hans øjne søgte lidt op og ned af hinden ”jeg ved ikke jeg ville kun tilbage vis jeg kan leve sammen med dig” sagde han stille og rolige og så lidt flovt ned, han ville ikke bare finde et sted der skulle være en meget god grund til det han sukket rolige og kikket så i hindens øjne hånden kørte lidt ned mod livet på hinden og nusset den blidt mens han sukket rolige ” jeg savner dig sådan ” sagde han blidt sjovt nok huske han tilbage på den gang de var fulde og hadet grint det kunne være sjovt at gøre det igen måske de kunne stoppe under vejs og feste lidt ved krogen jack vidste ikke hvad han skulle eller hvor han skulle hen men vis Myrina var gald så var han glad rolige smilte han stille det var rat at lægge her bare de to og ingen Thanduil ingen senitry til at bestemme over ham og se skuffet ud over ham igen regler det var rat for en gang skyld solens stråler ramte jack i hovedet og han nød det meget det var noget som jack var glad for og marina var den eneste som han kunne være nymal sammen med for hun kendte ham beder ind nogle anden det var sært det med at blive voksen men han tog det som en ud fodring han kunne ikke sige hvor det var det var let som en leg for ham han sukket lidt igen og gav myrina et kys på hindens hals og lidt op af den men stoppe så igen det kunne også blive for meget hygge helle tiden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 22:54:54 GMT 1
Myrina havde svært ved at vide hvad der var for meget nærkontakt, hun vidste ikke hvilke signaler hun egentlig kunne sende, men det var også svært med Jack, for de havde altid været tætte. Efter de var blevet kønsmodne var det blevet akavet, han var begyndt at gøre ting som gjorde nærheden til en helt anden sag. Hun bed sig i læben og mærkede det kilde og sitre i kroppen da hans læber ramte hendes hals, hun holdte vejret kort og prøvede at lade som ingenting, det var lige så hyggeligt og hun ville ikke ødelægge det. "Det bliver svært at direkte leve sammen med mig Jack, lige der er vi vidst vokset lidt fra hinanden. Men jeg vil gerne være en større del af dit liv end jeg har været det sidste lange stykke tid. Jeg savner dig sådan." Lød det blidt fra hende, hun nussede ham videre og sukkede fredfyldt, hun lå så godt her og ville egentlig bare gerne nyde det. At snakke med ham var fantastisk. Myrina lukkede blidt sine øjne i og smilede stort, hun havde sådan savnet ham og det her, at snakke og dase i solen. Et sted turde Myrina næsten ikke drikke sig fuld med ham igen, hun var begyndt at huske hendes lyst til at bryde nogle hæmninger hun ikke havde lyst til oprigtig. Hendes trang til at give efter for de ting hendes krop følte, og ikke hendes hjerte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 23:10:34 GMT 1
Jack svaret ikke men kikket rolige op i luften ,han tænkte lidt over det vokse fra hinanden ” det tror jeg ikke vi er som sådan det kun vores sytomer der begyndet .at arbejde lidt mod os ” sagde han stille og rolige mens han ,kikket rolige kørte hans hånd lidt længer ned og nusset den han blik kikket rolige ” skulle vi give det en Chanse ” sagde han blidt . og sukket rolige mens han vendte øjne mod hinden med et stille, smil på læben han troede nok også det Myrina der hadet mest toldmodige hed med ham de hadet også , været sammen i længer tid jack lukket øjne og slappet af det var rat bare at lægge ,her hans hjerte hoppet hurtigt .stille lå han og tænke billed af sin far som sagde han skulle ud udfylde sit sorte huld måske var det bar nærhed og kærlihed jack savnet og han kendte kun en som gav ham det det ægte form og det var myrina stille lå han der og hørte lidt fule sang det var smukt og berolige for ham naturens kræft strømmed i gennem jack i disse timer det vidste han og han var også bage men han lå det og slappe af for sig selv nu ingen bekymringer eller noget linene i den her stil hans anden hånd kørte hen over myrianas anden hånd og kysset dem varmt og rolige han smilte bredt mod hinden hun var hans liv lys lige nu og vidste ikke hvad han skulle gøre vis der skete hinden noget som helst han sukket rolige
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 23:21:43 GMT 1
Give det en chance, hans ord genlød i hendes hoved, hun prøvede at få sig selv til at finde de rigtige ord, men hun havde bare ingen, ikke et eneste. Myrina følte sig næsten fortabt, hun havde jo et liv at vende tilbage til, hendes hjerte tilhørte Elijah som hun elskede umådelig højt. Et liv uden ham kunne hun ikke forstille sig, men hun kunne heller ikke forstille sig et liv uden Jack. Det var så svært, hun følte sig så splittet. Der kom et opgivende suk fra hende. "Give hvad en chance Jack?" Spurgte hun så, for hun var ikke engang sikker på hvad han egentlig mente. Hendes blik gled ned, hun ville ikke gøre ham ked af det, alt hun ønskede var at han var glad og nogen gange havde hun lyst til at give efter, bare for at gøre ham glad, hvis det virkelig var den eneste måde. Hun prøvede at få sig selv til at tænke lidt mere fornuftigt, der var andre måder at gøre ham glad, hendes venskab, deres familiebånd, det måtte da have en masse af sige. Hun gav ham så meget kærlighed som hun altid havde gjort, var det pludselig ikke nok? Der var så mange ting indeni hende, hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre ved det. Og hvad var det for nogle symptomer han snakkede om? Hun var da ikke syg? Var hun? Ingen havde jo vidst hvilket væsen hun var, Elmyra havde gættet på druide, men det kunne hun ikke bruge til noget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2015 21:34:00 GMT 1
Jack kikket rolige men rystede på hovdet og kikket ,op det var tydelige hun ikke vidste hvad hun snakket om ” ikke noget ” sagde han stille ,med et gald smil ja det var svært ikke at give efter for en lyst han hadet men det var vel noget han måtte finde ud af at styre på ,hvad skulle han gøre men rolige kikket han op ” de sytomer som man få når man bliver vosken ” sagde jack stille til det ande myriana svaret på hvorfor skulle det også være så pokkers svært det helle ? , det vidste han virklige ikke men han hadet tænk sig at finde ud af det på et eller andet tids punkt rolige kørte han hånd op i gennem hindens bare ryk og nød at lække her nej det var for sent at rejse nu og hun skulle også Hvile sig rolige lukket han øjne atter i for at finde ud af det det i sit hovde men af og til var det oki at give efter for den lyst man hadet i sær vis man holdte af person som også holdte af hindens rolige smilte jack så og lage hovedet ind til Myrina hvad skulle han gøre ved det han var vel den som han var var han ikke eller noget helt andet jack tænke igen måske skulle han mælde sig ind i modstands bævelsen for at rede riget de kedte så godt men jack kunne ikke komme i tanke om hvor den måtte være
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2015 21:49:21 GMT 1
Der kom et sødt piget fnis fra hende, hun vendte sig lidt på siden og så mod ham, hun ruskede ham blidt legende i håret og valgte at rejse sig op, hun strakte ud i kroppen, lavede lidt øvelser og så så ned mod ham. "Mener du behov? Ja, det er noget andet at være voksen, jeg kan mærke det hver gang jeg er tæt på Elijah. Det er bare så fremmed for mig, jeg er jo van til at være alle nær, men jeg har lært hvad de fleste mænd ligger i det, så jeg er stoppet og er mere varsom nu. Jeg vil ikke mene det er symptomer Jack, vi er jo ikke syge." Grinte hun sødt, inden hun valgte at gå lidt rundt for at se på området om selve huset, det trængte til en kærlig hånd, men det havde ikke stået tomt længe, siden der var mad at finde og tøj som var nogenlunde i god stand. Mon de var flygtet grundet alt det som var under opsejling? Hun tog en dyb indånding, så langt fra bjergene var de jo slet ikke, luften var stadig frisk og klar. Mon der var en så i nærheden så hun kunne få sig vasket ordenligt, i stedet for kun med en klud og en spand? Hun gik på opdagelse, men vendte sig rundt og så efter ham. "Kommer du med?" Spurgte hun glad, inden hun valgte at gå videre om bag huset og ud i krat som gemte sig bag.
|
|