Vampyr
523
|
Post by Carmine Jordin Marlineo on Feb 4, 2015 16:26:35 GMT 1
Kære Macaria,
Endelig har jeg fundet tiden til at sende dig et brev. Selvom du dagligt befinder dig i mine tanker, er jeg ked af måden, som vi blev skilt på. Jeg ved, at jeg måske har overreageret, hvilket naturligvis er noget, som jeg er ked af. Alt taget i betragtning, håber jeg at du har det vel i Manjarno. Sagen er vel, at jeg virkelig savner dig. Det er ikke længe, at du har været en del af mit liv, men længe nok til at det har gjort indtryk på mig. Tilværelsen på slottet, er ikke som den var, før jeg forlod stedet sidst. Der er et tomrum, som jeg ønsker opfyldt, og det er noget som føles fyldt, når du er omkring mig.
Håber at vi snart igen vil få muligheden for at ses. Jeg savner dig, min kære.
Din Enrico
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2015 11:41:39 GMT 1
Mine kære Enrico
Tiden er gået siden vi sidst har set hinanden, eller jeg har hørt fra dig. Meget er sket siden vi tog afsked. Du har nok hørt historier og rygter, om hvad der er sket i Manjarno, så jeg vil ikke bruge tiden på, at kede dig med fortællinger. Dog går det udmærket. Du kender mig... intet står stille, når jeg er i nærheden. Modstandsbevægelsen er dog en evig pine, men det er mest på grund af to magikere, der er blevet set. Jeg har dog fået fat på én af deres venner, så mon ikke det får dem frem fra skyggerne?
Jeg håber vi snart ses igen. Der er meget jeg må snakke med dig om.
- Macaria
|
|