0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 21:36:13 GMT 1
Med et bred smil bestilte Francis et måltid til Jack og noget at drikke til sig selv. Hun kiggede igen rundt, for at finde det bedste bord til det. Det her var hyggeligt. To normale personer, som laver normale ting og snakker normalt til hinanden. Hvad mere kunne hun bede om? "Jeg tror, at det bord ser godt ud." Stemmen var nok lidt for glad og opkørt for en, som kun havde bestilt mad og kigget efter et sted at sætte. Men det her betød meget for hende. At kunne være social og normal med andre væsner. Hun var lige ved at gribe hans hånd, som han havde hendes tidligere, men blev genert. I stedet lod hun den igen falde til hendes egen side og håbede at han ville følge efter selv. Spørgsmålet om hendes far fik hendes humør til at dale. "Han." Hendes stemme var igen lavere "Han laver præste ting, begraver folk og kigger efter sjæle. Lyder det ikke meget normalt?" Hun håbede inderligt at det gjorde. Det her var godt og rart. Hun havde ikke lyst til at ødelægge noget ved at fortælle om hende selv og hendes familie.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 21:48:40 GMT 1
At kvinden måtte have noget skjult for ham forstod han godt men at sige det var numalt vidste han ikke noget om, han kendt jo ikke så meget til det rolige kikket han efter hinden med et varmt smil på læben og rystede på hovedet. ” joo det lyder meget nymalt ” sagde jack lige så stille og satte sig ved siden af Francis mens han studere de ander lidt rolige spiste, han og det var rat det her han kunne sankke med en numal person rolige kikket jack ned i suppen og snak lidt ” har du prøvet at have et vrede som man ikke kan slippe af med som bare virker , til at vokse sig støere for værdag?” spurte jack hinden stille om for det var .sådan han hadet måske var det bare n irtason over for ham selv men mere vidste han heller ,ikke stille spise jack vider mens blikket faldt varmt mod Francis igen hvad nu vis han var ved at blive et ondt menneske ude selv at ane det .
Det hadet været svært for jack at se det i øjen men han hadet bruf for selvskab og den gode af slagsen og ikke for fine mennesker det var han ikke særlige god til men jack skulle nok lære det med tiden det var han sikker på helt sikker på og med Francis ved hans side så var han helt sikker på det hun virkede meget sød
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 22:05:51 GMT 1
Hvad enten han så i gennem Francis eller ej, så gav han hende ret. Den indånding som hun ikke viste, at hun holde på, kom ud med et pust. Katastrofen var afværget for nu. Hun lod Jack få ro som han begyndte at spise. Det var manerne, sådan gjorde en ung dame. Men hun ville lyve, hvis ikke hun sagde, at det var rart, at høre ham begynde en samtale. Selv havde hun en million ting at spørge ind til, hun havde kun været stille for at være høflig. Francis nikkede som han talte. Det her var vigtigt, og han havde fundet hende værdig at stille spørge til. Hvorfor vidste hun ikke, det var ikke fordi hun havde vist sig særlig klog eller vis, men hun ville give det sit bedste forsøg. "Nogen gange bliver jeg rigtig vred, og så har jeg lyst til-lyst til at sige ting og at ... at gøre ting. Men jeg gør det ikke. Og nogen gange, så vokser det, men nogen gange." Der kom et lille smil på hendes læber. "Nogen gange så sker der noget godt. Det kan bare være en lille ting." Som når hendes mor sagde, hun var en dygtig ung dame, og sendte hende et af sine få smil gennem depressionen. "Og så forsvinder alt vreden, fordi at verden bare er et bedre sted. Også selvom det kun er for et øjeblik." Hun var spændt på om Jack forstod hende, og om det var det svar, han gerne ville have.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 22:18:32 GMT 1
Jack smilte hun gav beder menigen med mange ting en elveren gjorder hvorfor dog stille tog han sin hånd mod hindens og så ned på den ” jeg har arldige mødt en kvinde som dig før Francis du forstå mig selv om vi ikke har kendt hinanden særlige langtid ” jack smilte varmt mod hinden nogle fulde mendt begyndte at synge og det lød ikek særliget godt men muntert var de jack sad og sunde sig efter maden det hadet gjort godt at få lidt ekser styrke han sukke stille og træt men han ville ikke i seng i nu
han ville have en øl eller et eller andet at drikke rolige regitit han hånden op og sagde ” to øl tak her hen ” stille kikket han mod , hinden igen hånden var ikke taget fra hinden det føltes rat at gøre det begyndte at blive lidt vart her inden. Men det var ikke noget jack tog sig særlige meget af som han selv sagde så var der værkede gode eller onde mennesker men , men hvordan man brugte tingen regitit. Stille lendte jack sig hen mod hinden og kikket rundt det var faktis meget rat,
rolige viksete han i, hindens øre ” har du lyst til at danse ?” jack ville ikke rejse sig for hurtit vis hun bare ville sidde her og det håbet han også at Francis gjorder kappen han hadet var om dem bække to og dækket lidt religet , men jack kikket lidt mod ilden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 22:39:02 GMT 1
"Øhm ..." Hun kiggede ned på deres hænder og hvordan de rørte hinanden. Var det meningen at man skulle rører hinandens hænder så ofte? Måske det var en Procias ting. Hun var ikke sikker på at hun kunne lide det. Det var rart at holde nogen i hånden, at have fysisk kontakt. Men hun kendte ikke Jack ret godt, og hun fik knap nok nogen af dem hun kendte. Hendes tanker kørte i ring, og det var en befrielse, da Jack begyndte at snakke igen. Hun skyldte sig at fange hans øjne. "Jeg har ... heller ikke mødt en som dig før." Hun kiggede ned på hænderne, som hun sagde det. De tryllebandt hende. Magien blev brudt som sangen brød gennem kroen. Det var ikke lige frem skønsang, men det fik stadig et kæmpe smil frem på hende læber. Hun så skyldig over på Jack, som han bestilte øl til dem. "Jeg skal nok også betale for det." Sagde hun lavt, mere så andre ikke skulle høre det, hvis Jack havde et problem med at damen betalte. Hun ville ikke have ham til at bruge penge på hende. Pludselig var han meget tæt på, for tæt og hendes kinder bludsede op. "Jeg har ikke lært ... sådan en slags dans. Jeg vil bare træde dig over tæerne og gøre os til grin."
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2015 11:46:38 GMT 1
Jack smilte rolige og kikket lidt mod ,hindens øjne rolige lage han hånden som han holdte om, Francis hånd mod hindens kind og vendte stille mod hans Jack lage hovedet mod hindens og smilte varmt mod, hinden ” du ville ikke gøre mig flov på nogle møder men vis du ikke kan danse så ville jeg godt lære dig det det ” sagde jack lige så stille rolige nusset han den den var varm jack så ikke ned på folk på nogle måder tja kald ham bare navi men han hadet et hjerte af guld vis man først, hadet foget en plas hos ham, og et sted syntes han også, det var sødt den møde hun rødme på jack kikket lidt ned men en mand kom til at skubbe til jack så hans læber ramte med et uheld hindens jack stvinen lidt og trak sig langsomt tilbage ” dett….dett må du undskyld ” kom det fra manden, jack trak stille sine læber tilbage han rømdet og kikket lidt ned i jorderne ” un undskyld ” sagde jack mens han kikket lidt hen mod den gammel mand som ikke kunne holde sig i rog men et sted føltes det rat men jack var stade lidt flov over det, der lige var sket ,, det hadet ikke været hans menigen at gøre sådan lige nu og her måske sener men nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2015 13:12:01 GMT 1
"Du ville ikke gøre mig flov på nogle møder men vis du ikke kan danse så ville jeg godt lære dig det det." Francis smilte forlegent og kiggede væk, hendes kinder stadig lige røde. "Det-det var sødt sagt." Det ville være både sjovt og rart at lære de mere simple danse. Men hun var alt for usikker til at gå med på den. "Og tak, mange tak for tilbudet. Måske en anden gang." Selv tvivlede hun stærkt på det. En fremmede herre skubbede til Jack, og før hun nåede at reager, var Jacks læber blevet skubbet mod hende. Francis sad meget stille og kiggede ud i ingen ting. Jack havde... Nogen havde... Men det var Jack... Og det var hende første... Tankerne kørte rundt i hovedet på hende. Det eneste som lå fast, var at hun var nød til at komme væk. Kysset var alt for meget for hende. Ikke nok med at det havde været hendes første. Francis var knap nok van til et håndtryk. I en hurtige bevægelse rejste hun sig op og kiggede meget målfast mod døren. "Un-undskyld. Jeg har brug for fr-fr-frisk luf-f-ft." Og gik hun afsted med hurtige skridt. Hvis Jack forsøgte at holde hende tilbage, skulle han være mere end almindelig stærk, med tanke på den fysiske styrke hun besad.
//Sorry, sorry. Men Francis er en skrøbelig en. Dit valg og Jack følger efter eller venter på at hun samler mod til at komme tilbage.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2015 13:47:11 GMT 1
At hun valget at gå lidt i panik fik jack til at se lidt bekymmeret mod hinden hvad skulle det nu op for han kikket lidt mod den gammel mand som hadet skubbet til ham men rejste sig rolige op, of fnuglet efter hinden han ville jo have hun fik det godt med ham og ikke skidt , hvad skulle han gøre der var vel ikke meget at gøre stille stod han lidt stille og gik mod Francis og lage stille en hånd på hindens skulder, det var sært hvad skulle han gøre andet ind at give en trøst vis det var pigens første ville han gøre det godt for hinden og ikke skidt rolige sukket Jack. Hvad skulle han gøre det var svært for ham han husket det selv hvordan det første var ” er du oki ” sagde han langtsom og nusset hindens skuller blidt jack hadet hætten op så folk ikke skulle genkende ham han vendte stille Francis så de stod lidt tæt han lage hånden mod hindens kind og han kunne godt mærke på hinden der var noget det var ikke sådan han hadet tænk sig det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2015 16:18:04 GMT 1
Francis var hurtig ude af døren. Mumlede et lavt "undskyld", da hun kom til at støde ind i et par, der bar på vej ind, og forsatte så ned at vejen. Hun havde ikke noget rigtig mål. Lige nu havde hun bare brug for fred og frisk luft. Når tingene blev for meget for hende, var Francis klart en flugt frem for kamp, person. Det var ikke meningen at hun ville blive væk. Ligegyldig hvor meget hun bare gerne ville tage flugten, kunne hun ikke få sig selv til at efterlade Jack med regningen. Langsomt satte hun farten ned, et par skridt mere og hun kiggede ud over gaden. Der var så stille her, lige hvad hun havde brug for nu. Hvad skulle hun gøre med Jack og kysset. Det havde været et uheld. Hun havde gjort alt for meget ud af så lidt. Francis skulle lige til at gå, da hun mærkede en hånd på hendes skulder. Med et lille hop af overraskelse vente hun sig om. "Jack?" Han var fulgt efter hende? Sikkert fordi han var en god fyr, med sværd og bue, som ville passe på hende. "Det er okay. Jeg-jeg overreagerede..." Den måde han rørte hende skulder på, var alt for intimt, og hun stod musse stille, uden at vide hvordan hun skulle reager. Da han lagde hånden mod hendes kind, trak hun sig tilbage. Alt for intimt. "Hv-hvad skylder jeg dig for værelset og øllene?"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2015 16:26:44 GMT 1
Jack skukket rolige mens han lage hånden ned mod sin side ” indete indte som helst jeg giver denne om gang ” sagde han stille og rolige med blikket ned i jorden lidt , han vidste ikke hvad han skulle gøre men sagde ikke noget, til hinden lige pt rolige vente han stille blikket og kikket ud over byen nej han hadet indte sted at være han var Ener, og et sted kunne han godt lide det det fik ham til tænke klart måske var han bare dømt til et liv uden nogle han sukket lidt og foldet sine hænder stille og kikket ned mod byen der var altid smukt lige på denne tid som denne men han vidste også godt at det måske ikke varet ved med krigen som ville komme og jack ville beskytte dem som ikke kunne beskytte sig selv han tænke måske på at begynde at gå videre vis hun ville med så var det nu ellers ville jack nok ikke komme tilbage her til han smilte varmt til hinden og kikket ud mod byen ” her er smukt ” sagde han stille og kikket rolige ned af s ig selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2015 18:57:30 GMT 1
Francis gned hendes hænder sammen, ikke fordi hun frøs, men fordi hun var urolig og usikker. Hendes dumme udbrud havde tydeligvis påvirket Jack. Hvorfor skulle hun også være så dum? Her prøvede han at være sød og hun ødelage det hele. Dumme, dumme, dumme Francis. I hendes hoved blev hun ved med at skælde ud på sig selv. Hun fulgte Jacks blik ud over byen. "Ja, det er det." Hun kiggede over på ham, bed sig selv i underlæbe, før hun forsatte. "Du må undskylde at jeg ødelage din aften. Det var ikke meningen. Jeg... jeg er bare ikke van til alt det her." Hun lavede en lille bevægelse med hænderne, og håbede at det gav mening. "Du er rigtig venlig, og det er rart at være i dit selvskab, men..." Før hun vidste af det, havde hun bidt gennem sin underlæbe. En af ulemperne ved ikke at føle smerte, man ender med at gøre skade på sige selv og ikke opdage det. "Men, måske vi bare kun skulle snakke, eller se hinanden igen en anden gang, når jeg ikke længere er ... mærkelig..."
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2015 15:38:28 GMT 1
Jack vendte hovet med et smil på læben og gik hen til hinden ” jeg syntes selt ikke du er skør ” sagde han med et vam og rolige stemme. Jack vidste ikke hvad han skulle gøre eller stille op med sig selv han sukket lidt det var nu trist det her men sandt var det rolige Sukket han og kikket rundt hvad sekter der med verden lige pt det var sært men der var også en lidt dyster snak rundt om kræng denne krig som ville komme ville han være en del af og han ville samle så meget viden ind om fjedren som mulige for han ville ikke ses som svag på nogle måder rolige sssukket han og kikket lidt ned mod nogle tære der stak op igen ” du minder mig om en jeg kender Regitit godt ” sagde han stille og rolige med et varm smil mens jack foldede fingeren sammen og strammet det lidt for at bide lidt vrede i sig men han sagde ikke noget jack sukket stille og rolige og lod blikket mod Francis hvad kunne han stille op hvad skulle der ske med hinden og alle hans ander venner han kendte til
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2015 21:33:44 GMT 1
"Men det er jeg, og det her... Jack, jeg sover et andet sted i nat." Hun håbede inderligt, at han ikke tog det personligt, men hun havde brug for ro efter det her. Det var alt for meget, for en stille pige som Francis. Faktisk var hun klar til at gå videre, og få den ro, da han kom med en kommentar. "Ja?" Hun kiggede afventende på ham. Hvem var det mon, som hun mindede ham om?
//Super kort. Pinlig kort... Sorry? :/
Francis så ham forsvinde med et tungt hjerte. En dag ville hun måske være heldig nok til at møde ham igen, men nu havde hun brug for den stilhed og isolation, hun hadede og stadig ikke kunne give slip på.
//Over and out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2015 21:38:59 GMT 1
jack smilte rolige mens han stille vendte sig om og regte hånden op " du minder om mig " sagde han så stille mens han rolige vendte ind på koven for at sove over tingen men han sagde ikke noget om det det var sært men godt også hvad skulle han gøre det var virkelige mærkeligt men han kunne ikke sove den nat han tænke på så mange ting hvor skulle han starte henne hvor skulle han ende henne var der enlige nogle som savnet ham sådan savnet ham regtit eller var han bare ting for folk rolige sukket han stille og lukket øjnen men vånget så tidliget næste morgen hvad skulle han ellers stille op
|
|