0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 14:40:50 GMT 1
Der var gået nogle dage siden jack var faldet ned i floden med dødsenglen, men hans så ville arldige kunne hele helt jack var i en kappe og blå hør skjorte som varmet godt i dag skindet solen i det mente og jack var uden for han måtte finde sine venner. Jack hadet fundet mange lige ind til videre men unde hel af finde dem han holdte menst af , han hørte ikke til nogle steder det hadet han fundet ud af nu. Han måtte finde sin enge vej igen selv om det så meget sort ud for ham, en dejlige brise kom over ham men han holdte kappen tæt med et svær på den ene side og bue på rykken. Jack var nu kamp klar vis der skulle ske noget som han ikke brød sig om det , han holdte meget af sine venner men hans gudfar og senitry vidste han ikke regitit i nu det var virkelige Racistisks syntes han selv og bekymret kun om deres enge, der var ikkek meget tilbage fort jack nu , han måtte finde ud af sig selv og se hvor han kunne gøre mest glæde.
Dagen bliv stille til aften og jack måtte søge lu for natten han kendte ikke nogle så han måtte overnatte på gaden han sukket lidt og tog sin hånd stille op for at tænke lidt klart, han håbet på Myrina hadet det oki vis det fjols til hindens kærest hadet gjort noget så ville jack ikke kunne tilgive sig selv for det rolige sukket han og lendte sig tilbage og kikket op mod stjernerne det var temlige sært alt det her med at blive voksen,
jack måtte inde rømme at han var dømt til et liv uden nogle som bekymre sig for meget om ham selv om jack ville beskytte dem, hvad skulle jack ellers stille op med sig selv lige nu han følte sig fortabt og fortlivet han hadet efter ladt alt i håb om at senitry og ham kunne blive sammen men kongen og hinden skulle giftes bare for de Elver kongen syntes de ikke hørte sammen på nogle måde han bed lidt tænder han var lidt træt af kvinder for tiden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 15:03:02 GMT 1
Procias var et mærkelig og skræmmende sted. Altid var som hjemme og så alligevel så langt fra. Francis trak hætten længere ned over øjnene. Af en eller anden grund havde hun troet at alle havde et hjem her, siden de nu gik så meget op i kærlighed 'og alt det fis', som hendes far ville have forsat. Det havde aldrig været meningen at hun skulle så langt væk hjemme fra. Men et skridt havde ledt til det næste og det virkede altid som om at hendes ben trak hende længe ud i verden. Som var de lige så nysgerrige som hende selv. Hun kunne ikke lade hver med at sætte tempoet længere og længere ned, som hun passerede Jack. Alle burde have et tag over hovedet. Hun kunne ikke rigtig huske sin tid som forældreløs, men det kunne næppe være rart at sove på gaden. Hendes mund bevægede sig før end at stemmebåndet satte i gang, og hun endte med at stå næsten stille foran ham, med halv åben mund.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 15:46:51 GMT 1
Jack så en person komme hen foran ham hvad ville person, han rystede let på hovedet og sagde så ” de kan gøre med mig hvad de ville jeg har ingen penge på mig ” sagde jack stille og med en rolge tone stille rejste jack sig op foran kvinden som kikket rolige på hinden han var Druide og kendte ikke til, hvad gjorder hun her ? Jack lenet sig lidt op af stenen det var tydeligt at han var vrander han gjorder sig klar til hvad kvinden så ind måtte tro om ham , stille kikket jack stille ned i jorderen han vidste ikke hvad han skulle sige da han så noget af kvindens ansiget sagde han stille ” undskyld jeg jeg troede du var en som ville volde mig ondt ” sagde han stille og lette stille kikket jack lidt ned og vidste ikke hvad han skulle fortage sig mere
” mit navn er jack ” kom det varmt for jack og smilte rolige lage han hovedet på skrå og kikket rundt mens han kikket rundt nogle mennesker kom gåen hen mod dem, hvad gjorder en smuk kvinde som hinden ude på disse kanter
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 16:14:53 GMT 1
"Øh..." Hun var lige ved at gå et skidt tilbage, da han rejste sig. Derefter tog det Francis et øjeblik fange hvad den fremmede havde sagt. Det var ikke så underligt at han sagde et eller andet, hun var praktisk talt stoppet op overfor ham. Men at han troede hun var fjendtlig, var kommet som lidt at en chok. Hurtigt hev hun hænderne op foran sig i en overgivende handling. "Jeg vil ikk... det var ikke me-mening at jeg..." Hendes stemme var så lav og udtale så knudret, at hun knap nok selv kunne høre sine egne ord. Han forstod dog pointen, eller kom i det mindste selv frem til den. Da han begyndte at slappe af og undskyldte. "Der er ikke noget at undskylde for. Det var min fejl. Jeg skulle sådan have stoppet og-og sådan som jeg bare stod og stirrede. Det er min fejl." Et forsigtigt smil brød frem på hendes læber. "Jeg hedder Francis. Det glæder mig at møde dig." Hun gav et høfligt lille nej. Hendes far ville nok have påstået at det ikke var passende, men hun havde forskrækket manden. Han fortjente at hun viste sig fra sin bedste side
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 16:25:18 GMT 1
Jack smilte rolige mod kvinden og gentog hindens navn ” smukt navn ” kom, det varmt for ham mens han stille tog hætten af så man kunne se hans bruge hår. Det svært at tro at der er det var mærkeligt der var noget over hinden som minde lidt tja om ham selv, rolige trak han på skuleren og smilte så rolige ” tja det kan jo ske hehe ” jack måtte le han kikket rundt od mod Francis at bedømme på udsenete så kom hun fra en ri familie velkede jack ikke gjorder. Eller jo hans far og mor hadet været ringe på en eller anden måde han smilte venliget til kvinden igen
” hvad laver man så her ??” sagde jack og kikket lidt op og ned af hinderne hun var tydlige ælder ind ham men man kunne heller ikke se det på hinden som sådan jack tog sig let i nakken og ømme sig let han hadet glemt hvor svært de kunne være, finde et godt sted at sove men det, var beder ind ingen ting
om halsen hadet han en hals kede som sognet som rundt om et træ hvor der var en grån rubin inden i det var det enste han hadet avet efter sin far og mor ellers hadet han klaret sig selv siden han var 6 til 7 år gammel det var sommetider sværte for ham men han gjorder hvad han kunne gøre for alle mennsker
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 16:39:59 GMT 1
Da han komplimenterede hendes navn, blev hendes kinder en smule røde, og hun kiggede hurtigt væk imens ord lige så hurtigt væltede ud af hendes mund. "Øh, tak. M-men det er ikke noget specielt. Jeg har ikke selv valgt det..." Det var et øjebliks stilhed, fra hendes side og hun var pludselig flov af en helt anden grund. *Jeg har ikke selv valgt det? Francis hvad snakker du om, din dumme pige.* Da Jack begyndte at snakke igen, kiggede hun op. Hvad hun lavede her? Det var et let og samtidigt uhyre svær spørgsmål at svare på. Hun holdte sig til den historie hun havde fortalt indtil nu, som faktisk var sandheden, omend så den korte udgave, men hvem fortalte hele sin livshistorie ved første møde? Historien bragte smilet tilbage på hendes læber. "Jeg har endelig fået lov til at rejse for mig selv, så nu vil jeg ud og se noget af verden på egen hånd." Frihed, hun havde fået friheden til selv at bevæge sig rundt i verden, uden at hendes fars skarpe blik. Francis betrakte hans ansigt en stund, Jack var yngre end hun havde regnet med. Det var nok skæg stuppene som havde snydt hende. Nu hvor hun kunne se ansigt i sin helhed uden hans hætte, var han i hvert fald blevet fem til ti år yngre. "Hmm... Jeg håber ikke at du har noget imod jeg spørger. Men... Hvad laver du her?"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 16:51:27 GMT 1
Jack smilte et varmt smil af hinden, jeg er ude og op leve verden igen ” kom det varmt fra jack som ikke vindeste helt hvad han skulle sige, hun var her for at rejse måske var hun en ny rejse patner rolige smilte jack til sig selv og lette rolige for sig ” af sammen grund som kan man vel sige ” sagde jack med et minder smil på læben hans svær og kofte var lidt hen af elver stil også hans bue var men det var beder. Ind ingen ting jack bukket rolige af hinden lidt ” vis du har lyst kan du da komme med mig ” sagde jack med et varmt smil på læben det ville i værefald gøre tingen lidt mere spænde for ham rolige tog jack, sig til nakken og rømdet selv lidt hvad var der med denne kvinde . ” her er smukt om aften men det kommer du nok til at se mere på ” han grinte blidt
stille begyndte han bevæge sig hen mod hinden mens han så lidt nærmer på hinden hun var nu meget ung og smuk kvinde syntes jack men han hadet set nogle stykker men jack var selv lidt tilbage holdene hvad and gik det her det kunne være rat vis hun ville gå med ham hvad han lavet vidste han ikke selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 17:01:16 GMT 1
Hans forslag kom helt bag på hende, og overraskelse har aldrig været noget, som hun har haft let ved at skjule. "Faktisk så..." Hun bed sig i underlæben. Hendes far ville blive tosset, men det var ikke det værste. Hvordan skulle hun kunne spise, hvis de skulle følges. Det slog hende pludselig, at hun ikke kendte ham, ikke vidste om han kunne finde på at gøre hende fortræd. Hvor lidt sandsynlig det end måtte være, så skulle hun stadig overveje det. Hun havde lovet hendes mor at være en god pige og passe på sig selv. Det kunne hun ikke gøre sammen med Jack. Hun ville ikke engang være i stand til at spise. Men selvskab var så fristende. Og Jack, virkede jo ikke som en skummel type. "Faktisk så ville jeg gerne tilbringe aften med dig." Hun havde spist inden, at hun havde nået byen, så det ville ikke være et problem for nu. "Du kender måske stedet? Så du kan vise mig rundt? Måske jeg kunne høre om dine rejser, hvis du er ude og opleve verden igen, så må du have set en del." Han bar våben, de var ikke engang skjult. Men det var en god ting ikke? Det betød vel at han var ærlig, at han ikke ville snige et angreb ind. Og man kunne vel aldrig være for forsigtig. Selv i dette land af kærlig og alt det fis.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 18:37:28 GMT 1
Jack smilte rolige og så ned på hans våben , ” du skal ikke være berømmet jeg gør kun dem fortræd som gør mig fortræd ” . sagde jack lige så stille og lod et smil kommer over sig stille fortalte han historier om hvor de steder han hadet været henne ” tjaaa jeg startet som slave sammen med min mor og far men ,da de bække døde af sygdom måtte jeg jo klare mig selv sener fandt jeg en pige som jeg fyglites med og kom så til manjarno inden DET.........” jack tav han husket tydelige skringen fra krigen og alle tæerne som skræg i smerte også rolige knyttet han sin næve ” det skete ” det var for tungt at snakke om for jack han kikket lidt ned ,jack sukket rolige ” og så fandt jeg ud af jeg er gud søn til elver konge som om bart kendte mine forælder og tjaaa lad mig sige det sådan her inden du svare jeg har ikke mødt en konge som var så Racistisks som ham de tror de er beder ind alle ander når men altså.så jeg flytte der ind i skoven og prøvet at få et bånd mellem ham og mig men det er håb løs så nu prøver jeg igen at finde uda f hvem jeg er og hvor jeg høre til ” sagde jack stille mens han gik langsomt rundt og kikket han mener om bart alle raser er onde men jeg ville nu prøve at skabe så meget fred mellem som jeg kan ”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 19:45:23 GMT 1
Hun nikkede, som han forklarede om sine våben. Igen gav det god mening, de fleste bar godt nok ikke våben i byen, men de fleste sov heller ikke på gaden... Gjorde de? Francis var stille som han snakkede, med små nik, 'hmm' 'det gør mig ondt', undervejs i fortællingen. Sikken en historie, halvvejs igennem var hun holdt op med at følge med i hvor de gik henne, da hun var alt for optaget af hans fortælling. Som han blev færdig var hun lige ved at ligge en trøstende hånd på hans arm. Lige ved. For uanset hvor optaget hun var, så glemte hun ikke, at hun ikke kendte ham. Hun var ikke sikker på hvordan det ville blive modtaget og lod hånden dale igen. "Det er noget af et eventyr du har været på. Eller nej, selvfølgelig ikke et eventyr, men du har oplevet meget." Der var en kort pause som hun trak vejret ind "Jeg ville ønske, at der var noget som jeg kunne sige, der ville gøre det bedre." Hun gav ham et medfølende smil. "Eller som i det mindste kunne hjælpe dig videre."
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 20:11:17 GMT 1
Hvad var det Francis hadet gang i jack, lage kort hånden over hindens hånd og smilte lige så varmt mod hinden som jack, kikket ned mod jorden hvad skulle han gøre . Stille vendte han blikket mod hinden og smilte varmt ” det har du alfarade gjort ” stille smilte jack igen og kikket mod Francis og prøvet at få lidt øjne kontakt med rødme lidt over det ” tja min gudfar siger jeg ikke er en kriger vær måske har han rat ” sagde han stille og rolige, ærlige men han måtte også finde ud af sig selv. ” jeg ved dog ikke hvor jeg høre til i nu og jeg finder den måske ikke før om mange år ” sagde jack stille og rolige mens han ,kikket rolige mod kvinden som gik ved siden. Stille smilte han og kikket over på en kro ” tja det bedste sted at få hus lyg for sådan nogle som mig og hø måske dig er der inden ”. jack kikket rolige ind mens han kikket rolige rundt der var lidt mange mennesker rundt om kræng ” bare tag det rolige jeg passer på dig ” jack smilte varmt til hinden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 20:20:15 GMT 1
"Det har du alfarade gjort" Forlegen kiggede Fransic væk, det røde dukkede igen op på hendes kinder. Det er jeg glad for at høre. Nogen gange-nogen gange har man bare brug for en at snakke med. Og verden kan være så travl, den her ikke altid tid eller mulighed for at lytte." Hun skulle lige til at kigge tilbage op på ham, da han forsatte: "Tja min gudfar siger jeg ikke er en kriger vær måske har han rat." Hvis Jack var hurtig, ville han kunne nå at fange det triste i hende øjne. Den modsatte side var pludselig meget spændende, på trods af at hun ikke så noget, som tankerne ramte hende. "Man. Man behøves ikke at være en kriger. Der er mange andre ting i livet. Mange bedre ting..." Hendes stemme var lav igen, og hun var ikke sikker på om han hørte hende eller ej. Han fangede hendes opmærksomhed med kroen. Det ville ikke være skidt at sove i en rigtig seng. Det havde hele tiden været planen at finde en, så hvorfor ikke denne? Hun kunne ikke lade hver med at smile, da han sagde, at han ville beskytte hende. Det var som regel altid rare væsner, som ikke kendte hende, der tilbød det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 20:44:27 GMT 1
Jack vidste ikke hvad han skulle sige ,lige nu rolige kikket han mod hinden da hun sagde man kunne høre hinden ” tja det kan man da ” sagde han rolige. og tog blidt om hindens hånd mens jack smilte rolige til Francis rolige kikket, han rundt, der var musik rundt i lokalet stille gik han hen mod kro fatter. og kikket rolige rundt hvad skulle han dog gøre det var sært han, hadet det godt sammen med hinden Francis en meget tyk mand kom frem og kikket lidt ” hvad s kulle det være i to et værlse med to delte senge ” sagde jack stille der var nok ikke meget plas som sådan men det var beder ind sove på gaden rolige kikket han rundt det var faktisk rat at der var en som forstod ham
han forsøgte heller ikke at være noget særligt men han ville bare forstås måske var kvinden stille smilte han rolige kikket han og fandt dem et bor jack kikket rundt der var munter musik ”jeg er form skifter og druide ” sagde han så da han følte lidt han kunne stole på hinden med den lille hjemlige
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 20:59:31 GMT 1
Francis kiggede forundret på deres hænder, som Jack trak hende med. Kontakten var... mærkelig, hun besvarede hans greb med et svagt tryk. Hun hverken turde at holde for godt fast i ham eller give helt slip. Døren blev smækket op, og de kom ind i den lune stue. Francis var lige ved at stoppe op, for at tage alle indtrykkene ind. Men Jack forsatte og hun gjorde som der lydløst blev sagt og fulgte efter. Hendes ansigt blev rødere end Jack havde set det før, da han bestilte sengene til dem. Sengene var muligvis opdelt, men hun skulle stadig dele værelse med en fremmet mand, dreng, Jack. Hun gav et nik som han forklarede sin varyl race. "Jeg er. Jeg er magiker." Delvis sandt, det var ikke hendes skyld, at hendes magi var blev korrupt. Hun kiggede kort rundt efter ledige pladser, før hun vendte sin opmærksomhed mod Jack igen. "Er du sulten? Jeg kan bestille noget til os hvis det er." Hun gik et halvt skridt tættere på ham, og sagde meget lavmælt. "Jeg kan sagtens betale for både værelset og maden. Det er ikke noget problem." Hun bakkede lidt væk og sendt ham et smil. Forhåbenligt ville det ikke gå imod hans ære. En person som var klar til at sove på gaden kunne ikke have mange penge, og penge var ikke et problem for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2015 21:18:25 GMT 1
Jack kikket mod Francis som det hun sagde rolige smilte jack igen med et lidt varmt om læben det var rat at møde en kvinde som hinden og i sær lige nu hvor han hadet så meget kroas i sin inder rolige kikket jack lidt ned i jorden han tænkte lidt hvad han skulle gøre med sig selv var hun ,svaret på tingen måske måske ikke rolige tog han om hindens hånd og klinte den rolige og sagde så blidt ”ja lidt er jeg ” jack tænke lidt på hvad han skulle forvalte sig til for at indpuner kvinden, det var svært at fatte hvad skulle han tro stille kikket jack lidt ned i boret med dog et varmt smil på læben ”hvad laver din far enlige ?” .
jack ville vide mere om hinden og hindens familie, og måske mærkede det som om de også ligesom kom tætter på hinanden på denne måde han hadet mærkede en gnist ramme ham men han turde ikke sige noget i nu jack kunne godt mærke sulten brede sig lid i ham men hvad kunne han gøre ikke særlige meget andet ind at vente på noget mad jack måtte prøve at finde sig selv og finde den inder ro for hvem var han enligen
|
|