0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2015 19:35:51 GMT 1
@ixia
Det var en tid hvor man skulle være på vagt, et slag over en by kunne være risikabelt og efterskælv kunne ske, så der var naturligvis dødsengle på vagt konstant. Med bare fødder, løst hår, en kort brynje lavet som en langærmet kjole beklædte hendes krop, i bæltet hang hendes sværd trygt og hvilede mod hendes hofte, hun patruljerede lige nu, så sig omkring i bjergene og var et godt stykke væk fra byen lige nu. Hun gik med rolige skridt og vingerne skjulte for nu, kjolen havde fri ryg så de til hver en tid kunne kunne bryde fri fra sit skjul hvis hun behøvede dem. Lige nu skete der intet, der var stille og kedeligt, selvom hun elskede sin nye titel, kunne hun godt mærke det tog hårdt på hende, hele hendes krop var anspændt. Såret var kommet sig nu hvor healere havde haft tid til at se på det, hun var efterladt med ar på siden af hendes maveskin som hun var stolt af. Det var en smal gang langs bjerget hun gik på, det gik stejlt ned og hun havde et godt overblik, krat og buske voksede rundt omkring på den næsten grå jord der udgjorde bjerget sammen med sten og klippemasse. Det havde da sin charme. Udsigten var utrolig smuk, næsten lige til at tage vejret fra en, solen var på vej ned og efterlod himlen rødlig, orange og lyserød, mange steder. Ganske få skyer som nærmere lignede tåge gled langsomt hen over himlen, hun valgte at stille sig og betragte dette smukke syn for en stund, inden hun lod sine vinger bryde frem og hun satte af fra stien og fløj lidt rundt i stedet. De store sorte vinger bredte sig og gav kraftige slag igennem luften som fik hende frem elegant og smukt. Hun nød det i den grad, hvilket kunne ses i hendes ansigt hvor hun smilte stort og næsten morende. Roligt endte hun med at lande lidt længere nede hvor en lille sø var formet imellem åens lange tynde linje ned igennem bjergsiden. Hun satte sig roligt på en fremhævet sten og nød de sidste solstråler mod sine vinger med lukkede øjne og et blidt suk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2015 20:32:45 GMT 1
Aftenen var fantastisk. Det var virkelig længe siden at Ixia havde taget sig tid til at lyde sådan noget. Hun lå henslængt hen over Aku's ryg og bare kiggede på den flotte sol. Det var virkelig fantastisk lige nu. Hun strak sig roligt som Aku svævede rundt. Han brummede let og endte med at lande på en afsats sådan så han kunne slappe af. #Det er smukt, ikke Aku?# Den tavse kommunikation mellem de to væsner kunne ikke opfanges af andre. Hun elskede virkelig at de havde den ting som ingen andre kunne opfange. Hun følte sig meget mere knyttet til ham når det var sådan her. Hun sukkede stille og satte sig op. Hvor var det dejligt det her. Dog måtte hendes nyden af solnedgangen stoppe bræt. De var ikke alene. På en sti længere ned af bjerget gik en kvinde. Kvinden på stien fangede hendes interesse og hun fandt sig selv glide af Aku's ryg og ligge sig på knæ helt henne ved kanten for at være tættere på hende. Der var noget ved hende som tiltrak hende. Da kvinden endte med at sprede de sorte vinger måtte smilet alligevel brede sig på hendes læber. Så der var altså dødsengel i det her område? Interessant. Rygterne var altså sande. Hun kom på benene med det samme og hoppede op på Aku's ryg igen. #Efter hende!# Aku brummede svagt men sagde intet da han satte af og flugte efter kvinden. Aku var faktisk nogenlunde lydløs i luften. #Fly ind under hende. Så ser vi hvad der sker# endte Ixia ivrigt i dragens hoved. Han drejede hovedet let og kiggede på hende. #Er du sikker på at det er smart?# bekymringen var tydelig i Aku's stemme. Kvinden var jo trods alt bevæbnet. han kunne dog se på Ixia at hun ville det her og han rullede let med øjnene og fløj lavere og en smule hurtigere. Ixia smed sig ned på dragen med ryggen mod hans mens de kom længere mod kvinden. Da de nåede ind under hende hvilket skete ret hurtigt smilede hun roligt til kvinden. "Kommer du tit her?" Hendes fløjls bløde stemme lød roligt hvorefter dragen fløj en smule hurtigere og videre som en foranstaltning i tilfælde af at kvinden skulle kunne finde på at angribe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2015 20:57:35 GMT 1
Der havde hun fløjet i sin egen lille verden og da lyden af andre vinger nåede hendes, stirrede hun ned for sig, en drage?! Hun så lidt forundret ud, inden hun så kvinden ligge der mod den ryg og lignede en drøm, var det en drøm? En drag.... Der fløj en drage under hende, med en kvinde på. Corina nåede ikke at svare før dragen fløj hurtigere og her havde hun så valgt at lande ved den lille sø, sætte sig på stenen. Hun ventede, kvinden ville jo tydeligvis have kontakt, nu kunne de have den i ro og fred uden hun endte med at miste fokus og styrte. Nok elskede hun død og ødelæggelse, men hun satte sig ikke op mod en drage bare sådan uden grund, hun var ikke dum. Desuden, havde kvinden spurgt hende om hun kom der tit, det fik hende til at tænke, en del faktisk. Det var sådan noget random noget hun kunne have fundet på at komme med, så det var lidt overraskende, men dejlig forfriskende. Hun lod sine fingre søge mod hendes eget kraveben som hun nussede blidt, ganske fraværende, med lukkede øjne og nød solens sidste stråler. Et sted håbede hun inderligt det ikke havde været en drøm eller en hallucination, for så var der fjender i området der drillede med hendes sind og det skulle man være på vagt overfor. Desuden, ville det være spændende at møde en drage og en som rent faktisk lod til kunne ride på den, som var van til det. Corina var altid pokkers nysgerrig, hun elskede at finde ud af ting og finde nye kontakter, hvis altså det ikke var for fristende at gøre dem til ofre. Dog var det andre ting som havde fristet ved synet af kvinden mod dragens ryg, og det var ikke lysten til død og ødelæggelse som faldt hende ind.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2015 21:41:53 GMT 1
Hun havde fanget kvindens opmærksomhed med det samme også selvom Aku havde valgt at flyve hende længere væk. Hun sukkede og vendte sig ned mod dragen og kiggede irritabelt på ham. #Hvorfor? Hvorfor?! Hvorfor!? Hvorfor?! HVORFOR!?# vrissede hun af sin drage inde i hovedet. Hun hørte dragen brumme og han stoppede op i luften og drejede hovedet om mod hende. Han havde det sædvanlige fast udtryk på når han prøvede at bestemme noget overfor hende. Hun lænede roligt og flabet frem mod ham. #Det kunne være farligt. Kvinden var bevæbnet og fremmed. Du kunne komme til skade!# Hans voksne og faste stemme lød. Han ville virkelig ikke se hende komme til skade! Hun så dog ikke ud til at forstå det og han endte med at himle med øjnene og ryste på hovedet. #Som du vil men sig ikke at jeg ikke advarede dig!# Han vendte dem rundt og søgte tilbage til der hvor de havde set den fremmede dødsengel før. De kiggede begge lidt rundt og endelig fik Ixia øje på kvinden siddende på en sten ved en bjerg sø. Dragen søgte roligt dertil og endte med at lande et stykke fra kvinden. Ixia kom på benene og stod på sin drages ryg. Hendes blik hvilede roligt på kvinden og et lille smil spillede hen over hendes rosa læber. Hun var iført et par stramme og tætsiddende bukser og et corset som virkelig fremhævede hendes former i dagens anledning. Selvom det stadig ikke var sommer så frøs hun ikke selvom hendes skuldre og kavaler gang var ret synlig. Let og elegant hoppede hun ned af dragens ryg og landede på jorden. Vingerne var fint gemt væk på hendes ryg. Rolige skridt førte hende længere over mod kvinden på stenen mens hendes smil blev en smule større. "Hej" Hun snakkede igen med det fløjlsbløde stemme. Hun kørte roligt en hånd igennem det løse brune hår. "Jeg nåede aldrig at høre dit svar."
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2015 22:56:56 GMT 1
Det var rimelig let at høre når en drage nærmede sig, så det fik hende til at lyse helt op at høre det, den landede og det kunne tydeligt mærkes i jorden under hende, selv siddende på stenen. Hun smilede tilfreds, så var hun ikke helt væk i drømmeland, det var rigtigt nok. Blikket hvilede mod kvinden, hun gjorde da sin entre måtte man sige, hun så mod hende med et roligt og studerende blik. Selv var hendes vinger endnu fremme, blot foldet omme på ryggen. Det var tydeligt hun var en kriger, så det var klart at det var en god ide at være på vagt. Hendes stemme gled igennem luften som sød musik, Corina var fanget i interesse, også i den grad. Hun fugtede blidt og langsomt sine læber som kvinden kom tættere på. "Jamen halløj igen mytiske dragetøs." Lo hun, inden hun skød sig selv væk fra stenen og gik hende i møde. Roligt stoppede hun op og lod blikket glide åbenlyst ned over kvinden foran sig, hun smilede svagt frækt og lod blikket søge op igen. "Du forsvandt jo. Jeg blev bekymret for jeg var ved at miste forstanden. Det er ikke hver dag man møder en drage med en smuk kvinde der ligger og slanger sig på den ryg." Lød det så blidt og muntert fra hende, hun blinkede til hende, inden hun lod blikket glide hen over hendes skulder og mod det store bæst bag hende. Ganske imponerende dyr alligevel, og nyttigt i kamp. Zean havde fortalt hvordan han selv nær havde været endt som dragefoder i krigen der fældede Manjarno som nu var blevet en del af Darklia. "Men for at besvare dit spørgsmål. Nej jeg er ganske ny på denne vandring, du holder måske til her?" Hun vendte sit svar til et spørgsmål, dog ikke uden at svare selv, og hun talte sådan set sandt, her lige på denne bjergside havde hun ikke vandret før, men længere væk lå byen og der var hun da noget mere kendt, selvom det kun var kort tid de havde været der.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 22, 2015 21:53:36 GMT 1
Selvom Aku var næsten lydløs så kunne man ofte stadig høre hans vingefang. Desværre var han ikke en vind drage. Det kunne ellers være meget nyttigt en gang i mellem men ilden passede langt bedre til hendes temperament. Hun smilede roligt som det store bæst landede og hun kunne tage kvinden i øjesyn igen. Hun vidste ikke hvorfor det her det trak i hende men nysgerrig, det var hun nu. Hun hoppede elegant ned af dragen og gik mod hende. Hun stoppede op et stykke fra kvinden, hun var sikkert ikke helt ufarlig og Aku ville sikkert sætte pris på en smule afstand selvom hun egentlig ikke havde lyst. Et blidt smil hvilede roligt på hendes rosa læber mens den fremmede snakkede. "Der er ej mange folk tilbage i denne verden som har drager. Selv var jeg heldig at jeg blev tildelt et æg som lille" fortalte hun roligt og lod som kvinden sit eget blik søge tilbage mod dragen som bare lå på græsset og kiggede på dem. Det var meget tydeligt at han lå og var på vagt overfor hvad der end kunne ske. Ixia rystede opgivende på hovedet af ham og vendte så blikket mod kvinden igen. "Det er min første gang på denne egn. Jeg ..... hørte nogle interessante rygter som bragte mig på disse kanter. At dømme efter dine flotte sorte vinger fra før så lader det til at disse rygter er sande." Hun strakte sig en gang og lod blikket glide op og ned af kvinden foran sig. Hovedet søgte let på sned som om hun tænkte på noget specielt og roligt lod hun sin tunge glide let hen over sine rosa læber for at fugte dem. "Mit navn er Ixia. Og du er?" spurgte hun roligt. Nysgerrigheden var ved at tage overhånd for hende. Hun ville gerne vide mere om dette fascinerende indvid foran hende. En ting som virkelig nagede hende var om denne kvinde var fuldblods eller om hun var halvblods som hende selv men hun turde ej spørge om dette endnu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 26, 2015 13:29:25 GMT 1
Det var let at mærke på mørke væsner om de var deraf, men Zean skilte sig mere ud end andre så han var den eneste hvis aura hun rent faktisk havde været opmærksom på. Hun studerede kvinden, målte hende med øjnene for at finde ud af hvad hun var for en. Corina fandt hende tiltrækkende, om det så var den del af hendes blod som var dødsengel der satte det i gang, det var ikke til at sige. Faktisk var hun ganske nysgerrig på den drage, men hun lod sig ikke være frembrussende som ellers, her var hun rent faktisk varsom. Dog kunne hun ikke dy sig for at træde et par skridt nærmere, hun fandt kvinden alt for langt væk. "Den er smuk." Sagde hun så med et skævt smil og lod blikket glide om mod den, det var jo hendes første drage at se på, men den var smuk syntes hun også selvom der ikke var andet end tegninger at måle med eller fortællinger. Roligt stod hun, afslappet med armene ned langs sine sider, dog stod hun også ret, for hun var jo i tjeneste lige nu og hvis nogen skulle se hende sløse med arbejdet. Nej det var bestemt ikke godt. Kvinden havde hørt rygter, det fik et stort selvtilfreds smil frem på Corina's fyldige læber. "Dødsenglene er brudt frem igen. Takket være vor nye leder, som i den grad har givet dødsenglene deres ry tilbage på ingen tid. Vi er igen et stolt folk." Erklærede hun ganske stolt, tydelig en af deltagende af hvad rygternes som regel lød på. Bjergbyen var overtaget, alle nedslagtet. Corina tog sig selv i at bide sig i læben som hun betragtede kvindens tunge der fugtede et par indbydende læber. Da hun præsenterede sig så hun dog op med et smil, et smil der bød på ballade. "Corina."Ingen grund til formelle ord, eller efternavne, det var ikke nødvendigt for hende. Ikke nu i hvert fald. Måske hvis der rent faktisk blev noget fast kontakt imellem dem, hvilket hun tvivlede stærkt på. Hun åndede og levede for at tjene Zean, hendes arbejde var alt og ellers, var det altid morsomt at lave ballade her og der.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 31, 2015 1:14:34 GMT 1
Ixia kendte ikke meget til området men hun havde da hørt rygter om at dødsenglene skulle have overtaget en by heroppe. Det havde gjort hende nysgerrig og hun havde søgt der til. Aldrig havde hun mødt nogen af egen race på denne måde. Drageryttere var endnu mere sjældne end dødsengel var og selv vidste hun ikke om der faktisk var andre tilbage overhovedet. Hendes blik hvilede roligt på den kønne kvinde som kom hende en smule nærmere. Det gjorde hende ikke spor. Kvinden for hendes blik var tiltrækkende og det var tydeligt at hun fandt dragen bag ved hende fascinerende. Ixia skulle til at svare kvinden da en mørk stemme måtte lyde i deres begges hoveder. #Jeg er en han, ikke en den om jeg må be# pointerede Aku roligt og fnøs en enkelt gang. Han hadede virkelig at stå sådan til skue men denne gang kunne han vel ikke rigtig benægte Ixia hendes underholdning. Hun prustede en gang og lagde hovedet på jorden dog med blikket vendt mod de to kvinder. Selvom han så afslappet ud så var han parat til at springe til hvis det skulle blive nødvendigt. Rygterne var nået langt og fjernt. Hun havde hørte mange forskellige ting men det at dødsenglene havde overtaget denne by var det som fangede hendes interesse mest. Det selvtilfredse smil på kvindens læber bekræftede alt hvad hun skulle vide. Smilet spipllede på hendes rosa læber som hun nærstuderede kvinden foran sig. "Jeg havde hørt rygter om en leder indenfor dødsenglene men har vidst aldrig selv haft æren af at møde denne i person. Det kunne være interessant at møde vedkommende som har bragt en hel race frem fra sit skjul" sagde hun roligt og smilede sødt. Dødsenglene var hendes fars race og selvom hun ikke følte sig specielt knyttet til denne race så valgte hun alligevel at opsøge den for at finde ud af mere. Da hun præsenterede sig blev smilet på Ixia's læber en smule større. Hovedet søgte let på sned. "Smukt navn til en endnu smukkere kvinde." Hun blinkede til Corina og vendte sig så kort mod Aku som stadig lå der og betragtede dem. Gad vide hvad han tænkte på som han lå der og kiggede på dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 31, 2015 15:54:11 GMT 1
Det kom som en overraskelse at en mandelig stemme rungede som kun en drage kunne runge i hovedet på en, men det fik hende til at le, inden hun nejede og så over mod den med et drillende smil. "Jeg undskylder en herre! Det er mit første møde med en drage!" Lo hun, hvor fra skulle hun vide at den kunne tale via tankerne, at den i det hele taget var i stand til at forstå. Hun havde kun hørt skrækhistorier og så at deres leder faktisk havde været ved at blive brændt af, af en i krig. Tanken fandt hun lidt morsom, Zean løbende rundt med ild i røven, selvom det naturligvis ikke ville være sjovt andre steder end i tankerne. Hun kunne ikke lade være med at smile. Denne kvinde var en rigtig charmør, det var morsomt og da også en rar ting, men vidste nogenlunde hvor man havde kvinden henne i hvert fald. Hun virkede til at være til sjov og spads som hende selv. Roligt trådte hun lidt nærmere, skævede mod dragen og så tilbage på Ixia. "Han er noget for sig, vor kære leder, jeg ser op til ham og vil ikke tøve et sekund for at lade mit liv for hans skyld eller i hans navn." Lød det så lidt mere alvorligt fra hende, selvom hendes øjne stadig måtte stråle lidt af ballade, for hun var jo i det humør for det meste, og det gjorde hende ikke til en værre kriger af den grund. Faktisk var hun begyndt at træne til fysik så hun kunne blive bedre og stærkere. Lige nu kørte hun på hurtighed og smidighed. Corina lagde en pegefinger på sine læber og duttede fast mod den et par gange mens hun lavede trutmund. "Der er noget over dig, du skulle vel ikke have lidt af os i dig?" Spurgte hun så ligeud, dødsengle var kendte for deres aura og specielt dem selv kunne opfange den hurtigere end noget andet, de var opmærksomme på deres egne, selv blandingsracerne. Alle kunne jo bruges til at bygge et stærkt folk op, selvom en ren race var at fortrække som leder og de helst ikke skulle uddø ved at blandes.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2015 18:43:24 GMT 1
Aku kunne fint snakke og forstå hvad der blev sagt. Han var faktisk utrolig klog og var født med viden fra mange andre drager. Nami havde virkelig velsignet ham hvilket var en tanke som Ixia godt kunne lide. Hun kunne ikke lade være med at le en smule da Corina lo og snakkede til ham. Det var ikke ret mange mennesker i denne verden som forstod sig på drager og på hvordan de fungerede så det var ikke underligt. Aku kiggede en smule mistænktsomt på Corina. #Alt forladt. Jeg ville blot pointere det.# Aku vendte blikket mod Ixia kort og denne gang lød han stemme kun i hendes hoved. #Jeg kan godt lide hende. Du må gerne beholde hende.# Ixia måtte holde et lille fnis tilbage ved Akus ord men gjorde intet andet end det. Blikket gled roligt tilbage mod Corina. Hun kunne ikke lade være med at studerede hende. Spændende var hun i hvert fald og det var noget som Ixia virkelig godt kunne lide. Hendes loyalitets erklæring til hendes leder var umådelig sød men dybt kedelig. Selv havde hun aldrig været loyal overfor andre end Aku som var bag hende. Det var bare nemmere på denne måde. "Han lyder som noget specielt. Rygterne om ham er nådeløse. Han skulle være en farlig mand. En spændende mand at lege med. Dog har jeg ikke opsøgt jeres lille by endnu" sagde hun med et let skuldertræk. Forsigtigt og tænkende lod hun sine fingre glide let og dansende hen over hendes rosa læber. Hun endte med lidt forsigtigt at bide sig i fingerene mens hendes blik hvilede på Corina. Hun ville utrolig gerne lege med kvinden foran sig. Det var vidst helst sikkert. "Du er ikke nem at narre kan jeg se. Du har ret. Jeg er halvt dødsengel. Også en af grundende til at jeg ej har indfundet mig i jeres lille fine by endnu. Det er langt fra alle som byder varyler lige velkommen når det tropper op foran deres hoveddør" endte hun blidt og sendte Corina et lille forførende smil. Hun ville så gerne lege med hende. Hun var helt sikker på at de nok kunne finde på rigtig mange sjove ting at lave sammen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 0:16:01 GMT 1
Længe havde hun været bundet af en ægtemand, Zean havde befriet hende og bragt deres race til sejr, hun skyldte ham en del mente hun selv og så så hun virkelig op til den mand, noget så grusomt. Dog, var hun ikke dum nok til at skulle rode rundt med ham, den slags var fristende javist, men ikke mange fortjente hendes hengivenhed i sidste ende. Og der skulle meget til, selvom hun lige nu var bundet af nysgerrigheden i at lege med en kvinde, på mere end en måde. Hun lagde hovedet på skrå som hun studerede hende på ny, det var lidt som om hun slet ikke kunne få nok af at se på hende. Formerne var der bestemt, et smukt ansigt, en fængslende stemme og så prikken over i'et, hendes aura som havde præg af dødsengel. Det vækkede lidt spørgsmål. "Det burde du, jeg ville med glæde huse en smuk kvinde." Lød det roligt fra hende, hun grinte let og blinkede til hende, inden hun valgte at bevæge sig lidt rundt, hun strakte kort sin krop i al sin pragt og slappede så af igen. Hendes blik gled mod dragen, prægtigt væsen. De lysegrå øjne gled mod Ixia igen, hun smilede næsten kælent til hende, det var svært at lade være, hun havde fanget hendes interesse. Det forførende smil havde været hende tegn til hun godt kunne gå helt tæt på, hvilket hun valgte at gøre, det kriblede jo næsten i hendes fingre for at få lov til at røre. "Jeg har en del at sige, desuden, er der andre halvracer i byen, vær ikke bange for at møde op. Vi kunne tage dertil lige nu, hvis det skulle være?" Smilet på hendes læber voksede, næsten som et løfte om de nok skulle få det sjovt på den ene eller anden måde. Roligt tillod hun sig at stryge sine fingre hen over hendes arm kort, hun kunne virkelig ikke dy sig. Og nu måtte noget af hendes nysgerrighed også stilles! "Hvor stor en del af dig er påvirket af dødsengledelen?" Nysgerrigheden strålede ud af de næsten hvide øjne, hun ville så gerne vide det, åh hun ville vide det! Var hun også til død og smerte, pinsel, skrig og rædsel? Hele hendes krop dirrede næsten, det kunne være sjovt at lege, men for hendes vedkommende, var der så mange måder hun kunne ønske det på!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 14:08:16 GMT 1
Som Corina var nysgerrig op hende selv så var hun ligeså nysgerrig omkring Corina. Kvinden foran hende bragte en voldsomt interesse der næsten dragede hende, bad hende om at søge tættere på. Hun var køn, kvinden foran hende var køn og tiltrækkende og det var en ting som Ixia virkelig fandt i sin smag. Hun ville have mere, meget mere men hun var nød til at tage det helt roligt. Hver ting til sin tid om man ville det. Smilende bed hun sig let i læben og lod hovedet søge let på skrå. "Nå så det ville du? Det lyder dejligt. Jeg fryser sådan om natten så jeg har brug for en der ligger helt tæt med mig." Den forførende og lystne stemme var ikke til at tage fejl af. Lige meget hvor meget hun prøvede det så var det bare for svært for hende at holde det helt i skak selvom hun så gerne ville det. Hendes blik hvilede roligt på Corina som hun valgte at søge helt tæt på hende. Det gav et lille sus i hendes mave og hele hendes krop næsten skreg til hende om at hun skulle røre ved hende, lege med hende. "Uhh virkelig? Jeg troede de fleste renblodet racer foragtede varylblandinger. Jeg må tage dertil .... en dag. Lige nu er der ting som er lang mere spændende." Smilet bredte sig på hendes læber som Corina strøg sine fingre ned over hendes arm. Det satte en hel sitren igennem hendes krop. Mere. Hun ville have mere! Spørgsmålet fik Ixia til at smile. Nu var det hendes tur. Hun greb forsigtigt om Corina's fingre som før havde berørt hendes arm. Hun begyndte at går rundt om hende og som hun gik slap hun hendes hånd og lod i stedet fingerne danse op af hendes arm. Ixia nåede om bag Corina og hun lænede sig let frem mod hendes ene øre. "Halvdelden" hviskede hun kælent og trak sig så igen. Som hun fortsatte sin vandring rundt om Corina studerede hun hende nøje. Fingrene nåede op af hendes skulder og gled let ned over hendes bare ryg. Hun strejfede kort hendes rumpe før hun slap hende og stilte sig op foran hende igen. Det var ikke nok. Hun ville have mere. Det hev og sled i hende for at få mere men hun var nød til at beherske sig, om ikke andet så bare for en stund.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 23:21:39 GMT 1
Der blev bestemt ikke lagt skjul på hvad hun egentlig gerne ville i hendes seng, og det virkede bestemt ikke til at have noget med søvn af gøre, hvilket var en tanke som måtte fryde Corina. Hvis hun endelig skulle give sig hen til en person, hvorfor så ikke en kvinde? Hun var nysgerrig og havde altid tændt på smukke kvindelige former, kønne ansigter og de forførende lyse stemmer som sang i hendes øregang. Det var vel værd at prøve? "Jeg skulle nok kunne få varmen frem i din krop." Lød det selvsikkert, men også blidt fra hende, hun bed sig kort i læben og lod blikket glide langsomt ned af hende, ganske som klædte hun hende af. Den kvinde her måtte mere end gerne dele seng med hende. At det måtte blive en anden dag, var hun egentlig ligeglad med, så længe det som trak i Ixia var hendes selskab og hvad hun havde at byde på. Så måtte byen hjertens gerne vente. Læberne blev fugtet forsigtigt, hun kunne næsten smage hendes læber, eller drømme sig til det ikke mindst. Hele hendes krop sukkede næsten efter det, men hun måtte lade sig tænke på andre ting, ellers ville hun overfalde hende og dragen sikker angribe efterfølgende. Corina rystede på hovedet med et grinende smil på læberne, nej det gik jo virkelig ikke. "Såååå? Hvilke ting?" Spurgte hun med et lidt højrøvet smil, som var hun næsten godt klar over hvad det egentlig var, og hun nød den viden, hvorfor skjule det? Corina var i bund og grund en meget selvsikker kvinde, hun vidste hvad hun ville have og tog det gerne, men på sin helt egen måde. Endelig mærkede hun Ixia's fingre mod sin hud, hun lukkede blidt øjnene i som hun forsvandt om bag hende, som en lille dansende nymfe. Hendes hvisken fik det til at sitre i hende, hun kunne ikke lade være med at smile stort. "Et afslappet forhold til død og ødelæggelse, eller modstander?" Spurgte hun så, vanvittig nysgerrig, for hun måtte jo se hvad de havde til fælles, om de kunne få mere sjov ud af hinanden end blot fysiske frynsegoder. Selvom de i sig selv nok ville være tilfredsstillende. Kvinden her holdte sig da ikke tilbage, hun kiggede på Corina i sin vandring om hende som var hun til udstilling, af en eller anden grund kunne hun faktisk godt lide det, hun følte sig som det bedste valg på markedet. Hendes tankegang var en smule vanvittig til tider. Det gippede helt i hende at mærke fingrene stryge ned af hendes ryg og ende med at strejfe hendes bagdel, det var jo en fryd, men for pokker, de kunne ikke lege så stille meget længere, et sted var de vel begge godt klar over hvad de egentlig lystede efter. Som hun stod der foran hende, måtte hun jo erkende at hendes tålmodighed var brugt op, nu kunne hun ikke holde den længere og lod en hånd glide hurtigt og fast om i hendes nakke for at lade deres læber mødes i et hedt kys, krævende og tungen fulgte kort tid efter. Den anden arm gled om hendes liv og pressede hende ind til sig, selvom hendes brynje nok ikke var det rareste at være op af, kunne Corina nu stadig mærke Ixia's former ganske godt. Og hvis det stod til hende, forsvandt det alligevel snart fra hende, da det kun var i vejen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 8, 2015 0:16:12 GMT 1
Der var ingen grund til at ligge skjul på noget som helst. Der var ingen grund til at pakke det for meget ind og gemme det væk for begge ville de vidst det samme og det var en dejlig tanke. Tanken var betagende, forførrende. Hvad hun ikke ville kunne gøre med denne kvinde i en seng. Var det mon første gang hun havde stået sådan her overfor en kvinde og gjort sig til. Sådan som Corina førte sig skulle man ikke tro det og dog så kunne hun da aldrig være sikker. Smilet spillede på hendes rosa læber ved hendes ord. "Det er jeg slet ikke i tvivl om at du ville" pointerede hun lystent. Hun ville så gerne have hende men ak, ikke endnu. Hun måtte væbne sig med en smule tålmodighed. Hun kunne ikke andet end at se på for nu og røre en smule. Hendes fingre dansede hen over Corinas hud. Det gav hende virkelig lyst til mere. Hun ville strække den men heller ikke for meget. Hvis Corina nu kun var komfortabel i snakket og ikke i handlingen så ville hun ikke presse hende. Nej så ville hun hellere bare tage det helt stille og roligt. Hun ville tage det i hendes tempo, lade hende styre det for nu. Så skulle hun nok tage sin retmæssige magt tilbage senere når hun var mere komfortabel. Smilet spillede roligt på hendes læber. "Så som dig." Hun var ikke bange for at indrømme det. Ikke spor. Hun ville have denne her kvinde. Hun ville have hende så meget. Tanken om bare at flå tøjet af hende, røre ved hende. Det var alt hun kunne tænke på lige nu. Lysterne var ved at overtage og det var virkelig en kamp for at få taget sig sammen sådan så hun ikke bare gik fuldkommen amok. Det tog et par sekunder for hendes ophidselse at falde igen. Hun kunne ikke bare ikke lade sig selv gå helt til i ophidselsen endnu. Spørgsmålet om død og ødelæggelse var vel meget normalt for dødsengle at spørge om. "Jeg vil ikke kalde det et afslappet forhold. Nærmere .... ophidsende." Hun tændte på andres smerte. Det gjorde hende vild, voldsom. Der var virkelig ikke noget bedre end at se andre folk vride sig i smerte for hendes fødder. Hun vidste ikke hvorfor at dette faktum ophidsede hende så forfærdeligt meget men det gjorde det nu en gang. Hun nåede dog ikke at tænke meget mere før Corina havde grebet fat i hende og trukket dem helt tæt. Hånden mod hendes nakke låste sig mod deres læber mødtes i et hedt kys. Hun var altså ikke bange af sig? Dejligt! Hun den ene arm søge om Corina's liv og den anden gled om og ind i hendes hård. Ixia skilte sine læber ad og lod sin tunge danse let og elegant hen over Corinas læber. Hun mødte hendes tunge i en sensuel leg. Dette var fantastisk! Hendes krop ekspolderede med lyst og nydelse. Hun ville have mere. Meget mere. De kunne absolut ikke stoppe nu!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 8, 2015 0:35:29 GMT 1
Hele hendes krop havde jo sådan set opbygget denne lyst lige siden hun så hende ligge der som en gudinde på dragens ryg, snoet som en slange, uf, det havde set noget så indbydende ud. Ganske vidst var hun den første kvinde som hun rent faktisk lod sig lege med, men tankerne havde været der, fantasierne og hun var bestemt ikke bange for at storme ud i det. Hun havde jo trods alt et par vinger hvis hun nu skulle falde. Det føltes rent faktisk ganske naturligt, deres tunger som legede sensuelt med hinandens, kroppene som stod klistret op af hinanden. Man skulle tro de havde kendt hinanden, men det var ren og sker tiltrækning, nysgerrighed, begær, det var fængslende og ganske umuligt at vende ryggen til. Corina kunne mærke hvordan det med det samme påvirkede hendes krop, den sitrede, tiggede om mere, hendes skød var allerede påvirket også, det var svært ikke at blive påvirket af det. En flot, virkelig fræk og tiltalende kvinde, krævede hende mindst lige så meget som hun krævede hende og de havde ikke nået at tale meget med hinanden. Det eneste Corina havde brug for at høre, var det søde ord hun havde beskrevet hendes svar til spørgsmålet med, ophidsende, åh det gav stadig genlyd i hendes øre. De skulle lege, på mere end en måde en dag, måske som et forspil, hvis de nu skulle falde over hinanden igen. Og lige nu, selv uden det store udfald, ønskede hun det rent faktisk noget så inderligt. Kulden generede hende ikke det mindste, og kunne man være andet end varm når hjertet pumpede afsted i ren ophidselse. Hendes krop tiggede om at blive fri af brynjen, så et sted måtte hun give efter og slippe det ellers så lækre hede snav som de havde haft gang i. Med et hurtig fast bevægelse, fjernede hun bælte og brynjen, inde under bar hun en skjorte og et par korte shorts som var skjult under brynjen normalt. Hun smed det fra sig, selv hvis hun skulle prøve på andet end hvad det åbenlyse var, så som at angribe hende, skulle hun nok kunne nå at reagere. Selvom hun bestemt var rimelig væk i deres handlinger. Corina måtte smile udfordrende til hende. "Vil du eller skal jeg tage resten?" Ordene var blevet hvisket blidt som hun nærmede sig Ixia med vuggende hofter, hun var bestemt klar på dette og ville for alt i verden ikke stoppe nu.
|
|