0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2014 23:27:39 GMT 1
Hello people of (insert country) Jeg er ny, så selvfølgelig skal jeg bruge nogle folk som er villige til at plotte lidt med Ria her. Hun er født og opvokset i Imandra (så hvis I er derfra, så kontakt mig endelig, så laver vi noget fortids-noget), men har ellers vandret/fløjet rundt til alle dele af kortet i jagten på mere guld til hendes skattekammer. Memoria er villig til at gøre (næsten) alt for penge, så har du en idé hvor du gerne vil have en ekstra kvinde med på din side, er Memoria villig til at være lige hvad det skal være for dig, så længe hun får en klingende mønt for det. Det kan være lige fra at spille kæreste for nobels der gerne vil have deres forældre til at stoppe med at plage dem om at finde sig en kone, til sparrings partner eller spion. Af ikke job-mæssige ting, leder jeg efter det sædvanlige: barndoms venner, gamle flirts, eks-kærester (gone wrong or gone right), rivaler eller rivalinder, osv. osv. Let's have some fun!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 21:17:42 GMT 1
Jeg er interesseret i et emne, hvis vi kan finde på noget interessant.? xD Hvis jeg, vel at mærke, er interessant? xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 21:28:29 GMT 1
Tror da sagtens vi kan finde på noget interessant, da vi er interessante væsner ^^ Min umiddelbare tanke er at Zean eventuelt kan være Ria's foretrukne healer i Dvasias? Hendes jobs er sjældent fredelige opgaver, så hun får skaffet sig nogle sår på de fleste af dem og nogle af dem skal hun gerne have taget sig af uden det rygter sig at hun er blevet såret. Så Zean kan have lappet hende sammen et par gange? Det, eller Ria kan have udført nogle opgaver for ham, hvis han er typen der har opgaver at give af? Vi kan også gå over i et ikke-arbejde spor og sige at de er venner, eller eks kærester? Hvad siger du? ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 21:31:54 GMT 1
Well...Hvad der passer Zean er bedst er hvis han er hendes foretrukne healer Han laver alt sit arbejde selv, giver sig ikke med "kæreste" og ejer ingen venner, men blot allierede...xD Så han kan enden allerede have lappet hende sammen et par gange...Eller for første gang?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 21:36:01 GMT 1
Vi kan godt tage en tråd, hvor det er første gang han lapper hende sammen? Fair warning; hun kommer til at bløde over alt på hans tæpper xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 21:45:49 GMT 1
Hahah! og hun vil ikke være den første! Øhm...Ja. Nok om det! Lad os gøre det. Hvis hun skal "hjem" til ham, bliver det i Atterlin. Hvis ikke, så kan det være hvor som helst? xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 21:52:06 GMT 1
Hvis hun skal opsøge ham for at blive lappet sammen, er det nok bedst han er hjemme, så Atterlin it is! ^^ Skal jeg starte eller vil du?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 21:53:47 GMT 1
Du må da gerne få æren, hvis det er passende? xD
|
|