0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2014 19:00:02 GMT 1
Velkommen til Zeans dating-service!
Med kun få oplysninger og et minimalt tilskud til opretholdelsen af servicen (bestående af 150 kr. pr. 5 minut) vil du kunne lokke kvinder til, som var det mad du skovlede i munden! Er du træt af at ingen kvinder gider se på dig, når du går på gaden? At kvinderne altid undgår dit ensomme bord, selv når du går på bordel? Er du magtfuld, rig og ensom? Ingen kvinder til at booste dit selvtillid og følelsen af at være en mand? Frygt ikke! Med Zeans dating-service vil du skrabe piger sammen som aldrig før! Hvem ved - måske bliver en af dem mor til dit afkom! - Ingen reklamation påkrævet. Dette er vores specielt tilrettelagt dating-opslag lavet specifikt for Rei Salore: Til alle kvinder derude, værende single, gifte eller forlovede!
Jeg, Rei Salore, er ude på dybt dybt vand. Jeg har brug for børn pr. omgående og er ude af stand til at skaffe nogen. Jeg søger børn af mit eget blod, og er ikke interesseret i adoption.
Jeg er en flot mand, med en fremragende tøjstil og en veludviklet hjerne. Jeg vil tilbringe så mange nætter som det er nødvendigt, for at gøre en kvinde gravid og skabe mine egne børn. Jeg kan betale for servicen, hvis ingen vil gøre det af godt hjerte.
Jeg søger:
- En kvinde af en god alder. Ikke for ung, ikke for gammel. - Gerne med tidligere erfaring i produktionen af børn. - Gerne en der selv kan tænke lidt og tage beslutninger. - Godt udseende er foretrukket. - En der på ingen måde lider af sygdomme, der kan påvirke det kommende barn. - En der ikke søger ægteskab eller livsvarig kærlighed til gengæld.
Hjælp en stakkels mand, der ingen evner ejer angående at lokke kvinder til sengen! Meld jer her eller over PM og jeg vil svare så hurtigt jeg kan. Trods alt er jeg en travl mand. Nyd aftenen med en fantastisk mand, måske endda flere aftener!
Oplev noget helt fantastisk!
|
|